Pečeť VeriSign vytvořila nový rekord více než půl miliardou zobrazeními za jediný den

28. listopad 2010 15:48 0 komentářů

Symantec oznámil, že uživatelé na internetu zobrazili pečeť VeriSign více než 500milionkrát za jediný den. Navíc byl pokořen i další významný milník a pečeť VeriSign byla zobrazena na více než 100 000 webových stránkách, což je 6krát více, než dosáhla druhá nejpopulárnější bezpečnostní značka.

Pečeť VeriSign byla zobrazena na více než 100 000 autorizovaných webových stránkách a potvrzuje pozici nejuznávanějšího symbolu důvěry on-line. Nového mezníku se podařilo dosáhnout organickým růstem a zvyšováním vlivu VeriSign Seal-in-Search, který zobrazuje pečeť VeriSign vedle výsledků vyhledávání a zákazníkům VeriSign Trust Services oznamuje, že webové stránky jsou bez škodlivého kódu a používají certifikát VeriSign SSL (Secure Sockets Layer).

„Více internetových společností než kdy dřív nyní zobrazuje pečeť VeriSign, která tak ještě více potvrzuje svou pozici nejuznávanější certifikační autority a dále rozšiřuje svůj dosah,” říká Fran Rosch, viceprezident Trust Services ve společnosti Symantec. „Velmi vysoké počty zobrazení pečeti VeriSign ukazují, že zákazníci VeriSign získávají významnou konkurenční výhodu. Funkce, jako je například VeriSign Seal-in-Search, umožňují společnostem budovat svou důvěryhodnost ještě předtím, než uživatelé navštíví jejich stránky. Již více než 100 000 on-line podniků poznalo, jakou hodnotu má důvěryhodnost.”

Pokud společnosti mají zájem o zobrazení pečetě VeriSign, mohou nasadit VeriSign SSL nebo certifikát Extended Validation (EV) SSL, které poskytují kompletní autentizaci a až 256-bitové šifrování on-line transakcí a komunikace. Pro weby, které nevyžadují šifrování SSL, ale potřebují ujistit návštěvníky, že webové stránky jsou důvěryhodné, je určena samostatná verze VeriSign Trust Seal.

Pečeti zvyšují důvěru návštěvníků ve webové stránky, protože mají jistotu, že identita provozovatelů stránek byla ověřena společností Symantec a stránky jsou denně kontrolovány proti škodlivému kódu. Všichni zákazníci VeriSign Trust Seal také od počátku roku 2010 využívají výhod VeriSign Seal-in-Search a vedle výsledků vyhledávání okamžitě vidí, které stránky jsou důvěryhodné. VeriSign Seal-in-Search tak dává zákazníkům VeriSign okamžitou konkurenční výhodu oproti stránkám, které nemají indikátor důvěryhodnosti.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

V datových centrech už nejde o Windows?

Pavel Houser , 22. březen 2017 12:47
Pavel Houser

Trevor Pott si na The Register pokládá otázku o budoucnosti serverových Windows na platformě ARM. ...

Více






Kalendář

20. 03.

24. 03.
CeBIT 2017
21. 03.

24. 03.
Amper
23. 03. Cloud computing v praxi
RSS 

Zprávičky

Jan necelá polovina firem pravidelně zkoumá data o zákaznících

ITBiz.cz , 23. březen 2017 14:30

Podle studie společnosti Oracle pouze 44 % firem pravidelně zkoumá data o svých zákaznících s cílem ...

Více 0 komentářů

Google umožní sdílení polohy přes aplikaci Google Maps

ČTK , 23. březen 2017 13:30

Uživatelé populární mapové aplikace Google Maps budou moci od příštího týdne sdílet s ostatními svou...

Více 0 komentářů

V affiliate marketingu se u nás letos protočí 3 miliardy

ITBiz.cz , 23. březen 2017 10:00

Celkový objem trhu online affiliate marketingu e-shopů v ČR a SR činil v roce 2016 dle odhadů VIVnet...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Amazon koupí předního arabského e-prodejce Souq.com

ČTK , 23. březen 2017 08:45

Americký internetový prodejce Amazon se dohodl na koupi sta procent akcií dubajského on-line prodejc...

Více 0 komentářů

Nejméně aktualizované aplikace na PC: Java a Flash

Pavel Houser , 23. březen 2017 08:30

Dále z průzkumu: Windows XP jsou stále nainstalovány na 6 % zkoumaných počítačů. SSD má jen málo lid...

Více 0 komentářů

Výdaje kybernetického úřadu budou letos 214 milionů Kč

ČTK , 23. březen 2017 07:00

Výdaje nového Národního úřadu pro kybernetickou a informační bezpečnost (NÚKIB) by letos měly být zh...

Více 0 komentářů

Prodej mobilů v ČR loni klesl o pět procent

ČTK , 22. březen 2017 16:14

Prodej mobilních telefonů v Česku loni klesl o pět procent, uvedla analytická firma GfK. Podle infor...

Více 0 komentářů