O2 poskytuje zákaznickou podporu už i na sociálních sítích

Emil Hora, 24. květen 2011 16:21 0 komentářů

Tuzemský operátor Telefónica O2 vytvořila speciální tým, který poskytuje zákazníkům O2 podporu na sociálních sítích. Čtyřčlenný tým specialistů je je k dispozici každý den od 8 do 20 hodin včetně víkendů.

o2
Netradiční zákaznickou podporu firma vytvořila pro ty zákazníky, kteří upřednostňují komunikaci na komunitních webech. Nově tak mohou kontaktovat operátora přes profil O2 CZ na Facebooku, Twitteru nebo na YouTube kanále O2 v nové sekci O2 Guru. Ta obsahuje videonávody, jež jednoduše ukazují, jak používat či nastavovat vybrané O2 služby.

"V souvislosti se silným komunikačním potenciálem komunitních webů, chceme být našim zákazníkům plně k dispozici i tam,“ uvedl Jindřich Fremuth, ředitel on-line divize společnosti Telefónica O2. Na Facebooku má nyní firma přes šedesát tisíc fanoušků a na Twitteru přes tisíc followerů, dodal Fremuth.

Firma podle něj plánuje také otevření diskusního fóra přímo na svých oficiálních stránkách. To by mělo primárně sloužit k výměně zkušeností mezi samotnými zákazníky. „Náš nový tým však bude diskuze také sledovat a aktivně se do nich zapojovat,“ upozornil Fremuth.

O komunikaci na sociálních sítích se bude starat čtyřčlenný tým. Na zmíněných kanálech budou nabízet odbornou pomoc, rady a odpovědi na jakékoliv dotazy. Kromě standardní možnosti zapojit se do diskuzí pod příspěvky nebo videonávody lze využít unikátní formulář umístěný na facebookovém profilu. Do formuláře uvede uživatel své kontaktní údaje a záležitost, se kterou potřebuje pomoci. Navíc si může zvolit konkrétního člena týmu.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Google vs. Oracle: Kdo tahá za kratší konec?

Pavel Houser , 04. duben 2018 11:30
Pavel Houser

Po 8 letech právních sporů vstoupila soudní tahanice mezi Googlem a Oraclem do dalšího kola. Nakolik...

Více







RSS 

Zprávičky

Facebook reaguje na nové normy EU, cílená reklama ale nepřestane

ČTK , 19. duben 2018 10:26

Facebook se začal dotazovat svých uživatelů, zda může v jejich fotografiích a videích používat techn...

Více 0 komentářů

Ruské úřady vs. Telegram

ČTK , 19. duben 2018 08:00

Začaly se objevovat informace o rozsáhlých výpadcích služeb, které se sporem nijak nesouvisejí....

Více 0 komentářů

Arbes převzal slovenský Finamis a posiluje v oblasti řešení pro kapitálové trhy

ITBiz.cz , 18. duben 2018 16:30

Arbes Technologies za nezveřejněnou sumu získala majoritní podíl ve slovenské společnosti Finamis, k...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Sophos: jsou podniky ohroženy neidentifikovaným síťovým provozem

Pavel Houser , 18. duben 2018 10:30

Správci IT nejsou schopni identifikovat 45 % síťového provozu organizace....

Více 0 komentářů

Kvůli IT na ministerstvu práce padlo trestní oznámení

ČTK , 18. duben 2018 09:00

Vedení ministerstva práce podalo trestní oznámení kvůli pořízení resortního ekonomického informačníh...

Více 0 komentářů

EK: Soudy budou moci vyžadovat předání elektronických důkazů

ČTK , 18. duben 2018 08:00

Policisté a vyšetřovatelé se na provozovatele služeb budou moci obracet jen se souhlasem soudu....

Více 0 komentářů

IBM má nové mainframy pro datová centra

Pavel Houser , 17. duben 2018 12:11

IBM představila nejnovější přírůstky do rodiny serverů uvedených v roce 2017 – mainframy pro cloud I...

Více 0 komentářů