Salesforce.com kupuje Jigsaw

Petr Švec , 29. duben 2010 09:00 0 komentářů

Salesforce.com, poskytovatel stejnojmenného cloudového CRM řešení, koupil provozovatele online databází Jigsaw za 142 milionů dolarů (zhruba 2,55 miliardy Kč).


Benioff
Marc Benioff, CEO Salesforce.com
Jako sňatek z rozumu by se dala označit nedávno oznámená akvizice Jigsaw portálem Salesforce.com. Jedním z hlavních problémů tohoto pravděpodobně nejrozšířenějšího cloudového CRM řešení je vytváření, vyhledávání a celková správa databází kontaktních osob. Veškerá data je v současnosti nutné importovat „ručně,“ tedy je potřeba je nejdřív vyhledat, poté zanést do systému a až později s nimi lze pracovat. Tímto způsobem lze bezesporu spravovat poměrně malou databázi osob a jejich kontaktních údajů, udržet ale informace aktuální při větším objemu dat je prakticky nemožné.

V tuto chvíli přichází vhod služby, které nabízí Jigsaw. Společnost se od svého vzniku zaměřuje na sběr, třídění a udržení aktuálnosti rozsáhlých kontaktních databází jak klíčových osob jednotlivých podniků, tak i firem samotných. Spojením s Jigsaw tak uživatelé Salesforce.com získají možnost za poplatek okamžitě získat a rychle a jednoduše importovat do systému přesně ty informace a kontakty, které potřebují. Odpadá tak proces zdlouhavého hledání, zkoušení a neustálé kontroly pravosti dat.

„Spojením s Jigsa učiníme proces vyhledávání dat stejně rychlý a přesný, jako je Wikipedie, data stejně jednoduše získatelná, jako je tomu v případě iTunes, a jejich stejně jednoduchou aktualizaci, jako je Facebook,“ řekl ke koupi společnosti Jigsaw Marc Benioff, CEO společnosti Salesforce.com. Akvizice by měla být dokončena v průběhu července letošního roku.

Online CRM řešení postavená na bázi cloud computingu představují velmi významnou alternativu oproti klasickým in-house řešením. Jejich hlavní výhodou je především úspora nákladů, které není nutné vynaložit na nákup hardwaru a softwaru, nebo vynaložit na údržbu. Významným faktorem je také fakt, že v případě volby cloudového CRM řešení firma získává připravený systém, který si dál může libovolně konfigurovat. Portál Salesforce.com patří celosvětově mezi největší poskytovatele online CRM řešení.

Zdroj: cnet news


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Další na řadě je bezpečnost

Richard Jan Voigts , 09. říjen 2017 00:00
Richard Jan Voigts

Co všechno lze automatizovat pomocí strojového učení? Larry Ellison, technologický ředitel společnos...

Více







Kalendář

24. 10. VeeamON Forum 2017
25. 10.

26. 10.
Profesia days 2017
26. 10. Acronis Roadshow 2017
RSS 

Zprávičky

ÚOHS začal posuzovat změnu vlastníka AutoContu

ČTK , 23. říjen 2017 11:15

V IT má Komárkova skupina rychle rostoucí byznys datových center své firmy DataSpring....

Více 0 komentářů

Google investoval do alternativní taxislužby Lyft

ČTK , 23. říjen 2017 09:00

Už v květnu podepsal Lyft dohodu o spolupráci s divizí samořídících aut Alphabetu.

...

Více 0 komentářů

Objem digitálních plateb i nadále roste

Pavel Houser , 23. říjen 2017 08:00

Nastupuje nový platební ekosystém...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

ČSÚ: Volební weby byly nedostupné kvůli útoku DDoS

Pavel Houser , 22. říjen 2017 17:43

Výpadky prezentačních server vznikly na straně externího dodavatele komunikačních služeb. ...

Více 0 komentářů

Úřad pro ochranu osobních údajů vyšetřuje e-shop Mall.cz kvůli úniku hesel

ČTK , 22. říjen 2017 08:00

Obchodu Mall.cz odcizili hackeři údaje až ke 750 000 starších uživatelských účtů....

Více 0 komentářů

Firma vypsala odměnu za odhalení digitálního podpisu slovenského ministra

ČTK , 21. říjen 2017 08:00

Problém se týká čipů německého výrobce Infineon Technologies, které Slovensko používá v občanských p...

Více 0 komentářů

Electro World v účetním roce zmírnil ztrátu na 92 milionů Kč

ČTK , 20. říjen 2017 12:00

Firma se soustředila na zlepšení prodejní a distribuční sítě a rozšíření sortimentu....

Více 0 komentářů