Acision a OgilvyOne utvořili strategické partnerství pro mobilní marketing

13. únor 2008 13:24 0 komentářů

Acision
Společnost Acision, dodavatel technologií posílání zpráv a účtování pro více než 300 síťových operátorů a poskytovatelů služeb po celém světě, a společnost OgilvyOne Worldwide, která je součástí komunikační skupiny WPP a je globálním leaderem v oblasti interaktivního marketingu, dnes oznámily, že uzavřely strategické spojenectví pro mobilní marketing. Spojenectví si klade za cíl využít marketingových schopností OgilvyOne a technické kapacity společnosti Acision v oblasti dodávání mobilního obsahu za účelem plně využít potenciálu mobilního marketingu a reklamy.

Strategické partnerství bude založené na integraci schopností obou těchto firem a nabídne technologie i nezbytné zkušenosti, díky nimž budou společnosti moci nabízet svým partnerům komplexní a efektivní řešení a mobilním operátorům se tak otevře podstatně širší potenciál pro generování příjmů.

Více než polovina všech textových a multimediálních zpráv na světě je generována prostřednictvím platforem provozovaných společností Acision, jež umožňují v reálném čase získávat data o chování jednotlivých majitelů mobilních účtů. Nástroje pro správu věrnostních programů a řízení reklamních kampaní, nabízejí operátorům řadu funkcí, které jsou pro mobilní reklamu naprosto nezbytné. OgilvyOne je globálním leaderem v oblasti tzv. Customer Ownership a interaktivního marketingu a svým klientům nabízí klíčové informace o jejich zákaznících, vlastní společnosti a o vývoji trhu. Společnost OgilvyOne vytváří účinné komunikační programy, které přispívají k budování vztahů mezi zákazníkem a značkou.

Acision a OgilvyOne budou společně zajišťovat celý hodnotový řetězec v oblasti mobilního marketingu a inzerentům budou poskytovat kompletní možnost distribuce reklamních sděleních napříč vícero kanály, přičemž operátorům nabídnou kontrolu, ochranu značky a nové příležitosti vytváření zisku.

Předseda představenstva a generální ředitel OgilvyOne Brian Fetherstonhaugh prohlásil: „Z toho, co ukázalo CMO Forum na Mobile World Congress je naprosto zřejmé, že velkou příležitostí pro mobilní operátory je využití dat, kterými disponují. To je třeba učinit prostřednictvím precizního zacílení, inteligentní distribuce marketingové komunikace a též velmi citlivým sledováním chování zákazníků. I proto je partnerství uzavřené mezi společnostmi Acision a OgilvyOne tak silné a příhodné.“

Generální ředitel společnosti Acision Rory Buckley prohlásil: „Mobilní operátoři v poslední době velmi aktivně hovoří o nadějích, které vkládájí do mobilní reklamy, nicméně diskuse by se měla vést o mobilním marketingu jako takovém. Zatímco reklamní nápady se velmi často vyčerpají již prostým procesem, kdy je uživateli mobilního telefonu zasláno nějaké nevyžádané a vlastně i nechtěné reklamní sdělení. Nicméně skutečný potenciál spočívá v tom nabídnout a zajistit distribuci zacílené marketingové komunikace jak pro samotného operátora, tak pro značky třetích stran – jen takový marketing otevře nové oblasti příjmu. Dosud nám chyběl most mezi světem marketingu a telekomunikací. Spolupráce s OgilvyOne nám umožní pokrýt celý hodnotový řetězec v oblasti mobilního marketingu: od pochopení dnešního mobilního uživatele přes technologii až po strategii značky.“


O společnosti Acision

Acision jako preferovaný dodavatel technologií posílání zpráv a účtování pro více než 300 síťových operátorů a poskytovatelů služeb podporuje přes jeden a půl miliardy zákazníků po celém světě. Jeho platformy přenášejí globálně přes 50 % textových a multimediálních zpráv. Odbornost společnosti Acision v oblasti mobilních datových služeb zahrnuje textové zprávy, multimediální zprávy, IP zprávy, mobilní internet, mobilní reklamu, IP hlasovou poštu a IP videopoštu. Platební systémy společnosti Acision zpracovaly už přes 100 miliard dolarů.

