O2 poskytuje zákaznickou podporu už i na sociálních sítích

Emil Hora, 24. květen 2011 16:21 0 komentářů

Tuzemský operátor Telefónica O2 vytvořila speciální tým, který poskytuje zákazníkům O2 podporu na sociálních sítích. Čtyřčlenný tým specialistů je je k dispozici každý den od 8 do 20 hodin včetně víkendů.

o2
Netradiční zákaznickou podporu firma vytvořila pro ty zákazníky, kteří upřednostňují komunikaci na komunitních webech. Nově tak mohou kontaktovat operátora přes profil O2 CZ na Facebooku, Twitteru nebo na YouTube kanále O2 v nové sekci O2 Guru. Ta obsahuje videonávody, jež jednoduše ukazují, jak používat či nastavovat vybrané O2 služby.

"V souvislosti se silným komunikačním potenciálem komunitních webů, chceme být našim zákazníkům plně k dispozici i tam,“ uvedl Jindřich Fremuth, ředitel on-line divize společnosti Telefónica O2. Na Facebooku má nyní firma přes šedesát tisíc fanoušků a na Twitteru přes tisíc followerů, dodal Fremuth.

Firma podle něj plánuje také otevření diskusního fóra přímo na svých oficiálních stránkách. To by mělo primárně sloužit k výměně zkušeností mezi samotnými zákazníky. „Náš nový tým však bude diskuze také sledovat a aktivně se do nich zapojovat,“ upozornil Fremuth.

O komunikaci na sociálních sítích se bude starat čtyřčlenný tým. Na zmíněných kanálech budou nabízet odbornou pomoc, rady a odpovědi na jakékoliv dotazy. Kromě standardní možnosti zapojit se do diskuzí pod příspěvky nebo videonávody lze využít unikátní formulář umístěný na facebookovém profilu. Do formuláře uvede uživatel své kontaktní údaje a záležitost, se kterou potřebuje pomoci. Navíc si může zvolit konkrétního člena týmu.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Chatbot mluví za mrtvého – od nápadu k realizaci

Pavel Houser , 30. listopad 2016 13:00
Pavel Houser

Na webu The Verge popsala Casey Newton příběh dvou přátel (Eugenia Kuyda a Roman Mazurenko). Peripet...

Více





Kalendář


RSS 

Zprávičky

Americká GoDaddy koupí evropský webhosting Host Europe

ČTK , 06. prosinec 2016 16:00

Americký registrátor internetových domén GoDaddy, který je ve svém oboru největší na světě, se dohod...

Více 0 komentářů

Ruská Centrální banka oznámila masivní útok hackerů

ČTK , 06. prosinec 2016 11:00

Do systému ruské Centrální banky se letos dostali hackeři a s pomocí zfalšovaných hesel se pokusili ...

Více 0 komentářů

CETIN vydal dluhopisy za 25 miliard Kč

ČTK , 05. prosinec 2016 18:00

Česká telekomunikační infrastruktura (CETIN) upsala dluhopisy v eurech a korunách v celkovém objemu ...

Více 1 komentářů

Starší zprávičky

Nahradí otisky prstů přístupová hesla?

ČTK , 05. prosinec 2016 14:30

Zní to jako skvělý nápad: zapomeňte na hesla a zamykejte telefon místo nich otiskem svého prstu. Je ...

Více 1 komentářů

Počítač a internet má na jižní Moravě více než 75 pct domácností

ČTK , 05. prosinec 2016 10:30

Počet jihomoravských domácností, které mají počítač a přístup k internetu, se loni přehoupl na jižní...

Více 0 komentářů

Vodafone zvýšil do září počet zákazníků na 3,54 milionu

ČTK , 04. prosinec 2016 18:00

Mobilní operátor Vodafone zvýšil do konce září počet zákazníků na českém trhu meziročně o 146.000 na...

Více 0 komentářů

Nový škodlivý program ukradl údaje k milionu účtů Google

ČTK , 02. prosinec 2016 14:00

Nový škodlivý program Goolian narušil bezpečnost více než jednoho milionu účtů Google. Šíří se na za...

Více 1 komentářů