Algotech získal status Avaya Gold Business Partner v regionu CEE

10. březen 2008 13:16 0 komentářů

Algotech
Algotech, přední dodavatel řešení kontaktních center ve střední a východní Evropě (CEE), se stal prvním regionálním Gold Business Partnerem společnosti Avaya ve střední a východní Evropě. Tento status je oceněním 15 let trvající spolupráce mezi oběma společnostmi a příslibem dalšího stabilního růstu Algotechu.

Algotech, vůbec první regionální dodavatel řešení kontaktních center ve střední a východní Evropě, získal za své podnikatelské výsledky prestižní status Avaya Gold Business Partner v CEE pro období fiskálního roku 2008 společnosti Avaya. Podle hodnocení jeho celkové regionální činnosti je Algotech prvním obchodním partnerem společnosti Avaya s působností v celé oblasti střední a východní Evropy.

„Nejdůležitějším cílem společnosti Avaya je uspokojení našich zákazníků. Status Gold Business Partner pro Algotech v regionu CEE posiluje naši obchodní strategii na území EMEA. Vidíme rostoucí počet mezinárodních klientů, kteří potřebují v každé zemi podporu na nejvyšší úrovni. Z obchodního hlediska je to pro zákazníky velmi efektivní, méně časově náročné a také levnější. Algotech bude jako regionální Gold Business Partner poskytovat služby zákazníkům v CEE na špičkové úrovni a s nejvyšší kvalitou,“ říká Martin Lieb, generální ředitel Avaya Central Europe & Austria.

„Algotech je jedinou společností ve střední a východní Evropě, která nabízí smlouvy na základě součinnosti poboček v sedmi zemích regionu. Jsme si vědomi svého unikátního postavení a vážíme si toho, že Avaya podporuje a naplno sdílí naše úsilí využít této přednosti. Vzájemné porozumění mezi společnostmi Avaya a Algotech vychází z našeho patnáctiletého partnerství a je oběma společnostmi vysoce hodnoceno,“ komentuje Adorján Bortnyák, generální ředitel Algotechu.

Podle neauditovaných výsledků za rok 2007 si Algotech udržel svůj 16% podíl na spojených trzích Polska, České republiky, Slovenska, Maďarska, Srbska, Černé Hory a Rumunska. V roce 2007 dodal Algotech projekty řadě prestižních zákazníků, například Volksbank, Banca Intesa, Generali a Michael Page International. Algotech získal v roce 2003 až 2007 ocenění Best Avaya Business Partner v České republice a na Slovensku. V roce 2006 a 2007 byl Algotech oceněn jako Best Avaya Business Partner také na Jadranu.

O společnosti Algotech

Společnost Algotech je přední regionální poskytovatel řešení v oblasti kontaktních center ve střední a východní Evropě. Algotech dodává komplexní a zároveň flexibilní telekomunikační a zákaznická řešení, která umožňují firmám je využívat efektivně a přináší jim větší profit. Svoji vedoucí pozici ve střední a východní Evropě se Algotech snaží udržovat důkladným poznáváním lokálních potřeb společností.

Algotech vznikl 1. září 2005 spojením čtyřech poskytovatelů kontaktních center – Geomant v Maďarsku, 1TEL v České republice a na Slovensku, Lucas v Rumunsku a Algotech v Srbsku a Černé Hoře – a založením pobočky Algotech v Polsku. Centrála společnosti je v Budapešti a pobočky jsou v Praze, Bratislavě, Varšavě, Bukurešti a Bělehradu.

Zaměstnanci Algotechu se podíleli na implementaci více než 200 kontaktních center. V Evropě byl Algotech dodavatelem telekomunikačních řešení například pro Guest-Tek, American Express, Avon, BAT, CitiBank, DHL, EON, First Data International, Global Payments Europe, GTS, ING, Interoute, Lufthansa, Michael Page International, Raiffeisen Bank, Telecom Serbia, Ticket Online, TNT, Unicef a UPC.

Více informací najdete na http://www.algotech.cz.

O společnosti Avaya

Společnost Avaya poskytuje řešení pro Intelligent Communications, která pomáhají společnostem transformovat jejich podnikání a dosáhnout tak konkurenční výhody. Řešení společnosti Avaya pro IP telefonii, Unified Communications, kontaktní centra a Communications-Enabled Business Processes používá více než jeden milión podniků na celém světě, včetně více než 90 procent firem z žebříčku FORTUNE 500. Avaya Global Services poskytují komplexní služby a podporu pro malé i velké společnosti.

Více informací získáte na webových stránkách Avaya: http://www.avaya.com.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Chatbot mluví za mrtvého – od nápadu k realizaci

Pavel Houser , 30. listopad 2016 13:00
Pavel Houser

Na webu The Verge popsala Casey Newton příběh dvou přátel (Eugenia Kuyda a Roman Mazurenko). Peripet...

Více





Kalendář


RSS 

Zprávičky

CETIN vydal dluhopisy za 25 miliard Kč

ČTK , 05. prosinec 2016 18:00

Česká telekomunikační infrastruktura (CETIN) upsala dluhopisy v eurech a korunách v celkovém objemu ...

Více 0 komentářů

Nahradí otisky prstů přístupová hesla?

ČTK , 05. prosinec 2016 14:30

Zní to jako skvělý nápad: zapomeňte na hesla a zamykejte telefon místo nich otiskem svého prstu. Je ...

Více 1 komentářů

Počítač a internet má na jižní Moravě více než 75 pct domácností

ČTK , 05. prosinec 2016 10:30

Počet jihomoravských domácností, které mají počítač a přístup k internetu, se loni přehoupl na jižní...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Vodafone zvýšil do září počet zákazníků na 3,54 milionu

ČTK , 04. prosinec 2016 18:00

Mobilní operátor Vodafone zvýšil do konce září počet zákazníků na českém trhu meziročně o 146.000 na...

Více 0 komentářů

Nový škodlivý program ukradl údaje k milionu účtů Google

ČTK , 02. prosinec 2016 14:00

Nový škodlivý program Goolian narušil bezpečnost více než jednoho milionu účtů Google. Šíří se na za...

Více 1 komentářů

Telefony Nokia se příští rok vrátí na trh

ČTK , 02. prosinec 2016 10:30

Chytré telefony se značkou Nokia se objeví zpátky na trhu v příštím roce. Finská společnost Nokia dn...

Více 2 komentářů

CETIN nabídne příští rok operátorům připojení až 250 Mbit/s

ČTK , 01. prosinec 2016 17:00

Společnost Česká telekomunikační infrastruktura (CETIN) zvýší od května příštího roku rychlost inter...

Více 0 komentářů