Společnost Sunnysoft přichází s novinkou u svého mobilního řešení Sunnysoft mAgent, které se nyní dokáže zcela přizpůsobit individuálním podmínkám a požadavkům klienta.
Sunnysoft mAgent je řešení, které je určeno obchodním firmám s týmem obchodníků nebo key account managerů, používá se zejména pro mobilní sběr dat, merchandizing, prodej z vozu a řízení pracovníků v terénu. Umožňuje využít mobilní zařízení tam, kde je dosud sběr dat prováděn pomocí papírových výkazů, či tam, kde je nasazení řešení pomocí notebooku příliš nepraktické a nákladné.
Malým obchodním firmám Sunnysoft nabízí řešení Sunnysoft mAgent “Start”, které je určeno firmám s týmem do 10 obchodních zástupců či prodejců a celý systém je poskytován formou služby, na bázi měsíčních poplatků, přičemž prvních 30 dní je zdarma.
Dále je tu druhá možnost řešení určená pro střední obchodní firmy s týmem do 10 obchodních zástupců či prodejců – Sunnysoft mAgent “Business”, tento systém je také poskytován formou služby, na bázi měsíčních poplatků. Automaticky čerpá data z firemního informačního systému a data pořízená v PDA jsou v dávkách přenášena zpět do klientova informačního systému nebo účetního programu.
Třetí variantou je Sunnysoft mAgent “Enterprise” určenou pro velké obchodní firmy s větším týmem obchodních zástupců či prodejců. Systém disponuje silným vykazovacím nástrojem a je vždy uzpůsoben požadavkům zákazníka. Sunnysoft mAgent reflektuje workflow pracovních procesů ve firmě.