Na slovíčko s Petrou Lávičkovou: SAS Forum inspirovalo k tomu, jak dělat business jinak

Redakce, 05. únor 2010 06:20 0 komentářů
Rubriky: Rozhovory, Hardware

SAS
Nedávno proběhla v Praze konference SAS Forum Praha 2010 s mottem „Poznání inspiruje“. Kromě zajímavých přednášek nabídla také výsledky studie průzkumové agentury GfK na téma úroveň komunikace firem s klienty. V dnešním rozhovoru se ITBiz.cz podařilo získat názory a odpovědi Petry Lávičkové, Marketing & PR Manager, SAS ČR.

Lavickova
Petra Lávičková

Dva přístupy: pro IT specialisty i byznys

SAS Forum přišlo s novou, zdá se, že úspěšnou koncepcí. Můžete ji blíže vysvětlit?

SAS Forum se rozdělilo na dvě samostatné části, z nichž jedna je zaměřena na IT specialisty – SAS Technology Forum a druhá - SAS Forum převážně na businessové otázky, které firmy trápí v každodenním businessu. Velký důraz je kladen na inspiraci z již realizovaných a dobře fungujících řešeních v různých odvětvích a na vytváření prostředí pro sdílení zkušeností a networking. Zatímco v té první se tedy scházejí uživatelé řešení a nástrojů SAS, které zajímají technologické novinky, nové verze systémů, nástroje a konkrétní technologická řešení, ta druhá je platformou pro top management, obchodníky, marketéry a ředitele financí a rizik, kteří se chtějí dozvědět o praktických zkušenostech firem a o tom, jak dělat věci jinak.

Dnešní doba příliš konferencím nepřeje, jak se Vám podařilo naplnit cíle? Kdo se zúčastnil konference?

Konference se zúčastnilo téměř 350 účastníků, jejichž skladba přesně naplnila naše cíle. 65 % účastníků tvořili členové představenstva a širší vedení společností převážně z oblasti bankovnictví, pojišťovnictví a telekomunikací. Podařilo se nám pro konferenci získat i výrazné osobnosti, z nichž mnozí obvykle veřejně příliš nevystupují. Příkladem je netradičně pojatá panelové diskuse, která měla opravdu mimořádný úspěch. V duchu kolegiality a ve velmi příjemné a podnětné atmosféře se setkala silná čtyřka - mediálně známá tvář – Tomáš Sedláček, hlavní makroekonomický stratég ČSOB, Elena Kohútiková, zástupkyně generálního ředitele a členka představenstva VÚB, generální ředitel ČPP Jakub Strnad a ředitel úseku rozvoje prodeje České spořitelny Martin Techman. Diskuse se zabývala tím, jak ekonomické trendy přetavit do smysluplného businessu, jak reagovat na krize, jak a co dělat jinak.

Jaké jsou tedy hlavní závěry konference? Jaké poznání si účastníci „odnesli“?

SAS Forum

Především poznání toho, že je třeba intenzivní vnitrofiremní spolupráce, spolupráce mezi odděleními jako nová dimenzi businessu, budování dobrých vztahů se zákazníkem, jeho poznávání a aktivní podpora jeho loajality. Inovace a zákazník – to je centrum businessu firmy a na všechna tato témata se musíte podívat z různých úhlů pohledu – ať už z pohledu řízení rizik, řízení financí či samotného řízení vztahu se zákazníkem. Ačkoliv se může na první pohled zdát, že tato oddělení ve firmě spolu zdánlivě nesouvisí a mnohé společnosti je tedy cíleně neřeší,, opak je pravdou. Je třeba si uvědomit, že zákazník vnímá společnost jako jeden celek, všechno je propojené.

Ondřej Tomas z GfK ve své dopolední prezentaci hovořil o pravidlu „třikrát a dost“. Podaří-li se zklamat či rozzlobit zákazníka třikrát, s největší pravděpodobností jste jej ztratili. Je třeba udělat vše proto, aby u vaší společnosti toto pravidlo nezvítězilo. Konference na praktických příkladech firem, kteří používají řešení společnosti SAS a dosahují prostřednictvím něj významných výsledků, se účastníci inspirovali a nacházeli cesty, jak dělat business jinak. Naším mottem bylo Poznání inspiruje. Z ohlasů, které na konferenci máme, už víme, že se nám to podařilo.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Chatbot mluví za mrtvého – od nápadu k realizaci

Pavel Houser , 30. listopad 2016 13:00
Pavel Houser

Na webu The Verge popsala Casey Newton příběh dvou přátel (Eugenia Kuyda a Roman Mazurenko). Peripet...

Více





Kalendář

RSS 

Zprávičky

Za vzněcováním smartphonu iPhone 6 jsou vnější vlivy, tvrdí Apple

ČTK , 08. prosinec 2016 11:30

Firma Apple odmítla podezření čínských uživatelů svého chytrého telefonu iPhone 6, že za problémy s ...

Více 0 komentářů

Verizon prodá firmě Equinix datová centra za 3,6 miliardy USD

ČTK , 08. prosinec 2016 10:00

Největší americký mobilní operátor Verizon Communications prodá specializované společnosti Equinix 2...

Více 0 komentářů

Tchajwanský Foxconn jedná o rozšíření svých aktivit v USA

ČTK , 07. prosinec 2016 15:00

Tchajwanská společnost Foxconn jedná o rozšíření svých aktivit ve Spojených státech. Oznámila to dne...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Nejvyšší soud USA se postavil na stranu Samsungu proti Applu

ČTK , 07. prosinec 2016 12:30

Americký nejvyšší soud se v mnohaletém patentovém sporu mezi výrobci chytrých telefonů Apple a Samsu...

Více 0 komentářů

Evropská komise Microsoftu schválila převzetí sítě LinkedIn

ČTK , 07. prosinec 2016 10:30

Evropská komise schválila americké softwarové společnosti Microsoft záměr koupit za 26 miliard dolar...

Více 0 komentářů

Porozumění větám, konkurence pro Turingův test

Pavel Houser , 06. prosinec 2016 18:00

Konverzační roboti mají stále problémy pochopit věty, kde smysl nelze vyvodit ze samotné gramatické ...

Více 0 komentářů

Americká GoDaddy koupí evropský webhosting Host Europe

ČTK , 06. prosinec 2016 16:00

Americký registrátor internetových domén GoDaddy, který je ve svém oboru největší na světě, se dohod...

Více 0 komentářů