Milan Hronec: nemáme zapotřebí vytvářet dojem velké mediální agentury

, 13. březen 2008 08:35 0 komentářů

Otaznik
MT Media Trading na svých webových stránkách uvádí přehled více než 200 webových serverů, na kterých dokáže nakoupit reklamu. Řada z nich přitom o spolupráci neví. Je takové chování na trhu mediálních agentur obvyklé? Kdo patří mezi zmiňované exkluzivní partnery? Nejen tyto otázky jsme položili Milanovi Hroncovi, spolumajiteli agentury a řediteli společnosti Internet Trading.

Informace jsme již dříve přinesli ve článku MT Media Trading: mediální agentura plná tajemství.

Považujete za běžnou praxi, když mediální agentura uvádí na svých stránkách výčet internetových firem a rádií bez vysvětlení, jaký s nimi má vztah nebo jaké služby pro ně zprostředkovává?

Uvádíme všechna média, na kterých jsme našim klientům schopni naplánovat a objednat prostor. Zároveň jde o přehled toho, co je na trhu k dispozici, takže ano.

Můžete podrobně popsat, jak konkrétně spravujete jednu miliardu bannerových pozic? Na stránkách agentury MT Media Trading uvádíte: "Ve vlastní správě disponujeme nejméně 1 miliardou bannerových pozic."

Kromě toho, že objednáváme prostor na konkrétní kampaň, běžně objednáváme a kupujeme dopředu některé zajímavé a výhodné plochy bez toho, abychom na ně měli konkrétního klienta, a proto s nimi disponujeme. Je náš problém, jestli se nám je podaří prodat, to je naše riziko.

Myslíte si, že uvedení všech internetových médií v sekci Portfolio společně s informacemi o exkluzivní spolupráci, tedy větou "Nabízíme exkluzivní spolupráci a partnerství s nejdůležitějšími hráči na mediálním trhu", může některé klienty uvést v omyl?

To si opravdu nemyslím :-). Doufám, že i vám je jasné, že se klient asi těžko rozhodne, svěřit nám svůj několikamilionový budget jen na základě infa z www. Takhle to bohudík nefunguje.

Ověřoval jste si zájem všech médií, které jste uváděl na webových stránkách agentury? Pokud ne, proč?

Nepotřebuji mít smlouvu s každým médiem, některé z médií mohu nakoupit přes partnerské subjekty, aniž bych s nimi měl smlouvu, někdy je výhodnější sdružit objem s jinou agenturou. Za tu dobu, co dělám reklamu, jsem se ještě nesetkal s médiem, které by na dotaz "chcete peníze" odpovědělo ne :-).

S jakými hráči na mediálním trhu máte uzavřenou exkluzivní spolupráci a s jakými partnerství?

Dozvíte se, pokud budete náš klient :-).

Myslíte si, že uvedením výčtu médií vytváříte dojem velké mediální agentury?

To nemáme v plánu a ani zapotřebí.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
22. 02. IT mezi paragrafy
RSS 

Zprávičky

Facebook zřídí v Paříži svůj první inkubátor pro začínající firmy

ČTK , 19. leden 2017 14:00

Americká sociální síť Facebook zřídí v Paříži svůj první inkubátor pro začínající firmy, tzv. startu...

Více 0 komentářů

Toshiba prý zvažuje o osamostatnění své polovodičové divize

ČTK , 19. leden 2017 11:00

Japonská společnost Toshiba Corp. zvažuje oddělení svých aktivit v oblasti výroby polovodičů do samo...

Více 0 komentářů

Sněmovna uzákoní pravidla pro informační systémy veřejné správy

ČTK , 19. leden 2017 07:00

Sněmovna zřejmě uzákoní pravidla pro to, jaké funkční vlastnosti mají mít informační systémy ve veře...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

ÚOOÚ za nevyžádaná obchodní sdělení uložil i půlmilionovou pokutu

ČTK , 18. leden 2017 14:00

Úřad pro ochranu osobních údajů (ÚOOÚ) v souvislosti s nevyžádanými obchodními sděleními udělil loni...

Více 0 komentářů

O2 spustila volání přes rychlé mobilní sítě LTE

ČTK , 18. leden 2017 12:00

Operátor O2 spustil službu volání v rychlé mobilní síti LTE. Největšími výhodami VoLTE jsou velmi kr...

Více 2 komentářů

Průměrná rychlost mobilního internetu loni stoupla na 23,8 Mbit/s

ČTK , 18. leden 2017 07:00

Průměrná rychlost mobilního internetu v Česku se v loňském roce zvýšila o 39 procent na 23,8 Mbit/s....

Více 0 komentářů

Telefónica má zaplatit 1,7 miliardy Kč Tykačovým firmám

ČTK , 17. leden 2017 15:00

Španělská telekomunikační společnost Telefónica má zaplatit firmám podnikatele Pavla Tykače 1,7 mili...

Více 0 komentářů