Prediktivní behaviorální cílení od Internet BillBoard přineslo AZ pneu zvýšení počtu objednávek

16. únor 2010 15:45 0 komentářů

Opava, 15. února 2010 - Společnost Internet BillBoard, přední poskytovatel služeb v oblasti internetové reklamy úspěšně dokončil pilotní kampaň ve společnosti AZ pneu, specializovaného internetového obchodu na pneumatiky a alu kola. Ten jako první vyzkoušel novou formu cílení reklamy na internetu – Prediktivní behaviorální cílení (PBT). Již první týden od spuštění kampaně bylo zaznamenáno zvýšení nárůstu objednávek o 83%.


Technologie Prediktivního behaviorálního cílení (PBT) od nugg.ad, kterou společnost Internet BillBoard zastupuje v České a Slovenské republice, přináší zadavatelům možnost zefektivnit využití jejich reklamního prostoru a získat nový zdroj klientely. Metoda prediktivního behaviorální cílení umožňuje přesně cílit na profil uživatele, který se vytváří na základě chování uživatele na webových stránkách. Není totiž důležité, KDE se reklama zobrazuje, ale KOMU.

Nesporné výhody této nové formy cílení na internetu potvrdily dosažené výsledky.. Na počátku kampaně byly stanoveny hlavní cíle: zvýšení prodeje produktu Alu Kola, ověření výhod PBT oproti běžné bannerové reklamě a srovnání výsledků nad prémiovým a long-tail prostorem.

Z výsledků vyplynulo, že pomocí PBT cílení došlo ke zvýšení CTR o 42,39%, konverze byla 2x vyšší u kampaně s PBT a návíc se zákazníkovi zaplatila. Výsledky také potvrdily, že při použití PBT lze ze stejného prostoru získat daleko více kliků, ale především samotných objednávek.

„K propagaci využívám téměř všechny komunikační kanály. Internet je pro mě to nejdůležitější médium. Pravidelně realizuji bannerové kampaně, a tak jsem chtěl vyzkoušet prediktivní behaviorální cílení a zjistit, zda opravdu přesně zasáhne mou cílovou skupinu a sníží mediální ztrátu resp. zvýší efektivitu investovaných prostředků do reklamní kampaně“, řekl Pavel Petruška, majitel společnosti AZ-Pneu.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Skutečně software pohltí svět?

Pavel Houser , 22. duben 2017 14:00
Pavel Houser

Výrok, podle něhož má software pojídat svět, jako první použil (zřejmě) Marc Andreessen v roce 2011 ...

Více





RSS 

Zprávičky

O digitální transformaci usiluje více než polovina českých podniků

Pavel Houser , 27. duben 2017 18:39

Spojení IoT a AI: Zařízení internetu věcí generují velké objemy dat, které mají bez rychlého zpracov...

Více 0 komentářů

Twitter snížil čtvrtletní ztrátu na 61,6 milionu dolarů

ČTK , 27. duben 2017 15:30

Čtvrtletní ztráta americké internetové společnosti Twitter se meziročně snížila na 61,6 milionu dola...

Více 0 komentářů

Vláda indického Kašmíru zakázala na měsíc sociální sítě

ČTK , 27. duben 2017 13:00

Vláda indického státu Džammú a Kašmír nařídila nejméně na měsíc blokádu sociálních sítí na kašmírské...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

FlashStation pro analýzu velkých objemů dat

Pavel Houser , 27. duben 2017 11:54

Synology představuje zařízení FlashStation FS2017 Podle dodavatele jde o server NAS typu all-flash ...

Více 0 komentářů

Čtvrtletní zisk Samsungu stoupl téměř o polovinu, LG rostla ještě víc

ČTK , 27. duben 2017 10:00

Ve druhém čtvrtletí by měl výsledky dále podpořit nový Galaxy 8....

Více 0 komentářů

Kamery pro systémy SCADA

Pavel Houser , 27. duben 2017 09:00

Axis uvádí na trh kamery chráněné proti výbuchu pro rychlé zvládání nehod a efektivní běh kriticky n...

Více 0 komentářů

Praha pořídí navigaci pro návštěvníky Škodova paláce

ČTK , 26. duben 2017 15:30

Praha pořídí navigaci pro návštěvníky Škodova paláce. Na internetových stránkách karty MHD lítačka z...

Více 0 komentářů