Schválení diginovely posiluje postavení ARBOmedia na českém trhu

05. prosinec 2007 13:12 0 komentářů

ARBOmedia
Parlament učinil dlouho a s napětím očekávaný legislativní krok k vyřešení budoucnosti televizního a rozhlasového vysílání na území ČR. Schválenou diginovelu mediálního zákona v minulém týdnu podepsal i prezident republiky. Jako kýžené zklidnění nejistých mediálních vod ji vítá i společnost ARBOmedia, která patří mezi klíčové hráče v prodeji reklamního prostoru svých mandantů, zejména médií veřejné služby - České televize a Českého rozhlasu.



"Diginovela je impulsem k další intenzivní práci pro naše mandanty. Napětí a dlouhodobě nejasná budoucnost digitálního vysílání a s ním spojených změn v českém éteru, určitě nepřispívaly k dobré atmosféře mezi zadavateli reklamy, médii a prostředníky," komentuje uklidnění situace šéf společnosti ARBOmedia Radek Jeneš a dodává: "Novela zákona o digitálním vysílání není jen impulsem pro příjemce rozhlasového a televizního signálu, aby si pořídili potřebnou techniku. Je to rozhodně signál pro další spolupráci mezi zadavateli reklamy a médii. A my se cítíme být v této komunikaci a spolupráci klíčovým partnerem." Jeho slova potvrzuje i druhý generální ředitel pražské pobočky Alexander Sigl.

Aby mohla i nadále svým klientům nabízet kvalitní služby, které se novým médiích přizpůsobí, zřídila společnost dvě nové dceřiné společnosti - ARBOvision a ARBOinteractive. Obě se budou věnovat novým marketingově-komunikačním kanálům a marketingovému poradenství při obsazování reklamního prostoru. ARBOmedia se stále soustředí zejména na rozhlas a televizi, internetová média obsáhne ARBOinteractive. Rovněž mateřská společnost ARBOmedia prošla v posledních měsících řadou zásadních změn.

Šéf televizních prodejů ARBOmedia Michael Štádler doplňuje: "Jako pozitivní vnímám, že klasická reklama na ČT zůstane zachována i po 1.1.2008 a to v intencích: 0,75 % denního vysílacího času na ČT1 a 0,50 % denního vysílacího času na ostatních kanálech (ČT2, ČT24, ČT4 Sport). Předpokládáme, že zachováno zůstane zhruba 94% reklamního prostoru z roku 2007. Dalšími možnostmi komunikace zůstává teletext a sponzoring. Optimálním východiskem pro rok 2008 je velmi dobrá sledovanost obou kanálů ČT. Zájem zadavatelů o reklamní prostor dává předpoklad k dosažení velmi dobrého obchodního výsledku i v roce 2008. Prostor pro realizaci speciálních projektů vznikne i v roce 2008, kdy bude ČT např. vysílat dvě velké sportovní události - MSLH a LOH."

Za ARBOinteractive její ředitel Tomáš Jankůj dodává: "ARBOinteractive bude i nadále v portfoliu skupiny hrát roli specialisty zaměřeného na interaktivní média. Společnost vznikla na základě strategického rozhodnutí centrály a je vůbec první (ale nikoliv poslední) čistě internetovou společností v rámci celé skupiny ARBOmedia AG. Jádro obchodních aktivit je soustředěno kolem sítě obsahově zaměřených serverů SUN oslovující více než dva milióny uživatelů, která se pravidelně umisťuje mezi TOP 10 nejnavštěvovanějšími médii na internetu. Profesionální internetový tým, který operuje na on-line trhu od roku 1998, právě nyní společně s médii připravuje vznik další sítě internetových serverů."

ABROvison se chce specializovat na cross-marketing, využití direkt- a mobilního marketingu. Jejím cílem je stát se v oblastí inovativních komunikačních kanálů lídrem na trhu. Potřebné know-how jí poskytne její mezinárodní zakotvení. Důkazem, že rozvoj své činnosti myslí vážně, je i fakt, že se rozhodla od podzimu výrazně posílit své řady. Ke stávající ředitelce Susan Vyvial přibyl Country manager René Pour s více než 10letou zkušeností v telekomunikačních a direktmarketingových společnostech, který zodpovídá za vedení společnosti. Janette Turňová potom bude na místě Marketing&Account Direktorky odpovídat za strategické a konceptuální vedení klientů a jejich projektů.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

V datových centrech už nejde o Windows?

Pavel Houser , 22. březen 2017 12:47
Pavel Houser

Trevor Pott si na The Register pokládá otázku o budoucnosti serverových Windows na platformě ARM. ...

Více






RSS 

Zprávičky

Vloni bylo pravidelně na internetu 77 % Čechů

ITBiz.cz , 28. březen 2017 17:00

V roce 2016 používalo internet 6,7 miliónu obyvatel České republiky starších 16 let, tj. 76,5 %. Ve ...

Více 0 komentářů

Microsoft v Evropě investoval do datových center tři miliardy USD

ČTK , 28. březen 2017 15:30

Americká softwarová firma Microsoft investovala v Evropě do datových center a další infrastruktury, ...

Více 0 komentářů

T-Mobile od dubna nabídne nové neomezené tarify s více daty

ČTK , 28. březen 2017 13:24

Mobilní operátor T-Mobile od 2. dubna nabídne novou řadu neomezených tarifů se zvýšeným objemem dat....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

XS3200: nové úložné systémy SAN pro firmy

Pavel Houser , 28. březen 2017 13:00

Nová řada společnosti QSAN nabízí až 26 hotswap pozic SFF 2,5“ v 2U rack skříni....

Více 0 komentářů

Co Češi objednávají nejčastěji online

ITBiz.cz , 28. březen 2017 11:00

Oblečení, kosmetika a knihy. To jsou tři nejpopulárnější druhy zboží, jak je na internetu nakupují ž...

Více 0 komentářů

Brněnští vývojáři Konica Minolta testují metodiku scrum

Pavel Houser , 28. březen 2017 08:00

Moderní metodiky očekávají vysokou míru automatizace, která začíná už při psaní kódu....

Více 0 komentářů

Do Prahy dnes poprvé přijede šéf Microsoftu Satya Nadella

ČTK , 28. březen 2017 07:00

Nadella do české metropole přijede poprvé v roli výkonného ředitele firmy. ...

Více 0 komentářů