Microsoft otestoval intextovou reklamu: "Překročila naše očekávání!"

09. říjen 2008 10:19 0 komentářů

BillBoard_logo

Inzerovat v novém formátu internetové reklamy, spuštěné na konci června tohoto roku společností Internet BillBoard, vyzkoušel i český Microsoft. Výsledky a efektivita nového reklamního kanálu byly příjemným překvapením.

Na konci června spustil významný český dodavatel internetových reklamních služeb, Internet BillBoard a.s., nové formáty Intextové reklamy. Ta se zobrazuje přímo v textu webové stránky po přejetí kurzoru myši nad zvýrazněným klíčovým slovem a krátkým setrváním na něm. IBB je v České republice zatím jediným poskytovatelem tohoto vysoce efektivního formátu reklamy na internetu.

Inzerci v Intextu otestovala také česká pobočka softwarového gigantu Microsoft. “V předchozím měsíci jsme vyzkoušeli nový reklamní formát - Intextovou reklamu, který nás příjemně překvapil vysokou mírou prokliku, tzv. CTR," hodnotí Jiří Grund, Marketing Manager, ze společnosti Microsoft ČR. "S ohledem na výsledky kampaně můžeme říci, že 32% CTR nám pomohlo dosáhnout cíle 30-ti tisíc prokliků, které jsme si dali. Výsledek činil ještě o 10 tisíc prokliků více, překročil naše očekávání a přispěl tak k úspěchu celé kampaně Coolhotmail.cz, která si získala už desetitisíce nových uživatelů. Intextová Reklama je vhodným doplňkem pro imagové kampaně a u kampaně zaměřené na propagaci více než 40 různých cool e-mailových adres, které nabízíme uživatelům naší freemailové služby www.coolhotmail.cz s 5 GB emailovou schránkou, a potvrdilo se nám, že pro podporu úspěchu je nutné využívat netradiční styl komunikace.”

V nabídce IBB jsou k dispozici čtyři formáty Intextové reklamy: Bublina Text pro produktově orientované kampaně, právě tak jako Bublina Logo, kde je navíc posílen image dopad díky zobrazené značce. Bublina Flash slouží především pro image, ale i produktově zaměřené kampaně a Bublina Video, vhodná pro image i produkt kampaně.

O společnosti Internet BillBoard


Společnost Internet BillBoard je předním poskytovatelem služeb, řešení a technologií v oblasti internetové reklamy. Činnost společnosti Internet BillBoard se dělí na dvě divize: BillBoard a BB Elements. Divize BillBoard je provozovatelem největšího výměnného reklamního systému na českém a slovenském internetu. Zákazníkům nabízí maximalizaci příjmů z reklamy na jejich vlastních stránkách a nákup reklamního prostoru napříč internetovými servery. Divize BB Elements je významným dodavatelem služeb a nástrojů pro správu reklamních ploch a kampaní určené pro provozovatele serverů, mediální agentury a mediální zastupitelství.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Makroviry inspirují

Pavel Houser , 20. září 2017 06:30
Pavel Houser

Úspěšný návrat malwaru šířeného pomocí maker vedl útočníky k tomu, že svou pozornost obrátili k příb...

Více






Kalendář

25. 09.

29. 09.
Susecon 17
25. 09.

29. 09.
Microsoft Ignite 2017
26. 09.

26. 08.
Affiliate konferencia 2017
RSS 

Zprávičky

Nové verze Javy: Java SE 9 a Java EE 8

Pavel Houser , 22. září 2017 14:51

Oracle oznamuje všeobecnou dostupnost nových verzí platformy Java: Java SE 9 (JDK 9), Java Platform ...

Více 0 komentářů

Baidu investuje do vývoje autonomního řízení

ČTK , 22. září 2017 13:00

Cílem projektu Apollo je vyvinout technologii pro samořízené automobily do roku 2020....

Více 0 komentářů

Kaprain koupil kabelovou Rio Media

ČTK , 22. září 2017 09:00

Spojením Nej.cz a Rio Media vznikne druhý největší poskytovatel kabelové televize a významný poskyto...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Apple přiznává: Nové hodinky mají problémy s připojením

ČTK , 22. září 2017 08:00

Problémy s konektivitou mají hodinky v okamžiku, kdy mají použít veřejnou wi-fi síť....

Více 0 komentářů

Spíše než nové zákony k Airbnb je třeba zlepšit výběr daní

ČTK , 21. září 2017 13:00

Airbnb se svými službami v Praze už vyrovnala objemu obchodu klasických ubytovacích zařízení....

Více 0 komentářů

Potvrzeno: Google opravdu kupuje část HTC

ČTK , 21. září 2017 11:25

Dnes je HTC v žebříčku světových prodejů smartphonů na necelém procentu. Někteří analytici proto pří...

Více 0 komentářů

Oracle představil novou cenovou politiku pro cloud

Pavel Houser , 21. září 2017 09:52

Až dosud se při přechodu na cloud PaaS nedaly využít dosavadní investice do licencí softwaru v režim...

Více 0 komentářů