HP a Jake Burton nabízejí malým a středním podnikatelům zkušenosti, jak vybudovat značku

04. březen 2008 13:09 0 komentářů

Hewlett-Packard
Společnost Hewlett-Packard dnes zahájila druhou fázi své integrované globální marketingové kampaně s názvem "What do you have to say?" ("Co můžete říci?") v regionu EMEA (Evropa, Střední Východ a Afrika) Toto je další krok ke vtažení zákazníků do revoluce jménem Print 2.0. V čele se zakladatelem a provozovatelem firmy Burton Snowboards Jake Burtonem je kampaň zaměřená na menší a střední podnikatele (SBS) s cílem poskytnout jim inspirativní myšlenky i prostředky k vybudování jména a značky.

Jake Burton a jeho výkonný tým s nimi sdílejí své podnikatelské zkušenosti a odborné znalosti na webové stránce www.hp.cz/burton. Menší a střední podnikatelé tak mají přístup jak k obsahu, tak i k tiskovým nástrojům, které jim pomohou rozvíjet jejich byznys, a mohou se také dozvědět, jak jim mohou být informační technologie prospěšné.

Návštěvníci stránek se mohou naučit, jak Jake Burton dovedl své podnikání od základní myšlenky až ke světoznámé značce, a základní principy a technologie, které provázely jeho cestu mezi nejznámější výrobce snowboardů. Senior vice president pro globální marketing Burtonu Bryan Johnston vysvětluje, jak tiskové a profesionální marketingové materiály napomohly k rozvoji značky Burton, IT ředitelka Kelly Sheridan objasňuje roli informačních technologií a tisku, kterou hrály v rozvoji a růstu Burtonu.

"Burton Snowboards je fantastický příběh úspěchu, úskalí a triumfů, které Jake a jeho tým zažili, když budovali svou firmu od samých začátků," říká víceprezidentka HP pro marketing divize Imaging & Printing Group v regionu EMEA Rebekah O’Flaherty. "HP by rádo inspirovalo své zákazníky a poskytlo jim prostředky a technologie, které jim pomohou k růstu jejich vlastních společností."

Interaktivní Burtonova webová stránka bude dostupná na více než 30 trzích a směsice online a tiskové reklamy na vybraných odbytištích. Svůj provoz startuje tento týden a bude pokračovat během roku.

Print 2.0 - přitahuje zákazníky k tisku
Print 2.0 je strategie HP k vytváření aktuálních tiskových úloh a profesionálního obsahu, který je čím dál více přesouván z počítače na web. Zaměřuje se na tři oblasti: vytváření snadnějšího tisku z webu, zvyšování digitálního obsahu a publikačních platforem HP pro všechny typy zákazníků a poskytnutí digitálních tiskových platforem příští generace, které zvýší rychlost tisku a sníží tiskové náklady pro náročnější trhy.

O společnosti HP

HP se zaměřuje na zjednodušení používání technologií pro všechny své zákazníky – od domácích uživatelů až po velké společnosti. S produkty, které zahrnují tisková řešení, osobní počítače, software, služby a IT infrastrukturu, patří HP mezi největší světové IT společnosti. Za čtyři fiskální čtvrtletí, končící 31. lednem 2008, dosáhly celkové tržby společnosti HP 107,7 miliard amerických dolarů. Další informace o HP (NYSE) jsou k dispozici na webu www.hp.cz.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Chatbot mluví za mrtvého – od nápadu k realizaci

Pavel Houser , 30. listopad 2016 13:00
Pavel Houser

Na webu The Verge popsala Casey Newton příběh dvou přátel (Eugenia Kuyda a Roman Mazurenko). Peripet...

Více





Kalendář

20. 03.

24. 03.
CeBIT 2017
RSS 

Zprávičky

Fitbit koupil průkopníka chytrých hodinek Pebble

ČTK , 09. prosinec 2016 15:00

Americký výrobce chytrých náramků a hodinek Fitbit koupil software, patenty a další aktiva duševního...

Více 0 komentářů

Američané možná umožní v letadlech telefonování přes wi-fi

ČTK , 09. prosinec 2016 13:00

Aerolinky ve Spojených státech by v budoucnu mohly umožňovat telefonování v letadle s použitím wi-fi...

Více 2 komentářů

Česká pošta od ledna zdraží posílání do zahraničí o pět až 20 Kč

ČTK , 09. prosinec 2016 11:39

Česká pošta od ledna zvýší ceny za posílání listovních zásilek do zahraničí o pět korun, balíky podr...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Za vzněcováním smartphonu iPhone 6 jsou vnější vlivy, tvrdí Apple

ČTK , 08. prosinec 2016 11:30

Firma Apple odmítla podezření čínských uživatelů svého chytrého telefonu iPhone 6, že za problémy s ...

Více 0 komentářů

Verizon prodá firmě Equinix datová centra za 3,6 miliardy USD

ČTK , 08. prosinec 2016 10:00

Největší americký mobilní operátor Verizon Communications prodá specializované společnosti Equinix 2...

Více 0 komentářů

Tchajwanský Foxconn jedná o rozšíření svých aktivit v USA

ČTK , 07. prosinec 2016 15:00

Tchajwanská společnost Foxconn jedná o rozšíření svých aktivit ve Spojených státech. Oznámila to dne...

Více 0 komentářů

Nejvyšší soud USA se postavil na stranu Samsungu proti Applu

ČTK , 07. prosinec 2016 12:30

Americký nejvyšší soud se v mnohaletém patentovém sporu mezi výrobci chytrých telefonů Apple a Samsu...

Více 0 komentářů