Přední hráči na poli digitálních řešení se spojili ve sdružení Digitálních Agentur

08. březen 2010 06:47 0 komentářů

8. března 2010: Z iniciativy předních hráčů na českém trhu v oblasti digitálního marketingu vzniklo v březnu sdružení marketingově orientovaných digitálních agentur schopných vytvářet ucelené komplexní digitální kampaně. Sdružení pracuje pod záštitou Asociace komunikačních agentur (AKA) a získalo status Digitální agentury - sekce při AKA.


U zrodu sdružení stáli zástupci čtyř renomovaných agentur, které nejsou v oblasti digitálních řešení žádnými nováčky – McCann Digital, Ogilvy Interactive, Nydrle Agency a Euro RSCG 4D.

K tomuto kroku nás vedla potřeba uchopit profesionálně digitální marketingové aktivity a především tuto rychle rostoucí oblast přiblížit srozumitelným způsobem zadavatelům. Naším dlouhodobým cílem je zavést standard na trhu a zároveň ho edukovat,“ říká člen ustavujícího výboru sdružení Viktor Mastník z McCann Digital a dodává: „Oslovili jsme ostatní agentury, které mají digitální divizi nebo oddělení s kreativním ředitelem a odezva byla velmi pozitivní.“

Zadavatelé si bohužel ještě plně neuvědomují potenciál využití digitálních nástrojů k budování silné značky. Je to částečně i tím, že je pro ně digitální oblast nečitelná a svým rozsahem pro ně představuje technickou džungli. Úkolem sdružení tak bude dlouhodobě edukovat trh a mimo jiné eliminovat negativní zkušenosti firem. Hlavními prostředky budou samoregulace oblasti digitálního marketingu, vzdělávání nejen trhu, ale i agentur samotných, spolupráce se zahraničními agenturami a celá řada dalších aktivit.

V tuto chvíli má sdružení 10 členů, ale je otevřené dalším zájemcům o spolupráci. „Nechceme členství limitovat nějakými přehnaně formálními požadavky. Hlavním kritériem je kreativní tým, schopnost vytvářet digitální integrovaná řešení, relevantní případové studie a zájem o další rozvoj. Na základě těchto faktorů pak stávající členové rozhodnou většinovým hlasováním o přijetí dalšího člena sdružení,“ vysvětluje Viktor Mastník.

Členy sdružení Digitální agentury - sekce při AKA jsou k 1. březnu 2010 agentury McCann Digital, Ogilvy Interactive, Nydrle Agency, Euro RSCG 4D, Wunderman, GREY Digital, Publicis Modem, Mather Advertures, Symbio Digital a Symblaze.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Makroviry inspirují

Pavel Houser , 20. září 2017 06:30
Pavel Houser

Úspěšný návrat malwaru šířeného pomocí maker vedl útočníky k tomu, že svou pozornost obrátili k příb...

Více






Kalendář

25. 09.

29. 09.
Susecon 17
25. 09.

29. 09.
Microsoft Ignite 2017
26. 09.

26. 08.
Affiliate konferencia 2017
RSS 

Zprávičky

Důvěra Čechů v e-shopy roste

Pavel Houser , 23. září 2017 09:00

Drtivá většina české internetové populace nakupuje on-line dlouhodobě, dále však narůstá četnost nák...

Více 0 komentářů

Nové verze Javy: Java SE 9 a Java EE 8

Pavel Houser , 22. září 2017 14:51

Oracle oznamuje všeobecnou dostupnost nových verzí platformy Java: Java SE 9 (JDK 9), Java Platform ...

Více 0 komentářů

Baidu investuje do vývoje autonomního řízení

ČTK , 22. září 2017 13:00

Cílem projektu Apollo je vyvinout technologii pro samořízené automobily do roku 2020....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Kaprain koupil kabelovou Rio Media

ČTK , 22. září 2017 09:00

Spojením Nej.cz a Rio Media vznikne druhý největší poskytovatel kabelové televize a významný poskyto...

Více 0 komentářů

Apple přiznává: Nové hodinky mají problémy s připojením

ČTK , 22. září 2017 08:00

Problémy s konektivitou mají hodinky v okamžiku, kdy mají použít veřejnou wi-fi síť....

Více 0 komentářů

Spíše než nové zákony k Airbnb je třeba zlepšit výběr daní

ČTK , 21. září 2017 13:00

Airbnb se svými službami v Praze už vyrovnala objemu obchodu klasických ubytovacích zařízení....

Více 0 komentářů

Potvrzeno: Google opravdu kupuje část HTC

ČTK , 21. září 2017 11:25

Dnes je HTC v žebříčku světových prodejů smartphonů na necelém procentu. Někteří analytici proto pří...

Více 0 komentářů