Microsoft natočil drsnější negativní reklamu na Gmail

Karel Michal, 01. srpen 2011 16:04 4 komentářů

Video se zvráceným pošťákem Gmail manem se poprvé objevilo na konferenci Microsoft Global Exchange, upozornila na něj novinářka Mary-Jo Foleyová, která jej zveřejnila na Youtube.

Video kritizuje kontextové prohledávání e-mailů na klíčová slova, které slouží pro generování cílených inzerátů. Ve videu je tento krok zobrazen personifikací zvráceného pošťáka, jenž si čte cizí dopisy. Ve skutečnosti je zde ale jedna nepřesnost, v placené verzi Google Apps for Business, se kterou se poměřují i Office 365, se totiž inzeráty běžně nezobrazují.

Zatím není jasné, zda li se video dostane také do televizního vysílání a stane se tak součástí hlavní reklamní kampaně společnosti. Video zveřejněné na konferenci bylo pravděpodobně určeno primárně prodejcům nového online produktu Office 365, které distribuují zejména partneři Microsoftu.

Kancelářský balík Microsoft Office 365 je cloudová služba, jež zahrnuje známé desktopové aplikace jako MS World, Excel či Accesss, ale také kolaborativní nástroje SharePoint, Exchange server a Lync. Služba vedle kancelářského balíku umožňuje spolupráci prostřednictvím snadného instant messagingu, pořádání videokonferencí, simultánního sdílení dokumentů či „instantní“ tvorby webových stránek.

Není náhodou, že se Microsoft zaměřil zrovna na útok proti hlavní složce konkurenčních Google Apps, Webmailu GMail. Určitě bude nyní zajímavé sledovat, jak se bude další závodění na poli kancelářského software v online prostředí vyvíjet, nespí totiž ani Google. Ten například nyní provádí rozsáhlé změny v prostředí své základní online služby.

Foleyová tvrdí, že video bylo určeno coby instruktážní video právě prodejcům služby Office 365, Microsoft odmítl video oficiálně komentovat.


Komentáře

Velda #1
Velda 01. srpen 2011 19:48

Sem si přečetl článek a říkal si no a co... :)
Pak sem se podíval na video a docvaklo mi to... Nevěřím tomu, že ten obsah mailů scanuje jen v neplacené verzi... :) Jen je v placené neukazuje... :) No jo, to by nebly Google... :)

Michal #2
Michal 01. srpen 2011 21:04

No jo, ve skutecnosti to delaji oba :-)

andrej #3
andrej 02. srpen 2011 10:51

tradicne nechutny vyplod microsoft marketingu.

Náhodný kolemjdoucí #4
Náhodný kolemjdoucí 02. srpen 2011 11:24

To se od MS dalo cekat. Oni neumi nic jineho nez ocernovat. Misto aby v reklame rekli co maji lepsi, tak ocernuji konkurenci. Typicky Microsoft. Lepsi nemaji nic, proto musi ocernovat druhe. S tou firmou nechci mít nic spolecneho.

RSS 

Komentujeme

Telefony vodní i podvodní

Pavel Houser , 16. červen 2017 13:00
Pavel Houser

Jako zajímavou technickou kuriozitu lze uvést, že všech 28 států NATO schválilo protokol Janus, kter...

Více






Kalendář

25. 06.

29. 06.
Cisco Live 2017
22. 07.

27. 07.
Black Hat 2017
27. 07.

30. 07.
Defcon 2017
RSS 

Zprávičky

VMware Horizon v cloudu Microsoft Azure

Pavel Houser , 22. červen 2017 11:50

Řešení pro poskytování desktopu jako služby za poslední roky vyzrála....

Více 0 komentářů

Akcelerátor StartupYard získal 26 milionů Kč

Pavel Houser , 22. červen 2017 11:00

Pražský startupový akcelerátor společně s Fundliftem oznámil investici, kterou získal formou neveřej...

Více 0 komentářů

Česká asociace pojišťoven k pojištění kybernetických rizik

Pavel Houser , 22. červen 2017 10:00

Policie ČR v roce 2016 šetřila 5 344 kybernetických zločinů, což je o 321 (resp. 6,4 %) více než v p...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Soud řešil krádež bitcoinů. Znalec řekl, že obžalovaný je vinen

ČTK , 22. červen 2017 09:00

Tržiště vykradli dva Američané, převedli z něj bitcoiny asi za 100 milionů korun. Jiříkovský následn...

Více 2 komentářů

Národní elektronický nástroj bude povinný od července 2018

ČTK , 22. červen 2017 08:00

Od dubna platí, že všechny organizační složky státu a centrální zadavatelé musí s dodavateli zakázek...

Více 0 komentářů

Zadavatelé reklamy na Google nejvíc zaplatí u půjček a pojištění

ČTK , 21. červen 2017 12:00

Nejnižší platbu za jedno kliknutí uživatelem mají vedle knih lékárny....

Více 2 komentářů

Nejcitlivější údaj? Výše úspor

Pavel Houser , 21. červen 2017 11:00

Jen 13 % klientů bank zmínilo, že možné riziko vidí v rámci využívání internetového bankovnictví ban...

Více 0 komentářů