PPC REKLAMA NA FACEBOOKU PRO SMB SEGMENT

23. březen 2011 19:03 0 komentářů

Největší PPC agentura na českém trhu, Ataxo Czech s.r.o., začala nabízet nový produkt, který umožní živnostníkům nebo malým a středním firmám využít Facebook pro prezentaci své firmy. Nový produkt, který je dostupný na http://www.ataxo.cz/produkty/marketing-socialni-site/facebook-reklama, je vhodný pro malé firmy, které chtějí využít potenciálu komunitního serveru Facebook. Popularita Facebooku pořád roste, o čemž svědčí i stále stoupající počet uživatelů v ČR.



Michal Mládek, ředitel obchodu pro SMB segment ve firmě Ataxo říká: „PPC reklama na Facebooku je ideální pro podporu značky, produktu nebo propagaci nárazových krátkodobých akcí pro zákazníky. Naší snahou je rozšířit současnou nabídku kanálů, které mohou malí a středně velcí klienti ke své propagaci využít. Nyní nabízíme správu v systémech Google AdWords, Sklik a Etarget a nově rozšiřujeme nabídku i na Facebook. Náš produkt umožní firmám propagovat svou značku a produkty na největší sociální síti světa a oslovit tak více než 3 miliony uživatelů v České republice a téměř 2 miliony na Slovensku.“

Inzerce na Facebooku už není naprostou novinkou - a firmy se učí ji používat čím dál tím více. Svým způsobem se pohybuje někde mezi klasickou PPC reklamou, jak ji známe z vyhledavačů a display reklamou. Unikátní jsou zejména možnosti cílení a šance dostat se do povědomí zejména mladé generace, která často klasické formy inzerce do značné míry ignoruje. Můžete odkazovat na svůj web, ale také na svou Facebook stránku - pokud uživatel klikne na "To se mi líbí", vaše investice do reklamy nemá pouze jednorázový efekt, protože se stane příjemcem novinek, které budete v budoucnu publikovat na své FB stránce.

Country manažer společnosti Ataxo Czech s.r.o., Mark Martin k tomu říká: „Je až zarážející, že jak nedostatečná je nabídka v oblasti reklamy na Facebooku pro malé firmy. Aktuálně většina firem umí nabídnout PPC reklamu jen za takových cenových podmínek, že živnostníci nemají šanci na ni dosáhnout. Proto jsme připravili jednoduchý produkt, který umožní kadeřnici z Plzně, cyklosportu z Ostravy a nebo truhláři z Českých Budějovic inzerovat na Facebooku.“

Jak to funguje?
Klient objedná kampaň a zaplatí zvlášť práci a zvlášť náklady za prokliky. Částka za práci pokrývá náklady za aktivaci a průběžnou správu kampaně. Sumu, kterou chce na Facebooku proinvestovat, si může klient stanovit sám. Tento model je pro zákazníky zcela transparentní a je nejpoužívanějším modelem i u ostatních PPC produktů agentury Ataxo.

Inzerci lze nastavit jak plošně na všechny 3 miliony Čechů nebo 2 miliony Slováků na Facebooku a nebo je možné svou reklamu konkrétněji zacílit a to podle věku, vzdělání, rodinného stavu uživatelů, lokality apod.

Jak taková reklama vypadá?

V reklamě si může klient zvolit obrázek pro svou propagaci a krátký text, podobně jako v jiných PPC systémech. I reklamní sdělení se zobrazuje podobně jako na Google, nebo Seznamu, tedy v pravé části obrazovky.

„Velmi důležitou roli hraje text. Oproti ostatním PPC reklamním systémům zde však ještě více záleží na obrázku.
Naše zkušenosti ukazují, že obrázek významným způsobem ovlivňuje úspěšnost reklamy. Obecně se také vyplatí reklamy častěji měnit, protože se rychle okoukají. Je velmi zajímavé, jak se reklama na Facebooku liší od reklamy v AdWords a Skliku a jak velké jsou zde rozdíly.“
říká Lucie Žaloudková, ředitelka oddělení PPC reklamy.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

V datových centrech už nejde o Windows?

Pavel Houser , 22. březen 2017 12:47
Pavel Houser

Trevor Pott si na The Register pokládá otázku o budoucnosti serverových Windows na platformě ARM. ...

Více






Kalendář

20. 03.

24. 03.
CeBIT 2017
21. 03.

24. 03.
Amper
23. 03. Cloud computing v praxi
RSS 

Zprávičky

Jan necelá polovina firem pravidelně zkoumá data o zákaznících

ITBiz.cz , 23. březen 2017 14:30

Podle studie společnosti Oracle pouze 44 % firem pravidelně zkoumá data o svých zákaznících s cílem ...

Více 0 komentářů

Google umožní sdílení polohy přes aplikaci Google Maps

ČTK , 23. březen 2017 13:30

Uživatelé populární mapové aplikace Google Maps budou moci od příštího týdne sdílet s ostatními svou...

Více 0 komentářů

V affiliate marketingu se u nás letos protočí 3 miliardy

ITBiz.cz , 23. březen 2017 10:00

Celkový objem trhu online affiliate marketingu e-shopů v ČR a SR činil v roce 2016 dle odhadů VIVnet...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Amazon koupí předního arabského e-prodejce Souq.com

ČTK , 23. březen 2017 08:45

Americký internetový prodejce Amazon se dohodl na koupi sta procent akcií dubajského on-line prodejc...

Více 0 komentářů

Nejméně aktualizované aplikace na PC: Java a Flash

Pavel Houser , 23. březen 2017 08:30

Dále z průzkumu: Windows XP jsou stále nainstalovány na 6 % zkoumaných počítačů. SSD má jen málo lid...

Více 0 komentářů

Výdaje kybernetického úřadu budou letos 214 milionů Kč

ČTK , 23. březen 2017 07:00

Výdaje nového Národního úřadu pro kybernetickou a informační bezpečnost (NÚKIB) by letos měly být zh...

Více 0 komentářů

Prodej mobilů v ČR loni klesl o pět procent

ČTK , 22. březen 2017 16:14

Prodej mobilních telefonů v Česku loni klesl o pět procent, uvedla analytická firma GfK. Podle infor...

Více 0 komentářů