Software SAP pro kontaktní centra nově podporuje řešení od Verint

20. listopad 2009 10:21 0 komentářů

Software SAP Business Communications Management (SAP BCM), který funguje jako softwarové IP kontaktní centrum a vícekanálové řešení pro příchozí a odchozí komunikaci, byl rozšířen o po

dporu software Impact 360 Workforce Optimization od společnosti Verint. Uživatelům řešení SAP to umožní lépe monitorovat a evidovat dění okolo zákazníků a lépe řídit své lidské zdroje, které mají péči o zákazníky na starost. Společnosti SAP a Verint se rovněž dohodly, že budou sdílet své technologie i produktové mapy.

„V současné době investiční opatrnosti a omezení bankovních půjček představují zákazníci pro většinu firem nejcennější zdroj příjmů vůbec. Pokud již používají efektivní řešení pro řízení vztahů se zákazníky, představuje pro ně další krok optimalizace lidských zdrojů, které mají péči o zákazníky na starost. Právě na tuto oblast je představené rozšíření zaměřeno,“ řekl Ján Ferjo, Business Development Manager společnosti SAP pro střední a východní Evropu.

Software SAP Business Communications Management (BCM) funguje jako softwarové IP kontaktní centrum, které umožňuje pracovníkům péče o zákazníky z jediného místa jednoduše komunikovat se zákazníky bez ohledu na to, zda je kontaktují přes telefon, fax, e-mail, chat, sms nebo web. Díky napojení na SAP CRM přitom mají vždy přehled o kompletní historii komunikace a vztahů s daným zákazníkem. Veškerou komunikaci mohou rovněž jednoduše směrovat na další experty nacházející se ve společnosti i v terénu.

Díky novému rozšíření o podporu software Impact 360 Workforce Optimization od společnosti Verint budou moci uživatelé SAP lépe sledovat veškeré dění okolo zákazníků, analyzovat data k přesnějšímu odhadování dalšího vývoje, lépe plánovat lidské zdroje s odpovídajícími znalostmi a dovednostmi, získávat od zákazníků zpětnou vazbu nebo měřit výkonnost.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
22. 02. IT mezi paragrafy
RSS 

Zprávičky

Telefónica má zaplatit 1,7 miliardy Kč Tykačovým firmám

ČTK , 17. leden 2017 15:00

Španělská telekomunikační společnost Telefónica má zaplatit firmám podnikatele Pavla Tykače 1,7 mili...

Více 0 komentářů

Embarcadero oznamuje podporu Desktop Bridge v produktu RAD Studio

ITBiz.cz , 17. leden 2017 12:00

Společnost Embarcadero Technologies (divize společnosti Idera), vedoucí dodavatel softwarových řešen...

Více 0 komentářů

Pokrytí LTE loni stouplo na 98 procent populace

ČTK , 17. leden 2017 07:00

Pokrytí Česka rychlými mobilními sítěmi LTE se loni zvýšilo na 98 procent populace, což je o čtyři p...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Reuters: Hlavní příčinou potíží telefonů Galaxy Note 7 je baterie

ČTK , 16. leden 2017 14:00

Hlavní příčinou samovzněcování některých chytrých telefonů Galaxy Note 7 byla baterie. Podle zdroje ...

Více 0 komentářů

Facebook v Německu spustí systém pro ověřování pravdivosti zpráv

ČTK , 16. leden 2017 07:00

Internetová sociální síť Facebook v příštích týdnech zavede v Německu systém pro ověřování pravdivos...

Více 0 komentářů

Yahoo Japan zvažuje třídenní víkend, chce zaměstnance motivovat

ČTK , 15. leden 2017 15:00

Japonská internetová společnost Yahoo Japan zvažuje, že by do roku 2020 zavedla třídenní víkend. Chc...

Více 0 komentářů

Uber se dohodl s Google na využití jeho map

ČTK , 15. leden 2017 12:32

Internetová firma Google nově propojila své mapy s poskytovatelem přeprav Uber. S novou aktualizací ...

Více 1 komentářů