Lucia Tarbajovská a Milan Hladký spouštějí vzdělávací instituci Brand Academy

ITbiz.cz, 23. leden 2011 09:09 0 komentářů

Lucia Tarbajovská, bývalá ředitelka marketingové komunikace T-Mobile Czech Republic, a Milan Hladký, do roku 2010 kreativní ředitel reklamní agentury Vaculik Advertising,spouštějí projekt brand Academy.

Academy

Jedná se o první vzdělávací instituci na českém i slovenském trhu, která se koncepčně zabývá strategickým vzděláváním v oblasti značky a komunikace.

Oba zakladatelé mají v této oblasti bohaté zkušenosti, každý však z jiného prostředí. Jejich společný projekt je založen na propojení strategie a kreativity, které je nezbytné pro budování silných značek. Užitečnost tohoto spojení si ověřili již dříve, když spolu řešili některé projekty – jeden se na ně díval optikou reklamní agentury, druhý z pozice šéfa marketingové komunikace nadnárodní firmy. Skloubení těchto pohledů by mělo českým a slovenským firmám pomoci vybudovat takové značky, které se neztratí v dnešním vysoce konkurenčním světě.

Lucia Tarbajovská, spoluzakladatelka Brand Academy, k tomu říká: „Chceme vyplnit mezeru na českém i slovenském trhu ve vzdělávání v oblasti značky a komunikace. Naším cílem je vychovávat novou generaci manažerů schopných budovat silné a perspektivní značky.“

Institut nabízí základní i specializovaná školení pro skupiny a jednotlivce, především z marketingu, obchodu a komunikace. Jsou vhodná jak pro společnosti pracující na rozvoji svých značek, tak pro dodavatele podílející se na tvorbě jejich komunikace, zejména komunikační agentury.

Kromě základních typů školení (např. jak připravit kvalitní zadání, základy značky nebo pozice značky) nabízí rovněž školení šitá na míru. Ta mohou mít formu řešení různých modelových situací (např. jak začít komunikovat s trhem, jak připravit agenturu na spolupráci s klientem a naopak nebo jak vybrat kvalitního dodavatele v oblasti komunikace). Právě na nich zákazníci ocení praktické zkušenosti obou zakladatelů. Kromě školení jednorázových je možné sestavit i školení dlouhodobá, např. na celý semestr.

Milan Hladký, druhý ze zakladatelů projektu, doplňuje: „Naším hlavním posláním je pomáhat každému, kdo stojí před úlohou dát své značce čitelnou a výraznou tvář. Chceme lidem poskytnout účinné nástroje k takové komunikaci, která udělá značku nezaměnitelnou a jejíž produkty si zákazníci vyberou mezi ostatními.“


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Chatbot mluví za mrtvého – od nápadu k realizaci

Pavel Houser , 30. listopad 2016 13:00
Pavel Houser

Na webu The Verge popsala Casey Newton příběh dvou přátel (Eugenia Kuyda a Roman Mazurenko). Peripet...

Více





Kalendář

RSS 

Zprávičky

Za vzněcováním smartphonu iPhone 6 jsou vnější vlivy, tvrdí Apple

ČTK , 08. prosinec 2016 11:30

Firma Apple odmítla podezření čínských uživatelů svého chytrého telefonu iPhone 6, že za problémy s ...

Více 0 komentářů

Verizon prodá firmě Equinix datová centra za 3,6 miliardy USD

ČTK , 08. prosinec 2016 10:00

Největší americký mobilní operátor Verizon Communications prodá specializované společnosti Equinix 2...

Více 0 komentářů

Tchajwanský Foxconn jedná o rozšíření svých aktivit v USA

ČTK , 07. prosinec 2016 15:00

Tchajwanská společnost Foxconn jedná o rozšíření svých aktivit ve Spojených státech. Oznámila to dne...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Nejvyšší soud USA se postavil na stranu Samsungu proti Applu

ČTK , 07. prosinec 2016 12:30

Americký nejvyšší soud se v mnohaletém patentovém sporu mezi výrobci chytrých telefonů Apple a Samsu...

Více 0 komentářů

Evropská komise Microsoftu schválila převzetí sítě LinkedIn

ČTK , 07. prosinec 2016 10:30

Evropská komise schválila americké softwarové společnosti Microsoft záměr koupit za 26 miliard dolar...

Více 0 komentářů

Porozumění větám, konkurence pro Turingův test

Pavel Houser , 06. prosinec 2016 18:00

Konverzační roboti mají stále problémy pochopit věty, kde smysl nelze vyvodit ze samotné gramatické ...

Více 0 komentářů

Americká GoDaddy koupí evropský webhosting Host Europe

ČTK , 06. prosinec 2016 16:00

Americký registrátor internetových domén GoDaddy, který je ve svém oboru největší na světě, se dohod...

Více 0 komentářů