Přední hráči na poli digitálních řešení se spojili ve sdružení Digitálních Agentur

08. březen 2010 06:47 0 komentářů

8. března 2010: Z iniciativy předních hráčů na českém trhu v oblasti digitálního marketingu vzniklo v březnu sdružení marketingově orientovaných digitálních agentur schopných vytvářet ucelené komplexní digitální kampaně. Sdružení pracuje pod záštitou Asociace komunikačních agentur (AKA) a získalo status Digitální agentury - sekce při AKA.


U zrodu sdružení stáli zástupci čtyř renomovaných agentur, které nejsou v oblasti digitálních řešení žádnými nováčky – McCann Digital, Ogilvy Interactive, Nydrle Agency a Euro RSCG 4D.

K tomuto kroku nás vedla potřeba uchopit profesionálně digitální marketingové aktivity a především tuto rychle rostoucí oblast přiblížit srozumitelným způsobem zadavatelům. Naším dlouhodobým cílem je zavést standard na trhu a zároveň ho edukovat,“ říká člen ustavujícího výboru sdružení Viktor Mastník z McCann Digital a dodává: „Oslovili jsme ostatní agentury, které mají digitální divizi nebo oddělení s kreativním ředitelem a odezva byla velmi pozitivní.“

Zadavatelé si bohužel ještě plně neuvědomují potenciál využití digitálních nástrojů k budování silné značky. Je to částečně i tím, že je pro ně digitální oblast nečitelná a svým rozsahem pro ně představuje technickou džungli. Úkolem sdružení tak bude dlouhodobě edukovat trh a mimo jiné eliminovat negativní zkušenosti firem. Hlavními prostředky budou samoregulace oblasti digitálního marketingu, vzdělávání nejen trhu, ale i agentur samotných, spolupráce se zahraničními agenturami a celá řada dalších aktivit.

V tuto chvíli má sdružení 10 členů, ale je otevřené dalším zájemcům o spolupráci. „Nechceme členství limitovat nějakými přehnaně formálními požadavky. Hlavním kritériem je kreativní tým, schopnost vytvářet digitální integrovaná řešení, relevantní případové studie a zájem o další rozvoj. Na základě těchto faktorů pak stávající členové rozhodnou většinovým hlasováním o přijetí dalšího člena sdružení,“ vysvětluje Viktor Mastník.

Členy sdružení Digitální agentury - sekce při AKA jsou k 1. březnu 2010 agentury McCann Digital, Ogilvy Interactive, Nydrle Agency, Euro RSCG 4D, Wunderman, GREY Digital, Publicis Modem, Mather Advertures, Symbio Digital a Symblaze.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Jak srovnávali jablka s hruškami

Pavel Houser , 27. květen 2017 14:30
Pavel Houser

Absurdní patent či ochranná známka, respektive absurdní výsledek sporu? A že je hloupost srovnávat j...

Více





RSS 

Zprávičky

Výdaje na reklamu na webech v dubnu stouply na 652 milionů Kč

ČTK , 27. květen 2017 09:04

Seznam získal 240 milionů, Mafra inkasovala 118 milionů a Economia 76 milionů korun....

Více 0 komentářů

Dell EMC podporuje transformaci IT s novými produkty pro open networking

Pavel Houser , 26. květen 2017 14:46

Přepínače Dell EMC pro Open Networking tvoří spolu se servery PowerEdge čtrnácté generace a špičkový...

Více 0 komentářů

Hodnota bitcoinu stoupla na nový rekord přes 2400 dolarů

ČTK , 26. květen 2017 09:23

K růstu bitcoinu přispívá příliv nového kapitálu a růst poptávky po dalších digitálních měnách....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Tři zranitelnosti a opravy: Samba, Joomla, videopřehrávače

Pavel Houser , 25. květen 2017 16:30

Vektorem útoku může být i soubor s titulky....

Více 0 komentářů

Lenovo opět v zisku

ČTK , 25. květen 2017 15:32

Lenovo se snaží omezit svou závislost na trhu s PC a rozšiřuje aktivity v oblasti chytrých telefonů ...

Více 0 komentářů

Zákon o elektronické identifikaci Sněmovna asi schválí beze změn

ČTK , 25. květen 2017 09:00

Jedním z cílů nových občanských průkazů je poskytnout držitelům elektronický podpis....

Více 0 komentářů

PayPal rozšiřuje ochranu prodejců v ČR

Pavel Houser , 25. květen 2017 08:00

Tento program se dříve v České republice vztahoval jen na hmotné zboží, nyní se rozšiřuje i o služby...

Více 1 komentářů