HP a Jake Burton nabízejí malým a středním podnikatelům zkušenosti, jak vybudovat značku

04. březen 2008 13:09 0 komentářů

Hewlett-Packard
Společnost Hewlett-Packard dnes zahájila druhou fázi své integrované globální marketingové kampaně s názvem "What do you have to say?" ("Co můžete říci?") v regionu EMEA (Evropa, Střední Východ a Afrika) Toto je další krok ke vtažení zákazníků do revoluce jménem Print 2.0. V čele se zakladatelem a provozovatelem firmy Burton Snowboards Jake Burtonem je kampaň zaměřená na menší a střední podnikatele (SBS) s cílem poskytnout jim inspirativní myšlenky i prostředky k vybudování jména a značky.

Jake Burton a jeho výkonný tým s nimi sdílejí své podnikatelské zkušenosti a odborné znalosti na webové stránce www.hp.cz/burton. Menší a střední podnikatelé tak mají přístup jak k obsahu, tak i k tiskovým nástrojům, které jim pomohou rozvíjet jejich byznys, a mohou se také dozvědět, jak jim mohou být informační technologie prospěšné.

Návštěvníci stránek se mohou naučit, jak Jake Burton dovedl své podnikání od základní myšlenky až ke světoznámé značce, a základní principy a technologie, které provázely jeho cestu mezi nejznámější výrobce snowboardů. Senior vice president pro globální marketing Burtonu Bryan Johnston vysvětluje, jak tiskové a profesionální marketingové materiály napomohly k rozvoji značky Burton, IT ředitelka Kelly Sheridan objasňuje roli informačních technologií a tisku, kterou hrály v rozvoji a růstu Burtonu.

"Burton Snowboards je fantastický příběh úspěchu, úskalí a triumfů, které Jake a jeho tým zažili, když budovali svou firmu od samých začátků," říká víceprezidentka HP pro marketing divize Imaging & Printing Group v regionu EMEA Rebekah O’Flaherty. "HP by rádo inspirovalo své zákazníky a poskytlo jim prostředky a technologie, které jim pomohou k růstu jejich vlastních společností."

Interaktivní Burtonova webová stránka bude dostupná na více než 30 trzích a směsice online a tiskové reklamy na vybraných odbytištích. Svůj provoz startuje tento týden a bude pokračovat během roku.

Print 2.0 - přitahuje zákazníky k tisku
Print 2.0 je strategie HP k vytváření aktuálních tiskových úloh a profesionálního obsahu, který je čím dál více přesouván z počítače na web. Zaměřuje se na tři oblasti: vytváření snadnějšího tisku z webu, zvyšování digitálního obsahu a publikačních platforem HP pro všechny typy zákazníků a poskytnutí digitálních tiskových platforem příští generace, které zvýší rychlost tisku a sníží tiskové náklady pro náročnější trhy.

O společnosti HP

HP se zaměřuje na zjednodušení používání technologií pro všechny své zákazníky – od domácích uživatelů až po velké společnosti. S produkty, které zahrnují tisková řešení, osobní počítače, software, služby a IT infrastrukturu, patří HP mezi největší světové IT společnosti. Za čtyři fiskální čtvrtletí, končící 31. lednem 2008, dosáhly celkové tržby společnosti HP 107,7 miliard amerických dolarů. Další informace o HP (NYSE) jsou k dispozici na webu www.hp.cz.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Virtuální realitou proti strachu ze smrti

Pavel Houser , 18. červenec 2017 07:00
Pavel Houser

Lidé, kteří reportují „zážitky blízké smrti“, pak mnohdy mají ze smrti menší strach. Nedalo by se to...

Více






Kalendář

22. 07.

27. 07.
Black Hat 2017
27. 07.

30. 07.
Defcon 2017
27. 08.

31. 08.
VMworld 2017
RSS 

Zprávičky

Roboty využívá téměř čtvrtina českých menších firem

ČTK , 24. červenec 2017 10:00

Důvodem investic do robotizace nesmí být všeobecný trend, ale faktická potřeba. ...

Více 0 komentářů

Začne platit nový zákon, který má šetřit náklady na budování sítí

ČTK , 24. červenec 2017 09:00

Provozovatelé vodovodních, energetických i kanalizačních sítí budou muset umožnit přístup zájemců o ...

Více 0 komentářů

Šéfem nového úřadu pro kyberbezpečnost by měl být Navrátil

ČTK , 24. červenec 2017 08:00

Úřad měl dostat vlastní rozpočtovou kapitolu. ...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

China Unicom má slíbeno od investorů 12 miliard dolarů

ČTK , 23. červenec 2017 10:14

Připravovaná investice je součástí snahy čínské vlády oživit státní giganty soukromým kapitálem. ...

Více 0 komentářů

Čína chce být do 2025 světovým lídrem v oblasti umělé inteligence

ČTK , 22. červenec 2017 09:00

Plán přichází v době, kdy USA chtějí více kontrolovat investice, včetně investic do umělé inteligenc...

Více 0 komentářů

Santa Fe se chystá na premiéru opery o Jobsovi

ČTK , 22. červenec 2017 08:00

Spád opery je stejně rychlý a dynamický jako technologie, které Jobs vytvořil, tvrdí autoři....

Více 0 komentářů

Policejní úřady USA a EU zakročily proti ilegálním serverům

ČTK , 21. červenec 2017 10:00

Kromě AlphaBay se zásah týkal také ilegálního tržiště darknetu Hansa....

Více 1 komentářů