O2 poskytuje zákaznickou podporu už i na sociálních sítích

Emil Hora, 24. květen 2011 16:21 0 komentářů

Tuzemský operátor Telefónica O2 vytvořila speciální tým, který poskytuje zákazníkům O2 podporu na sociálních sítích. Čtyřčlenný tým specialistů je je k dispozici každý den od 8 do 20 hodin včetně víkendů.

o2
Netradiční zákaznickou podporu firma vytvořila pro ty zákazníky, kteří upřednostňují komunikaci na komunitních webech. Nově tak mohou kontaktovat operátora přes profil O2 CZ na Facebooku, Twitteru nebo na YouTube kanále O2 v nové sekci O2 Guru. Ta obsahuje videonávody, jež jednoduše ukazují, jak používat či nastavovat vybrané O2 služby.

"V souvislosti se silným komunikačním potenciálem komunitních webů, chceme být našim zákazníkům plně k dispozici i tam,“ uvedl Jindřich Fremuth, ředitel on-line divize společnosti Telefónica O2. Na Facebooku má nyní firma přes šedesát tisíc fanoušků a na Twitteru přes tisíc followerů, dodal Fremuth.

Firma podle něj plánuje také otevření diskusního fóra přímo na svých oficiálních stránkách. To by mělo primárně sloužit k výměně zkušeností mezi samotnými zákazníky. „Náš nový tým však bude diskuze také sledovat a aktivně se do nich zapojovat,“ upozornil Fremuth.

O komunikaci na sociálních sítích se bude starat čtyřčlenný tým. Na zmíněných kanálech budou nabízet odbornou pomoc, rady a odpovědi na jakékoliv dotazy. Kromě standardní možnosti zapojit se do diskuzí pod příspěvky nebo videonávody lze využít unikátní formulář umístěný na facebookovém profilu. Do formuláře uvede uživatel své kontaktní údaje a záležitost, se kterou potřebuje pomoci. Navíc si může zvolit konkrétního člena týmu.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
22. 02. IT mezi paragrafy
RSS 

Zprávičky

Telefónica má zaplatit 1,7 miliardy Kč Tykačovým firmám

ČTK , 17. leden 2017 15:00

Španělská telekomunikační společnost Telefónica má zaplatit firmám podnikatele Pavla Tykače 1,7 mili...

Více 0 komentářů

Embarcadero oznamuje podporu Desktop Bridge v produktu RAD Studio

ITBiz.cz , 17. leden 2017 12:00

Společnost Embarcadero Technologies (divize společnosti Idera), vedoucí dodavatel softwarových řešen...

Více 0 komentářů

Pokrytí LTE loni stouplo na 98 procent populace

ČTK , 17. leden 2017 07:00

Pokrytí Česka rychlými mobilními sítěmi LTE se loni zvýšilo na 98 procent populace, což je o čtyři p...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Reuters: Hlavní příčinou potíží telefonů Galaxy Note 7 je baterie

ČTK , 16. leden 2017 14:00

Hlavní příčinou samovzněcování některých chytrých telefonů Galaxy Note 7 byla baterie. Podle zdroje ...

Více 0 komentářů

Facebook v Německu spustí systém pro ověřování pravdivosti zpráv

ČTK , 16. leden 2017 07:00

Internetová sociální síť Facebook v příštích týdnech zavede v Německu systém pro ověřování pravdivos...

Více 0 komentářů

Yahoo Japan zvažuje třídenní víkend, chce zaměstnance motivovat

ČTK , 15. leden 2017 15:00

Japonská internetová společnost Yahoo Japan zvažuje, že by do roku 2020 zavedla třídenní víkend. Chc...

Více 0 komentářů

Uber se dohodl s Google na využití jeho map

ČTK , 15. leden 2017 12:32

Internetová firma Google nově propojila své mapy s poskytovatelem přeprav Uber. S novou aktualizací ...

Více 1 komentářů