Přínosy a úspory online školení oproti fyzickým školením (2. termín přednášky)

Začátek akce

Úterý, 19. květen 2009, 11:00

Konec akce

Úterý, 19. květen 2009, 12:00

Popis

Proč se na tuto přednášku přihlásit již dnes?



  • Získáte jasnou představu, co přináší online školení nebo přednášky přes Internet.

  • Uvidíte v akci nový marketingový a prodejní nástroj

  • Získáte praktické informace, jak můžete výrazně uspořit čas i náklady.

  • Nemusíte nikam chodit! Připojíte se přímo z domova nebo kanceláře

Způsob přednášky je v ČR zcela nový. Přednáška se uskuteční přes Internet, tedy bez nutnosti kamkoliv cestovat. Pro účast vám stačí pouze kvalitní připojení k Internetu. Pro tyto účely využíváme nejmodernější internetové technologie určené pro videokonference společně se sdílením plochy, prezentováním přes Internet, chatem a dalšími funkcemi.

Z přednášky si odnesete odpovědi na otázky:



  • Co to jsou online školení, online kurzy, online přednášky

  • Jaké jsou možnosti jejich využití

  • Jaká témata jsou vhodná pro online školení a online přednášky

  • Jaké jsou výhody a nevýhody oproti fyzickému školení pro

    • firmy

    • lektory

    • účastníky


  • Jak využít online přednášku jako marketingový nástroj pro upevňování vztahů se zákazníky a zvyšování prodeje
  • Jaká jsou rizika, problémy a způsoby jejich řešení

  • Který systém pro online školení je nejlepší a jak jej úspěšně zavést

  • Jaký další software a hardware potřebujete

  • Jaké jsou požadavky na připojení k Internetu

  • Jaké jsou náklady na provoz, pořízení nebo pronájem

  • Jak začít školit nebo přednášet online již dnes



20 minut bude vyhrazeno na dotazy.

Základní informace

Cena přednášky: bezplatná.

Účastnici na oplátku poskytnou zpětnou vazbu na obsah a celkové dojmy z lektora i přednášky samotné. Rádi bychom tak získali odpovědi, jak a kde se zlepšovat.

Termín přednášky:


úterý 5.5. v čase 14:00 - 15:00
úterý 19.5. v čase 10:00 - 11:00
Délka trvání přednášky: 60 minut, z toho 20 minut vyhrazeno na dotazy
Maximální počet účastníků: 15

Komu je školení určeno:



  • manažeři

  • pracovníci personálních oddělení

  • lektoři

  • marketingoví pracovníci

  • podnikatelé a majitelé firem

Pořadatel: Portál Workline.cz
Minimální rychlost připojení k Internetu pro účast je 256 kb/s, a to pro odesílání i přijímání.

Všechny podrobné informace včetně přihlášení naleznete zde.

RSS 

Komentujeme

V datových centrech už nejde o Windows?

Pavel Houser , 22. březen 2017 12:47
Pavel Houser

Trevor Pott si na The Register pokládá otázku o budoucnosti serverových Windows na platformě ARM. ...

Více






RSS 

Zprávičky

Čínská ZTE přiznala nelegální zasílání zboží z USA do Íránu

ČTK , 25. březen 2017 09:00

Čínský výrobce telekomunikačního zařízení ZTE Corp. přiznal před soudem v Texasu vinu, že nelegálně ...

Více 1 komentářů

Bosch a IBM začaly spolupracovat na IoT pro průmysl

Pavel Houser , 24. březen 2017 13:08

Výrobci aut mohou nyní plánovat a organizovat aktualizaci softwaru u milionů vozů....

Více 0 komentářů

Apple čeká na Novém Zélandu vyšetřování kvůli daním

ČTK , 24. březen 2017 13:00

Americkou společnost Apple čeká na Novém Zélandu vyšetřování, navzdory miliardovému obratu tam totiž...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Huawei a SUSE spolupracují na platformě pro kritické úlohy

Pavel Houser , 24. březen 2017 11:42

SUSE Linux Enterprise Server jako preferovaný standardní OS pro KunLu umožňuje výměnu procesorů a pa...

Více 0 komentářů

Novela zavádí lepší užití informačních systémů veřejné správy

ČTK , 24. březen 2017 08:00

Zákon má mj. zabránit duplicitě informačních systémů a plýtvání penězi při jejich nákupu....

Více 0 komentářů

Workplace Hub pro optimalizaci systémů i procesů

Pavel Houser , 23. březen 2017 16:09

Konica Minolta v partnerství se společnostmi Microsoft, HPE, Sophos, Canonical a BrainTribe přichází...

Více 0 komentářů

Jen necelá polovina firem pravidelně zkoumá data o zákaznících

ITBiz.cz , 23. březen 2017 14:30

Podle studie společnosti Oracle pouze 44 % firem pravidelně zkoumá data o svých zákaznících s cílem ...

Více 0 komentářů