Reklamní síť Etarget zpřístupnila novou funkcionalitu, chystá se na podnikatelské Vánoce

06. říjen 2010 15:35 0 komentářů

Etarget zpřístupnil nové funkce, které uživatelům zjednoduší správu jejich reklamy. Změny uvedla reklamní síť v souvislosti s nadcházející sezónou vánočních nákupů, na kterou se podnikatelé a marketéři v těchto dnech začínají připravovat.


Reklamní síť Etarget vylepšila navigaci, zjednodušila design a uvedla vícero změn, jejichž úlohou je pomoci podnikatelům a marketérům zvýšit tržby během nejbližšího období vánočních nákupů.

„Z každoročních statistik je vidět, že nákupní aktivita lidí pomalu roste již koncem října. Změny v našem systému mají pomoci podnikatelům a marketérům podchytit nadcházející sezónu správnými marketingovými nástroji , protože na přípravu mají již necelý měsíc,“ odpověděl Josef Kovář, Country Manager společnosti Etarget pro Českou republiku. „Samozřejmě, změny nejsou zavedené jen pro tuto vánoční příležitost, pomohou klientům dlouhodobě i mimo sezóny vánočních nákupů.“

1. Vylepšený design – podle zpětné vazby našich klientů Etarget změnil navigaci v kontě. Uživatelé tak mají k dispozici víceúrovňové menu s novým uspořádáním jednotlivých položek.

2. Přehledy – V inzerentském kontě vznikly přehledy, tedy statistiky kampaní klienta v jednoduchém grafickém provedení.

3. Katalog stránek – stránky, na kterých se zobrazují kontextové odkazy klientů, Etarget roztřídil do několika kategorií podle jejich obsahu. Pokud klient chce, aby se jeho reklama zobrazovala například jen na stránkách s tematikou auto-moto, stačí, pokud při zadávaní reklamního odkazu klikne na požadované políčko kategorie. Klient tak může oslovovat své zákazníky mnohem efektivněji.

4. Zjednodušené zadávání odkazů a klíčových slov – uživatelé od dnešního dne na jedné obrazovce uvidí formulář pro zadávání textu a jednotný formulář pro produktová i zákaznická slova. Na té samé stránce zároveň zadají i cenu slov. Samozřejmě, pro detailní nastavování mohou využít i podrobný formulář, který je k dispozici po přepnutí.

V nejbližším období Etarget chystá ještě několik dalších změn:

uvede geotargeting (regionální cílení)
rozšířené statistiky
zjednodušení práce s rozpočtem

Etarget

ETARGET je dodavatelem cílené internetové reklamy. Společnost působí na Slovensku, v Čechách, Maďarsku, Rumunsku, Srbsku,Bulharsku, Chorvatsku, Polsku a Rakousku. Svým klientům poskytuje možnost zobrazování svého odkazu na rozrůstající se síti partnerských informačních a vyhledávacích portálů.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Vládní čtvrť a vládní systém, tedy ten informační

Petr Zavoral , 06. leden 2018 16:15
Petr Zavoral

Jeden ze zakladatelů enterprise architektury John Zachman srovnává IT v institucích s Boeingem: Firm...

Více








RSS 

Zprávičky

Evropská komise: Apple dál dluží Irsku 16 miliard USD, nehledě na platby v USA

ČTK , 21. leden 2018 08:00

Firma využije novou daňovou legislativu, do USA převede ze zahraničí peníze a zaplatí pak na daních ...

Více 0 komentářů

Kampaň Dark Caracal prý vede k libanonské rozvědce

ČTK , 20. leden 2018 14:24

Spyware se tváří jako oblíbené komunikační aplikace WhatsApp a Signal pro Android a Windows....

Více 2 komentářů

Google bude sdílet patenty s čínskou firmou Tencent

ČTK , 20. leden 2018 08:00

Google loni v Číně otevřel výzkumné centrum umělé inteligence, samotný vyhledávač ale čínské úřady b...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Eni má nejvýkonnější průmyslový počítač na světě

ČTK , 19. leden 2018 10:00

Po čtyřnásobném zvýšení výpočetního výkonu je počítač schopen provést až 22,4 kvadrilionů operací za...

Více 0 komentářů

IBM zvýšila po šesti letech příjmy

ČTK , 19. leden 2018 09:00

Společnosti pomohl přesun orientace na oblast cloudů a kybernetické bezpečnosti a na analýzu dat....

Více 0 komentářů

Vnitro má urychlit předložení zákona ke GDPR

ČTK , 19. leden 2018 08:00

Samotné nařízení označil premiér za "produkt totální byrokracie Bruselu"....

Více 1 komentářů

Zpomalování iPhonů půjde vypnout

ČTK , 18. leden 2018 13:01

Řada uživatelů Apple podezřívala, že zpomalováním starších telefonů tlačí spotřebitele k nákupu nové...

Více 0 komentářů