Acision a OgilvyOne utvořili strategické partnerství pro mobilní marketing

13. únor 2008 13:24 0 komentářů

Acision
Společnost Acision, dodavatel technologií posílání zpráv a účtování pro více než 300 síťových operátorů a poskytovatelů služeb po celém světě, a společnost OgilvyOne Worldwide, která je součástí komunikační skupiny WPP a je globálním leaderem v oblasti interaktivního marketingu, dnes oznámily, že uzavřely strategické spojenectví pro mobilní marketing. Spojenectví si klade za cíl využít marketingových schopností OgilvyOne a technické kapacity společnosti Acision v oblasti dodávání mobilního obsahu za účelem plně využít potenciálu mobilního marketingu a reklamy.

Strategické partnerství bude založené na integraci schopností obou těchto firem a nabídne technologie i nezbytné zkušenosti, díky nimž budou společnosti moci nabízet svým partnerům komplexní a efektivní řešení a mobilním operátorům se tak otevře podstatně širší potenciál pro generování příjmů.

Více než polovina všech textových a multimediálních zpráv na světě je generována prostřednictvím platforem provozovaných společností Acision, jež umožňují v reálném čase získávat data o chování jednotlivých majitelů mobilních účtů. Nástroje pro správu věrnostních programů a řízení reklamních kampaní, nabízejí operátorům řadu funkcí, které jsou pro mobilní reklamu naprosto nezbytné. OgilvyOne je globálním leaderem v oblasti tzv. Customer Ownership a interaktivního marketingu a svým klientům nabízí klíčové informace o jejich zákaznících, vlastní společnosti a o vývoji trhu. Společnost OgilvyOne vytváří účinné komunikační programy, které přispívají k budování vztahů mezi zákazníkem a značkou.

Acision a OgilvyOne budou společně zajišťovat celý hodnotový řetězec v oblasti mobilního marketingu a inzerentům budou poskytovat kompletní možnost distribuce reklamních sděleních napříč vícero kanály, přičemž operátorům nabídnou kontrolu, ochranu značky a nové příležitosti vytváření zisku.

Předseda představenstva a generální ředitel OgilvyOne Brian Fetherstonhaugh prohlásil: „Z toho, co ukázalo CMO Forum na Mobile World Congress je naprosto zřejmé, že velkou příležitostí pro mobilní operátory je využití dat, kterými disponují. To je třeba učinit prostřednictvím precizního zacílení, inteligentní distribuce marketingové komunikace a též velmi citlivým sledováním chování zákazníků. I proto je partnerství uzavřené mezi společnostmi Acision a OgilvyOne tak silné a příhodné.“

Generální ředitel společnosti Acision Rory Buckley prohlásil: „Mobilní operátoři v poslední době velmi aktivně hovoří o nadějích, které vkládájí do mobilní reklamy, nicméně diskuse by se měla vést o mobilním marketingu jako takovém. Zatímco reklamní nápady se velmi často vyčerpají již prostým procesem, kdy je uživateli mobilního telefonu zasláno nějaké nevyžádané a vlastně i nechtěné reklamní sdělení. Nicméně skutečný potenciál spočívá v tom nabídnout a zajistit distribuci zacílené marketingové komunikace jak pro samotného operátora, tak pro značky třetích stran – jen takový marketing otevře nové oblasti příjmu. Dosud nám chyběl most mezi světem marketingu a telekomunikací. Spolupráce s OgilvyOne nám umožní pokrýt celý hodnotový řetězec v oblasti mobilního marketingu: od pochopení dnešního mobilního uživatele přes technologii až po strategii značky.“


O společnosti Acision

Acision jako preferovaný dodavatel technologií posílání zpráv a účtování pro více než 300 síťových operátorů a poskytovatelů služeb podporuje přes jeden a půl miliardy zákazníků po celém světě. Jeho platformy přenášejí globálně přes 50 % textových a multimediálních zpráv. Odbornost společnosti Acision v oblasti mobilních datových služeb zahrnuje textové zprávy, multimediální zprávy, IP zprávy, mobilní internet, mobilní reklamu, IP hlasovou poštu a IP videopoštu. Platební systémy společnosti Acision zpracovaly už přes 100 miliard dolarů.

