Mediální agenturou portálu Monster se stala OMD

Jiří Kocourek , 17. srpen 2009 08:29 0 komentářů

Pracovní portál Monster má novou mediální agenturu. Firma svěřila mediální plánování a nákup s ním souvisejících služeb společnosti OMD.


Dosud se o tyto služby starala agentura MEC (Mediaedge: cia).

Monster spolupracoval s MEC v několika zemích světa už od roku 2006. Celkové plánované globální náklady na marketing Monster pro rok 2009 činí 200 milionů dolarů, nevyčerpanou část prostředků společnost utratí již s novou agenturou. V Česku plánuje tento pracovní portál v letošním roce investice do reklamy v řádech desítek milionů Kč.

„Také v nadcházejícím období plánujeme aktivní komunikaci vůči lidem, kteří hledají nové pracovní příležitosti, anebo možnost kariérního rozvoje a růstu,“ říká marketingový ředitel pracovního portálu Monster.cz Jaroslav Macnar a dodal, že firma chce i nadále využívat netradiční formy komunikace, které doplní standardními komunikačními kanály, jako jsou televize, tisk a internet. V červenci mohli lidé zaznamenat spot Monster na České televizi.

Globální reklamní agenturou Monster zůstává i nadále BBDO.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Další na řadě je bezpečnost

Richard Jan Voigts , 09. říjen 2017 00:00
Richard Jan Voigts

Co všechno lze automatizovat pomocí strojového učení? Larry Ellison, technologický ředitel společnos...

Více







RSS 

Zprávičky

Státní ústav pro kontrolu léčiv hájí elektronické recepty

ČTK , 19. říjen 2017 10:00

V ČR se vydá 60-70 milionů papírových receptů ročně. Podle ministerstva je elektronizace zdravotnict...

Více 0 komentářů

Ransomware Locky v září masivně útočil ve světě i v ČR

Pavel Houser , 19. říjen 2017 09:30

Locky se neobjevil v Top 10 škodlivých kódů od listopadu 2016....

Více 0 komentářů

Podnikové služby tvoří už 5 % českého HDP

Pavel Houser , 19. říjen 2017 09:00

Podnikové služby v ČR rostly o 19 %, největší boom zažívají centra poskytující IT služby....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Komárkova KKCG koupila 70 % firmy AutoCont

ČTK , 19. říjen 2017 08:00

Důvodem k prodeji byla možnost expanze AutoContu na další trhy....

Více 0 komentářů

Seznam loni zvýšil čistý zisk o 9 % na 1,1 miliardy Kč

ČTK , 18. říjen 2017 10:00

Největší podíl na tržbách měly příjmy z reklamy ve vyhledávání, tedy z reklamního systému Sklik. ...

Více 0 komentářů

Dopravní podnik spustil v 6 stanicích metra wi-fi připojení k internetu

ČTK , 18. říjen 2017 08:00

Ve stanicích je rozmístěno 75 vysílačů a dodavatelská firma musela vybudovat veškerou infrastrukturu...

Více 0 komentářů

Digitální kancelář

Intexx, 18. říjen 2017 08:00

Ať už na intranetu, extranetu nebo na sociální platformě – vytvořte si s Intrexxem snadno a na míru ...

Více