Mall.cz sjednotil všechny e-shopy pod jednu doménu

Jiří Kocourek , 26. říjen 2009 07:28 0 komentářů
Rubriky: Internet

motorola
Nákupní galerie Mall.cz oznámila zajímavou novinku, kdy se rozhodla sjednotit všechny své oborové elektronické obchody pod jednu zastřešující značku Mall.cz. Klienti firmy tak již nebudou muset rozlišovat obchody jako BileZbozi.cz, Bartsport.cz atd., ale vše naleznou na jednom místě.

Web-obchod
Mall.cz sjednocuje obchody pod jednu doménu

Internetový prodejce již na začátku října spustil novou verzi svých stránek s několika novými funkcemi.

Jeden košík pro více sortimentu

Mall.cz přišel s novou strategií sjednocení oborových značek svých e-shopů pod jednu zastřešující. „Hlavní důvod, proč jsme k této změně přistoupili, je skutečnost, že díky tomuto sjednocení od nynějška mohou naši zákazníci nakupovat v celém širokém sortimentu pouze s jedním nákupním košíkem,“ vysvětluje novinku Petr Král z internetového obchodu Mall.cz.

V této chvíli pod sebou nákupní galerie Mall.cz sdružuje sortiment všech 17 oborových obchodů, na které byli nakupující zvyklí chodit zpravidla přímo. Například lze uvést obchody BileZbozi.cz, VideoExpert.cz, Joy.cz nebo Bartsport.cz. Po dokončení celého procesu transformace, která bude trvat v řádech týdnů, počítá společnost Internet Mall s jejich přesměrováním na doménu www.mall.cz.

Zákazníci si po změně mohou vybírat z více než 37 tisíc položek s tím, že objednávka a platba bude provedena z jednoho takzvaného nákupního košíku. Podle Petra Krále nyní odpadá nutnost vybírat, objednávat a platit podle oborových internetových obchodů.

Stejnou cestou sjednocení půjde postupně Internet Mall i v ostatních 4 zemích Evropy, kde působí.

Nový vzhled Mall.cz

Mall.cz spustil v říjnu novou podobu svého webu. Internetový prodejce na svém firemním blogu uvedl, že inspiraci čerpal v zahraničí. Mezi novinky patří například služba Zákazníci sobě. Jde o službu, kterou ovlivňujete pouze vy svými nákupy a chováním. Lze tak najít inspiraci pro své nákupy podle preferencí a nákupního chování ostatních uživatelů. Nově máte také možnost řadit zboží v kategoriích nejen podle značky, ale také podle dostupnosti nebo zda je například v akci. K dispozici jsou vám tři úrovně zobrazení: obrázkové, katalogové a tabulkové.

Přečtěte si také

Řadě e-shopů hrozí zánik, trh převezmou silnější hráči
Kasa.cz: Hospodářská krize v internetovém retailu ustupuje


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Další na řadě je bezpečnost

Richard Jan Voigts , 09. říjen 2017 00:00
Richard Jan Voigts

Co všechno lze automatizovat pomocí strojového učení? Larry Ellison, technologický ředitel společnos...

Více







Kalendář

24. 10. VeeamON Forum 2017
25. 10.

26. 10.
Profesia days 2017
26. 10. Acronis Roadshow 2017
RSS 

Zprávičky

ČSÚ: Volební weby byly nedostupné kvůli útoku DDoS

Pavel Houser , 22. říjen 2017 17:43

Výpadky prezentačních server vznikly na straně externího dodavatele komunikačních služeb. ...

Více 0 komentářů

Úřad pro ochranu osobních údajů vyšetřuje e-shop Mall.cz kvůli úniku hesel

ČTK , 22. říjen 2017 08:00

Obchodu Mall.cz odcizili hackeři údaje až ke 750 000 starších uživatelských účtů....

Více 0 komentářů

Firma vypsala odměnu za odhalení digitálního podpisu slovenského ministra

ČTK , 21. říjen 2017 08:00

Problém se týká čipů německého výrobce Infineon Technologies, které Slovensko používá v občanských p...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Electro World v účetním roce zmírnil ztrátu na 92 milionů Kč

ČTK , 20. říjen 2017 12:00

Firma se soustředila na zlepšení prodejní a distribuční sítě a rozšíření sortimentu....

Více 0 komentářů

Dohoda o ochraně dat mezi EU a USA prošla první kontrolou

ČTK , 20. říjen 2017 08:00

Cílem dohody je chránit osobní údaje osob v EU předávané společnostem v USA. ...

Více 0 komentářů

Operátoři: Metro by mohlo být signálem pokryté do konce roku 2018

ČTK , 20. říjen 2017 08:00

Operátoři mají enormní zájem na pokrytí pražského metra, a to na vlastní náklady....

Více 0 komentářů

Firmu Moravia IT koupil britský konkurent RWS Holding

ČTK , 19. říjen 2017 21:26

Mezi zákazníky firmy specializující se na lokalizaci a testování softwaru patří např. Microsoft, IBM...

Více 0 komentářů