Algotech získal status Avaya Gold Business Partner v regionu CEE

10. březen 2008 13:16 0 komentářů

Algotech
Algotech, přední dodavatel řešení kontaktních center ve střední a východní Evropě (CEE), se stal prvním regionálním Gold Business Partnerem společnosti Avaya ve střední a východní Evropě. Tento status je oceněním 15 let trvající spolupráce mezi oběma společnostmi a příslibem dalšího stabilního růstu Algotechu.

Algotech, vůbec první regionální dodavatel řešení kontaktních center ve střední a východní Evropě, získal za své podnikatelské výsledky prestižní status Avaya Gold Business Partner v CEE pro období fiskálního roku 2008 společnosti Avaya. Podle hodnocení jeho celkové regionální činnosti je Algotech prvním obchodním partnerem společnosti Avaya s působností v celé oblasti střední a východní Evropy.

„Nejdůležitějším cílem společnosti Avaya je uspokojení našich zákazníků. Status Gold Business Partner pro Algotech v regionu CEE posiluje naši obchodní strategii na území EMEA. Vidíme rostoucí počet mezinárodních klientů, kteří potřebují v každé zemi podporu na nejvyšší úrovni. Z obchodního hlediska je to pro zákazníky velmi efektivní, méně časově náročné a také levnější. Algotech bude jako regionální Gold Business Partner poskytovat služby zákazníkům v CEE na špičkové úrovni a s nejvyšší kvalitou,“ říká Martin Lieb, generální ředitel Avaya Central Europe & Austria.

„Algotech je jedinou společností ve střední a východní Evropě, která nabízí smlouvy na základě součinnosti poboček v sedmi zemích regionu. Jsme si vědomi svého unikátního postavení a vážíme si toho, že Avaya podporuje a naplno sdílí naše úsilí využít této přednosti. Vzájemné porozumění mezi společnostmi Avaya a Algotech vychází z našeho patnáctiletého partnerství a je oběma společnostmi vysoce hodnoceno,“ komentuje Adorján Bortnyák, generální ředitel Algotechu.

Podle neauditovaných výsledků za rok 2007 si Algotech udržel svůj 16% podíl na spojených trzích Polska, České republiky, Slovenska, Maďarska, Srbska, Černé Hory a Rumunska. V roce 2007 dodal Algotech projekty řadě prestižních zákazníků, například Volksbank, Banca Intesa, Generali a Michael Page International. Algotech získal v roce 2003 až 2007 ocenění Best Avaya Business Partner v České republice a na Slovensku. V roce 2006 a 2007 byl Algotech oceněn jako Best Avaya Business Partner také na Jadranu.

O společnosti Algotech

Společnost Algotech je přední regionální poskytovatel řešení v oblasti kontaktních center ve střední a východní Evropě. Algotech dodává komplexní a zároveň flexibilní telekomunikační a zákaznická řešení, která umožňují firmám je využívat efektivně a přináší jim větší profit. Svoji vedoucí pozici ve střední a východní Evropě se Algotech snaží udržovat důkladným poznáváním lokálních potřeb společností.

Algotech vznikl 1. září 2005 spojením čtyřech poskytovatelů kontaktních center – Geomant v Maďarsku, 1TEL v České republice a na Slovensku, Lucas v Rumunsku a Algotech v Srbsku a Černé Hoře – a založením pobočky Algotech v Polsku. Centrála společnosti je v Budapešti a pobočky jsou v Praze, Bratislavě, Varšavě, Bukurešti a Bělehradu.

Zaměstnanci Algotechu se podíleli na implementaci více než 200 kontaktních center. V Evropě byl Algotech dodavatelem telekomunikačních řešení například pro Guest-Tek, American Express, Avon, BAT, CitiBank, DHL, EON, First Data International, Global Payments Europe, GTS, ING, Interoute, Lufthansa, Michael Page International, Raiffeisen Bank, Telecom Serbia, Ticket Online, TNT, Unicef a UPC.

Více informací najdete na http://www.algotech.cz.

O společnosti Avaya

Společnost Avaya poskytuje řešení pro Intelligent Communications, která pomáhají společnostem transformovat jejich podnikání a dosáhnout tak konkurenční výhody. Řešení společnosti Avaya pro IP telefonii, Unified Communications, kontaktní centra a Communications-Enabled Business Processes používá více než jeden milión podniků na celém světě, včetně více než 90 procent firem z žebříčku FORTUNE 500. Avaya Global Services poskytují komplexní služby a podporu pro malé i velké společnosti.

Více informací získáte na webových stránkách Avaya: http://www.avaya.com.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
22. 02. IT mezi paragrafy
RSS 

Zprávičky

Na další rozvoj ekonomického systému bude Praha vypisovat tendry

ČTK , 21. leden 2017 14:00

Na další rozvoj ekonomického systému Ginis bude Praha vypisovat jednotlivé veřejné zakázky. Pražští ...

Více 0 komentářů

Tržby IBM klesaly i ve 4.čtvrtletí loňského roku, akciím se daří

ČTK , 21. leden 2017 07:00

Americká počítačová společnost International Business Machines (IBM) zaznamenala další, již devatená...

Více 0 komentářů

Facebook postaví v Dánsku datové centrum

ČTK , 20. leden 2017 14:00

Americký provozovatel sociální sítě Facebook postaví v dánském městě Odense nové datové centrum, kte...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Americký Oracle převezme českou programátorskou firmu Apiary

ČTK , 20. leden 2017 12:00

Americký výrobce podnikového softwaru Oracle podepsal dohodu o převzetí české programátorské firmy A...

Více 0 komentářů

Internetová ekonomika za pět let posílila o 15 procent na 188 miliard

ČTK , 20. leden 2017 07:00

Objem internetové ekonomiky se předloni proti roku 2011 zvýšil o 15 procent na 188 miliard korun. Na...

Více 0 komentářů

Facebook zřídí v Paříži svůj první inkubátor pro začínající firmy

ČTK , 19. leden 2017 14:00

Americká sociální síť Facebook zřídí v Paříži svůj první inkubátor pro začínající firmy, tzv. startu...

Více 0 komentářů

Toshiba prý zvažuje o osamostatnění své polovodičové divize

ČTK , 19. leden 2017 11:00

Japonská společnost Toshiba Corp. zvažuje oddělení svých aktivit v oblasti výroby polovodičů do samo...

Více 0 komentářů