StarBev a IBM podepsaly smlouvu na dodávku IT služeb ve střední Evropě

19. listopad 2010 13:01 0 komentářů

StarBev, jedna z předních pivovarnických společností ve střední Evropě, podepsala pětiletou smlouvu se společností IBM. Kontrakt má hodnotu několika milionů eur a týká se zajišťování služeb v oblasti informačních technologií.

StarBev působí v sedmi středoevropských zemích, kde vyrábí a distribuuje místní značky stejně jako globální značky Stella Artois, Beck’s a Lowenbrau na základě licence AB InBev. Produkty společnosti se prodávají ve více než třiceti zemích po celém světě.

IBM bude pro StarBev zajišťovat služby týkající se informační infrastruktury, podporu datového centra, helpdesku, uživatelských služeb a všeobecné servisní úkony pro více než čtyři tisíce zaměstnanců firmy v regionu. IBM zajistí společnosti StarBev centralizaci IT provozu ve střední Evropě, přičemž využije špičkové IT kapacity globálního centra služeb IBM Delivery Center v Brně.

„IBM nabídla společnosti StarBev nejlepší kombinaci nákladových úspor, servisních závazků a celkové flexibility. Společnost IBM rychle demonstrovala nasazení, s nímž se bude věnovat našemu týmu v klíčových oblastech regionu. Těší nás, že můžeme naše podnikání rozvíjet se společností IBM jakožto jedním z našich strategických partnerů,” říká Marcus Johansson, ředitel pro informační technologie společnosti StarBev.

Nový servisní model pro StarBev bude zajišťovat provoz serverových systémů, služeb zabezpečení a služeb pro koncové uživatele, včetně údržby a monitoringu specializovaných hardwarových a softwarových systémů. Služby využívají „řešení problémů na základě spolupráce” a „procesy prevence chyb”, které vycházejí ze standardů pro řízení služeb používaných společností IBM po celém světě. V případě společnosti StarBev se dosáhne flexibility v poskytování služeb monitorováním jednotlivých infrastrukturních komponent a hlášením nutnosti korektivního zásahu v co nejranější fázi procesu.

„IBM usiluje o vytvoření a podporu prostředí, jež bude škálovatelné, flexibilní a zabezpečené, a které bude společnosti StarBev a jejím zákazníkům ve střední a východní Evropě poskytovat přidanou hodnotu,” říká Kevin Beatty, Strategic Outsourcing Director společnosti IBM Central & Eastern Europe.

Smlouva mezi společnostmi StarBev a IBM byla podepsána v září 2010.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Intel Inside aneb všichni jsme načipováni

Petr Zavoral , 10. prosinec 2017 18:20
Petr Zavoral

V Havlově hře Audience přesvědčuje Sládek Ferdinanda Vaňka, aby donášel sám na sebe. Z pohledu letoš...

Více







Kalendář

09. 01.

13. 01.
CES 2018
18. 01.

19. 01.
itSMF 2018
29. 01.

30. 01.
G2BTechEd

RSS 

Zprávičky

Rozhodnutí ÚS o odložení EET může vést k žalobám na stát

ČTK , 16. prosinec 2017 09:00

Tisíce a možná desítky tisíc podnikatelů a zástupců různých profesí se na třetí a čtvrtou vlnu EET u...

Více 1 komentářů

E-shopy vyjmutí plateb kartou z EET vítají, přišlo prý ale pozdě

ČTK , 16. prosinec 2017 08:00

Podle ministerstva financí ze zrušení povinnosti evidovat platby kartou pro poplatníky nevyplývá nut...

Více 0 komentářů

Nové Embarcadero RAD Studio obsahuje i licenci pro aplikační server

Pavel Houser , 15. prosinec 2017 10:00

Vývojové prostředí nabízí i nové prvky knihovny vizuálních komponent a nové možnosti grafického uživ...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Botnet Necurs se vrátil a šíří nový ransomware

Pavel Houser , 15. prosinec 2017 09:00

V listopadu došlo k oživení botnetu Necurs v souvislosti s distribucí nového ransomwaru Scarab. ...

Více 0 komentářů

Jižní Korea zvažuje, že zdaní obchody s bitcoinem

ČTK , 15. prosinec 2017 08:00

Vláda se obává dopadů, které s sebou může přinést náhlý cenový propad kryptoměn....

Více 0 komentářů

O2 v dalších dvou letech vykoupí až 1,25 % vlastních akcií

ČTK , 14. prosinec 2017 10:00

Cílem nového programu je optimalizace kapitálové struktury, uvedla firma....

Více 0 komentářů

10 spotřebitelských trendů pro rok 2018

Pavel Houser , 14. prosinec 2017 09:00

Sluchátka budeme nosit 24 hodin denně, i během spánku. Umělá inteligence bude vytvářet reklamy. Koli...

Více 0 komentářů