Salesforce.com kupuje Jigsaw

Petr Švec , 29. duben 2010 09:00 0 komentářů

Salesforce.com, poskytovatel stejnojmenného cloudového CRM řešení, koupil provozovatele online databází Jigsaw za 142 milionů dolarů (zhruba 2,55 miliardy Kč).


Benioff
Marc Benioff, CEO Salesforce.com
Jako sňatek z rozumu by se dala označit nedávno oznámená akvizice Jigsaw portálem Salesforce.com. Jedním z hlavních problémů tohoto pravděpodobně nejrozšířenějšího cloudového CRM řešení je vytváření, vyhledávání a celková správa databází kontaktních osob. Veškerá data je v současnosti nutné importovat „ručně,“ tedy je potřeba je nejdřív vyhledat, poté zanést do systému a až později s nimi lze pracovat. Tímto způsobem lze bezesporu spravovat poměrně malou databázi osob a jejich kontaktních údajů, udržet ale informace aktuální při větším objemu dat je prakticky nemožné.

V tuto chvíli přichází vhod služby, které nabízí Jigsaw. Společnost se od svého vzniku zaměřuje na sběr, třídění a udržení aktuálnosti rozsáhlých kontaktních databází jak klíčových osob jednotlivých podniků, tak i firem samotných. Spojením s Jigsaw tak uživatelé Salesforce.com získají možnost za poplatek okamžitě získat a rychle a jednoduše importovat do systému přesně ty informace a kontakty, které potřebují. Odpadá tak proces zdlouhavého hledání, zkoušení a neustálé kontroly pravosti dat.

„Spojením s Jigsa učiníme proces vyhledávání dat stejně rychlý a přesný, jako je Wikipedie, data stejně jednoduše získatelná, jako je tomu v případě iTunes, a jejich stejně jednoduchou aktualizaci, jako je Facebook,“ řekl ke koupi společnosti Jigsaw Marc Benioff, CEO společnosti Salesforce.com. Akvizice by měla být dokončena v průběhu července letošního roku.

Online CRM řešení postavená na bázi cloud computingu představují velmi významnou alternativu oproti klasickým in-house řešením. Jejich hlavní výhodou je především úspora nákladů, které není nutné vynaložit na nákup hardwaru a softwaru, nebo vynaložit na údržbu. Významným faktorem je také fakt, že v případě volby cloudového CRM řešení firma získává připravený systém, který si dál může libovolně konfigurovat. Portál Salesforce.com patří celosvětově mezi největší poskytovatele online CRM řešení.

Zdroj: cnet news


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
22. 02. IT mezi paragrafy
RSS 

Zprávičky

Telefónica má zaplatit 1,7 miliardy Kč Tykačovým firmám

ČTK , 17. leden 2017 15:00

Španělská telekomunikační společnost Telefónica má zaplatit firmám podnikatele Pavla Tykače 1,7 mili...

Více 0 komentářů

Embarcadero oznamuje podporu Desktop Bridge v produktu RAD Studio

ITBiz.cz , 17. leden 2017 12:00

Společnost Embarcadero Technologies (divize společnosti Idera), vedoucí dodavatel softwarových řešen...

Více 0 komentářů

Pokrytí LTE loni stouplo na 98 procent populace

ČTK , 17. leden 2017 07:00

Pokrytí Česka rychlými mobilními sítěmi LTE se loni zvýšilo na 98 procent populace, což je o čtyři p...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Reuters: Hlavní příčinou potíží telefonů Galaxy Note 7 je baterie

ČTK , 16. leden 2017 14:00

Hlavní příčinou samovzněcování některých chytrých telefonů Galaxy Note 7 byla baterie. Podle zdroje ...

Více 0 komentářů

Facebook v Německu spustí systém pro ověřování pravdivosti zpráv

ČTK , 16. leden 2017 07:00

Internetová sociální síť Facebook v příštích týdnech zavede v Německu systém pro ověřování pravdivos...

Více 0 komentářů

Yahoo Japan zvažuje třídenní víkend, chce zaměstnance motivovat

ČTK , 15. leden 2017 15:00

Japonská internetová společnost Yahoo Japan zvažuje, že by do roku 2020 zavedla třídenní víkend. Chc...

Více 0 komentářů

Uber se dohodl s Google na využití jeho map

ČTK , 15. leden 2017 12:32

Internetová firma Google nově propojila své mapy s poskytovatelem přeprav Uber. S novou aktualizací ...

Více 1 komentářů