Microsoft otestoval intextovou reklamu: "Překročila naše očekávání!"

09. říjen 2008 10:19 0 komentářů

BillBoard_logo

Inzerovat v novém formátu internetové reklamy, spuštěné na konci června tohoto roku společností Internet BillBoard, vyzkoušel i český Microsoft. Výsledky a efektivita nového reklamního kanálu byly příjemným překvapením.

Na konci června spustil významný český dodavatel internetových reklamních služeb, Internet BillBoard a.s., nové formáty Intextové reklamy. Ta se zobrazuje přímo v textu webové stránky po přejetí kurzoru myši nad zvýrazněným klíčovým slovem a krátkým setrváním na něm. IBB je v České republice zatím jediným poskytovatelem tohoto vysoce efektivního formátu reklamy na internetu.

Inzerci v Intextu otestovala také česká pobočka softwarového gigantu Microsoft. “V předchozím měsíci jsme vyzkoušeli nový reklamní formát - Intextovou reklamu, který nás příjemně překvapil vysokou mírou prokliku, tzv. CTR," hodnotí Jiří Grund, Marketing Manager, ze společnosti Microsoft ČR. "S ohledem na výsledky kampaně můžeme říci, že 32% CTR nám pomohlo dosáhnout cíle 30-ti tisíc prokliků, které jsme si dali. Výsledek činil ještě o 10 tisíc prokliků více, překročil naše očekávání a přispěl tak k úspěchu celé kampaně Coolhotmail.cz, která si získala už desetitisíce nových uživatelů. Intextová Reklama je vhodným doplňkem pro imagové kampaně a u kampaně zaměřené na propagaci více než 40 různých cool e-mailových adres, které nabízíme uživatelům naší freemailové služby www.coolhotmail.cz s 5 GB emailovou schránkou, a potvrdilo se nám, že pro podporu úspěchu je nutné využívat netradiční styl komunikace.”

V nabídce IBB jsou k dispozici čtyři formáty Intextové reklamy: Bublina Text pro produktově orientované kampaně, právě tak jako Bublina Logo, kde je navíc posílen image dopad díky zobrazené značce. Bublina Flash slouží především pro image, ale i produktově zaměřené kampaně a Bublina Video, vhodná pro image i produkt kampaně.

O společnosti Internet BillBoard


Společnost Internet BillBoard je předním poskytovatelem služeb, řešení a technologií v oblasti internetové reklamy. Činnost společnosti Internet BillBoard se dělí na dvě divize: BillBoard a BB Elements. Divize BillBoard je provozovatelem největšího výměnného reklamního systému na českém a slovenském internetu. Zákazníkům nabízí maximalizaci příjmů z reklamy na jejich vlastních stránkách a nákup reklamního prostoru napříč internetovými servery. Divize BB Elements je významným dodavatelem služeb a nástrojů pro správu reklamních ploch a kampaní určené pro provozovatele serverů, mediální agentury a mediální zastupitelství.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Chatbot mluví za mrtvého – od nápadu k realizaci

Pavel Houser , 30. listopad 2016 13:00
Pavel Houser

Na webu The Verge popsala Casey Newton příběh dvou přátel (Eugenia Kuyda a Roman Mazurenko). Peripet...

Více





Kalendář

RSS 

Zprávičky

Porozumění větám, konkurence pro Turingův test

Pavel Houser , 06. prosinec 2016 18:00

Konverzační roboti mají stále problémy pochopit věty, kde smysl nelze vyvodit ze samotné gramatické ...

Více 0 komentářů

Americká GoDaddy koupí evropský webhosting Host Europe

ČTK , 06. prosinec 2016 16:00

Americký registrátor internetových domén GoDaddy, který je ve svém oboru největší na světě, se dohod...

Více 0 komentářů

Ruská Centrální banka oznámila masivní útok hackerů

ČTK , 06. prosinec 2016 11:00

Do systému ruské Centrální banky se letos dostali hackeři a s pomocí zfalšovaných hesel se pokusili ...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

CETIN vydal dluhopisy za 25 miliard Kč

ČTK , 05. prosinec 2016 18:00

Česká telekomunikační infrastruktura (CETIN) upsala dluhopisy v eurech a korunách v celkovém objemu ...

Více 1 komentářů

Nahradí otisky prstů přístupová hesla?

ČTK , 05. prosinec 2016 14:30

Zní to jako skvělý nápad: zapomeňte na hesla a zamykejte telefon místo nich otiskem svého prstu. Je ...

Více 1 komentářů

Počítač a internet má na jižní Moravě více než 75 pct domácností

ČTK , 05. prosinec 2016 10:30

Počet jihomoravských domácností, které mají počítač a přístup k internetu, se loni přehoupl na jižní...

Více 0 komentářů

Vodafone zvýšil do září počet zákazníků na 3,54 milionu

ČTK , 04. prosinec 2016 18:00

Mobilní operátor Vodafone zvýšil do konce září počet zákazníků na českém trhu meziročně o 146.000 na...

Více 0 komentářů