Poskytují sofistikované funkce účtování v reálném čase a smazávají hranice mezi předplacenými a fakturovanými službami. Všechna řešení Acision nepřetržitě podporuje robustní, globální organizace služeb, kterou tvoří 24 místních servisních center a tři nejmodernější globální centra podpory. Díky zkušenostem z globálního trhu má Acision naprosto detailní znalost toho, co je potřeba k plnému prosazení inovativních služeb na trhu.

Investice společnosti Acision v České republice a střední Evropě potvrzuje účelově vybudované centrum globálních služeb v Brně. Centrum služeb bylo otevřeno v září 2006 a v současné době zaměstnává přes 260 vysoce kvalifikovaných technických pracovníků. Centrum zajišťuje podporu pro 80 procent evropských klientů společnosti Acision.

Společnost Acision s obratem okolo půl miliardy dolarů vlastní kapitálové konsorcium vedené fondy Atlantic Bridge Ventures a Access Industries. Acision spolupracuje se zákazníky ve 135 zemích na šesti kontinentech. Další informace jsou k dispozici na webu www.acision.com.

O OgilvyOne Worldwide

OgilvyOne Worldwide je největší, nejzkušenější a nejoceňovanější marketingová síť na světě: má 149 zastoupení v 50 zemích světa a svým klientům nabízí komplexní portfolio služeb od přímého marketingu přes poradenství až po interaktivní služby. Společnost poskytuje své služby celé řadě významných globálních klientů, jako jsou například společnosti American Express, Cisco, DHL, IBM, Lenovo, Nestlé, SAP, Unilever a Yahoo!, a dále pracuje pro přední lokální společnosti v zemích své působnosti. OgilvyOne Worldwide je součástí skupiny Ogilvy Group, jež je součástí WPP Group plc (NASDAQ: WPPGY), jedné z největších komunikačních skupin na světě.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Virtuální realitou proti strachu ze smrti

Pavel Houser , 18. červenec 2017 07:00
Pavel Houser

Lidé, kteří reportují „zážitky blízké smrti“, pak mnohdy mají ze smrti menší strach. Nedalo by se to...

Více






Kalendář

22. 07.

27. 07.
Black Hat 2017
27. 07.

30. 07.
Defcon 2017
27. 08.

31. 08.
VMworld 2017
RSS 

Zprávičky

Pozornost věnovaná e-mailům se zvyšuje

ITBiz.cz , 27. červenec 2017 13:30

Průměrný čas strávený čtením e-mailu se mezi lety 2011-16 zvýšil o 7 %. V průběhu 6 let, mezi roky 2...

Více 0 komentářů

Zisk Facebooku prudce stoupl

ČTK , 27. červenec 2017 10:30

Celkové příjmy společnosti se zvýšily o téměř 45 % na 9,32 miliardy dolarů....

Více 0 komentářů

Luxusní značky zřejmě budou moci zabránit internetovému prodeji

ČTK , 27. červenec 2017 10:00

Deset let trvající bitva luxusních značek o ochranu jejich image se zřejmě přiblížila ke svému konci...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Šéf Applu prý slíbil Trumpovi, že postaví v USA tři velké továrny

ČTK , 27. červenec 2017 09:00

Výstavba tří závodů by byla pro Apple nebývalým rozhodnutím. Firma teď vlastní pouze jednu továrnu, ...

Více 0 komentářů

Nintendo je díky poptávce po konzoli Switch opět v zisku

ČTK , 27. červenec 2017 08:00

Firma ve čtvrtletí prodala 1,97 milionu herních přístrojů Switch a od začátku prodeje v březnu jich ...

Více 0 komentářů

Vodafone pokračuje v implementaci NB-IoT

Pavel Houser , 26. červenec 2017 13:29

Vodafone spolu se společnostmi Jablotron, Landis+Gyr a Ústavem telekomunikací VUT Brno testuje proto...

Více 0 komentářů

SoftBank usiluje o získání podílu v Uberu

ČTK , 26. červenec 2017 12:45

Celková hodnota Uberu údajně dosahuje až 69 miliard dolarů....

Více 0 komentářů