Vodafone posiluje segmentový přístup k firemním i nefiremním zákazníkům

Jiří Kocourek , 06. listopad 2008 15:43 0 komentářů

Vodafone posiluje svůj segmentový přístup k firemním a nefiremním zákazníkům.


Strategická oddělení Vodafonu pro firemní a nefiremní klientelu budou nově odpovědná nejenom za prodej a péči, ale také za kompletní marketingové aktivity pro své zákaznické segmenty. V důsledku této změny budou stávající viceprezident pro firemní zákazníky Pavel Hlavinka a stávající viceprezidentka pro nefiremní zákazníky Ann Hofvander odpovědní nejen za prodej a péči, ale také za veškeré dlouhodobé a krátkodobé marketingové aktivity pro firemní a nefiremní zákazníky. Hlavinka a Hofvander tak přeberou odpovědnost za kompletní marketing Vodafonu, za který dosud odpovídal viceprezident pro marketing Chris Robbins, který se rozhodl firmu na konci roku opustit.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

AI i její tvůrci před soudem

Pavel Houser , 22. duben 2018 09:30
Pavel Houser

John Kingston z anglické University of Brighton poskytl pro The Register svůj pohled na právní odpov...

Více







RSS 

Zprávičky

Před 25 lety byl zpřístupněn webový prohlížeč Mosaic

ČTK , 21. duben 2018 15:22

Mosaic se zrodil v průběhu roku 1992 v hlavě Marca Andreessena a jeho kolegy Erica Biny....

Více 0 komentářů

Těžba bitcoinů při kurzu pod 8 600 dolarů je ztrátová

ČTK , 20. duben 2018 11:21

Analytici se domnívají, že poptávka po hardwaru pro těžbu bitcoinů dál klesne, stejně jako cena kryp...

Více 0 komentářů

Netflixu prudce stoupají příjmy i počet odběratelů

ČTK , 20. duben 2018 09:36

Čistý zisk ve čtvrtletí stoupl na 290,1 milionu dolarů, neboli 64 centů na akcii....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Zájem o přijímače s digitálním rádiem je minimální

ČTK , 20. duben 2018 08:00

Český rozhlas na konci loňského roku rozšířil pokrytí digitálním signálem na 40 % populace....

Více 3 komentářů

eMan vykupuje zpět podíl Jablotronu

Pavel Houser , 19. duben 2018 14:32

Strategie obou společností se po více než 2 letech propojení rozcházejí, kontrolu nad firmou získáva...

Více 0 komentářů

Facebook reaguje na nové normy EU, cílená reklama ale nepřestane

ČTK , 19. duben 2018 10:26

Facebook se začal dotazovat svých uživatelů, zda může v jejich fotografiích a videích používat techn...

Více 2 komentářů

Ruské úřady vs. Telegram

ČTK , 19. duben 2018 08:00

Začaly se objevovat informace o rozsáhlých výpadcích služeb, které se sporem nijak nesouvisejí....

Více 0 komentářů