Prediktivní behaviorální cílení od Internet BillBoard přineslo AZ pneu zvýšení počtu objednávek

16. únor 2010 15:45 0 komentářů

Opava, 15. února 2010 - Společnost Internet BillBoard, přední poskytovatel služeb v oblasti internetové reklamy úspěšně dokončil pilotní kampaň ve společnosti AZ pneu, specializovaného internetového obchodu na pneumatiky a alu kola. Ten jako první vyzkoušel novou formu cílení reklamy na internetu – Prediktivní behaviorální cílení (PBT). Již první týden od spuštění kampaně bylo zaznamenáno zvýšení nárůstu objednávek o 83%.


Technologie Prediktivního behaviorálního cílení (PBT) od nugg.ad, kterou společnost Internet BillBoard zastupuje v České a Slovenské republice, přináší zadavatelům možnost zefektivnit využití jejich reklamního prostoru a získat nový zdroj klientely. Metoda prediktivního behaviorální cílení umožňuje přesně cílit na profil uživatele, který se vytváří na základě chování uživatele na webových stránkách. Není totiž důležité, KDE se reklama zobrazuje, ale KOMU.

Nesporné výhody této nové formy cílení na internetu potvrdily dosažené výsledky.. Na počátku kampaně byly stanoveny hlavní cíle: zvýšení prodeje produktu Alu Kola, ověření výhod PBT oproti běžné bannerové reklamě a srovnání výsledků nad prémiovým a long-tail prostorem.

Z výsledků vyplynulo, že pomocí PBT cílení došlo ke zvýšení CTR o 42,39%, konverze byla 2x vyšší u kampaně s PBT a návíc se zákazníkovi zaplatila. Výsledky také potvrdily, že při použití PBT lze ze stejného prostoru získat daleko více kliků, ale především samotných objednávek.

„K propagaci využívám téměř všechny komunikační kanály. Internet je pro mě to nejdůležitější médium. Pravidelně realizuji bannerové kampaně, a tak jsem chtěl vyzkoušet prediktivní behaviorální cílení a zjistit, zda opravdu přesně zasáhne mou cílovou skupinu a sníží mediální ztrátu resp. zvýší efektivitu investovaných prostředků do reklamní kampaně“, řekl Pavel Petruška, majitel společnosti AZ-Pneu.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
22. 02. IT mezi paragrafy
RSS 

Zprávičky

Telefónica má zaplatit 1,7 miliardy Kč Tykačovým firmám

ČTK , 17. leden 2017 15:00

Španělská telekomunikační společnost Telefónica má zaplatit firmám podnikatele Pavla Tykače 1,7 mili...

Více 0 komentářů

Embarcadero oznamuje podporu Desktop Bridge v produktu RAD Studio

ITBiz.cz , 17. leden 2017 12:00

Společnost Embarcadero Technologies (divize společnosti Idera), vedoucí dodavatel softwarových řešen...

Více 0 komentářů

Pokrytí LTE loni stouplo na 98 procent populace

ČTK , 17. leden 2017 07:00

Pokrytí Česka rychlými mobilními sítěmi LTE se loni zvýšilo na 98 procent populace, což je o čtyři p...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Reuters: Hlavní příčinou potíží telefonů Galaxy Note 7 je baterie

ČTK , 16. leden 2017 14:00

Hlavní příčinou samovzněcování některých chytrých telefonů Galaxy Note 7 byla baterie. Podle zdroje ...

Více 0 komentářů

Facebook v Německu spustí systém pro ověřování pravdivosti zpráv

ČTK , 16. leden 2017 07:00

Internetová sociální síť Facebook v příštích týdnech zavede v Německu systém pro ověřování pravdivos...

Více 0 komentářů

Yahoo Japan zvažuje třídenní víkend, chce zaměstnance motivovat

ČTK , 15. leden 2017 15:00

Japonská internetová společnost Yahoo Japan zvažuje, že by do roku 2020 zavedla třídenní víkend. Chc...

Více 0 komentářů

Uber se dohodl s Google na využití jeho map

ČTK , 15. leden 2017 12:32

Internetová firma Google nově propojila své mapy s poskytovatelem přeprav Uber. S novou aktualizací ...

Více 1 komentářů