Reklamní síť Etarget zpřístupnila novou funkcionalitu, chystá se na podnikatelské Vánoce

06. říjen 2010 15:35 0 komentářů

Etarget zpřístupnil nové funkce, které uživatelům zjednoduší správu jejich reklamy. Změny uvedla reklamní síť v souvislosti s nadcházející sezónou vánočních nákupů, na kterou se podnikatelé a marketéři v těchto dnech začínají připravovat.


Reklamní síť Etarget vylepšila navigaci, zjednodušila design a uvedla vícero změn, jejichž úlohou je pomoci podnikatelům a marketérům zvýšit tržby během nejbližšího období vánočních nákupů.

„Z každoročních statistik je vidět, že nákupní aktivita lidí pomalu roste již koncem října. Změny v našem systému mají pomoci podnikatelům a marketérům podchytit nadcházející sezónu správnými marketingovými nástroji , protože na přípravu mají již necelý měsíc,“ odpověděl Josef Kovář, Country Manager společnosti Etarget pro Českou republiku. „Samozřejmě, změny nejsou zavedené jen pro tuto vánoční příležitost, pomohou klientům dlouhodobě i mimo sezóny vánočních nákupů.“

1. Vylepšený design – podle zpětné vazby našich klientů Etarget změnil navigaci v kontě. Uživatelé tak mají k dispozici víceúrovňové menu s novým uspořádáním jednotlivých položek.

2. Přehledy – V inzerentském kontě vznikly přehledy, tedy statistiky kampaní klienta v jednoduchém grafickém provedení.

3. Katalog stránek – stránky, na kterých se zobrazují kontextové odkazy klientů, Etarget roztřídil do několika kategorií podle jejich obsahu. Pokud klient chce, aby se jeho reklama zobrazovala například jen na stránkách s tematikou auto-moto, stačí, pokud při zadávaní reklamního odkazu klikne na požadované políčko kategorie. Klient tak může oslovovat své zákazníky mnohem efektivněji.

4. Zjednodušené zadávání odkazů a klíčových slov – uživatelé od dnešního dne na jedné obrazovce uvidí formulář pro zadávání textu a jednotný formulář pro produktová i zákaznická slova. Na té samé stránce zároveň zadají i cenu slov. Samozřejmě, pro detailní nastavování mohou využít i podrobný formulář, který je k dispozici po přepnutí.

V nejbližším období Etarget chystá ještě několik dalších změn:

uvede geotargeting (regionální cílení)
rozšířené statistiky
zjednodušení práce s rozpočtem

Etarget

ETARGET je dodavatelem cílené internetové reklamy. Společnost působí na Slovensku, v Čechách, Maďarsku, Rumunsku, Srbsku,Bulharsku, Chorvatsku, Polsku a Rakousku. Svým klientům poskytuje možnost zobrazování svého odkazu na rozrůstající se síti partnerských informačních a vyhledávacích portálů.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

AI i její tvůrci před soudem

Pavel Houser , 22. duben 2018 09:30
Pavel Houser

John Kingston z anglické University of Brighton poskytl pro The Register svůj pohled na právní odpov...

Více







RSS 

Zprávičky

Facebook zvýšil zisk o 63 %, má 2,2 miliardy uživatelů

ČTK , 26. duben 2018 12:44

Tržby i zisk překonaly očekávání analytiků, akcie firmy v reakci umazaly část letošních ztrát....

Více 0 komentářů

Twitter vykázal další čtvrtletní zisk

ČTK , 26. duben 2018 10:00

Celkové tržby společnosti v 1. čtvrtletí meziročně vzrostly o 21 % na 664,9 milionu dolarů....

Více 0 komentářů

Amazon bude dodávat zboží až do auta, i bez přítomnosti majitele

ČTK , 26. duben 2018 09:00

Amazon koncem loňského rok zahájil službu doručování balíčků do prázdného bytu, nyní nabízí doručení...

Více 2 komentářů

Kalendář

30. 04.

03. 05.
Dell EMC World 2018
01. 05.

03. 05.
IFS World 2018
14. 05.

17. 05.
TechEd-DevCon 2018

Starší zprávičky

Správa phishingových kampaní pro každého

Pavel Houser , 26. duben 2018 08:00

S phishingovou sadou nové generace se prý i naprostí amatéři mohou úspěšně věnovat kybernetické krim...

Více 0 komentářů

Infor Visual 9 dostupný na českém a slovenském trhu

Pavel Houser , 25. duben 2018 12:13

Nová verze je odpovědí na současný nárůst zakázek a potřebu zvýšit výkonnost v malých a středně velk...

Více 0 komentářů

Apple začne splácet irské vládě miliardový daňový nedoplatek

ČTK , 25. duben 2018 10:00

Apple se proti předloňskému rozhodnutí Evropské komise o zaplacení 13 miliard eur odvolal, stejně ja...

Více 0 komentářů

Streamování je poprvé největším zdrojem příjmů hudebního průmyslu

ČTK , 25. duben 2018 09:00

Příjmy hudebního průmyslu se díky streamování začaly zvyšovat po dlouhém období poklesu. ...

Více 0 komentářů