Nejvtipnější Out of Office zpráva vybrána

Jiří Kocourek , 03. duben 2009 07:33 0 komentářů

keyboard
PR agentura LEWIS Communications vybrala nejvtipnější e-mailovou návratku roku 2009. Soutěž Out of Office Award 2009 o nejbláznivější automatickou Out of Office zprávu proběhla dne 1. dubna. Porota složená ze zástupců agentury LEWIS dnes vyhodnotila jako nejbláznivější e-mailovou návratku odpověď Tomáše Bobka z firmy Cígler Software.

Lupa

Pobavil nejen vítěz ankety

Tomáš Bobek z firmy Cígler Software zvítězil se zprávou: „V rámci úsporných opatření přijatých vzhledem k prohlubující se ekonomické krizi redukuji množství zpracovaných e-mailů na polovinu. Je-li Vaše zpráva skutečně důležitá, zašlete ji prosím znovu.”

„Zpráva pana Bobka nám připomněla jinou odvážnou návratku jednoho nejmenovaného marketingového ředitele: ,Váš email byl automaticky smazán. Pokud byl důležitý, pošlete mi ho, až se vrátím z dovolenéʻ,“ zdůvodnil výběr vítěze Vítězslav Horák, ředitel pražské kanceláře LEWIS Communications. E-mail totiž dokáže být i pěkně otravným komunikačním nástrojem, který nás v samotné práci brzdí nebo ji úplně znemožňuje. V USA proto některé firmy zavedly pátky bez e-mailu, nebo vyhlásily kvůli zahlceným schránkám tzv. e-mailový bankrot.

Z došlých příspěvků porotu agentury LEWIS také zaujala „descartovská“ návratka Pavla Marka z Prahy: „Myslím, tedy jsem ... mimo kancelář“ a Out of Office zpráva zaslaná Patricií Petříkovou: „Dobrý den, momentálně rodím, nemám přístup na email. Obracejte se prosím na mého šéfa Martina Janků. ... jenom pracovně prosím.“

Nejpopulárnějším tématem došlých návratek bylo oznámení pracovní neschopnosti, pobytu v lázních, návštěvy plynaře či automatické odpovědi, které autora upozorňují na to, že jeho nepřečtený a bezcenný e-mail bude smazán ve stejném pořadí, v jakém byl doručen. Podle ředitele agentury Lewis si mnoho lidí neuvědomuje, že emailovou vývěskou také reprezentuje svého zaměstnavatele. Odpovědi typu „Ahoj, jsem na dovolené. Jedu na Šumavu…“ by rozhodně neměli prezentovat zaměstnanci, kteří jsou ve styku s klienty nebo potenciálními zákazníky.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Intel Inside aneb všichni jsme načipováni

Petr Zavoral , 10. prosinec 2017 18:20
Petr Zavoral

V Havlově hře Audience přesvědčuje Sládek Ferdinanda Vaňka, aby donášel sám na sebe. Z pohledu letoš...

Více







Kalendář

09. 01.

13. 01.
CES 2018
18. 01.

19. 01.
itSMF 2018
29. 01.

30. 01.
G2BTechEd
RSS 

Zprávičky

O2 v dalších dvou letech vykoupí až 1,25 % vlastních akcií

ČTK , 14. prosinec 2017 10:00

Cílem nového programu je optimalizace kapitálové struktury, uvedla firma....

Více 0 komentářů

10 spotřebitelských trendů pro rok 2018

Pavel Houser , 14. prosinec 2017 09:00

Sluchátka budeme nosit 24 hodin denně, i během spánku. Umělá inteligence bude vytvářet reklamy. Koli...

Více 0 komentářů

Apple poskytne investici 390 milionů USD firmě Finisar

ČTK , 14. prosinec 2017 08:00

Výrobce optických komponentů Finisar získá investici 390 milionů dolarů od firmy Apple....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Facebook se chystá danit příjmy z reklamy v jednotlivých zemích

ČTK , 14. prosinec 2017 08:00

Změna se má uskutečnit do poloviny roku 2019 a týkat se bude zhruba 30 zemí, kde má firma kanceláře....

Více 0 komentářů

EP zamítl možnost přeshraničního vysílání on-line televizí

ČTK , 13. prosinec 2017 10:00

Komise navrhovala, aby u on-line televizního vysílání musel provozovatel řešit autorská práva pouze ...

Více 2 komentářů

Dvě americké firmy usilují o povolení bitcoinových ETF fondů

ČTK , 13. prosinec 2017 09:00

Fondy ETF se kupují a prodávají na klasické burze stejně jako akcie....

Více 0 komentářů

Firmy v Česku přišly kvůli podvodným e-mailům o miliony

ČTK , 13. prosinec 2017 08:00

Firmy v Česku čelí novému typu podvodu, účetní dostávají falešné e-maily od ředitelů s požadavkem na...

Více 4 komentářů