Milan Hronec: nemáme zapotřebí vytvářet dojem velké mediální agentury

, 13. březen 2008 08:35 0 komentářů

Otaznik
MT Media Trading na svých webových stránkách uvádí přehled více než 200 webových serverů, na kterých dokáže nakoupit reklamu. Řada z nich přitom o spolupráci neví. Je takové chování na trhu mediálních agentur obvyklé? Kdo patří mezi zmiňované exkluzivní partnery? Nejen tyto otázky jsme položili Milanovi Hroncovi, spolumajiteli agentury a řediteli společnosti Internet Trading.

Informace jsme již dříve přinesli ve článku MT Media Trading: mediální agentura plná tajemství.

Považujete za běžnou praxi, když mediální agentura uvádí na svých stránkách výčet internetových firem a rádií bez vysvětlení, jaký s nimi má vztah nebo jaké služby pro ně zprostředkovává?

Uvádíme všechna média, na kterých jsme našim klientům schopni naplánovat a objednat prostor. Zároveň jde o přehled toho, co je na trhu k dispozici, takže ano.

Můžete podrobně popsat, jak konkrétně spravujete jednu miliardu bannerových pozic? Na stránkách agentury MT Media Trading uvádíte: "Ve vlastní správě disponujeme nejméně 1 miliardou bannerových pozic."

Kromě toho, že objednáváme prostor na konkrétní kampaň, běžně objednáváme a kupujeme dopředu některé zajímavé a výhodné plochy bez toho, abychom na ně měli konkrétního klienta, a proto s nimi disponujeme. Je náš problém, jestli se nám je podaří prodat, to je naše riziko.

Myslíte si, že uvedení všech internetových médií v sekci Portfolio společně s informacemi o exkluzivní spolupráci, tedy větou "Nabízíme exkluzivní spolupráci a partnerství s nejdůležitějšími hráči na mediálním trhu", může některé klienty uvést v omyl?

To si opravdu nemyslím :-). Doufám, že i vám je jasné, že se klient asi těžko rozhodne, svěřit nám svůj několikamilionový budget jen na základě infa z www. Takhle to bohudík nefunguje.

Ověřoval jste si zájem všech médií, které jste uváděl na webových stránkách agentury? Pokud ne, proč?

Nepotřebuji mít smlouvu s každým médiem, některé z médií mohu nakoupit přes partnerské subjekty, aniž bych s nimi měl smlouvu, někdy je výhodnější sdružit objem s jinou agenturou. Za tu dobu, co dělám reklamu, jsem se ještě nesetkal s médiem, které by na dotaz "chcete peníze" odpovědělo ne :-).

S jakými hráči na mediálním trhu máte uzavřenou exkluzivní spolupráci a s jakými partnerství?

Dozvíte se, pokud budete náš klient :-).

Myslíte si, že uvedením výčtu médií vytváříte dojem velké mediální agentury?

To nemáme v plánu a ani zapotřebí.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Sociální sítě pro B2B? Bláznovství!

Richard Jan Voigts , 17. květen 2017 07:00
Richard Jan Voigts

Agentura Ami Digital provedla průzkum ohledně využívání sociálních sítí v České republice. Ami Digit...

Více





RSS 

Zprávičky

Dell EMC podporuje transformaci IT s novými produkty pro open networking

Pavel Houser , 26. květen 2017 14:46

Přepínače Dell EMC pro Open Networking tvoří spolu se servery PowerEdge čtrnácté generace a špičkový...

Více 0 komentářů

Hodnota bitcoinu stoupla na nový rekord přes 2400 dolarů

ČTK , 26. květen 2017 09:23

K růstu bitcoinu přispívá příliv nového kapitálu a růst poptávky po dalších digitálních měnách....

Více 0 komentářů

Tři zranitelnosti a opravy: Samba, Joomla, videopřehrávače

Pavel Houser , 25. květen 2017 16:30

Vektorem útoku může být i soubor s titulky....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Lenovo opět v zisku

ČTK , 25. květen 2017 15:32

Lenovo se snaží omezit svou závislost na trhu s PC a rozšiřuje aktivity v oblasti chytrých telefonů ...

Více 0 komentářů

Zákon o elektronické identifikaci Sněmovna asi schválí beze změn

ČTK , 25. květen 2017 09:00

Jedním z cílů nových občanských průkazů je poskytnout držitelům elektronický podpis....

Více 0 komentářů

PayPal rozšiřuje ochranu prodejců v ČR

Pavel Houser , 25. květen 2017 08:00

Tento program se dříve v České republice vztahoval jen na hmotné zboží, nyní se rozšiřuje i o služby...

Více 1 komentářů

Firmy zabývající se virtuální realitou zakládají asociaci

ČTK , 24. květen 2017 16:00

Cílem je propojit vývojářské týmy s universitami, investičními fondy a soukromým sektorem....

Více 0 komentářů