Algotech získal status Avaya Gold Business Partner v regionu CEE

10. březen 2008 13:16 0 komentářů

Algotech
Algotech, přední dodavatel řešení kontaktních center ve střední a východní Evropě (CEE), se stal prvním regionálním Gold Business Partnerem společnosti Avaya ve střední a východní Evropě. Tento status je oceněním 15 let trvající spolupráce mezi oběma společnostmi a příslibem dalšího stabilního růstu Algotechu.

Algotech, vůbec první regionální dodavatel řešení kontaktních center ve střední a východní Evropě, získal za své podnikatelské výsledky prestižní status Avaya Gold Business Partner v CEE pro období fiskálního roku 2008 společnosti Avaya. Podle hodnocení jeho celkové regionální činnosti je Algotech prvním obchodním partnerem společnosti Avaya s působností v celé oblasti střední a východní Evropy.

„Nejdůležitějším cílem společnosti Avaya je uspokojení našich zákazníků. Status Gold Business Partner pro Algotech v regionu CEE posiluje naši obchodní strategii na území EMEA. Vidíme rostoucí počet mezinárodních klientů, kteří potřebují v každé zemi podporu na nejvyšší úrovni. Z obchodního hlediska je to pro zákazníky velmi efektivní, méně časově náročné a také levnější. Algotech bude jako regionální Gold Business Partner poskytovat služby zákazníkům v CEE na špičkové úrovni a s nejvyšší kvalitou,“ říká Martin Lieb, generální ředitel Avaya Central Europe & Austria.

„Algotech je jedinou společností ve střední a východní Evropě, která nabízí smlouvy na základě součinnosti poboček v sedmi zemích regionu. Jsme si vědomi svého unikátního postavení a vážíme si toho, že Avaya podporuje a naplno sdílí naše úsilí využít této přednosti. Vzájemné porozumění mezi společnostmi Avaya a Algotech vychází z našeho patnáctiletého partnerství a je oběma společnostmi vysoce hodnoceno,“ komentuje Adorján Bortnyák, generální ředitel Algotechu.

Podle neauditovaných výsledků za rok 2007 si Algotech udržel svůj 16% podíl na spojených trzích Polska, České republiky, Slovenska, Maďarska, Srbska, Černé Hory a Rumunska. V roce 2007 dodal Algotech projekty řadě prestižních zákazníků, například Volksbank, Banca Intesa, Generali a Michael Page International. Algotech získal v roce 2003 až 2007 ocenění Best Avaya Business Partner v České republice a na Slovensku. V roce 2006 a 2007 byl Algotech oceněn jako Best Avaya Business Partner také na Jadranu.

O společnosti Algotech

Společnost Algotech je přední regionální poskytovatel řešení v oblasti kontaktních center ve střední a východní Evropě. Algotech dodává komplexní a zároveň flexibilní telekomunikační a zákaznická řešení, která umožňují firmám je využívat efektivně a přináší jim větší profit. Svoji vedoucí pozici ve střední a východní Evropě se Algotech snaží udržovat důkladným poznáváním lokálních potřeb společností.

Algotech vznikl 1. září 2005 spojením čtyřech poskytovatelů kontaktních center – Geomant v Maďarsku, 1TEL v České republice a na Slovensku, Lucas v Rumunsku a Algotech v Srbsku a Černé Hoře – a založením pobočky Algotech v Polsku. Centrála společnosti je v Budapešti a pobočky jsou v Praze, Bratislavě, Varšavě, Bukurešti a Bělehradu.

Zaměstnanci Algotechu se podíleli na implementaci více než 200 kontaktních center. V Evropě byl Algotech dodavatelem telekomunikačních řešení například pro Guest-Tek, American Express, Avon, BAT, CitiBank, DHL, EON, First Data International, Global Payments Europe, GTS, ING, Interoute, Lufthansa, Michael Page International, Raiffeisen Bank, Telecom Serbia, Ticket Online, TNT, Unicef a UPC.

Více informací najdete na http://www.algotech.cz.

O společnosti Avaya

Společnost Avaya poskytuje řešení pro Intelligent Communications, která pomáhají společnostem transformovat jejich podnikání a dosáhnout tak konkurenční výhody. Řešení společnosti Avaya pro IP telefonii, Unified Communications, kontaktní centra a Communications-Enabled Business Processes používá více než jeden milión podniků na celém světě, včetně více než 90 procent firem z žebříčku FORTUNE 500. Avaya Global Services poskytují komplexní služby a podporu pro malé i velké společnosti.

Více informací získáte na webových stránkách Avaya: http://www.avaya.com.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Bezpečnost IT a tygří logika

Pavel Houser , 14. únor 2017 11:00
Pavel Houser

Jak praví známý vtip, běží-li za vámi tygr, netřeba se pohybovat rychleji než šelma – stačí předběhn...

Více






Kalendář

22. 02. IT mezi paragrafy
20. 03.

24. 03.
CeBIT 2017
25. 03. INSPO 2017
RSS 

Zprávičky

Soud povolil vydání Dotcoma do USA, ten se znovu odvolá

ČTK , 20. únor 2017 12:00

Novozélandský soud zamítl odvolání internetového magnáta německého původu Kima Dotcoma proti jeho vy...

Více 0 komentářů

OBSE nezjistila, kdo loni napadl její servery

ČTK , 20. únor 2017 07:00

Organizace pro bezpečnost a spolupráci v Evropě (OBSE) nedokáže identifikovat strůjce loňských hacke...

Více 0 komentářů

Majitel Snapchatu jde na burzu s nižší hodnotou, než se čekalo

ČTK , 18. únor 2017 09:00

Americká společnost Snap, která provozuje populární mobilní aplikaci Snapchat pro sdílení fotografií...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Rozšířená realita pro marketing a výdaje na bezpečnost IT kvůli požadavkům EU

Pavel Houser , 18. únor 2017 08:35

Co vlastně obnáší pojem "digitální transformace podniků"? A co z toho vyplývá dle prognóz IDC?...

Více 0 komentářů

Do roku 2020 vznikne v ČR 1200 stanic pro elektromobily

ČTK , 17. únor 2017 09:00

Do roku 2020 by mělo v Česku vzniknout celkem 1200 napájecích stanic pro elektromobily. Po setkání s...

Více 1 komentářů

ČTÚ: Zákaz individuálních cen volání zakonzervuje odvětví

ČTK , 17. únor 2017 07:00

Zákaz individuálních cen volání pro spotřebitele, který obsahuje návrh novely telekomunikačního záko...

Více 0 komentářů

Ústečan platil falešnými eury, objednal si je na internetu

ČTK , 16. únor 2017 16:30

Případ padělaných bankovek nakoupených přes internet objasnili kriminalisté v Ústeckém kraji. Falešn...

Více 3 komentářů