Sponzoring

Popis výrazu

Sponzoring je specifická forma obchodu mezi sponzorem a sponzorovaným. Tento obchod má jasně definovaná práva a povinnosti. Sponzor poskytuje finanční/materiální prostředky nebo např. mediální prostor, čímž sponzorovaného podporuje v jeho činnosti. Za to může sponzor očekávat možnost využití osoby sponzorovaného ve své marketingové komunikaci.


Bezdrátová kancelář? Z vize je realita
Electroworld investuje do analýzy Big Data
Video: Řešení SAP HANA pro E-commerce Holding
RSS 

Zprávičky

Twitter mění systém řazení zpráv, snížuje čtvrtletní ztrátu

ČTK , 11. únor 2016 17:00

Americká internetová společnost Twitter dnes zklamala investory, když oznámila, že se jí ve 4. čtvrt...

Více 0 komentářů

Amazon musí pro centrum v H. Počernicích zpracovat posudek EIA

ČTK , 11. únor 2016 10:00

Společnost Amazon, která chce v pražských Horních Počernicích postavit centrum pro vrácené zboží, mu...

Více 0 komentářů

BlackBerry bude dále propouštět

Martin Stančík , 11. únor 2016 09:00

Kanadská společnost BlackBerry oznámila, že v centrále v kanadském Ontariu a na Floridě ve snaze sní...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Devět z deseti internetových zařízení má slabá místa

ČTK , 10. únor 2016 12:00

Více než devět z deseti zařízení pro připojení k internetu má slabá místa v zabezpečení. Téměř třeti...

Více 2 komentářů

Sharp se údajně spojí s Foxconnem

Martin Stančík , 10. únor 2016 10:00

Představitelé společnosti Sharp dali v dalších jednáních o možném převzetí jejich firmy přednost pře...

Více 0 komentářů

Únorové opravy: Zranitelnosti řeší Microsoft, ale i Adobe či Oracle

Pavel Houser , 10. únor 2016 09:00

Únorové záplaty Microsoftu přinášejí opravy celkem 41 zranitelností. Ke vzdálenému spuštění kódu moh...

Více 0 komentářů

ČTÚ vypsal aukci kmitočtů pro LTE s vyvolávací cenou 734 milionů

ČTK , 09. únor 2016 17:00

Český telekomunikační úřad vyhlásil aukci kmitočtů pro rychlé mobilní sítě LTE s celkovou vyvolávací...

Více 0 komentářů