Lucia Tarbajovská a Milan Hladký spouštějí vzdělávací instituci Brand Academy

ITbiz.cz, 23. leden 2011 09:09 0 komentářů

Lucia Tarbajovská, bývalá ředitelka marketingové komunikace T-Mobile Czech Republic, a Milan Hladký, do roku 2010 kreativní ředitel reklamní agentury Vaculik Advertising,spouštějí projekt brand Academy.

Academy

Jedná se o první vzdělávací instituci na českém i slovenském trhu, která se koncepčně zabývá strategickým vzděláváním v oblasti značky a komunikace.

Oba zakladatelé mají v této oblasti bohaté zkušenosti, každý však z jiného prostředí. Jejich společný projekt je založen na propojení strategie a kreativity, které je nezbytné pro budování silných značek. Užitečnost tohoto spojení si ověřili již dříve, když spolu řešili některé projekty – jeden se na ně díval optikou reklamní agentury, druhý z pozice šéfa marketingové komunikace nadnárodní firmy. Skloubení těchto pohledů by mělo českým a slovenským firmám pomoci vybudovat takové značky, které se neztratí v dnešním vysoce konkurenčním světě.

Lucia Tarbajovská, spoluzakladatelka Brand Academy, k tomu říká: „Chceme vyplnit mezeru na českém i slovenském trhu ve vzdělávání v oblasti značky a komunikace. Naším cílem je vychovávat novou generaci manažerů schopných budovat silné a perspektivní značky.“

Institut nabízí základní i specializovaná školení pro skupiny a jednotlivce, především z marketingu, obchodu a komunikace. Jsou vhodná jak pro společnosti pracující na rozvoji svých značek, tak pro dodavatele podílející se na tvorbě jejich komunikace, zejména komunikační agentury.

Kromě základních typů školení (např. jak připravit kvalitní zadání, základy značky nebo pozice značky) nabízí rovněž školení šitá na míru. Ta mohou mít formu řešení různých modelových situací (např. jak začít komunikovat s trhem, jak připravit agenturu na spolupráci s klientem a naopak nebo jak vybrat kvalitního dodavatele v oblasti komunikace). Právě na nich zákazníci ocení praktické zkušenosti obou zakladatelů. Kromě školení jednorázových je možné sestavit i školení dlouhodobá, např. na celý semestr.

Milan Hladký, druhý ze zakladatelů projektu, doplňuje: „Naším hlavním posláním je pomáhat každému, kdo stojí před úlohou dát své značce čitelnou a výraznou tvář. Chceme lidem poskytnout účinné nástroje k takové komunikaci, která udělá značku nezaměnitelnou a jejíž produkty si zákazníci vyberou mezi ostatními.“


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Jak probíhá adopce cloudu

Pavel Houser , 16. únor 2018 09:45
Pavel Houser

Cloud už neznamená jen SaaS, jenže… K dispozici je řada analýz i prognóz, které dokládají, jak se po...

Více








RSS 

Zprávičky

Pokles prodeje smartphonů potvrzuje i Gartner

ČTK , 24. únor 2018 12:04

Meziroční nárůst čtvrtletního prodeje zaznamenaly v rámci první pětky pouze Huawei a Xiaomi....

Více 0 komentářů

Broadcom snížil nabídku na rivala Qualcomm na 117 miliard dolarů

ČTK , 23. únor 2018 10:00

Převzetí Qualcommu by bylo největší akvizicí v historii technologického sektoru....

Více 0 komentářů

T-Mobile měl úspěšný rok

Pavel Houser , 23. únor 2018 09:00

T-Mobile oznámil finanční výsledky za rok 2017. Celkové tržby z mobilních a pevných služeb včetně pr...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

NÚKIB loni řešil méně hlášení o kybernetických incidentech

ČTK , 23. únor 2018 08:00

Na podzim NÚKIB musel řešit i útok na weby, na kterých se zobrazovaly aktuální volební výsledky....

Více 0 komentářů

Hackeři zneužili cloudový systém Tesly k těžbě kryptoměn

ČTK , 22. únor 2018 10:00

Průnik se odehrál přes konzoli systému Kubernetes pro optimalizaci cloudových aplikací. ...

Více 0 komentářů

Dvakrát ze světa open source CRM: Sugar a SuiteCRM

Pavel Houser , 22. únor 2018 09:00

CRM systém Sugar je nabízen v několika edicích. Placené edice lze standardně provozovat formou služb...

Více 0 komentářů

Intel chce investovat 5 miliard dolarů do izraelské továrny

ČTK , 22. únor 2018 08:00

Předpokládá se, že Intel na rozšíření továrny obdrží státní podporu v hodnotě až 10 % investice....

Více 0 komentářů