Schválení diginovely posiluje postavení ARBOmedia na českém trhu

05. prosinec 2007 13:12 0 komentářů

ARBOmedia
Parlament učinil dlouho a s napětím očekávaný legislativní krok k vyřešení budoucnosti televizního a rozhlasového vysílání na území ČR. Schválenou diginovelu mediálního zákona v minulém týdnu podepsal i prezident republiky. Jako kýžené zklidnění nejistých mediálních vod ji vítá i společnost ARBOmedia, která patří mezi klíčové hráče v prodeji reklamního prostoru svých mandantů, zejména médií veřejné služby - České televize a Českého rozhlasu.



"Diginovela je impulsem k další intenzivní práci pro naše mandanty. Napětí a dlouhodobě nejasná budoucnost digitálního vysílání a s ním spojených změn v českém éteru, určitě nepřispívaly k dobré atmosféře mezi zadavateli reklamy, médii a prostředníky," komentuje uklidnění situace šéf společnosti ARBOmedia Radek Jeneš a dodává: "Novela zákona o digitálním vysílání není jen impulsem pro příjemce rozhlasového a televizního signálu, aby si pořídili potřebnou techniku. Je to rozhodně signál pro další spolupráci mezi zadavateli reklamy a médii. A my se cítíme být v této komunikaci a spolupráci klíčovým partnerem." Jeho slova potvrzuje i druhý generální ředitel pražské pobočky Alexander Sigl.

Aby mohla i nadále svým klientům nabízet kvalitní služby, které se novým médiích přizpůsobí, zřídila společnost dvě nové dceřiné společnosti - ARBOvision a ARBOinteractive. Obě se budou věnovat novým marketingově-komunikačním kanálům a marketingovému poradenství při obsazování reklamního prostoru. ARBOmedia se stále soustředí zejména na rozhlas a televizi, internetová média obsáhne ARBOinteractive. Rovněž mateřská společnost ARBOmedia prošla v posledních měsících řadou zásadních změn.

Šéf televizních prodejů ARBOmedia Michael Štádler doplňuje: "Jako pozitivní vnímám, že klasická reklama na ČT zůstane zachována i po 1.1.2008 a to v intencích: 0,75 % denního vysílacího času na ČT1 a 0,50 % denního vysílacího času na ostatních kanálech (ČT2, ČT24, ČT4 Sport). Předpokládáme, že zachováno zůstane zhruba 94% reklamního prostoru z roku 2007. Dalšími možnostmi komunikace zůstává teletext a sponzoring. Optimálním východiskem pro rok 2008 je velmi dobrá sledovanost obou kanálů ČT. Zájem zadavatelů o reklamní prostor dává předpoklad k dosažení velmi dobrého obchodního výsledku i v roce 2008. Prostor pro realizaci speciálních projektů vznikne i v roce 2008, kdy bude ČT např. vysílat dvě velké sportovní události - MSLH a LOH."

Za ARBOinteractive její ředitel Tomáš Jankůj dodává: "ARBOinteractive bude i nadále v portfoliu skupiny hrát roli specialisty zaměřeného na interaktivní média. Společnost vznikla na základě strategického rozhodnutí centrály a je vůbec první (ale nikoliv poslední) čistě internetovou společností v rámci celé skupiny ARBOmedia AG. Jádro obchodních aktivit je soustředěno kolem sítě obsahově zaměřených serverů SUN oslovující více než dva milióny uživatelů, která se pravidelně umisťuje mezi TOP 10 nejnavštěvovanějšími médii na internetu. Profesionální internetový tým, který operuje na on-line trhu od roku 1998, právě nyní společně s médii připravuje vznik další sítě internetových serverů."

ABROvison se chce specializovat na cross-marketing, využití direkt- a mobilního marketingu. Jejím cílem je stát se v oblastí inovativních komunikačních kanálů lídrem na trhu. Potřebné know-how jí poskytne její mezinárodní zakotvení. Důkazem, že rozvoj své činnosti myslí vážně, je i fakt, že se rozhodla od podzimu výrazně posílit své řady. Ke stávající ředitelce Susan Vyvial přibyl Country manager René Pour s více než 10letou zkušeností v telekomunikačních a direktmarketingových společnostech, který zodpovídá za vedení společnosti. Janette Turňová potom bude na místě Marketing&Account Direktorky odpovídat za strategické a konceptuální vedení klientů a jejich projektů.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

AI i její tvůrci před soudem

Pavel Houser , 22. duben 2018 09:30
Pavel Houser

John Kingston z anglické University of Brighton poskytl pro The Register svůj pohled na právní odpov...

Více







RSS 

Zprávičky

Facebook zvýšil zisk o 63 %, má 2,2 miliardy uživatelů

ČTK , 26. duben 2018 12:44

Tržby i zisk překonaly očekávání analytiků, akcie firmy v reakci umazaly část letošních ztrát....

Více 0 komentářů

Twitter vykázal další čtvrtletní zisk

ČTK , 26. duben 2018 10:00

Celkové tržby společnosti v 1. čtvrtletí meziročně vzrostly o 21 % na 664,9 milionu dolarů....

Více 0 komentářů

Amazon bude dodávat zboží až do auta, i bez přítomnosti majitele

ČTK , 26. duben 2018 09:00

Amazon koncem loňského rok zahájil službu doručování balíčků do prázdného bytu, nyní nabízí doručení...

Více 2 komentářů

Kalendář

30. 04.

03. 05.
Dell EMC World 2018
01. 05.

03. 05.
IFS World 2018
14. 05.

17. 05.
TechEd-DevCon 2018

Starší zprávičky

Správa phishingových kampaní pro každého

Pavel Houser , 26. duben 2018 08:00

S phishingovou sadou nové generace se prý i naprostí amatéři mohou úspěšně věnovat kybernetické krim...

Více 0 komentářů

Infor Visual 9 dostupný na českém a slovenském trhu

Pavel Houser , 25. duben 2018 12:13

Nová verze je odpovědí na současný nárůst zakázek a potřebu zvýšit výkonnost v malých a středně velk...

Více 0 komentářů

Apple začne splácet irské vládě miliardový daňový nedoplatek

ČTK , 25. duben 2018 10:00

Apple se proti předloňskému rozhodnutí Evropské komise o zaplacení 13 miliard eur odvolal, stejně ja...

Více 0 komentářů

Streamování je poprvé největším zdrojem příjmů hudebního průmyslu

ČTK , 25. duben 2018 09:00

Příjmy hudebního průmyslu se díky streamování začaly zvyšovat po dlouhém období poklesu. ...

Více 0 komentářů