Prediktivní behaviorální cílení od Internet BillBoard přineslo AZ pneu zvýšení počtu objednávek

16. únor 2010 15:45 0 komentářů

Opava, 15. února 2010 - Společnost Internet BillBoard, přední poskytovatel služeb v oblasti internetové reklamy úspěšně dokončil pilotní kampaň ve společnosti AZ pneu, specializovaného internetového obchodu na pneumatiky a alu kola. Ten jako první vyzkoušel novou formu cílení reklamy na internetu – Prediktivní behaviorální cílení (PBT). Již první týden od spuštění kampaně bylo zaznamenáno zvýšení nárůstu objednávek o 83%.


Technologie Prediktivního behaviorálního cílení (PBT) od nugg.ad, kterou společnost Internet BillBoard zastupuje v České a Slovenské republice, přináší zadavatelům možnost zefektivnit využití jejich reklamního prostoru a získat nový zdroj klientely. Metoda prediktivního behaviorální cílení umožňuje přesně cílit na profil uživatele, který se vytváří na základě chování uživatele na webových stránkách. Není totiž důležité, KDE se reklama zobrazuje, ale KOMU.

Nesporné výhody této nové formy cílení na internetu potvrdily dosažené výsledky.. Na počátku kampaně byly stanoveny hlavní cíle: zvýšení prodeje produktu Alu Kola, ověření výhod PBT oproti běžné bannerové reklamě a srovnání výsledků nad prémiovým a long-tail prostorem.

Z výsledků vyplynulo, že pomocí PBT cílení došlo ke zvýšení CTR o 42,39%, konverze byla 2x vyšší u kampaně s PBT a návíc se zákazníkovi zaplatila. Výsledky také potvrdily, že při použití PBT lze ze stejného prostoru získat daleko více kliků, ale především samotných objednávek.

„K propagaci využívám téměř všechny komunikační kanály. Internet je pro mě to nejdůležitější médium. Pravidelně realizuji bannerové kampaně, a tak jsem chtěl vyzkoušet prediktivní behaviorální cílení a zjistit, zda opravdu přesně zasáhne mou cílovou skupinu a sníží mediální ztrátu resp. zvýší efektivitu investovaných prostředků do reklamní kampaně“, řekl Pavel Petruška, majitel společnosti AZ-Pneu.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Další na řadě je bezpečnost

Richard Jan Voigts , 09. říjen 2017 00:00
Richard Jan Voigts

Co všechno lze automatizovat pomocí strojového učení? Larry Ellison, technologický ředitel společnos...

Více







Kalendář

19. 10.

22. 10.
For Games 2017
24. 10. VeeamON Forum 2017
25. 10.

26. 10.
Profesia days 2017
RSS 

Zprávičky

Firma vypsala odměnu za odhalení digitálního podpisu slovenského ministra

ČTK , 21. říjen 2017 08:00

Problém se týká čipů německého výrobce Infineon Technologies, které Slovensko používá v občanských p...

Více 0 komentářů

Electro World v účetním roce zmírnil ztrátu na 92 milionů Kč

ČTK , 20. říjen 2017 12:00

Firma se soustředila na zlepšení prodejní a distribuční sítě a rozšíření sortimentu....

Více 0 komentářů

Dohoda o ochraně dat mezi EU a USA prošla první kontrolou

ČTK , 20. říjen 2017 08:00

Cílem dohody je chránit osobní údaje osob v EU předávané společnostem v USA. ...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Operátoři: Metro by mohlo být signálem pokryté do konce roku 2018

ČTK , 20. říjen 2017 08:00

Operátoři mají enormní zájem na pokrytí pražského metra, a to na vlastní náklady....

Více 0 komentářů

Firmu Moravia IT koupil britský konkurent RWS Holding

ČTK , 19. říjen 2017 21:26

Mezi zákazníky firmy specializující se na lokalizaci a testování softwaru patří např. Microsoft, IBM...

Více 0 komentářů

Státní ústav pro kontrolu léčiv hájí elektronické recepty

ČTK , 19. říjen 2017 10:00

V ČR se vydá 60-70 milionů papírových receptů ročně. Podle ministerstva je elektronizace zdravotnict...

Více 0 komentářů

Ransomware Locky v září masivně útočil ve světě i v ČR

Pavel Houser , 19. říjen 2017 09:30

Locky se neobjevil v Top 10 škodlivých kódů od listopadu 2016....

Více 0 komentářů