Algotech získal status Avaya Gold Business Partner v regionu CEE

10. březen 2008 13:16 0 komentářů

Algotech
Algotech, přední dodavatel řešení kontaktních center ve střední a východní Evropě (CEE), se stal prvním regionálním Gold Business Partnerem společnosti Avaya ve střední a východní Evropě. Tento status je oceněním 15 let trvající spolupráce mezi oběma společnostmi a příslibem dalšího stabilního růstu Algotechu.

Algotech, vůbec první regionální dodavatel řešení kontaktních center ve střední a východní Evropě, získal za své podnikatelské výsledky prestižní status Avaya Gold Business Partner v CEE pro období fiskálního roku 2008 společnosti Avaya. Podle hodnocení jeho celkové regionální činnosti je Algotech prvním obchodním partnerem společnosti Avaya s působností v celé oblasti střední a východní Evropy.

„Nejdůležitějším cílem společnosti Avaya je uspokojení našich zákazníků. Status Gold Business Partner pro Algotech v regionu CEE posiluje naši obchodní strategii na území EMEA. Vidíme rostoucí počet mezinárodních klientů, kteří potřebují v každé zemi podporu na nejvyšší úrovni. Z obchodního hlediska je to pro zákazníky velmi efektivní, méně časově náročné a také levnější. Algotech bude jako regionální Gold Business Partner poskytovat služby zákazníkům v CEE na špičkové úrovni a s nejvyšší kvalitou,“ říká Martin Lieb, generální ředitel Avaya Central Europe & Austria.

„Algotech je jedinou společností ve střední a východní Evropě, která nabízí smlouvy na základě součinnosti poboček v sedmi zemích regionu. Jsme si vědomi svého unikátního postavení a vážíme si toho, že Avaya podporuje a naplno sdílí naše úsilí využít této přednosti. Vzájemné porozumění mezi společnostmi Avaya a Algotech vychází z našeho patnáctiletého partnerství a je oběma společnostmi vysoce hodnoceno,“ komentuje Adorján Bortnyák, generální ředitel Algotechu.

Podle neauditovaných výsledků za rok 2007 si Algotech udržel svůj 16% podíl na spojených trzích Polska, České republiky, Slovenska, Maďarska, Srbska, Černé Hory a Rumunska. V roce 2007 dodal Algotech projekty řadě prestižních zákazníků, například Volksbank, Banca Intesa, Generali a Michael Page International. Algotech získal v roce 2003 až 2007 ocenění Best Avaya Business Partner v České republice a na Slovensku. V roce 2006 a 2007 byl Algotech oceněn jako Best Avaya Business Partner také na Jadranu.

O společnosti Algotech

Společnost Algotech je přední regionální poskytovatel řešení v oblasti kontaktních center ve střední a východní Evropě. Algotech dodává komplexní a zároveň flexibilní telekomunikační a zákaznická řešení, která umožňují firmám je využívat efektivně a přináší jim větší profit. Svoji vedoucí pozici ve střední a východní Evropě se Algotech snaží udržovat důkladným poznáváním lokálních potřeb společností.

Algotech vznikl 1. září 2005 spojením čtyřech poskytovatelů kontaktních center – Geomant v Maďarsku, 1TEL v České republice a na Slovensku, Lucas v Rumunsku a Algotech v Srbsku a Černé Hoře – a založením pobočky Algotech v Polsku. Centrála společnosti je v Budapešti a pobočky jsou v Praze, Bratislavě, Varšavě, Bukurešti a Bělehradu.

Zaměstnanci Algotechu se podíleli na implementaci více než 200 kontaktních center. V Evropě byl Algotech dodavatelem telekomunikačních řešení například pro Guest-Tek, American Express, Avon, BAT, CitiBank, DHL, EON, First Data International, Global Payments Europe, GTS, ING, Interoute, Lufthansa, Michael Page International, Raiffeisen Bank, Telecom Serbia, Ticket Online, TNT, Unicef a UPC.

Více informací najdete na http://www.algotech.cz.

O společnosti Avaya

Společnost Avaya poskytuje řešení pro Intelligent Communications, která pomáhají společnostem transformovat jejich podnikání a dosáhnout tak konkurenční výhody. Řešení společnosti Avaya pro IP telefonii, Unified Communications, kontaktní centra a Communications-Enabled Business Processes používá více než jeden milión podniků na celém světě, včetně více než 90 procent firem z žebříčku FORTUNE 500. Avaya Global Services poskytují komplexní služby a podporu pro malé i velké společnosti.

Více informací získáte na webových stránkách Avaya: http://www.avaya.com.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Kradená auta: Další úkol pro bezpečnostní kamery

Pavel Houser , 16. srpen 2017 06:30
Pavel Houser

Bezpečnostní kamery, které hledají ukradená vozidla nebo mají za úkol vozidlo jednoznačně identifiko...

Více






Kalendář

24. 08. Webinář Synology - DSM 6.1 - Virtual Machine Manager
27. 08.

31. 08.
VMworld 2017
01. 09.

06. 09.
IFA 2017
RSS 

Zprávičky

Lenovo ve ztrátě, k zisku se má vrátit do 2 let

ČTK , 19. srpen 2017 10:12

Firma nevylučuje zdražení svých výrobků, aby udržela ziskové marže....

Více 0 komentářů

Generální ředitel Infosysu nečekaně rezignoval

ČTK , 19. srpen 2017 09:30

Od doby, co Sikka nastoupil do čela firmy, akcie stouply o více než pětinu....

Více 0 komentářů

Irsko odmítá požadavek EU, aby od Applu zpětně vybralo daně

ČTK , 18. srpen 2017 13:00

Jednání Applu údajně nebylo v rozporu s legislativou Irska ani Evropské unie....

Více 5 komentářů

Starší zprávičky

Ericsson zvažuje, že propustí až 25 000 zaměstnanců

ČTK , 18. srpen 2017 09:00

Švédská firma se v poslední době potýká se slábnoucí poptávkou ze strany telekomunikačních operátorů...

Více 0 komentářů

Alibaba téměř zdvojnásobila zisk, růst tržeb překonal odhady

ČTK , 18. srpen 2017 08:00

Alibaba, která patří k nejhodnotnějším firmám v Asii, profituje z rostoucích on-line nákupů čínských...

Více 0 komentářů

Telekomunikační úřad se chystá regulovat mobilní trh

ČTK , 17. srpen 2017 14:34

Přetrvává velký rozdíl mezi vyššími cenami pro domácnosti a nižšími cenami pro firmy, který dosahuje...

Více 0 komentářů

ShadowPad: malware v produktech NetSarang pro správu serverů

Pavel Houser , 17. srpen 2017 13:43

Útočníci schovali backdoor ShadowPad v softwaru využívaném stovkami světových společností včetně ban...

Více 0 komentářů