Acision a OgilvyOne utvořili strategické partnerství pro mobilní marketing

13. únor 2008 13:24 0 komentářů

Acision
Společnost Acision, dodavatel technologií posílání zpráv a účtování pro více než 300 síťových operátorů a poskytovatelů služeb po celém světě, a společnost OgilvyOne Worldwide, která je součástí komunikační skupiny WPP a je globálním leaderem v oblasti interaktivního marketingu, dnes oznámily, že uzavřely strategické spojenectví pro mobilní marketing. Spojenectví si klade za cíl využít marketingových schopností OgilvyOne a technické kapacity společnosti Acision v oblasti dodávání mobilního obsahu za účelem plně využít potenciálu mobilního marketingu a reklamy.

Strategické partnerství bude založené na integraci schopností obou těchto firem a nabídne technologie i nezbytné zkušenosti, díky nimž budou společnosti moci nabízet svým partnerům komplexní a efektivní řešení a mobilním operátorům se tak otevře podstatně širší potenciál pro generování příjmů.

Více než polovina všech textových a multimediálních zpráv na světě je generována prostřednictvím platforem provozovaných společností Acision, jež umožňují v reálném čase získávat data o chování jednotlivých majitelů mobilních účtů. Nástroje pro správu věrnostních programů a řízení reklamních kampaní, nabízejí operátorům řadu funkcí, které jsou pro mobilní reklamu naprosto nezbytné. OgilvyOne je globálním leaderem v oblasti tzv. Customer Ownership a interaktivního marketingu a svým klientům nabízí klíčové informace o jejich zákaznících, vlastní společnosti a o vývoji trhu. Společnost OgilvyOne vytváří účinné komunikační programy, které přispívají k budování vztahů mezi zákazníkem a značkou.

Acision a OgilvyOne budou společně zajišťovat celý hodnotový řetězec v oblasti mobilního marketingu a inzerentům budou poskytovat kompletní možnost distribuce reklamních sděleních napříč vícero kanály, přičemž operátorům nabídnou kontrolu, ochranu značky a nové příležitosti vytváření zisku.

Předseda představenstva a generální ředitel OgilvyOne Brian Fetherstonhaugh prohlásil: „Z toho, co ukázalo CMO Forum na Mobile World Congress je naprosto zřejmé, že velkou příležitostí pro mobilní operátory je využití dat, kterými disponují. To je třeba učinit prostřednictvím precizního zacílení, inteligentní distribuce marketingové komunikace a též velmi citlivým sledováním chování zákazníků. I proto je partnerství uzavřené mezi společnostmi Acision a OgilvyOne tak silné a příhodné.“

Generální ředitel společnosti Acision Rory Buckley prohlásil: „Mobilní operátoři v poslední době velmi aktivně hovoří o nadějích, které vkládájí do mobilní reklamy, nicméně diskuse by se měla vést o mobilním marketingu jako takovém. Zatímco reklamní nápady se velmi často vyčerpají již prostým procesem, kdy je uživateli mobilního telefonu zasláno nějaké nevyžádané a vlastně i nechtěné reklamní sdělení. Nicméně skutečný potenciál spočívá v tom nabídnout a zajistit distribuci zacílené marketingové komunikace jak pro samotného operátora, tak pro značky třetích stran – jen takový marketing otevře nové oblasti příjmu. Dosud nám chyběl most mezi světem marketingu a telekomunikací. Spolupráce s OgilvyOne nám umožní pokrýt celý hodnotový řetězec v oblasti mobilního marketingu: od pochopení dnešního mobilního uživatele přes technologii až po strategii značky.“


O společnosti Acision

Acision jako preferovaný dodavatel technologií posílání zpráv a účtování pro více než 300 síťových operátorů a poskytovatelů služeb podporuje přes jeden a půl miliardy zákazníků po celém světě. Jeho platformy přenášejí globálně přes 50 % textových a multimediálních zpráv. Odbornost společnosti Acision v oblasti mobilních datových služeb zahrnuje textové zprávy, multimediální zprávy, IP zprávy, mobilní internet, mobilní reklamu, IP hlasovou poštu a IP videopoštu. Platební systémy společnosti Acision zpracovaly už přes 100 miliard dolarů.

