Sponzoring

Popis výrazu

Sponzoring je specifická forma obchodu mezi sponzorem a sponzorovaným. Tento obchod má jasně definovaná práva a povinnosti. Sponzor poskytuje finanční/materiální prostředky nebo např. mediální prostor, čímž sponzorovaného podporuje v jeho činnosti. Za to může sponzor očekávat možnost využití osoby sponzorovaného ve své marketingové komunikaci.

RSS 

Zprávičky

Víc než čtvrtina lidí instaluje v práci neautorizovaný software

ČTK , 27. červen 2016 15:00

Více než čtvrtina zaměstnanců tuzemských firem instaluje do podnikové počítačové sítě neautorizovaný...

Více 0 komentářů

Akcie softwarové firmy Twilio při debutu vzrostly o 70 procent

ČTK , 27. červen 2016 13:00

Akcie americké společnosti Twilio, která mj. dodává software Uberu, v debutu na newyorské burze vysk...

Více 0 komentářů

Tržby BlackBerry dál prudce klesly, firma znovu ve vysoké ztrátě

ČTK , 27. červen 2016 11:00

Tržby kanadského výrobce chytrých telefonů BlackBerry v prvním čtvrtletí finančního roku dál prudce ...

Více 1 komentářů

Starší zprávičky

Y Soft investuje do dvou českých firem 55 milionů Kč

ČTK , 24. červen 2016 11:00

Technologická Společnost Y Soft investuje 2,3 milionu USD, tedy zhruba 55 milionů Kč, do začínajícíc...

Více 0 komentářů

Čína, EU a USA slibují posílení bezpečnosti zboží na internetu

ČTK , 24. červen 2016 09:00

Američtí, evropští a čínští regulátoři hodlají spolupracovat při zajišťování bezpečnosti produktů v ...

Více 0 komentářů

Foxconn otvírá v Praze vývojové centrum, zaměstná až 170 lidí

ČTK , 23. červen 2016 15:30

Tchajwanský výrobce elektroniky Foxconn otvírá v Praze nové výzkumné a designové centrum. Takzvaná d...

Více 0 komentářů

DataSpring provozující datové centrum plánuje tržby 130 milionů

ČTK , 23. červen 2016 12:45

Společnost DataSpring, která loni na jaře otevřela datové centrum v Lužicích na Hodonínsku, plánuje ...

Více 0 komentářů