Microsoft otestoval intextovou reklamu: "Překročila naše očekávání!"

09. říjen 2008 10:19 0 komentářů

BillBoard_logo

Inzerovat v novém formátu internetové reklamy, spuštěné na konci června tohoto roku společností Internet BillBoard, vyzkoušel i český Microsoft. Výsledky a efektivita nového reklamního kanálu byly příjemným překvapením.

Na konci června spustil významný český dodavatel internetových reklamních služeb, Internet BillBoard a.s., nové formáty Intextové reklamy. Ta se zobrazuje přímo v textu webové stránky po přejetí kurzoru myši nad zvýrazněným klíčovým slovem a krátkým setrváním na něm. IBB je v České republice zatím jediným poskytovatelem tohoto vysoce efektivního formátu reklamy na internetu.

Inzerci v Intextu otestovala také česká pobočka softwarového gigantu Microsoft. “V předchozím měsíci jsme vyzkoušeli nový reklamní formát - Intextovou reklamu, který nás příjemně překvapil vysokou mírou prokliku, tzv. CTR," hodnotí Jiří Grund, Marketing Manager, ze společnosti Microsoft ČR. "S ohledem na výsledky kampaně můžeme říci, že 32% CTR nám pomohlo dosáhnout cíle 30-ti tisíc prokliků, které jsme si dali. Výsledek činil ještě o 10 tisíc prokliků více, překročil naše očekávání a přispěl tak k úspěchu celé kampaně Coolhotmail.cz, která si získala už desetitisíce nových uživatelů. Intextová Reklama je vhodným doplňkem pro imagové kampaně a u kampaně zaměřené na propagaci více než 40 různých cool e-mailových adres, které nabízíme uživatelům naší freemailové služby www.coolhotmail.cz s 5 GB emailovou schránkou, a potvrdilo se nám, že pro podporu úspěchu je nutné využívat netradiční styl komunikace.”

V nabídce IBB jsou k dispozici čtyři formáty Intextové reklamy: Bublina Text pro produktově orientované kampaně, právě tak jako Bublina Logo, kde je navíc posílen image dopad díky zobrazené značce. Bublina Flash slouží především pro image, ale i produktově zaměřené kampaně a Bublina Video, vhodná pro image i produkt kampaně.

O společnosti Internet BillBoard


Společnost Internet BillBoard je předním poskytovatelem služeb, řešení a technologií v oblasti internetové reklamy. Činnost společnosti Internet BillBoard se dělí na dvě divize: BillBoard a BB Elements. Divize BillBoard je provozovatelem největšího výměnného reklamního systému na českém a slovenském internetu. Zákazníkům nabízí maximalizaci příjmů z reklamy na jejich vlastních stránkách a nákup reklamního prostoru napříč internetovými servery. Divize BB Elements je významným dodavatelem služeb a nástrojů pro správu reklamních ploch a kampaní určené pro provozovatele serverů, mediální agentury a mediální zastupitelství.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

AI i její tvůrci před soudem

Pavel Houser , 22. duben 2018 09:30
Pavel Houser

John Kingston z anglické University of Brighton poskytl pro The Register svůj pohled na právní odpov...

Více







RSS 

Zprávičky

Čínská služba pro streamování hudby Tencent míří na burzu

ČTK , 23. duben 2018 11:19

Spotify byla nedávno ohodnocena na 30 miliard dolarů. 25 miliard očekávaných u Tencentu je také obro...

Více 0 komentářů

Obchod s kryptoměnami se stěhuje mimo burzy

ČTK , 23. duben 2018 09:00

Objem obchodování s kryptoměnami je oproti konci roku poloviční....

Více 0 komentářů

Čtvrtina Čechů vyzkoušela služby sdílené ekonomiky

ČTK , 23. duben 2018 08:00

Více než polovina lidí zná služby Zonky (74 procent) a Uber (62 procent)....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Před 25 lety byl zpřístupněn webový prohlížeč Mosaic

ČTK , 21. duben 2018 15:22

Mosaic se zrodil v průběhu roku 1992 v hlavě Marca Andreessena a jeho kolegy Erica Biny....

Více 0 komentářů

Těžba bitcoinů při kurzu pod 8 600 dolarů je ztrátová

ČTK , 20. duben 2018 11:21

Analytici se domnívají, že poptávka po hardwaru pro těžbu bitcoinů dál klesne, stejně jako cena kryp...

Více 1 komentářů

Netflixu prudce stoupají příjmy i počet odběratelů

ČTK , 20. duben 2018 09:36

Čistý zisk ve čtvrtletí stoupl na 290,1 milionu dolarů, neboli 64 centů na akcii....

Více 0 komentářů

Zájem o přijímače s digitálním rádiem je minimální

ČTK , 20. duben 2018 08:00

Český rozhlas na konci loňského roku rozšířil pokrytí digitálním signálem na 40 % populace....

Více 3 komentářů