Poskytují sofistikované funkce účtování v reálném čase a smazávají hranice mezi předplacenými a fakturovanými službami. Všechna řešení Acision nepřetržitě podporuje robustní, globální organizace služeb, kterou tvoří 24 místních servisních center a tři nejmodernější globální centra podpory. Díky zkušenostem z globálního trhu má Acision naprosto detailní znalost toho, co je potřeba k plnému prosazení inovativních služeb na trhu.

Investice společnosti Acision v České republice a střední Evropě potvrzuje účelově vybudované centrum globálních služeb v Brně. Centrum služeb bylo otevřeno v září 2006 a v současné době zaměstnává přes 260 vysoce kvalifikovaných technických pracovníků. Centrum zajišťuje podporu pro 80 procent evropských klientů společnosti Acision.

Společnost Acision s obratem okolo půl miliardy dolarů vlastní kapitálové konsorcium vedené fondy Atlantic Bridge Ventures a Access Industries. Acision spolupracuje se zákazníky ve 135 zemích na šesti kontinentech. Další informace jsou k dispozici na webu www.acision.com.

O OgilvyOne Worldwide

OgilvyOne Worldwide je největší, nejzkušenější a nejoceňovanější marketingová síť na světě: má 149 zastoupení v 50 zemích světa a svým klientům nabízí komplexní portfolio služeb od přímého marketingu přes poradenství až po interaktivní služby. Společnost poskytuje své služby celé řadě významných globálních klientů, jako jsou například společnosti American Express, Cisco, DHL, IBM, Lenovo, Nestlé, SAP, Unilever a Yahoo!, a dále pracuje pro přední lokální společnosti v zemích své působnosti. OgilvyOne Worldwide je součástí skupiny Ogilvy Group, jež je součástí WPP Group plc (NASDAQ: WPPGY), jedné z největších komunikačních skupin na světě.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

V datových centrech už nejde o Windows?

Pavel Houser , 22. březen 2017 12:47
Pavel Houser

Trevor Pott si na The Register pokládá otázku o budoucnosti serverových Windows na platformě ARM. ...

Více






Kalendář

20. 03.

24. 03.
CeBIT 2017
21. 03.

24. 03.
Amper
25. 03. INSPO 2017
RSS 

Zprávičky

Workplace Hub pro optimalizaci systémů i procesů

Pavel Houser , 23. březen 2017 16:09

Konica Minolta v partnerství se společnostmi Microsoft, HPE, Sophos, Canonical a BrainTribe přichází...

Více 0 komentářů

Jen necelá polovina firem pravidelně zkoumá data o zákaznících

ITBiz.cz , 23. březen 2017 14:30

Podle studie společnosti Oracle pouze 44 % firem pravidelně zkoumá data o svých zákaznících s cílem ...

Více 0 komentářů

Google umožní sdílení polohy přes aplikaci Google Maps

ČTK , 23. březen 2017 13:30

Uživatelé populární mapové aplikace Google Maps budou moci od příštího týdne sdílet s ostatními svou...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

V affiliate marketingu se u nás letos protočí 3 miliardy

ITBiz.cz , 23. březen 2017 10:00

Celkový objem trhu online affiliate marketingu e-shopů v ČR a SR činil v roce 2016 dle odhadů VIVnet...

Více 0 komentářů

Amazon koupí předního arabského e-prodejce Souq.com

ČTK , 23. březen 2017 08:45

Americký internetový prodejce Amazon se dohodl na koupi sta procent akcií dubajského on-line prodejc...

Více 0 komentářů

Nejméně aktualizované aplikace na PC: Java a Flash

Pavel Houser , 23. březen 2017 08:30

Dále z průzkumu: Windows XP jsou stále nainstalovány na 6 % zkoumaných počítačů. SSD má jen málo lid...

Více 0 komentářů

Výdaje kybernetického úřadu budou letos 214 milionů Kč

ČTK , 23. březen 2017 07:00

Výdaje nového Národního úřadu pro kybernetickou a informační bezpečnost (NÚKIB) by letos měly být zh...

Více 0 komentářů