Cleverlance dodala společnosti Essox unikátní řešení CRM včetně modernizovaného kontaktního centra

21. květen 2008 13:19 0 komentářů

Cleverlance Enterprise Solutions
Cleverlance Enterprise Solutions implementovala pro společnost Essox, zaměřující se na leasing a spotřebitelské úvěry, aplikaci pro práci s jejími zákazníky postavené na platformě Microsoft Dynamics CRM, jejíž integrovanou součástí je řešení OpenMinder od subdodavatele společnosti OpenOne. Výsledkem celého projektu je unikátní celopodnikové integrované řešení, které má jednotný pohled na zákazníka a podporuje celou zákaznickou agendu počínaje sjednáním leasingu či spotřebitelského úvěru až po případné vymáhání pohledávek z jednotného prostředí.

Pod vedením společnosti Cleverlance realizovali specialisté Cleverlance, Microsoftu a OpenOne projekt CRM v rekordně krátkém čase 5 měsíců. Díky vzájemné spolupráci všech zúčastněných včetně součinnosti zaměstnanců Essoxu vznikla unikátní aplikace umožňující centrální správu všech zákazníků. Cleverlance celý projekt nejen vedla, ale její přední SW architekti, ve spolupráci s architekty společnosti Microsoft, navrhli čistou architekturu celkového řešení a vývojáři Cleverlance provedli i vlastní integraci modulu kontaktního centra.

Přínosy nové aplikace CRM ocenili zástupci Essoxu Kateřina Kolafová a Tomáš Klíma takto: „Vzhledem k očekávanému nárůstu klientů jsme se museli poohlédnout po aplikaci, která by plně nahradila naši stávající a přitom nám přinesla zlepšení komfortu obsluhy našich zákazníků, zvýšila produktivitu práce a umožnila jednotný pohled na zákazníka napříč celou firmou v průběhu celého životního cyklu jeho kontraktu. Implementací integrovaného řešení MS Dynamics CRM a OpenMinder jsme tento cíl naplnili a vytvořili si prostor pro další rozvoj v této oblasti. Spolupráce se specialisty Cleverlance, Microsoft a OpenOne nám umožnila ve velmi krátkém čase a přitom v potřebné kvalitě implementovat řešení, které bylo velmi dobře přijato našimi uživateli, a věříme, že povede k i vyšší spokojenosti našich zákazníků a partnerů. Pro úspěch projektu bylo důležité i to, že se nejednalo o dodávku tří dodavatelů pro zadavatele, ale o velmi dobrou spolupráci jednoho projektového týmu sestaveného ze zástupců všech čtyřech firem“.

„Jsem rád, že jsme uspěli v tak silné konkurenci na dodávku systému pro řízení vztahu se zákazníky a zároveň mne velmi těší, že se nám podařilo v tak krátké době tuto aplikaci úspěšně dodat a nasadit do produkce. Věřím, že tento integrovaný systém pomůže Essoxu nejen zrychlit vyřizování zákaznických požadavků, ale zvýšit úspěšnost při nabídce celého portfolia jejích produktů, včetně zvýšení úspěšnosti při práci s neplatiči při vymáhání pohledávek,“ doplňuje k celému projektu Richard Stehlík, Business Development Manager společnosti Cleverlance.

O Cleverlance Enterprise Solutions a.s.

Cleverlance je nejrychleji rostoucí český dodavatel IT konzultačních služeb a komplexních SW řešení pro finanční a telekomunikační segment. Na konci roku 2007 získala Cleverlance formou akvizice společnost AEC a rozšířila tak své služby o oblast bezpečnosti informačních systémů. Cílem Cleverlance je podpora obchodních procesů zákazníků efektivní implementací SW řešení pro podporu nových obchodních požadavků.

Tým Cleverlance tvoří přes 500 specialistů. V roce 2007 dosáhla Cleverlance nárůstu meziročního obratu o 30 %. Podle žebříčku „Technology Fast 50“ sestaveném společností Deloitte v roce 2007 se Cleverlance stala druhou nejrychleji rostoucí českou IT firmou ve střední Evropě. Více informací o společnosti najdete na adrese: www.cleverlance.cz.

Více informací o Cleverlance Education Center naleznete zde: http://www.cleverlance.cz/cz/Skoleni/.

Informace o dceřiné společnosti TrustPort naleznete zde: www.trustport.cz


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
18. 02. WordCamp Praha 2017
RSS 

Zprávičky

ČTÚ pohrozil O2 a Vodafonu odebráním licencí na LTE kvůli cenám

ČTK , 22. leden 2017 14:00

Český telekomunikační úřad (ČTÚ) znovu vyzval operátory O2 a Vodafone, aby do měsíce snížili velkoob...

Více 0 komentářů

Menší e-shopy kvůli EET zruší platbu kartou

ČTK , 22. leden 2017 07:00

Řada menších tuzemských e-shopů od března, kdy pro ně začne platit elektronická evidence tržeb (EET...

Více 1 komentářů

Na další rozvoj ekonomického systému bude Praha vypisovat tendry

ČTK , 21. leden 2017 14:00

Na další rozvoj ekonomického systému Ginis bude Praha vypisovat jednotlivé veřejné zakázky. Pražští ...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Tržby IBM klesaly i ve 4.čtvrtletí loňského roku, akciím se daří

ČTK , 21. leden 2017 07:00

Americká počítačová společnost International Business Machines (IBM) zaznamenala další, již devatená...

Více 0 komentářů

Facebook postaví v Dánsku datové centrum

ČTK , 20. leden 2017 14:00

Americký provozovatel sociální sítě Facebook postaví v dánském městě Odense nové datové centrum, kte...

Více 0 komentářů

Americký Oracle převezme českou programátorskou firmu Apiary

ČTK , 20. leden 2017 12:00

Americký výrobce podnikového softwaru Oracle podepsal dohodu o převzetí české programátorské firmy A...

Více 0 komentářů

Internetová ekonomika za pět let posílila o 15 procent na 188 miliard

ČTK , 20. leden 2017 07:00

Objem internetové ekonomiky se předloni proti roku 2011 zvýšil o 15 procent na 188 miliard korun. Na...

Více 0 komentářů