NextiraOne a NICE plní nová pravidla zabezpečení údajů z platebních karet

10. srpen 2011 14:00 0 komentářů

Kombinace řešení společnosti NICE a odborných zkušeností NextiraOne s kontaktními centry je zárukou plného souladu s pravidly PCI DSS.

Společnost NextiraOne, přední evropský expert na komunikační služby, nabízí svým zákazníkům provozujícím kontaktní centra služby při zavádění požadavků směrnic na zabezpečení dat držitelů platebních karet (PCI DSS – Payment Card Industry Data Security Standard). NextiraOne na tomto projektu spolupracuje se společností NICE Systems Limited, jejíž řešení pro zabezpečení operací s platebními kartami zahrnula do své nabídky pro nová kontaktní centra. NextiraOne svým zákazníkům zároveň nabízí i možnost modernizace stávajících kontaktních center, která zaručí jejich kompatibilitu s novými standardy zabezpečení dat.

Řešení od společnosti NICE využívá funkce pro analýzu pracovních stanic k automatickému pozastavení a opětovnému spuštění nahrávání obrazovky a zvuku v případě, že vstupy obsahují citlivé informace. Výsledkem je záznam interakce operátora s klientem, který v souladu se směrnicemi PCI DSS neobsahuje citlivé informace, jako je například tří- nebo čtyřčíselný ověřovací kód z platební karty. Toto řešení navíc umožňuje najednou přehrávat několik uložených nahrávek zároveň se záznamem původního hovoru. Okamžitě dostupné řešení je využitelné bez nutnosti provádět jakékoliv úpravy a spolehlivě zaručuje plný soulad s náročnými požadavky směrnic. Odborníci společnosti NextiraOne jsou nyní plně vyškoleni pro implementaci tohoto řešení jak v nových, tak stávajících kontaktních centrech.

PCI Security Standards Council je organizace, která vytváří pravidla pro zabezpečení dat platebních karet. Základem pravidel je bezpečnostní standard PCI DSS, kterému podléhají všechny společnosti, jež uchovávají, zpracovávají nebo převádí informace týkající se držitelů kreditních a debetních karet. Společnosti, které požadavky standardu nesplňují, se vystavují riziku ztráty možnosti zpracovávat kreditní platby, auditu či penalizace. Nejnovější požadavky zakazují pořizování audiozáznamu citlivých dat z karet, jako jsou ověřovací kódy, a jejich ukládání a doporučují kontaktním centrům implementovat řešení, která jim umožní ukládání takových dat předcházet.

Guillaume Baraton, obchodní ředitel NextiraOne pro rozvoj kontaktních center v Evropě, řekl: „S našimi zákazníky velmi úzce spolupracujeme na implementaci řešení, která splňují veškeré nároky jejich kontaktních center. Naši odborníci jsou velmi dobře obeznámeni s obchodním prostředím, v němž se naši zákazníci pohybují, i s příslušnými pravidly a nařízeními. Naším úkolem je zajistit, aby naše řešení plně vyhovovala novým podmínkám a pravidlům, jakmile vstoupí v platnost. NextiraOne, celoevropský držitel certifikátu Platinum Partner, velmi úzce spolupracuje se společností NICE na vytváření řešení pro své zákazníky, která musí splňovat zcela nové požadavky.

Ad Ketalaars, prezident NICE EMEA řekl: „Těší nás, že můžeme rozšířit nabídku služeb, poskytovaných ve spolupráci s NextiraOne našim evropským zákazníkům, o řešení pracující v reálném čase, která jim umožní vyhovět standardům PCI DSS. Je to významný krok v našem dlouhodobém partnerství s NextiraOne a my se těšíme na další spolupráci při plnění strategických potřeb našich společných zákazníků.“

PCI Security Standards Council je otevřené globální fórum pro neustálý rozvoj, zkvalitňování, uchovávání, šíření a implementaci bezpečnostních standardů pro ochranu účetních údajů. Cílem organizace PCI Security Standards Council je zlepšit úroveň zabezpečení platebních údajů aktivním školením a šířením povědomí o bezpečnostních standardech PCI DSS. Organizace byla založena společnostmi American Express, Discover Financial Services, JCB International, MasterCard Worldwide a Visa Inc.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Chatbot mluví za mrtvého – od nápadu k realizaci

Pavel Houser , 30. listopad 2016 13:00
Pavel Houser

Na webu The Verge popsala Casey Newton příběh dvou přátel (Eugenia Kuyda a Roman Mazurenko). Peripet...

Více





Kalendář

RSS 

Zprávičky

Porozumění větám, konkurence pro Turingův test

Pavel Houser , 06. prosinec 2016 18:00

Konverzační roboti mají stále problémy pochopit věty, kde smysl nelze vyvodit ze samotné gramatické ...

Více 0 komentářů

Americká GoDaddy koupí evropský webhosting Host Europe

ČTK , 06. prosinec 2016 16:00

Americký registrátor internetových domén GoDaddy, který je ve svém oboru největší na světě, se dohod...

Více 0 komentářů

Ruská Centrální banka oznámila masivní útok hackerů

ČTK , 06. prosinec 2016 11:00

Do systému ruské Centrální banky se letos dostali hackeři a s pomocí zfalšovaných hesel se pokusili ...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

CETIN vydal dluhopisy za 25 miliard Kč

ČTK , 05. prosinec 2016 18:00

Česká telekomunikační infrastruktura (CETIN) upsala dluhopisy v eurech a korunách v celkovém objemu ...

Více 1 komentářů

Nahradí otisky prstů přístupová hesla?

ČTK , 05. prosinec 2016 14:30

Zní to jako skvělý nápad: zapomeňte na hesla a zamykejte telefon místo nich otiskem svého prstu. Je ...

Více 1 komentářů

Počítač a internet má na jižní Moravě více než 75 pct domácností

ČTK , 05. prosinec 2016 10:30

Počet jihomoravských domácností, které mají počítač a přístup k internetu, se loni přehoupl na jižní...

Více 0 komentářů

Vodafone zvýšil do září počet zákazníků na 3,54 milionu

ČTK , 04. prosinec 2016 18:00

Mobilní operátor Vodafone zvýšil do konce září počet zákazníků na českém trhu meziročně o 146.000 na...

Více 0 komentářů