Salesforce.com kupuje Jigsaw

Petr Švec , 29. duben 2010 09:00 0 komentářů

Salesforce.com, poskytovatel stejnojmenného cloudového CRM řešení, koupil provozovatele online databází Jigsaw za 142 milionů dolarů (zhruba 2,55 miliardy Kč).


Benioff
Marc Benioff, CEO Salesforce.com
Jako sňatek z rozumu by se dala označit nedávno oznámená akvizice Jigsaw portálem Salesforce.com. Jedním z hlavních problémů tohoto pravděpodobně nejrozšířenějšího cloudového CRM řešení je vytváření, vyhledávání a celková správa databází kontaktních osob. Veškerá data je v současnosti nutné importovat „ručně,“ tedy je potřeba je nejdřív vyhledat, poté zanést do systému a až později s nimi lze pracovat. Tímto způsobem lze bezesporu spravovat poměrně malou databázi osob a jejich kontaktních údajů, udržet ale informace aktuální při větším objemu dat je prakticky nemožné.

V tuto chvíli přichází vhod služby, které nabízí Jigsaw. Společnost se od svého vzniku zaměřuje na sběr, třídění a udržení aktuálnosti rozsáhlých kontaktních databází jak klíčových osob jednotlivých podniků, tak i firem samotných. Spojením s Jigsaw tak uživatelé Salesforce.com získají možnost za poplatek okamžitě získat a rychle a jednoduše importovat do systému přesně ty informace a kontakty, které potřebují. Odpadá tak proces zdlouhavého hledání, zkoušení a neustálé kontroly pravosti dat.

„Spojením s Jigsa učiníme proces vyhledávání dat stejně rychlý a přesný, jako je Wikipedie, data stejně jednoduše získatelná, jako je tomu v případě iTunes, a jejich stejně jednoduchou aktualizaci, jako je Facebook,“ řekl ke koupi společnosti Jigsaw Marc Benioff, CEO společnosti Salesforce.com. Akvizice by měla být dokončena v průběhu července letošního roku.

Online CRM řešení postavená na bázi cloud computingu představují velmi významnou alternativu oproti klasickým in-house řešením. Jejich hlavní výhodou je především úspora nákladů, které není nutné vynaložit na nákup hardwaru a softwaru, nebo vynaložit na údržbu. Významným faktorem je také fakt, že v případě volby cloudového CRM řešení firma získává připravený systém, který si dál může libovolně konfigurovat. Portál Salesforce.com patří celosvětově mezi největší poskytovatele online CRM řešení.

Zdroj: cnet news


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Vládní čtvrť a vládní systém, tedy ten informační

Petr Zavoral , 06. leden 2018 16:15
Petr Zavoral

Jeden ze zakladatelů enterprise architektury John Zachman srovnává IT v institucích s Boeingem: Firm...

Více








RSS 

Zprávičky

Operátor ICT chystá vznik celopražského úložiště dat

ČTK , 22. leden 2018 12:51

Na platformu budou napojeny různé senzory, např. chytré lampy. Shromažďována budou data ze záchytnýc...

Více 0 komentářů

Amazon otevírá obchod bez pokladen

ČTK , 22. leden 2018 08:00

Shora sledují kupující černé kamery a v policích jsou umístěné snímače hmotnosti....

Více 0 komentářů

Evropská komise: Apple dál dluží Irsku 16 miliard USD, nehledě na platby v USA

ČTK , 21. leden 2018 08:00

Firma využije novou daňovou legislativu, do USA převede ze zahraničí peníze a zaplatí pak na daních ...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Kampaň Dark Caracal prý vede k libanonské rozvědce

ČTK , 20. leden 2018 14:24

Spyware se tváří jako oblíbené komunikační aplikace WhatsApp a Signal pro Android a Windows....

Více 2 komentářů

Google bude sdílet patenty s čínskou firmou Tencent

ČTK , 20. leden 2018 08:00

Google loni v Číně otevřel výzkumné centrum umělé inteligence, samotný vyhledávač ale čínské úřady b...

Více 0 komentářů

Eni má nejvýkonnější průmyslový počítač na světě

ČTK , 19. leden 2018 10:00

Po čtyřnásobném zvýšení výpočetního výkonu je počítač schopen provést až 22,4 kvadrilionů operací za...

Více 0 komentářů

IBM zvýšila po šesti letech příjmy

ČTK , 19. leden 2018 09:00

Společnosti pomohl přesun orientace na oblast cloudů a kybernetické bezpečnosti a na analýzu dat....

Více 0 komentářů