T-Mobile rozšiřuje nabídku IT služeb pro firmy

16. březen 2010 16:33 0 komentářů

Praha 16. března 2010 – T-Mobile vylepšuje svou nabídku určenou pro firemní zákazníky. Ti mohou nově využít službu „Dodávka a správa zařízení“ v rámci řešení ProfiNet. Jeho stávající komplexní podobu, zahrnující všechny typy telekomunikačních služeb, rozšiřuje operátor o možnost pronájmu kompletní infrastruktury telekomunikační a počítačové sítě za pevné měsíční poplatky. Po prosincovém uvedení služby Virtuální ústředna jde v krátké době o další krok, kterým T-Mobile vychází vstříc potřebám podnikového sektoru.

„Zařazení této novinky odpovídá dlouhodobým požadavkům našich zákazníků, především z okruhu malých a středních firem,“ říká Štěpán Tůma, senior manažer oddělení Internet & Business, a dodává: „K již existujícím službám, pokrývajícím potřeby v oblastech hlasové a datové konektivity, přidáváme další úroveň, kterou je především dodávka a správa zařízení v budově zákazníka. Jinými slovy – zatímco dosud jsme našim zákazníkům dokázali přivést internet do budovy, nyní jim nabízíme, že jej bezpečně a s jasnými náklady přivedeme až k serverům a klientským PC.“

Jednou z velkých výhod této nabídky je využívání společné infrastruktury pro přenos dat i pro telefonování, což znamená jasnou úsporu nákladů. Kromě dodávky a správy LAN či WLAN sítě mohou zákazníci využít také kompletní dodávku hardwaru pro IP telefonii. Jedná se o telefonní ústředny Call Manager a Call Manager Express. Zatímco prvně jmenovaná je určena především pro větší firmy, její „expresní variantu“ využijí podniky do 100 zaměstnanců. Funkce pobočkových ústředen je možné přizpůsobit individuálním požadavkům zákazníka. Samozřejmostí je nabídka několika typů IP telefonů včetně softwarového (aplikace v PC) a terminálu pro konferenční hovory.

Call Manager
Ke Call Manageru mohou IT manažeři sáhnout i po doplňkových službách: rozšíření o funkce Call centra přináší možnost manipulace s hovory, přehrávání hlášek, výběr front, zobrazování informací o volajícím a vyhodnocování provozu. Další možností je služba Unified Mobility. Ta zajišťuje dostupnost zaměstnanců na jediném telefonním čísle bez ohledu na to, zda pracují na svém běžném místě nebo zda jsou například na služební cestě. Unified Mobility nabízí i předávání hovorů bez přerušení mezi mobilním a pevným telefonem.

SLA
Díky stavebnicovému charakteru řešení zaplatí zákazník ve všech případech jen to, co opravdu využívá. V ceně je zaručena pravidelná obměna technologií a servisní podpora s garantovanou dobou obnovy funkčnosti. Zákazníci, kteří vyžadují vyšší dostupnost všech služeb a zkrácení doby řešení poruch, mohou využít nabídku vyššího SLA (Service Level Agreement).

Implementace, dohled a servis od jediného partnera zjednodušuje pro firmy komunikaci s dodavatelem a přináší výhodu jediné faktury za všechny služby. Zákazník tedy za pevný měsíční poplatek převede veškeré starosti se svou síťovou infrastrukturou na T-Mobile. A navíc ušetří na provozu svého IT.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
22. 02. IT mezi paragrafy
RSS 

Zprávičky

Facebook postaví v Dánsku datové centrum

ČTK , 20. leden 2017 14:00

Americký provozovatel sociální sítě Facebook postaví v dánském městě Odense nové datové centrum, kte...

Více 0 komentářů

Americký Oracle převezme českou programátorskou firmu Apiary

ČTK , 20. leden 2017 12:00

Americký výrobce podnikového softwaru Oracle podepsal dohodu o převzetí české programátorské firmy A...

Více 0 komentářů

Internetová ekonomika za pět let posílila o 15 procent na 188 miliard

ČTK , 20. leden 2017 07:00

Objem internetové ekonomiky se předloni proti roku 2011 zvýšil o 15 procent na 188 miliard korun. Na...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Facebook zřídí v Paříži svůj první inkubátor pro začínající firmy

ČTK , 19. leden 2017 14:00

Americká sociální síť Facebook zřídí v Paříži svůj první inkubátor pro začínající firmy, tzv. startu...

Více 0 komentářů

Toshiba prý zvažuje o osamostatnění své polovodičové divize

ČTK , 19. leden 2017 11:00

Japonská společnost Toshiba Corp. zvažuje oddělení svých aktivit v oblasti výroby polovodičů do samo...

Více 0 komentářů

Sněmovna uzákoní pravidla pro informační systémy veřejné správy

ČTK , 19. leden 2017 07:00

Sněmovna zřejmě uzákoní pravidla pro to, jaké funkční vlastnosti mají mít informační systémy ve veře...

Více 0 komentářů

ÚOOÚ za nevyžádaná obchodní sdělení uložil i půlmilionovou pokutu

ČTK , 18. leden 2017 14:00

Úřad pro ochranu osobních údajů (ÚOOÚ) v souvislosti s nevyžádanými obchodními sděleními udělil loni...

Více 0 komentářů