Přední hráči na poli digitálních řešení se spojili ve sdružení Digitálních Agentur

08. březen 2010 06:47 0 komentářů

8. března 2010: Z iniciativy předních hráčů na českém trhu v oblasti digitálního marketingu vzniklo v březnu sdružení marketingově orientovaných digitálních agentur schopných vytvářet ucelené komplexní digitální kampaně. Sdružení pracuje pod záštitou Asociace komunikačních agentur (AKA) a získalo status Digitální agentury - sekce při AKA.


U zrodu sdružení stáli zástupci čtyř renomovaných agentur, které nejsou v oblasti digitálních řešení žádnými nováčky – McCann Digital, Ogilvy Interactive, Nydrle Agency a Euro RSCG 4D.

K tomuto kroku nás vedla potřeba uchopit profesionálně digitální marketingové aktivity a především tuto rychle rostoucí oblast přiblížit srozumitelným způsobem zadavatelům. Naším dlouhodobým cílem je zavést standard na trhu a zároveň ho edukovat,“ říká člen ustavujícího výboru sdružení Viktor Mastník z McCann Digital a dodává: „Oslovili jsme ostatní agentury, které mají digitální divizi nebo oddělení s kreativním ředitelem a odezva byla velmi pozitivní.“

Zadavatelé si bohužel ještě plně neuvědomují potenciál využití digitálních nástrojů k budování silné značky. Je to částečně i tím, že je pro ně digitální oblast nečitelná a svým rozsahem pro ně představuje technickou džungli. Úkolem sdružení tak bude dlouhodobě edukovat trh a mimo jiné eliminovat negativní zkušenosti firem. Hlavními prostředky budou samoregulace oblasti digitálního marketingu, vzdělávání nejen trhu, ale i agentur samotných, spolupráce se zahraničními agenturami a celá řada dalších aktivit.

V tuto chvíli má sdružení 10 členů, ale je otevřené dalším zájemcům o spolupráci. „Nechceme členství limitovat nějakými přehnaně formálními požadavky. Hlavním kritériem je kreativní tým, schopnost vytvářet digitální integrovaná řešení, relevantní případové studie a zájem o další rozvoj. Na základě těchto faktorů pak stávající členové rozhodnou většinovým hlasováním o přijetí dalšího člena sdružení,“ vysvětluje Viktor Mastník.

Členy sdružení Digitální agentury - sekce při AKA jsou k 1. březnu 2010 agentury McCann Digital, Ogilvy Interactive, Nydrle Agency, Euro RSCG 4D, Wunderman, GREY Digital, Publicis Modem, Mather Advertures, Symbio Digital a Symblaze.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Deset minut s Einsteinem

Richard Jan Voigts , 18. listopad 2017 10:45
Richard Jan Voigts

Při návštěvě Švýcarska jsme strávili den na Eidgenoessiche Technische Hochschule Zurich – Swiss Fede...

Více







RSS 

Zprávičky

Soud potvrdil přípustnost vydání Nikulina do USA kvůli hackerství

ČTK , 24. listopad 2017 13:55

USA Nikulina viní z devíti různých skutků z let 2012 až 2013, mimo jiné z útoku na síť Linkedin.

...

Více 1 komentářů

Nařízení GDPR mohlo být připraveno lépe

ČTK , 24. listopad 2017 11:08

Na 56 % evropských firem si je vědomo nových povinností, které vyplývají z nařízení EU o ochraně oso...

Více 0 komentářů

Čínská Watertek chce prý koupit švédskou Fingerprint Cards

ČTK , 24. listopad 2017 09:00

K zákazníkům švédského výrobce biometrických senzorů patří přední čínští producenti chytrých telefon...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

IBM rozšiřuje Watson Data Platform

Pavel Houser , 24. listopad 2017 08:00

K novým službám patří např. katalogizování a čištění dat, které vývojářům a datovým výzkumníkům mají...

Více 0 komentářů

V zóně u Žatce by mohlo stát datové centrum za 15 miliard

ČTK , 23. listopad 2017 12:26

V průmyslové zóně Triangle u Žatce může vzniknout datové centrum pro společnosti a instituce z celé ...

Více 0 komentářů

ÚOHS schválil změnu vlastníka většiny v AutoContu

ČTK , 23. listopad 2017 09:00

Spojení AutoContu a KKCG nemá mít za následek podstatné narušení hospodářské soutěže...

Více 0 komentářů

Česká hra o atentátu na Heydricha se dostala do světové distribuce Steam

ČTK , 23. listopad 2017 08:30

Do distribuce českou hru dostali hlasováním sami hráči....

Více 0 komentářů