Milan Hronec: nemáme zapotřebí vytvářet dojem velké mediální agentury

, 13. březen 2008 08:35 0 komentářů

Otaznik
MT Media Trading na svých webových stránkách uvádí přehled více než 200 webových serverů, na kterých dokáže nakoupit reklamu. Řada z nich přitom o spolupráci neví. Je takové chování na trhu mediálních agentur obvyklé? Kdo patří mezi zmiňované exkluzivní partnery? Nejen tyto otázky jsme položili Milanovi Hroncovi, spolumajiteli agentury a řediteli společnosti Internet Trading.

Informace jsme již dříve přinesli ve článku MT Media Trading: mediální agentura plná tajemství.

Považujete za běžnou praxi, když mediální agentura uvádí na svých stránkách výčet internetových firem a rádií bez vysvětlení, jaký s nimi má vztah nebo jaké služby pro ně zprostředkovává?

Uvádíme všechna média, na kterých jsme našim klientům schopni naplánovat a objednat prostor. Zároveň jde o přehled toho, co je na trhu k dispozici, takže ano.

Můžete podrobně popsat, jak konkrétně spravujete jednu miliardu bannerových pozic? Na stránkách agentury MT Media Trading uvádíte: "Ve vlastní správě disponujeme nejméně 1 miliardou bannerových pozic."

Kromě toho, že objednáváme prostor na konkrétní kampaň, běžně objednáváme a kupujeme dopředu některé zajímavé a výhodné plochy bez toho, abychom na ně měli konkrétního klienta, a proto s nimi disponujeme. Je náš problém, jestli se nám je podaří prodat, to je naše riziko.

Myslíte si, že uvedení všech internetových médií v sekci Portfolio společně s informacemi o exkluzivní spolupráci, tedy větou "Nabízíme exkluzivní spolupráci a partnerství s nejdůležitějšími hráči na mediálním trhu", může některé klienty uvést v omyl?

To si opravdu nemyslím :-). Doufám, že i vám je jasné, že se klient asi těžko rozhodne, svěřit nám svůj několikamilionový budget jen na základě infa z www. Takhle to bohudík nefunguje.

Ověřoval jste si zájem všech médií, které jste uváděl na webových stránkách agentury? Pokud ne, proč?

Nepotřebuji mít smlouvu s každým médiem, některé z médií mohu nakoupit přes partnerské subjekty, aniž bych s nimi měl smlouvu, někdy je výhodnější sdružit objem s jinou agenturou. Za tu dobu, co dělám reklamu, jsem se ještě nesetkal s médiem, které by na dotaz "chcete peníze" odpovědělo ne :-).

S jakými hráči na mediálním trhu máte uzavřenou exkluzivní spolupráci a s jakými partnerství?

Dozvíte se, pokud budete náš klient :-).

Myslíte si, že uvedením výčtu médií vytváříte dojem velké mediální agentury?

To nemáme v plánu a ani zapotřebí.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Chatbot mluví za mrtvého – od nápadu k realizaci

Pavel Houser , 30. listopad 2016 13:00
Pavel Houser

Na webu The Verge popsala Casey Newton příběh dvou přátel (Eugenia Kuyda a Roman Mazurenko). Peripet...

Více





Kalendář


RSS 

Zprávičky

Vodafone zvýšil do září počet zákazníků na 3,54 milionu

ČTK , 04. prosinec 2016 18:00

Mobilní operátor Vodafone zvýšil do konce září počet zákazníků na českém trhu meziročně o 146.000 na...

Více 0 komentářů

Nový škodlivý program ukradl údaje k milionu účtů Google

ČTK , 02. prosinec 2016 14:00

Nový škodlivý program Goolian narušil bezpečnost více než jednoho milionu účtů Google. Šíří se na za...

Více 0 komentářů

Telefony Nokia se příští rok vrátí na trh

ČTK , 02. prosinec 2016 10:30

Chytré telefony se značkou Nokia se objeví zpátky na trhu v příštím roce. Finská společnost Nokia dn...

Více 2 komentářů

Starší zprávičky

CETIN nabídne příští rok operátorům připojení až 250 Mbit/s

ČTK , 01. prosinec 2016 17:00

Společnost Česká telekomunikační infrastruktura (CETIN) zvýší od května příštího roku rychlost inter...

Více 0 komentářů

Akcie Samsungu stouply na nový rekord

ČTK , 01. prosinec 2016 12:00

Akcie jihokorejské společnosti Samsung Electronics dnes stouply o více než čtyři procenta na nový re...

Více 0 komentářů

FBI bude moci s povolením soudu pronikat do jakýchkoli počítačů

ČTK , 01. prosinec 2016 10:30

V americkém Senátu dnes selhal poslední pokus o zablokování rozšířených policejních pravomocí, které...

Více 2 komentářů

Gartner: Prodej tabletů v ČR letos klesne o osm procent na 1,1 mil

ČTK , 30. listopad 2016 14:00

Zájem o tablety letos dále klesá. Prodej tabletů a hybridních notebooků na českém trhu se letos sníž...

Více 0 komentářů