Reklamní síť Etarget zpřístupnila novou funkcionalitu, chystá se na podnikatelské Vánoce

06. říjen 2010 15:35 0 komentářů

Etarget zpřístupnil nové funkce, které uživatelům zjednoduší správu jejich reklamy. Změny uvedla reklamní síť v souvislosti s nadcházející sezónou vánočních nákupů, na kterou se podnikatelé a marketéři v těchto dnech začínají připravovat.


Reklamní síť Etarget vylepšila navigaci, zjednodušila design a uvedla vícero změn, jejichž úlohou je pomoci podnikatelům a marketérům zvýšit tržby během nejbližšího období vánočních nákupů.

„Z každoročních statistik je vidět, že nákupní aktivita lidí pomalu roste již koncem října. Změny v našem systému mají pomoci podnikatelům a marketérům podchytit nadcházející sezónu správnými marketingovými nástroji , protože na přípravu mají již necelý měsíc,“ odpověděl Josef Kovář, Country Manager společnosti Etarget pro Českou republiku. „Samozřejmě, změny nejsou zavedené jen pro tuto vánoční příležitost, pomohou klientům dlouhodobě i mimo sezóny vánočních nákupů.“

1. Vylepšený design – podle zpětné vazby našich klientů Etarget změnil navigaci v kontě. Uživatelé tak mají k dispozici víceúrovňové menu s novým uspořádáním jednotlivých položek.

2. Přehledy – V inzerentském kontě vznikly přehledy, tedy statistiky kampaní klienta v jednoduchém grafickém provedení.

3. Katalog stránek – stránky, na kterých se zobrazují kontextové odkazy klientů, Etarget roztřídil do několika kategorií podle jejich obsahu. Pokud klient chce, aby se jeho reklama zobrazovala například jen na stránkách s tematikou auto-moto, stačí, pokud při zadávaní reklamního odkazu klikne na požadované políčko kategorie. Klient tak může oslovovat své zákazníky mnohem efektivněji.

4. Zjednodušené zadávání odkazů a klíčových slov – uživatelé od dnešního dne na jedné obrazovce uvidí formulář pro zadávání textu a jednotný formulář pro produktová i zákaznická slova. Na té samé stránce zároveň zadají i cenu slov. Samozřejmě, pro detailní nastavování mohou využít i podrobný formulář, který je k dispozici po přepnutí.

V nejbližším období Etarget chystá ještě několik dalších změn:

uvede geotargeting (regionální cílení)
rozšířené statistiky
zjednodušení práce s rozpočtem

Etarget

ETARGET je dodavatelem cílené internetové reklamy. Společnost působí na Slovensku, v Čechách, Maďarsku, Rumunsku, Srbsku,Bulharsku, Chorvatsku, Polsku a Rakousku. Svým klientům poskytuje možnost zobrazování svého odkazu na rozrůstající se síti partnerských informačních a vyhledávacích portálů.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Chatbot mluví za mrtvého – od nápadu k realizaci

Pavel Houser , 30. listopad 2016 13:00
Pavel Houser

Na webu The Verge popsala Casey Newton příběh dvou přátel (Eugenia Kuyda a Roman Mazurenko). Peripet...

Více





Kalendář


RSS 

Zprávičky

Vodafone zvýšil do září počet zákazníků na 3,54 milionu

ČTK , 04. prosinec 2016 18:00

Mobilní operátor Vodafone zvýšil do konce září počet zákazníků na českém trhu meziročně o 146.000 na...

Více 0 komentářů

Nový škodlivý program ukradl údaje k milionu účtů Google

ČTK , 02. prosinec 2016 14:00

Nový škodlivý program Goolian narušil bezpečnost více než jednoho milionu účtů Google. Šíří se na za...

Více 0 komentářů

Telefony Nokia se příští rok vrátí na trh

ČTK , 02. prosinec 2016 10:30

Chytré telefony se značkou Nokia se objeví zpátky na trhu v příštím roce. Finská společnost Nokia dn...

Více 2 komentářů

Starší zprávičky

CETIN nabídne příští rok operátorům připojení až 250 Mbit/s

ČTK , 01. prosinec 2016 17:00

Společnost Česká telekomunikační infrastruktura (CETIN) zvýší od května příštího roku rychlost inter...

Více 0 komentářů

Akcie Samsungu stouply na nový rekord

ČTK , 01. prosinec 2016 12:00

Akcie jihokorejské společnosti Samsung Electronics dnes stouply o více než čtyři procenta na nový re...

Více 0 komentářů

FBI bude moci s povolením soudu pronikat do jakýchkoli počítačů

ČTK , 01. prosinec 2016 10:30

V americkém Senátu dnes selhal poslední pokus o zablokování rozšířených policejních pravomocí, které...

Více 2 komentářů

Gartner: Prodej tabletů v ČR letos klesne o osm procent na 1,1 mil

ČTK , 30. listopad 2016 14:00

Zájem o tablety letos dále klesá. Prodej tabletů a hybridních notebooků na českém trhu se letos sníž...

Více 0 komentářů