Salesforce.com kupuje Jigsaw

Petr Švec , 29. duben 2010 09:00 0 komentářů

Salesforce.com, poskytovatel stejnojmenného cloudového CRM řešení, koupil provozovatele online databází Jigsaw za 142 milionů dolarů (zhruba 2,55 miliardy Kč).


Benioff
Marc Benioff, CEO Salesforce.com
Jako sňatek z rozumu by se dala označit nedávno oznámená akvizice Jigsaw portálem Salesforce.com. Jedním z hlavních problémů tohoto pravděpodobně nejrozšířenějšího cloudového CRM řešení je vytváření, vyhledávání a celková správa databází kontaktních osob. Veškerá data je v současnosti nutné importovat „ručně,“ tedy je potřeba je nejdřív vyhledat, poté zanést do systému a až později s nimi lze pracovat. Tímto způsobem lze bezesporu spravovat poměrně malou databázi osob a jejich kontaktních údajů, udržet ale informace aktuální při větším objemu dat je prakticky nemožné.

V tuto chvíli přichází vhod služby, které nabízí Jigsaw. Společnost se od svého vzniku zaměřuje na sběr, třídění a udržení aktuálnosti rozsáhlých kontaktních databází jak klíčových osob jednotlivých podniků, tak i firem samotných. Spojením s Jigsaw tak uživatelé Salesforce.com získají možnost za poplatek okamžitě získat a rychle a jednoduše importovat do systému přesně ty informace a kontakty, které potřebují. Odpadá tak proces zdlouhavého hledání, zkoušení a neustálé kontroly pravosti dat.

„Spojením s Jigsa učiníme proces vyhledávání dat stejně rychlý a přesný, jako je Wikipedie, data stejně jednoduše získatelná, jako je tomu v případě iTunes, a jejich stejně jednoduchou aktualizaci, jako je Facebook,“ řekl ke koupi společnosti Jigsaw Marc Benioff, CEO společnosti Salesforce.com. Akvizice by měla být dokončena v průběhu července letošního roku.

Online CRM řešení postavená na bázi cloud computingu představují velmi významnou alternativu oproti klasickým in-house řešením. Jejich hlavní výhodou je především úspora nákladů, které není nutné vynaložit na nákup hardwaru a softwaru, nebo vynaložit na údržbu. Významným faktorem je také fakt, že v případě volby cloudového CRM řešení firma získává připravený systém, který si dál může libovolně konfigurovat. Portál Salesforce.com patří celosvětově mezi největší poskytovatele online CRM řešení.

Zdroj: cnet news


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Chatbot mluví za mrtvého – od nápadu k realizaci

Pavel Houser , 30. listopad 2016 13:00
Pavel Houser

Na webu The Verge popsala Casey Newton příběh dvou přátel (Eugenia Kuyda a Roman Mazurenko). Peripet...

Více





Kalendář


RSS 

Zprávičky

Nový škodlivý program ukradl údaje k milionu účtů Google

ČTK , 02. prosinec 2016 14:00

Nový škodlivý program Goolian narušil bezpečnost více než jednoho milionu účtů Google. Šíří se na za...

Více 0 komentářů

Telefony Nokia se příští rok vrátí na trh

ČTK , 02. prosinec 2016 10:30

Chytré telefony se značkou Nokia se objeví zpátky na trhu v příštím roce. Finská společnost Nokia dn...

Více 2 komentářů

CETIN nabídne příští rok operátorům připojení až 250 Mbit/s

ČTK , 01. prosinec 2016 17:00

Společnost Česká telekomunikační infrastruktura (CETIN) zvýší od května příštího roku rychlost inter...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Akcie Samsungu stouply na nový rekord

ČTK , 01. prosinec 2016 12:00

Akcie jihokorejské společnosti Samsung Electronics dnes stouply o více než čtyři procenta na nový re...

Více 0 komentářů

FBI bude moci s povolením soudu pronikat do jakýchkoli počítačů

ČTK , 01. prosinec 2016 10:30

V americkém Senátu dnes selhal poslední pokus o zablokování rozšířených policejních pravomocí, které...

Více 2 komentářů

Gartner: Prodej tabletů v ČR letos klesne o osm procent na 1,1 mil

ČTK , 30. listopad 2016 14:00

Zájem o tablety letos dále klesá. Prodej tabletů a hybridních notebooků na českém trhu se letos sníž...

Více 0 komentářů

Grafen opracovaný laserem

Pavel Houser , 30. listopad 2016 11:00

Na Iowa State University přišli s další metodou pro tištění grafenových součástek. V tomto případě j...

Více 0 komentářů