Salesforce.com kupuje Jigsaw

Petr Švec , 29. duben 2010 09:00 0 komentářů

Salesforce.com, poskytovatel stejnojmenného cloudového CRM řešení, koupil provozovatele online databází Jigsaw za 142 milionů dolarů (zhruba 2,55 miliardy Kč).


Benioff
Marc Benioff, CEO Salesforce.com
Jako sňatek z rozumu by se dala označit nedávno oznámená akvizice Jigsaw portálem Salesforce.com. Jedním z hlavních problémů tohoto pravděpodobně nejrozšířenějšího cloudového CRM řešení je vytváření, vyhledávání a celková správa databází kontaktních osob. Veškerá data je v současnosti nutné importovat „ručně,“ tedy je potřeba je nejdřív vyhledat, poté zanést do systému a až později s nimi lze pracovat. Tímto způsobem lze bezesporu spravovat poměrně malou databázi osob a jejich kontaktních údajů, udržet ale informace aktuální při větším objemu dat je prakticky nemožné.

V tuto chvíli přichází vhod služby, které nabízí Jigsaw. Společnost se od svého vzniku zaměřuje na sběr, třídění a udržení aktuálnosti rozsáhlých kontaktních databází jak klíčových osob jednotlivých podniků, tak i firem samotných. Spojením s Jigsaw tak uživatelé Salesforce.com získají možnost za poplatek okamžitě získat a rychle a jednoduše importovat do systému přesně ty informace a kontakty, které potřebují. Odpadá tak proces zdlouhavého hledání, zkoušení a neustálé kontroly pravosti dat.

„Spojením s Jigsa učiníme proces vyhledávání dat stejně rychlý a přesný, jako je Wikipedie, data stejně jednoduše získatelná, jako je tomu v případě iTunes, a jejich stejně jednoduchou aktualizaci, jako je Facebook,“ řekl ke koupi společnosti Jigsaw Marc Benioff, CEO společnosti Salesforce.com. Akvizice by měla být dokončena v průběhu července letošního roku.

Online CRM řešení postavená na bázi cloud computingu představují velmi významnou alternativu oproti klasickým in-house řešením. Jejich hlavní výhodou je především úspora nákladů, které není nutné vynaložit na nákup hardwaru a softwaru, nebo vynaložit na údržbu. Významným faktorem je také fakt, že v případě volby cloudového CRM řešení firma získává připravený systém, který si dál může libovolně konfigurovat. Portál Salesforce.com patří celosvětově mezi největší poskytovatele online CRM řešení.

Zdroj: cnet news


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Bezpečnost IT a tygří logika

Pavel Houser , 14. únor 2017 11:00
Pavel Houser

Jak praví známý vtip, běží-li za vámi tygr, netřeba se pohybovat rychleji než šelma – stačí předběhn...

Více






Kalendář

22. 02. IT mezi paragrafy
20. 03.

24. 03.
CeBIT 2017
25. 03. INSPO 2017
RSS 

Zprávičky

Jen desetina SMB firem těží z digitální transformace

ITBiz.cz , 21. únor 2017 09:00

Studie IDC a SAP ukázala, že čtyři z pěti SMB firem vidí v digitální transformaci značné výhody včet...

Více 0 komentářů

Trump si nechal registrovat tisíce internetových domén

ČTK , 21. únor 2017 08:30

Málokterá veřejná osoba je tak aktivní ve skupování internetových domén jako americký prezident Dona...

Více 2 komentářů

Mall Group ovládla internetový obchod s elektrem CZC.cz

ČTK , 20. únor 2017 16:39

Skupina Mall Group se stala jediným vlastníkem e-shopu CZC.cz. Od zakladatele obchodu Josefa Matějky...

Více 2 komentářů

Starší zprávičky

Eurowag dokončil akvizici firmy Princip

Pavel Houser , 20. únor 2017 16:12

W.A.G. payment solutions proniká na trh telematických služeb....

Více 0 komentářů

Samsung zpřístupňuje nové čipy 5G RFIC

Pavel Houser , 20. únor 2017 16:01

Čip dokáže poskytnout větší pokrytí v pásmu milimetrových vln (mmWave)....

Více 0 komentářů

Soud povolil vydání Dotcoma do USA, ten se znovu odvolá

ČTK , 20. únor 2017 12:00

Novozélandský soud zamítl odvolání internetového magnáta německého původu Kima Dotcoma proti jeho vy...

Více 0 komentářů

OBSE nezjistila, kdo loni napadl její servery

ČTK , 20. únor 2017 07:00

Organizace pro bezpečnost a spolupráci v Evropě (OBSE) nedokáže identifikovat strůjce loňských hacke...

Více 0 komentářů

AbcPráce