Řešení EMC SourceOne eDiscovery získává osvědčení VMware Ready

03. srpen 2011 14:10 0 komentářů

Společnost EMC Corporation dnes oznámila, že její řešení EMC® SourceOne™ eDiscovery získalo osvědčení VMware Ready™. To znamená, že takto označená řešení, včetně EMC SourceOne eDiscovery-Kazeon a EMC SourceOne Discovery Manager, úspěšně splnila přísná kritéria ověřovacího a testovacího procesu společnosti VMware a jsou nyní uvedena v katalogu VMware Partner Product Catalog.

„Zisk osvědčení VMware Ready pro řešení EMC SourceOne eDiscovery je pro naše zákazníky důležitým krokem, který jim usnadní cestu ke cloudu,“ říká Jeff Bettencourt, viceprezident a generální ředitel pro správu informací (Information Governance) ve skupině Information Intelligence Group společnosti EMC. „Společnosti, které chtějí využít výhod virtualizovaných prostředí, mohou s důvěrou nasadit řešení EMC SourceOne eDiscovery-Kazeon a EMC SourceOne Discovery Manager a minimalizovat své náklady a zároveň zvýšit dostupnost a škálovatelnost.“

Díky certifikaci VMware Ready mohou zákazníci budovat virtuální infrastrukturu pro elektronické zjišťování (eDiscovery), škálovatelnou napříč rozsáhlými poli distribuovaných, vzájemně propojených počítačů a úložných zařízení. Mohou přitom využít řešení VMware vSphere®, přední virtualizační platformu pro vytváření privátních, hybridních a veřejných cloudů.

Program VMware Ready představuje kobrandingový program společnosti VMware určený pro kvalifikované partnerské produkty a zároveň je jednou z výhod programu VMware Technology Alliance Partner (TAP). S více než 2000 členů po celém světě sdružuje program VMware TAP ty nejlepší technologické partnery, kterým poskytuje ucelenou sadu technických a marketingových služeb společnosti VMware, podporu, nástroje a zkušenosti, aby mohli společným zákazníkům poskytovat nejvyšší hodnotu. Úspěšné absolvování náročných testů orientovaných na produkty VMware zajišťuje, že řešení EMC SourceOne eDiscovery dokonale využívají technologií společnosti VMware a jsou připravena na nasazení v zákaznických prostředích.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Chatbot mluví za mrtvého – od nápadu k realizaci

Pavel Houser , 30. listopad 2016 13:00
Pavel Houser

Na webu The Verge popsala Casey Newton příběh dvou přátel (Eugenia Kuyda a Roman Mazurenko). Peripet...

Více





Kalendář

20. 03.

24. 03.
CeBIT 2017
RSS 

Zprávičky

Česká pošta od ledna zdraží posílání do zahraničí o pět až 20 Kč

ČTK , 09. prosinec 2016 11:39

Česká pošta od ledna zvýší ceny za posílání listovních zásilek do zahraničí o pět korun, balíky podr...

Více 0 komentářů

Za vzněcováním smartphonu iPhone 6 jsou vnější vlivy, tvrdí Apple

ČTK , 08. prosinec 2016 11:30

Firma Apple odmítla podezření čínských uživatelů svého chytrého telefonu iPhone 6, že za problémy s ...

Více 0 komentářů

Verizon prodá firmě Equinix datová centra za 3,6 miliardy USD

ČTK , 08. prosinec 2016 10:00

Největší americký mobilní operátor Verizon Communications prodá specializované společnosti Equinix 2...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Tchajwanský Foxconn jedná o rozšíření svých aktivit v USA

ČTK , 07. prosinec 2016 15:00

Tchajwanská společnost Foxconn jedná o rozšíření svých aktivit ve Spojených státech. Oznámila to dne...

Více 0 komentářů

Nejvyšší soud USA se postavil na stranu Samsungu proti Applu

ČTK , 07. prosinec 2016 12:30

Americký nejvyšší soud se v mnohaletém patentovém sporu mezi výrobci chytrých telefonů Apple a Samsu...

Více 0 komentářů

Evropská komise Microsoftu schválila převzetí sítě LinkedIn

ČTK , 07. prosinec 2016 10:30

Evropská komise schválila americké softwarové společnosti Microsoft záměr koupit za 26 miliard dolar...

Více 0 komentářů

Porozumění větám, konkurence pro Turingův test

Pavel Houser , 06. prosinec 2016 18:00

Konverzační roboti mají stále problémy pochopit věty, kde smysl nelze vyvodit ze samotné gramatické ...

Více 0 komentářů