Skupina Vodafone ohlásila, že se jí podařilo rozšířit mobilní reklamní služby během 18 měsíců do 18 zemí.
Mobilní reklamu přitom Vodafone začal před 18 měsíci testovat v České republice a český trh i nyní patří mezi ty, kde se mobilní reklamě daří nejlépe.
Skupina Vodafone v minulém roce realizovala přes 2000 mobilních reklamních kampaní pro stovky světových značek po celém světě. Tyto značky slaví úspěch s mobilními bannerovými kampaněmi, ale zároveň se snaží využívat i nové mobilní reklamní formáty jako je třeba sponzorovaný obsah, sponzorované notifikace, nebo reklama v textových a MMS zprávách.
„V současném ekonomickém klimatu se značky mnohem více soustředí na své rozpočty a na to, jak je utrácejí. Mobilní reklama nabízí kombinaci skvělé odezvy a zároveň příležitosti, jak se mohou inzerenti dostat mnohem blíže ke svým zákazníkům,” říká Rick Frant, vedoucí oddělení Internet Discovery skupiny Vodafone.