Red Bull začne působit jako virtuální mobilní operátor

Petr Švec , 14. říjen 2010 07:30 1 komentářů

V horizontu několika let chce společnost Red Bull nabídnout telekomunikační služby pod značkou Red Bull Mobile ve 140 zemích světa, kde už dnes působí.

Red Bull Mobile
Red Bull Mobile

To, že ambice rakouské společnosti Red Bull sahají dál než jen k výrobě energetických nápojů, není pro většinu z nás překvapením. Firma už v minulosti na maďarském, rakouském a švýcarském trhu zahájila prodej nejrůznějšího multimediálního obsahu spojeného s dalšími aktivitami, které podporuje, či provozuje. Současné plány na nabídku telekomunikačních služeb ve 140 zemích světa je ale mnohem ambicióznějším plánem.

Podle dostupných informací plánuje firma nejdříve vstoupit na mobilní trh v sousedním Německu, a to už okolo letošních Vánoc. Cílem pro příští rok pak mají být především asijské trhy, nejpozději 2012 by se operátor Red Bull Mobile měl objevit také na dalších evropských trzích. Jestli Red Bull Mobile bude telekomunikační služby nabízet i v České republice, není zatím zcela jasné. Vzhledem k počtu trhů, na které se firma hodlá zaměřit, je to ale velmi pravděpodobné.

Jak už bylo zmíněno v úvodu, operátor Red Bull Mobile neplánuje investovat do výstavby vlastní infrastruktury, a tedy přinejmenším zpočátku bude fungovat jako čistě virtuální operátor. Jedním z významných obchodních partnerů firmy má být telekomunikační skupina Telefónica O2, která působí i na tuzemském telekomunikačním trhu. Právě její infrastrukturu bude Red Bull Mobil využívat v těch zemích, kde společnost dnes působí.

Operátor Red Bull Mobile bude údajně nabízet dva základní tarify s cenovkou 19, respektive 29 Eur (463 a 707 Kč). Mimo to velmi pravděpodobně rozvine svou nabídku již zmíněných multimediálních služeb. Ty zahrnují jak video a audio záznamy z akcí pořádaných mateřským podnikem Red Bull, tak i nejrůznější pozadí pro mobilní telefony a další obsah. Zajímavé pak je také to, že Red Bull Mobile plánuje pod vlastní značkou uvést i několik smartphonů. Nebude se ovšem jednat o zařízení jeho vlastní výroby, operátor pouze převezme a mírně upraví některé modely zavedených výrobců.


Komentáře

Náhodný kolemjdoucí #1
Náhodný kolemjdoucí 12. květen 2011 15:44

Katalog všech mobilních operátorů a články na toto téma najdete také na http://mobilnioperator.com/

RSS 

Komentujeme

V datových centrech už nejde o Windows?

Pavel Houser , 22. březen 2017 12:47
Pavel Houser

Trevor Pott si na The Register pokládá otázku o budoucnosti serverových Windows na platformě ARM. ...

Více






Kalendář

20. 03.

24. 03.
CeBIT 2017
21. 03.

24. 03.
Amper
25. 03. INSPO 2017
RSS 

Zprávičky

Apple čeká na Novém Zélandu vyšetřování kvůli daním

ČTK , 24. březen 2017 13:00

Americkou společnost Apple čeká na Novém Zélandu vyšetřování, navzdory miliardovému obratu tam totiž...

Více 0 komentářů

Huawei a SUSE spolupracují na platformě pro kritické úlohy

Pavel Houser , 24. březen 2017 11:42

SUSE Linux Enterprise Server jako preferovaný standardní OS pro KunLu umožňuje výměnu procesorů a pa...

Více 0 komentářů

Novela zavádí lepší užití informačních systémů veřejné správy

ČTK , 24. březen 2017 08:00

Zákon má mj. zabránit duplicitě informačních systémů a plýtvání penězi při jejich nákupu....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Workplace Hub pro optimalizaci systémů i procesů

Pavel Houser , 23. březen 2017 16:09

Konica Minolta v partnerství se společnostmi Microsoft, HPE, Sophos, Canonical a BrainTribe přichází...

Více 0 komentářů

Jen necelá polovina firem pravidelně zkoumá data o zákaznících

ITBiz.cz , 23. březen 2017 14:30

Podle studie společnosti Oracle pouze 44 % firem pravidelně zkoumá data o svých zákaznících s cílem ...

Více 0 komentářů

Google umožní sdílení polohy přes aplikaci Google Maps

ČTK , 23. březen 2017 13:30

Uživatelé populární mapové aplikace Google Maps budou moci od příštího týdne sdílet s ostatními svou...

Více 0 komentářů

V affiliate marketingu se u nás letos protočí 3 miliardy

ITBiz.cz , 23. březen 2017 10:00

Celkový objem trhu online affiliate marketingu e-shopů v ČR a SR činil v roce 2016 dle odhadů VIVnet...

Více 0 komentářů