HP a Jake Burton nabízejí malým a středním podnikatelům zkušenosti, jak vybudovat značku

04. březen 2008 13:09 0 komentářů

Hewlett-Packard
Společnost Hewlett-Packard dnes zahájila druhou fázi své integrované globální marketingové kampaně s názvem "What do you have to say?" ("Co můžete říci?") v regionu EMEA (Evropa, Střední Východ a Afrika) Toto je další krok ke vtažení zákazníků do revoluce jménem Print 2.0. V čele se zakladatelem a provozovatelem firmy Burton Snowboards Jake Burtonem je kampaň zaměřená na menší a střední podnikatele (SBS) s cílem poskytnout jim inspirativní myšlenky i prostředky k vybudování jména a značky.

Jake Burton a jeho výkonný tým s nimi sdílejí své podnikatelské zkušenosti a odborné znalosti na webové stránce www.hp.cz/burton. Menší a střední podnikatelé tak mají přístup jak k obsahu, tak i k tiskovým nástrojům, které jim pomohou rozvíjet jejich byznys, a mohou se také dozvědět, jak jim mohou být informační technologie prospěšné.

Návštěvníci stránek se mohou naučit, jak Jake Burton dovedl své podnikání od základní myšlenky až ke světoznámé značce, a základní principy a technologie, které provázely jeho cestu mezi nejznámější výrobce snowboardů. Senior vice president pro globální marketing Burtonu Bryan Johnston vysvětluje, jak tiskové a profesionální marketingové materiály napomohly k rozvoji značky Burton, IT ředitelka Kelly Sheridan objasňuje roli informačních technologií a tisku, kterou hrály v rozvoji a růstu Burtonu.

"Burton Snowboards je fantastický příběh úspěchu, úskalí a triumfů, které Jake a jeho tým zažili, když budovali svou firmu od samých začátků," říká víceprezidentka HP pro marketing divize Imaging & Printing Group v regionu EMEA Rebekah O’Flaherty. "HP by rádo inspirovalo své zákazníky a poskytlo jim prostředky a technologie, které jim pomohou k růstu jejich vlastních společností."

Interaktivní Burtonova webová stránka bude dostupná na více než 30 trzích a směsice online a tiskové reklamy na vybraných odbytištích. Svůj provoz startuje tento týden a bude pokračovat během roku.

Print 2.0 - přitahuje zákazníky k tisku
Print 2.0 je strategie HP k vytváření aktuálních tiskových úloh a profesionálního obsahu, který je čím dál více přesouván z počítače na web. Zaměřuje se na tři oblasti: vytváření snadnějšího tisku z webu, zvyšování digitálního obsahu a publikačních platforem HP pro všechny typy zákazníků a poskytnutí digitálních tiskových platforem příští generace, které zvýší rychlost tisku a sníží tiskové náklady pro náročnější trhy.

O společnosti HP

HP se zaměřuje na zjednodušení používání technologií pro všechny své zákazníky – od domácích uživatelů až po velké společnosti. S produkty, které zahrnují tisková řešení, osobní počítače, software, služby a IT infrastrukturu, patří HP mezi největší světové IT společnosti. Za čtyři fiskální čtvrtletí, končící 31. lednem 2008, dosáhly celkové tržby společnosti HP 107,7 miliard amerických dolarů. Další informace o HP (NYSE) jsou k dispozici na webu www.hp.cz.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Jak srovnávali jablka s hruškami

Pavel Houser , 27. květen 2017 14:30
Pavel Houser

Absurdní patent či ochranná známka, respektive absurdní výsledek sporu? A že je hloupost srovnávat j...

Více





RSS 

Zprávičky

Trendy v affiliate marketingu pro rok 2017

ITBiz.cz , 29. květen 2017 12:30

Posilování role mobilních zařízení v e-komerce a sledování uživatelů napříč zařízeními jsou hlavní l...

Více 0 komentářů

Zavedení EET se projevilo i na oblibě metod platby v e-shopech, některé zrušily platbu kartou

ČTK , 29. květen 2017 12:09

EET zasáhlo především ty úplně nejmenší hráče na trhu. Raději možnost platby kartou, která se v EET ...

Více 1 komentářů

Italský soud zrušil zákaz aplikace Uberu v zemi

ČTK , 29. květen 2017 08:00

Italská vláda slíbila, že do konce letošního roku zavede jasnější pravidla hospodářské soutěže....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Pracovní nabídky v SAP Services připravují roboti

Pavel Houser , 28. květen 2017 08:00

Ve společnosti SAP Services se podařilo zautomatizovat tvorbu pracovních nabídek napříč různými země...

Více 1 komentářů

Výdaje na reklamu na webech v dubnu stouply na 652 milionů Kč

ČTK , 27. květen 2017 09:04

Seznam získal 240 milionů, Mafra inkasovala 118 milionů a Economia 76 milionů korun....

Více 0 komentářů

Dell EMC podporuje transformaci IT s novými produkty pro open networking

Pavel Houser , 26. květen 2017 14:46

Přepínače Dell EMC pro Open Networking tvoří spolu se servery PowerEdge čtrnácté generace a špičkový...

Více 0 komentářů

Hodnota bitcoinu stoupla na nový rekord přes 2400 dolarů

ČTK , 26. květen 2017 09:23

K růstu bitcoinu přispívá příliv nového kapitálu a růst poptávky po dalších digitálních měnách....

Více 0 komentářů