Algotech získal status Avaya Gold Business Partner v regionu CEE

10. březen 2008 13:16 0 komentářů

Algotech
Algotech, přední dodavatel řešení kontaktních center ve střední a východní Evropě (CEE), se stal prvním regionálním Gold Business Partnerem společnosti Avaya ve střední a východní Evropě. Tento status je oceněním 15 let trvající spolupráce mezi oběma společnostmi a příslibem dalšího stabilního růstu Algotechu.

Algotech, vůbec první regionální dodavatel řešení kontaktních center ve střední a východní Evropě, získal za své podnikatelské výsledky prestižní status Avaya Gold Business Partner v CEE pro období fiskálního roku 2008 společnosti Avaya. Podle hodnocení jeho celkové regionální činnosti je Algotech prvním obchodním partnerem společnosti Avaya s působností v celé oblasti střední a východní Evropy.

„Nejdůležitějším cílem společnosti Avaya je uspokojení našich zákazníků. Status Gold Business Partner pro Algotech v regionu CEE posiluje naši obchodní strategii na území EMEA. Vidíme rostoucí počet mezinárodních klientů, kteří potřebují v každé zemi podporu na nejvyšší úrovni. Z obchodního hlediska je to pro zákazníky velmi efektivní, méně časově náročné a také levnější. Algotech bude jako regionální Gold Business Partner poskytovat služby zákazníkům v CEE na špičkové úrovni a s nejvyšší kvalitou,“ říká Martin Lieb, generální ředitel Avaya Central Europe & Austria.

„Algotech je jedinou společností ve střední a východní Evropě, která nabízí smlouvy na základě součinnosti poboček v sedmi zemích regionu. Jsme si vědomi svého unikátního postavení a vážíme si toho, že Avaya podporuje a naplno sdílí naše úsilí využít této přednosti. Vzájemné porozumění mezi společnostmi Avaya a Algotech vychází z našeho patnáctiletého partnerství a je oběma společnostmi vysoce hodnoceno,“ komentuje Adorján Bortnyák, generální ředitel Algotechu.

Podle neauditovaných výsledků za rok 2007 si Algotech udržel svůj 16% podíl na spojených trzích Polska, České republiky, Slovenska, Maďarska, Srbska, Černé Hory a Rumunska. V roce 2007 dodal Algotech projekty řadě prestižních zákazníků, například Volksbank, Banca Intesa, Generali a Michael Page International. Algotech získal v roce 2003 až 2007 ocenění Best Avaya Business Partner v České republice a na Slovensku. V roce 2006 a 2007 byl Algotech oceněn jako Best Avaya Business Partner také na Jadranu.

O společnosti Algotech

Společnost Algotech je přední regionální poskytovatel řešení v oblasti kontaktních center ve střední a východní Evropě. Algotech dodává komplexní a zároveň flexibilní telekomunikační a zákaznická řešení, která umožňují firmám je využívat efektivně a přináší jim větší profit. Svoji vedoucí pozici ve střední a východní Evropě se Algotech snaží udržovat důkladným poznáváním lokálních potřeb společností.

Algotech vznikl 1. září 2005 spojením čtyřech poskytovatelů kontaktních center – Geomant v Maďarsku, 1TEL v České republice a na Slovensku, Lucas v Rumunsku a Algotech v Srbsku a Černé Hoře – a založením pobočky Algotech v Polsku. Centrála společnosti je v Budapešti a pobočky jsou v Praze, Bratislavě, Varšavě, Bukurešti a Bělehradu.

Zaměstnanci Algotechu se podíleli na implementaci více než 200 kontaktních center. V Evropě byl Algotech dodavatelem telekomunikačních řešení například pro Guest-Tek, American Express, Avon, BAT, CitiBank, DHL, EON, First Data International, Global Payments Europe, GTS, ING, Interoute, Lufthansa, Michael Page International, Raiffeisen Bank, Telecom Serbia, Ticket Online, TNT, Unicef a UPC.

Více informací najdete na http://www.algotech.cz.

O společnosti Avaya

Společnost Avaya poskytuje řešení pro Intelligent Communications, která pomáhají společnostem transformovat jejich podnikání a dosáhnout tak konkurenční výhody. Řešení společnosti Avaya pro IP telefonii, Unified Communications, kontaktní centra a Communications-Enabled Business Processes používá více než jeden milión podniků na celém světě, včetně více než 90 procent firem z žebříčku FORTUNE 500. Avaya Global Services poskytují komplexní služby a podporu pro malé i velké společnosti.

Více informací získáte na webových stránkách Avaya: http://www.avaya.com.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Umělá inteligence rozpoznává tvář zločince

Pavel Houser , 27. červen 2017 12:30
Pavel Houser

Když dnes člověk prohlásí, že rysy tváře souvisejí se zločinností, bude za šarlatána, který chce kří...

Více






Kalendář

25. 06.

29. 06.
Cisco Live 2017
22. 07.

27. 07.
Black Hat 2017
27. 07.

30. 07.
Defcon 2017
RSS 

Zprávičky

Amazon usnadní službami českým podnikům prodej v zahraničí

ČTK , 28. červen 2017 12:00

České firmy při prodeji v jiných zemích často bojují s bariérami, jako jsou vysoké dopravní náklady ...

Více 0 komentářů

Lenovo představuje nové portfolio datových center

Pavel Houser , 28. červen 2017 10:00

Portfolio produktů ThinkSystem spojuje pod jednotnou značkou servery, úložiště a síťové systémy. ...

Více 0 komentářů

Do systému eReceptů zapojena čtvrtina lékařů a většina lékáren

ČTK , 28. červen 2017 09:00

Od 1. ledna příštího roku bude vydávání elektronických receptů pro všechny lékaře povinné. ...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Nvidia bude spolupracovat s Volvem a VW na samořízených autech

ČTK , 28. červen 2017 08:00

Volvo hodlá uvést autonomní auta na trh do roku 2021, Audi o rok dříve....

Více 0 komentářů

ČR mezi 10 nejpostiženějšími zeměmi ransomwarového útoku

Pavel Houser , 28. červen 2017 07:00

K aktuálním útokům ransomwarem, který byl zaznamenán nejprve na Ukrajině a v Rusku, začaly vydávat s...

Více 0 komentářů

Hackeři napadli ukrajinské banky a podniky, i ruskou Rosněfť

ČTK , 27. červen 2017 18:27

Ukrajinu dnes zasáhla největší vlna hackerských útoků v historii země, informovalo ukrajinské minist...

Více 0 komentářů

Google dostal od Evropské komise rekordní pokutu 2,4 miliardy eur

ČTK , 27. červen 2017 13:06

Google se musí začít ke konkurenčním srovnávačům cen chovat stejně jako k vlastní službě. ...

Více 1 komentářů