Prediktivní behaviorální cílení od Internet BillBoard přineslo AZ pneu zvýšení počtu objednávek

16. únor 2010 15:45 0 komentářů

Opava, 15. února 2010 - Společnost Internet BillBoard, přední poskytovatel služeb v oblasti internetové reklamy úspěšně dokončil pilotní kampaň ve společnosti AZ pneu, specializovaného internetového obchodu na pneumatiky a alu kola. Ten jako první vyzkoušel novou formu cílení reklamy na internetu – Prediktivní behaviorální cílení (PBT). Již první týden od spuštění kampaně bylo zaznamenáno zvýšení nárůstu objednávek o 83%.


Technologie Prediktivního behaviorálního cílení (PBT) od nugg.ad, kterou společnost Internet BillBoard zastupuje v České a Slovenské republice, přináší zadavatelům možnost zefektivnit využití jejich reklamního prostoru a získat nový zdroj klientely. Metoda prediktivního behaviorální cílení umožňuje přesně cílit na profil uživatele, který se vytváří na základě chování uživatele na webových stránkách. Není totiž důležité, KDE se reklama zobrazuje, ale KOMU.

Nesporné výhody této nové formy cílení na internetu potvrdily dosažené výsledky.. Na počátku kampaně byly stanoveny hlavní cíle: zvýšení prodeje produktu Alu Kola, ověření výhod PBT oproti běžné bannerové reklamě a srovnání výsledků nad prémiovým a long-tail prostorem.

Z výsledků vyplynulo, že pomocí PBT cílení došlo ke zvýšení CTR o 42,39%, konverze byla 2x vyšší u kampaně s PBT a návíc se zákazníkovi zaplatila. Výsledky také potvrdily, že při použití PBT lze ze stejného prostoru získat daleko více kliků, ale především samotných objednávek.

„K propagaci využívám téměř všechny komunikační kanály. Internet je pro mě to nejdůležitější médium. Pravidelně realizuji bannerové kampaně, a tak jsem chtěl vyzkoušet prediktivní behaviorální cílení a zjistit, zda opravdu přesně zasáhne mou cílovou skupinu a sníží mediální ztrátu resp. zvýší efektivitu investovaných prostředků do reklamní kampaně“, řekl Pavel Petruška, majitel společnosti AZ-Pneu.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Telefony vodní i podvodní

Pavel Houser , 16. červen 2017 13:00
Pavel Houser

Jako zajímavou technickou kuriozitu lze uvést, že všech 28 států NATO schválilo protokol Janus, kter...

Více






Kalendář

25. 06.

29. 06.
Cisco Live 2017
22. 07.

27. 07.
Black Hat 2017
27. 07.

30. 07.
Defcon 2017
RSS 

Zprávičky

VZLUSAT-1, první česká nanodružice

ČTK , 24. červen 2017 18:13

V pátek indická raketa PSLV-C38 vynesla na oběžnou dráhu českou technologickou nanodružici VZLUSAT-1...

Více 0 komentářů

BlackBerry se vrací k zisku, tržby však zaostaly za očekáváním

ČTK , 24. červen 2017 09:46

Kanadský výrobce chytrých telefonů BlackBerry v prvním finančním čtvrtletí vydělal 671 milionů dolar...

Více 0 komentářů

Operátoři díky výměně kmitočtů zrychlí mobilní internet

ČTK , 23. červen 2017 12:36

Mobilní operátoři O2, T-Mobile a Vodafone si vyměnili kmitočty v pásmu 1800 MHz pro provoz rychlých ...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Toshiba a Western Digital stále ve sporu

ČTK , 23. červen 2017 08:39

Toshiba chce prodat čipovou divizi skupině, za kterou stojí vláda. ...

Více 0 komentářů

CETIN vyplatí PPF za loňský rok dividendu 2,36 miliardy Kč

ČTK , 23. červen 2017 08:00

CETIN loni zvýšil čistý zisk o 16 % na 2,26 miliardy Kč....

Více 0 komentářů

VMware Horizon v cloudu Microsoft Azure

Pavel Houser , 22. červen 2017 11:50

Řešení pro poskytování desktopu jako služby za poslední roky vyzrála....

Více 0 komentářů

Akcelerátor StartupYard získal 26 milionů Kč

Pavel Houser , 22. červen 2017 11:00

Pražský startupový akcelerátor společně s Fundliftem oznámil investici, kterou získal formou neveřej...

Více 0 komentářů