Lucia Tarbajovská a Milan Hladký spouštějí vzdělávací instituci Brand Academy

ITbiz.cz, 23. leden 2011 09:09 0 komentářů

Lucia Tarbajovská, bývalá ředitelka marketingové komunikace T-Mobile Czech Republic, a Milan Hladký, do roku 2010 kreativní ředitel reklamní agentury Vaculik Advertising,spouštějí projekt brand Academy.

Academy

Jedná se o první vzdělávací instituci na českém i slovenském trhu, která se koncepčně zabývá strategickým vzděláváním v oblasti značky a komunikace.

Oba zakladatelé mají v této oblasti bohaté zkušenosti, každý však z jiného prostředí. Jejich společný projekt je založen na propojení strategie a kreativity, které je nezbytné pro budování silných značek. Užitečnost tohoto spojení si ověřili již dříve, když spolu řešili některé projekty – jeden se na ně díval optikou reklamní agentury, druhý z pozice šéfa marketingové komunikace nadnárodní firmy. Skloubení těchto pohledů by mělo českým a slovenským firmám pomoci vybudovat takové značky, které se neztratí v dnešním vysoce konkurenčním světě.

Lucia Tarbajovská, spoluzakladatelka Brand Academy, k tomu říká: „Chceme vyplnit mezeru na českém i slovenském trhu ve vzdělávání v oblasti značky a komunikace. Naším cílem je vychovávat novou generaci manažerů schopných budovat silné a perspektivní značky.“

Institut nabízí základní i specializovaná školení pro skupiny a jednotlivce, především z marketingu, obchodu a komunikace. Jsou vhodná jak pro společnosti pracující na rozvoji svých značek, tak pro dodavatele podílející se na tvorbě jejich komunikace, zejména komunikační agentury.

Kromě základních typů školení (např. jak připravit kvalitní zadání, základy značky nebo pozice značky) nabízí rovněž školení šitá na míru. Ta mohou mít formu řešení různých modelových situací (např. jak začít komunikovat s trhem, jak připravit agenturu na spolupráci s klientem a naopak nebo jak vybrat kvalitního dodavatele v oblasti komunikace). Právě na nich zákazníci ocení praktické zkušenosti obou zakladatelů. Kromě školení jednorázových je možné sestavit i školení dlouhodobá, např. na celý semestr.

Milan Hladký, druhý ze zakladatelů projektu, doplňuje: „Naším hlavním posláním je pomáhat každému, kdo stojí před úlohou dát své značce čitelnou a výraznou tvář. Chceme lidem poskytnout účinné nástroje k takové komunikaci, která udělá značku nezaměnitelnou a jejíž produkty si zákazníci vyberou mezi ostatními.“


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Skutečně software pohltí svět?

Pavel Houser , 22. duben 2017 14:00
Pavel Houser

Výrok, podle něhož má software pojídat svět, jako první použil (zřejmě) Marc Andreessen v roce 2011 ...

Více





RSS 

Zprávičky

EK prý zvažuje legislativní kroky v boji proti projevům nenávisti

ČTK , 24. duben 2017 16:00

Evropská komise zvažuje legislativní kroky k harmonizaci metod, kterými internetové platformy jako F...

Více 2 komentářů

Rusko prý špehovalo e-maily příslušníků dánské armády

ČTK , 24. duben 2017 14:00

Rusko pomocí skupiny hackerů proniklo do systémů dánské armády a v letech 2015 a 2016 mělo přístup k...

Více 1 komentářů

Philipsu vzrostl čtvrtletní zisk o 18 %, překonal očekávání

ČTK , 24. duben 2017 11:43

Nizozemskému výrobci elektroniky Philips se zvýšil čtvrtletní zisk o 18 procent na 442 milionů eur (...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Baterie se vozí loděmi, jsou kvůli tomu dražší?

Pavel Houser , 24. duben 2017 10:47

Dříve byly akumulátory přepravovány jako běžné zásilky, před 5 lety ale byly přeřazeny do kategorie ...

Více 2 komentářů

FabLab: brněnská dílna pro start-upy i technické nadšence

Pavel Houser , 23. duben 2017 09:00

3D dílna nabízí např. laserovou řezačku, 3D tiskárny a 3D skener. FabLab Brno je součástí celosvětov...

Více 0 komentářů

3 % Čechů již byla okradena při platbách online

Pavel Houser , 22. duben 2017 12:00

Ve většině případů šlo o částku do 5 000 Kč....

Více 0 komentářů

Senát zrušil plošné výjimky ze zveřejňování smluv v registru

ČTK , 22. duben 2017 10:00

Senát dnes schválil zrušení plošných výjimek ze zveřejňování smluv v jejich registru. Postavil se dn...

Více 0 komentářů