O2 poskytuje zákaznickou podporu už i na sociálních sítích

Emil Hora, 24. květen 2011 16:21 0 komentářů

Tuzemský operátor Telefónica O2 vytvořila speciální tým, který poskytuje zákazníkům O2 podporu na sociálních sítích. Čtyřčlenný tým specialistů je je k dispozici každý den od 8 do 20 hodin včetně víkendů.

o2
Netradiční zákaznickou podporu firma vytvořila pro ty zákazníky, kteří upřednostňují komunikaci na komunitních webech. Nově tak mohou kontaktovat operátora přes profil O2 CZ na Facebooku, Twitteru nebo na YouTube kanále O2 v nové sekci O2 Guru. Ta obsahuje videonávody, jež jednoduše ukazují, jak používat či nastavovat vybrané O2 služby.

"V souvislosti se silným komunikačním potenciálem komunitních webů, chceme být našim zákazníkům plně k dispozici i tam,“ uvedl Jindřich Fremuth, ředitel on-line divize společnosti Telefónica O2. Na Facebooku má nyní firma přes šedesát tisíc fanoušků a na Twitteru přes tisíc followerů, dodal Fremuth.

Firma podle něj plánuje také otevření diskusního fóra přímo na svých oficiálních stránkách. To by mělo primárně sloužit k výměně zkušeností mezi samotnými zákazníky. „Náš nový tým však bude diskuze také sledovat a aktivně se do nich zapojovat,“ upozornil Fremuth.

O komunikaci na sociálních sítích se bude starat čtyřčlenný tým. Na zmíněných kanálech budou nabízet odbornou pomoc, rady a odpovědi na jakékoliv dotazy. Kromě standardní možnosti zapojit se do diskuzí pod příspěvky nebo videonávody lze využít unikátní formulář umístěný na facebookovém profilu. Do formuláře uvede uživatel své kontaktní údaje a záležitost, se kterou potřebuje pomoci. Navíc si může zvolit konkrétního člena týmu.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Jak probíhá adopce cloudu

Pavel Houser , 16. únor 2018 09:45
Pavel Houser

Cloud už neznamená jen SaaS, jenže… K dispozici je řada analýz i prognóz, které dokládají, jak se po...

Více








RSS 

Zprávičky

Hackeři zneužili cloudový systém Tesly k těžbě kryptoměn

ČTK , 22. únor 2018 10:00

Průnik se odehrál přes konzoli systému Kubernetes pro optimalizaci cloudových aplikací. ...

Více 0 komentářů

Dvakrát ze světa open source CRM: Sugar a SuiteCRM

Pavel Houser , 22. únor 2018 09:00

CRM systém Sugar je nabízen v několika edicích. Placené edice lze standardně provozovat formou služb...

Více 0 komentářů

Intel chce investovat 5 miliard dolarů do izraelské továrny

ČTK , 22. únor 2018 08:00

Předpokládá se, že Intel na rozšíření továrny obdrží státní podporu v hodnotě až 10 % investice....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Apple chce kupovat kobalt přímo od těžařů

ČTK , 21. únor 2018 11:48

Kobalt se používá v bateriích pro smartphony. Jeho cena výrazně vzrostla dále ji zvýší nástup elektr...

Více 0 komentářů

Qualcomm zvýšil nabídku na převzetí NXP na 44 miliard dolarů

ČTK , 21. únor 2018 11:00

Krok by mohl Qualcommu rovněž pomoci odvrátit snahu rivala Broadcom o jeho převzetí....

Více 0 komentářů

Bitcoin je o 100 % dražší než v lednu

ČTK , 21. únor 2018 10:00

Digitální měna bitcoin se dnes na lucemburské burze Bitstamp vyšplhala na své třítýdenní maximum 11 ...

Více 0 komentářů

CZ.NIC spouští Honeypot as a Service v ostrém provozu

Pavel Houser , 21. únor 2018 08:00

Nasbíraná data využívá Národní bezpečnostní tým CSIRT.CZ pro zkoumání útoků z českých IP adres....

Více 0 komentářů