Sitel rozšiřuje počet call-center v Nikaragui

24. listopad 2010 00:19 0 komentářů

Sitel, vedoucí globální poskytovatel outsourcingu podnikových procesů (business process outsourcing - BPO) dnes oznámil, že otevírá přídavné call-centrum ve městě Managua v Nikaragui, které bude sloužit anglicky a španělsky mluvícím zákazníkům v USA.

Zařízení o rozloze 1 950 m2 (21 000 čtverečních stop) přidává k již existující základně agentů v Nikaragui dalších více než 450 křesel a má tak rozšířit celkový počet zaměstnanců na téměř 3000. Obsazení zařízení bude možné v prosinci 2010 a Sitel očekává, že centrum obdrží první hovory v prvním čtvrtletí roku 2011.

Sitel zavítal do Nikaragui v roce 2008 s cílem poskytnout zákaznickou a technickou podporu pro společnosti na seznamu Fortune 1000, a to společnosti z oblasti bezdrátové techniky, konzumní elektroniky, mediálních služeb, bankovnictví a dalších skupin finančních produktů.

„Latinská Amerika a především Nikaragua našla svou právoplatnou pozici jako středisko call-center vzhledem k jedinečné možnosti tohoto regionu nabídnout pro širokou oblast amerického konzumního trhu multilingvální talenty, které sdílejí s Amerikou podobnou kulturu,“ řekl Don Berryman, generální manažer pro styk mezi severní a jižní Amerikou ve firmě Sitel.

„Navíc s pokračující podporou od organizací jako je ProNicaragua a zavedeným režimem zóny volného obchodu se ukazuje, že pokračující investice Sitelu do tohoto národa a jeho lidí je udržitelnou oboustrannou výhrou pro naši klientelu a zaměstnance.“

První call-centrum firmy Sitel působilo v dubnu 2008 v jednom z Managujských mrakodrapů jménem Invercasa. Z důvodu zvyšující poptávky na kapacitu míst byl Sitel dvakrát po sobě rozšířen a nakonec v lednu 2009 přibyla druhá centrála na ohraničeném území dřívější ambasády USA v historické části Managui.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
22. 02. IT mezi paragrafy
RSS 

Zprávičky

ÚOOÚ za nevyžádaná obchodní sdělení uložil i půlmilionovou pokutu

ČTK , 18. leden 2017 14:00

Úřad pro ochranu osobních údajů (ÚOOÚ) v souvislosti s nevyžádanými obchodními sděleními udělil loni...

Více 0 komentářů

O2 spustila volání přes rychlé mobilní sítě LTE

ČTK , 18. leden 2017 12:00

Operátor O2 spustil službu volání v rychlé mobilní síti LTE. Největšími výhodami VoLTE jsou velmi kr...

Více 1 komentářů

Průměrná rychlost mobilního internetu loni stoupla na 23,8 Mbit/s

ČTK , 18. leden 2017 07:00

Průměrná rychlost mobilního internetu v Česku se v loňském roce zvýšila o 39 procent na 23,8 Mbit/s....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Telefónica má zaplatit 1,7 miliardy Kč Tykačovým firmám

ČTK , 17. leden 2017 15:00

Španělská telekomunikační společnost Telefónica má zaplatit firmám podnikatele Pavla Tykače 1,7 mili...

Více 0 komentářů

Embarcadero oznamuje podporu Desktop Bridge v produktu RAD Studio

ITBiz.cz , 17. leden 2017 12:00

Společnost Embarcadero Technologies (divize společnosti Idera), vedoucí dodavatel softwarových řešen...

Více 0 komentářů

Pokrytí LTE loni stouplo na 98 procent populace

ČTK , 17. leden 2017 07:00

Pokrytí Česka rychlými mobilními sítěmi LTE se loni zvýšilo na 98 procent populace, což je o čtyři p...

Více 0 komentářů

Reuters: Hlavní příčinou potíží telefonů Galaxy Note 7 je baterie

ČTK , 16. leden 2017 14:00

Hlavní příčinou samovzněcování některých chytrých telefonů Galaxy Note 7 byla baterie. Podle zdroje ...

Více 0 komentářů