Přední hráči na poli digitálních řešení se spojili ve sdružení Digitálních Agentur

08. březen 2010 06:47 0 komentářů

8. března 2010: Z iniciativy předních hráčů na českém trhu v oblasti digitálního marketingu vzniklo v březnu sdružení marketingově orientovaných digitálních agentur schopných vytvářet ucelené komplexní digitální kampaně. Sdružení pracuje pod záštitou Asociace komunikačních agentur (AKA) a získalo status Digitální agentury - sekce při AKA.


U zrodu sdružení stáli zástupci čtyř renomovaných agentur, které nejsou v oblasti digitálních řešení žádnými nováčky – McCann Digital, Ogilvy Interactive, Nydrle Agency a Euro RSCG 4D.

K tomuto kroku nás vedla potřeba uchopit profesionálně digitální marketingové aktivity a především tuto rychle rostoucí oblast přiblížit srozumitelným způsobem zadavatelům. Naším dlouhodobým cílem je zavést standard na trhu a zároveň ho edukovat,“ říká člen ustavujícího výboru sdružení Viktor Mastník z McCann Digital a dodává: „Oslovili jsme ostatní agentury, které mají digitální divizi nebo oddělení s kreativním ředitelem a odezva byla velmi pozitivní.“

Zadavatelé si bohužel ještě plně neuvědomují potenciál využití digitálních nástrojů k budování silné značky. Je to částečně i tím, že je pro ně digitální oblast nečitelná a svým rozsahem pro ně představuje technickou džungli. Úkolem sdružení tak bude dlouhodobě edukovat trh a mimo jiné eliminovat negativní zkušenosti firem. Hlavními prostředky budou samoregulace oblasti digitálního marketingu, vzdělávání nejen trhu, ale i agentur samotných, spolupráce se zahraničními agenturami a celá řada dalších aktivit.

V tuto chvíli má sdružení 10 členů, ale je otevřené dalším zájemcům o spolupráci. „Nechceme členství limitovat nějakými přehnaně formálními požadavky. Hlavním kritériem je kreativní tým, schopnost vytvářet digitální integrovaná řešení, relevantní případové studie a zájem o další rozvoj. Na základě těchto faktorů pak stávající členové rozhodnou většinovým hlasováním o přijetí dalšího člena sdružení,“ vysvětluje Viktor Mastník.

Členy sdružení Digitální agentury - sekce při AKA jsou k 1. březnu 2010 agentury McCann Digital, Ogilvy Interactive, Nydrle Agency, Euro RSCG 4D, Wunderman, GREY Digital, Publicis Modem, Mather Advertures, Symbio Digital a Symblaze.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Jak probíhá adopce cloudu

Pavel Houser , 16. únor 2018 09:45
Pavel Houser

Cloud už neznamená jen SaaS, jenže… K dispozici je řada analýz i prognóz, které dokládají, jak se po...

Více








RSS 

Zprávičky

E-shopy likvidují už i kamenné obchody s obuví

ČTK , 19. únor 2018 13:13

Problémy mají i řetězce. Lidé si on-line objednávají šest párů bot, jedny si nechají a ostatní pošlo...

Více 1 komentářů

O2 navrhne valné hromadě výplatu akcionářům 21 Kč na akcii

ČTK , 19. únor 2018 08:00

Celkově by firma vyplatila na dividendách 5,274 miliardy Kč, tedy 98 % loňského čistého zisku....

Více 0 komentářů

Piezoelektrický jev u jednotlivých molekul umožní nanogenerátory elektrické energie

Pavel Houser , 18. únor 2018 08:00

Piezoelektrický jev odpovídá za vznik elektrického napětí v závislosti na vnějším mechanickém namáhá...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Také USA obvinily Rusko, že má na svědomí velký loňský kyberútok

ČTK , 17. únor 2018 08:00

Po Británii i Spojené státy obvinily ruskou vládu, že stojí za vlnou kybernetických útoků, která lon...

Více 2 komentářů

Lékařům nebudou letos hrozit pokuty za předpis papírového receptu

ČTK , 16. únor 2018 10:00

"Chceme mít rok na odladění systému a jeho vylepšení," řekl ministr zdravotnictví Adam Vojtěch....

Více 0 komentářů

Jourová: Facebook a Twitter musejí v ochraně spotřebitelů přidat

ČTK , 16. únor 2018 09:00

Nedostatky prý neodstranil zejména Twitter, naopak změny Google+ se zdají být v souladu s unijními p...

Více 0 komentářů

Senátoři se postavili proti nadměrným sankcím kvůli GDPR

ČTK , 16. únor 2018 08:00

Pokuty musí být vždy přiměřené s tím, že dolní sazba pokuty přitom zcela jistě bude nulová," uvedl m...

Více 0 komentářů