Poskytují sofistikované funkce účtování v reálném čase a smazávají hranice mezi předplacenými a fakturovanými službami. Všechna řešení Acision nepřetržitě podporuje robustní, globální organizace služeb, kterou tvoří 24 místních servisních center a tři nejmodernější globální centra podpory. Díky zkušenostem z globálního trhu má Acision naprosto detailní znalost toho, co je potřeba k plnému prosazení inovativních služeb na trhu.

Investice společnosti Acision v České republice a střední Evropě potvrzuje účelově vybudované centrum globálních služeb v Brně. Centrum služeb bylo otevřeno v září 2006 a v současné době zaměstnává přes 260 vysoce kvalifikovaných technických pracovníků. Centrum zajišťuje podporu pro 80 procent evropských klientů společnosti Acision.

Společnost Acision s obratem okolo půl miliardy dolarů vlastní kapitálové konsorcium vedené fondy Atlantic Bridge Ventures a Access Industries. Acision spolupracuje se zákazníky ve 135 zemích na šesti kontinentech. Další informace jsou k dispozici na webu www.acision.com.

O OgilvyOne Worldwide

OgilvyOne Worldwide je největší, nejzkušenější a nejoceňovanější marketingová síť na světě: má 149 zastoupení v 50 zemích světa a svým klientům nabízí komplexní portfolio služeb od přímého marketingu přes poradenství až po interaktivní služby. Společnost poskytuje své služby celé řadě významných globálních klientů, jako jsou například společnosti American Express, Cisco, DHL, IBM, Lenovo, Nestlé, SAP, Unilever a Yahoo!, a dále pracuje pro přední lokální společnosti v zemích své působnosti. OgilvyOne Worldwide je součástí skupiny Ogilvy Group, jež je součástí WPP Group plc (NASDAQ: WPPGY), jedné z největších komunikačních skupin na světě.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Vládní čtvrť a vládní systém, tedy ten informační

Petr Zavoral , 06. leden 2018 16:15
Petr Zavoral

Jeden ze zakladatelů enterprise architektury John Zachman srovnává IT v institucích s Boeingem: Firm...

Více







Kalendář

18. 01.

19. 01.
itSMF 2018
29. 01.

30. 01.
G2BTechEd
30. 01. Ecommerce Expo Prague 2018

RSS 

Zprávičky

Zpomalování iPhonů půjde vypnout

ČTK , 18. leden 2018 13:01

Řada uživatelů Apple podezřívala, že zpomalováním starších telefonů tlačí spotřebitele k nákupu nové...

Více 0 komentářů

Apple se vrací do USA

ČTK , 18. leden 2018 10:07

Firma Apple plánuje postavit další firemní kampus ve Spojených státech a najmout v zemi v příštích p...

Více 0 komentářů

Prodej přes Internet zničí dealery aut

ČTK , 18. leden 2018 10:02

Do roku 2025 celosvětově zanikne 30 až 50 % klasických automobilových dealerství. ...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Bitcoin se poprvé od začátku prosince propadl pod 10 000 dolarů

ČTK , 18. leden 2018 08:00

"Co se týče kryptoměn, obecně mohu téměř s jistotou prohlásit, že dospějí ke špatnému konci," řekl W...

Více 0 komentářů

Digitální fragmentace představuje hrozbu pro další rozvoj firem

Pavel Houser , 17. leden 2018 14:51

Množství restriktivních opatření přijatých státy G20 se mezi lety 2010 a 2016 zčtyřnásobilo....

Více 1 komentářů

V USA prý vyzývají AT&T k přerušení vztahů s Huawei

ČTK , 17. leden 2018 09:00

Zákonodárci údajně varují americké podniky, že vztahy s Huawei či China Mobile snižují jejich šance ...

Více 0 komentářů

Roman Knap jmenován generálním ředitelem SAP Slovensko

Pavel Houser , 17. leden 2018 08:00

R. Knap v letech 2012–2014 zastával pozici generálního ředitele SAP Slovensko, od roku 2014 je gener...

Více 0 komentářů