Systémy HELIOS pro maximální bezpečí

12. srpen 2011 14:13 0 komentářů

GROUP 4 SECURITAS a.s., jedna z prvních bezpečnostních agentur, které se krátce po revoluci objevily na území bývalého Československa, již od svých počátků zaznamenala obrovský růst. Brzy se tak stala a dodnes patří k lídrům v oblasti poskytování cashových a bezpečnostních služeb v ČR. V roce 2006 vznikly dvě samostatné akciové společnosti, které od listopadu 2010 nesou nový název G4S Cash Solutions (CZ), a.s. a G4S Secure Solutions (CZ), a.s.

Letos na jaře se společnost G4S Secure Solutions (CZ), a.s. rozhodla pro implementaci systému HELIOS Green a stala se tak zákazníkem Asseco Solutions, a.s., stejně jako společnost G4S Cash Solutions, která využívá již několik let HELIOS Orange.

Před pořízením systému HELIOS pracovali v G4S Secure Solutions s různými známými ERP systémy. Ani jeden však potřebám společnosti plně nevyhovoval. Posléze se navíc objevil další faktor - konsolidace skupiny a s tím spojené sloučení tří právnických osob - G4S Secure Solutions, G4S Cash Solutions a ZASIS. Bylo proto nezbytné rozhodnout se pro systém, který bude schopný pokrýt požadavky všech tří společností a stane se jednotným informačním systémem pro celou skupinu G4S.

G4S Cash Solutions v té době již delší dobu využívala HELIOS Orange, se kterým byla velmi spokojena a HELIOS byl proto hlavním kandidátem na nový informační systém pro celou skupinu G4S.
Vzhledem k významu společnosti G4S a z toho plynoucích vysokých požadavků na nový informační systém byl doporučen informační systém HELIOS Green.

“Rozhodování o novém systému bylo poměrně jednoduché,“ říká Ing. Petr Koreň, finanční ředitel G4S. „Byl vybrán systém HELIOS Green, který je v podstatě vyšší verzí systému již osvědčeného v jedné z našich společností.“

Na jaře 2011 proběhla implementace a od 1. dubna byl systém HELIOS Green uveden do ostrého provozu. Od tohoto data pokrývá ve společnosti G4S Secure Solutions oblasti Ekonomiky a Účetnictví, Zakázky, Skladů a Controllingu. Implementace však, vzhledem k úpravám některých funkcionalit, pokračuje i nadále. Celá implementace systému byla časově poměrně náročná, problém spočíval například v dosud nezfúzovaných společnostech.

Na otázku, jaké přínosy především očekává společnost G4S od systému HELIOS Green, odpovídá Petr Koreň: „Očekáváme především zjednodušení práce a současně snížení nákladů. Podstatný přínos však spatřujeme i v možnosti synergie informačních systémů HELIOS Green a HELIOS Orange a v budoucnosti bezproblémovém přechodu celé skupiny G4S na HELIOS Green.“

Bližší informace lze nalézt na www.g4s.cz/cs-cz


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Chatbot mluví za mrtvého – od nápadu k realizaci

Pavel Houser , 30. listopad 2016 13:00
Pavel Houser

Na webu The Verge popsala Casey Newton příběh dvou přátel (Eugenia Kuyda a Roman Mazurenko). Peripet...

Více





Kalendář

RSS 

Zprávičky

Porozumění větám, konkurence pro Turingův test

Pavel Houser , 06. prosinec 2016 18:00

Konverzační roboti mají stále problémy pochopit věty, kde smysl nelze vyvodit ze samotné gramatické ...

Více 0 komentářů

Americká GoDaddy koupí evropský webhosting Host Europe

ČTK , 06. prosinec 2016 16:00

Americký registrátor internetových domén GoDaddy, který je ve svém oboru největší na světě, se dohod...

Více 0 komentářů

Ruská Centrální banka oznámila masivní útok hackerů

ČTK , 06. prosinec 2016 11:00

Do systému ruské Centrální banky se letos dostali hackeři a s pomocí zfalšovaných hesel se pokusili ...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

CETIN vydal dluhopisy za 25 miliard Kč

ČTK , 05. prosinec 2016 18:00

Česká telekomunikační infrastruktura (CETIN) upsala dluhopisy v eurech a korunách v celkovém objemu ...

Více 1 komentářů

Nahradí otisky prstů přístupová hesla?

ČTK , 05. prosinec 2016 14:30

Zní to jako skvělý nápad: zapomeňte na hesla a zamykejte telefon místo nich otiskem svého prstu. Je ...

Více 1 komentářů

Počítač a internet má na jižní Moravě více než 75 pct domácností

ČTK , 05. prosinec 2016 10:30

Počet jihomoravských domácností, které mají počítač a přístup k internetu, se loni přehoupl na jižní...

Více 0 komentářů

Vodafone zvýšil do září počet zákazníků na 3,54 milionu

ČTK , 04. prosinec 2016 18:00

Mobilní operátor Vodafone zvýšil do konce září počet zákazníků na českém trhu meziročně o 146.000 na...

Více 0 komentářů