Míra prokliku

Popis výrazu

Míra prokliku nebo-li Click Rate/Click Through Rate je pojem z internetového marketingu, který udává poměr mezi počtem zobrazení a kliknutí na reklamu.


Bezdrátová kancelář? Z vize je realita
Electroworld investuje do analýzy Big Data
Video: Řešení SAP HANA pro E-commerce Holding
RSS 

Zprávičky

BlackBerry bude dále propouštět

Martin Stančík , 11. únor 2016 09:00

Kanadská společnost BlackBerry oznámila, že v centrále v kanadském Ontariu a na Floridě ve snaze sní...

Více 0 komentářů

Devět z deseti internetových zařízení má slabá místa

ČTK , 10. únor 2016 12:00

Více než devět z deseti zařízení pro připojení k internetu má slabá místa v zabezpečení. Téměř třeti...

Více 2 komentářů

Sharp se údajně spojí s Foxconnem

Martin Stančík , 10. únor 2016 10:00

Představitelé společnosti Sharp dali v dalších jednáních o možném převzetí jejich firmy přednost pře...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Únorové opravy: Zranitelnosti řeší Microsoft, ale i Adobe či Oracle

Pavel Houser , 10. únor 2016 09:00

Únorové záplaty Microsoftu přinášejí opravy celkem 41 zranitelností. Ke vzdálenému spuštění kódu moh...

Více 0 komentářů

ČTÚ vypsal aukci kmitočtů pro LTE s vyvolávací cenou 734 milionů

ČTK , 09. únor 2016 17:00

Český telekomunikační úřad vyhlásil aukci kmitočtů pro rychlé mobilní sítě LTE s celkovou vyvolávací...

Více 0 komentářů

ČR bylo loni nejbezpečnější zemí EU pro uživatele internetu

ČTK , 09. únor 2016 14:00

Česká republika loni byla těsně před Nizozemskem a Slovenskem nejbezpečnější zemí Evropské unie pro ...

Více 0 komentářů

GoPro očekává pokles příjmů, jmenuje nového CFO

Martin Stančík , 09. únor 2016 10:00

Americká společnost GoPro oznámila, že její očekávané příjmy za současné čtvrtletí budou nižší, než ...

Více 0 komentářů