T-Mobile rozšiřuje nabídku IT služeb pro firmy

16. březen 2010 16:33 0 komentářů

Praha 16. března 2010 – T-Mobile vylepšuje svou nabídku určenou pro firemní zákazníky. Ti mohou nově využít službu „Dodávka a správa zařízení“ v rámci řešení ProfiNet. Jeho stávající komplexní podobu, zahrnující všechny typy telekomunikačních služeb, rozšiřuje operátor o možnost pronájmu kompletní infrastruktury telekomunikační a počítačové sítě za pevné měsíční poplatky. Po prosincovém uvedení služby Virtuální ústředna jde v krátké době o další krok, kterým T-Mobile vychází vstříc potřebám podnikového sektoru.

„Zařazení této novinky odpovídá dlouhodobým požadavkům našich zákazníků, především z okruhu malých a středních firem,“ říká Štěpán Tůma, senior manažer oddělení Internet & Business, a dodává: „K již existujícím službám, pokrývajícím potřeby v oblastech hlasové a datové konektivity, přidáváme další úroveň, kterou je především dodávka a správa zařízení v budově zákazníka. Jinými slovy – zatímco dosud jsme našim zákazníkům dokázali přivést internet do budovy, nyní jim nabízíme, že jej bezpečně a s jasnými náklady přivedeme až k serverům a klientským PC.“

Jednou z velkých výhod této nabídky je využívání společné infrastruktury pro přenos dat i pro telefonování, což znamená jasnou úsporu nákladů. Kromě dodávky a správy LAN či WLAN sítě mohou zákazníci využít také kompletní dodávku hardwaru pro IP telefonii. Jedná se o telefonní ústředny Call Manager a Call Manager Express. Zatímco prvně jmenovaná je určena především pro větší firmy, její „expresní variantu“ využijí podniky do 100 zaměstnanců. Funkce pobočkových ústředen je možné přizpůsobit individuálním požadavkům zákazníka. Samozřejmostí je nabídka několika typů IP telefonů včetně softwarového (aplikace v PC) a terminálu pro konferenční hovory.

Call Manager
Ke Call Manageru mohou IT manažeři sáhnout i po doplňkových službách: rozšíření o funkce Call centra přináší možnost manipulace s hovory, přehrávání hlášek, výběr front, zobrazování informací o volajícím a vyhodnocování provozu. Další možností je služba Unified Mobility. Ta zajišťuje dostupnost zaměstnanců na jediném telefonním čísle bez ohledu na to, zda pracují na svém běžném místě nebo zda jsou například na služební cestě. Unified Mobility nabízí i předávání hovorů bez přerušení mezi mobilním a pevným telefonem.

SLA
Díky stavebnicovému charakteru řešení zaplatí zákazník ve všech případech jen to, co opravdu využívá. V ceně je zaručena pravidelná obměna technologií a servisní podpora s garantovanou dobou obnovy funkčnosti. Zákazníci, kteří vyžadují vyšší dostupnost všech služeb a zkrácení doby řešení poruch, mohou využít nabídku vyššího SLA (Service Level Agreement).

Implementace, dohled a servis od jediného partnera zjednodušuje pro firmy komunikaci s dodavatelem a přináší výhodu jediné faktury za všechny služby. Zákazník tedy za pevný měsíční poplatek převede veškeré starosti se svou síťovou infrastrukturou na T-Mobile. A navíc ušetří na provozu svého IT.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Vládní čtvrť a vládní systém, tedy ten informační

Petr Zavoral , 06. leden 2018 16:15
Petr Zavoral

Jeden ze zakladatelů enterprise architektury John Zachman srovnává IT v institucích s Boeingem: Firm...

Více







Kalendář

18. 01.

19. 01.
itSMF 2018
29. 01.

30. 01.
G2BTechEd
30. 01. Ecommerce Expo Prague 2018

RSS 

Zprávičky

Zpomalování iPhonů půjde vypnout

ČTK , 18. leden 2018 13:01

Řada uživatelů Apple podezřívala, že zpomalováním starších telefonů tlačí spotřebitele k nákupu nové...

Více 0 komentářů

Apple se vrací do USA

ČTK , 18. leden 2018 10:07

Firma Apple plánuje postavit další firemní kampus ve Spojených státech a najmout v zemi v příštích p...

Více 0 komentářů

Prodej přes Internet zničí dealery aut

ČTK , 18. leden 2018 10:02

Do roku 2025 celosvětově zanikne 30 až 50 % klasických automobilových dealerství. ...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Bitcoin se poprvé od začátku prosince propadl pod 10 000 dolarů

ČTK , 18. leden 2018 08:00

"Co se týče kryptoměn, obecně mohu téměř s jistotou prohlásit, že dospějí ke špatnému konci," řekl W...

Více 0 komentářů

Digitální fragmentace představuje hrozbu pro další rozvoj firem

Pavel Houser , 17. leden 2018 14:51

Množství restriktivních opatření přijatých státy G20 se mezi lety 2010 a 2016 zčtyřnásobilo....

Více 1 komentářů

V USA prý vyzývají AT&T k přerušení vztahů s Huawei

ČTK , 17. leden 2018 09:00

Zákonodárci údajně varují americké podniky, že vztahy s Huawei či China Mobile snižují jejich šance ...

Více 0 komentářů

Roman Knap jmenován generálním ředitelem SAP Slovensko

Pavel Houser , 17. leden 2018 08:00

R. Knap v letech 2012–2014 zastával pozici generálního ředitele SAP Slovensko, od roku 2014 je gener...

Více 0 komentářů