Průzkum společnosti Motorola: Mobilní pracovníci využívající GPS šetří svým podnikům peníze

30. červenec 2008 13:11 0 komentářů

Motorola Enterprise Mobility business
Společnost Motorola Enterprise Mobility business (dříve Symbol Technologies), vedoucí poskytovatel služeb a řešení v oblasti podnikové mobility, nechala vypravovat průzkum, jehož cílem bylo zjistit, jak jsou vnímány GPS aplikace v určitém průmyslovém oboru. Průzkum, kterého se účastnili severoameričtí řídící pracovníci z oblasti informačních technologií v odvětvích, jakými jsou doprava, výroba a spedice/skladování, jasně ukázal, že technologie využívající globální navigační systém (GPS) jsou nezbytným nástrojem pro jejich mobilní pracovníky. Technologie vybavené GPS pomáhají zvyšovat produktivitu pracovních sil a umožňují podnikům, aby zefektivnili svůj provoz díky snížení ročních provozních nákladů na práci a paliva.

Podle výzkumné studie bylo hlavní citovanou výhodou u téměř 50 % podniků, které v současné době využívají technologie s GPS, významné snížení spotřeby paliva – které odráželo zkrácení cestované vzdálenosti průměrně o 231, 2 mil na týden a písemně doložených 51 582 dolarů, které byly ušetřeny ročně za palivo. S více než miliónem kamionových dopravců ve Spojených státech by tak možné roční úspory paliva mohly dosáhnout až 53 miliard dolarů.

Studie rovněž zjistila, že podniky využívající technologie s GPS ušetřily přibližně 54 minut denně – což přeloženo do ročních úspor za úhradu práce znamená 5 484 dolarů na zaměstnance nebo 5,4 miliónu dolarů na sledovaný podnik. Vedle úspor nákladů byla lokalizačním aplikacím rovněž přičítána zásluha na vylepšení cest organizace nebo zaměstnance, ale i to, že společnosti mají možnost přesně vědět, kde se jejich zaměstnanci nacházejí v daný čas a dále možnost prozkoumání cestovního plánu před jeho využitím.

Zkoumané podniky naznačily, že díky GPS řešení mohou mobilní pracovníci trávit delší dobu s novými či stávajícími zákazníky, kterou by jinak spolkly dopravní zácpy či čas trávený nad hledáním cesty. Když byli respondenti dotázáni, proč by uvažovali o investici do GPS nebo dalších nových technologií, uvedli servis zákazníkům jako svou prioritu číslo jedna.

Průzkum identifikoval i další klíčové aplikace – navigaci pro lepší a včasné provedení úkolu a optimalizaci cesty. Navigace a optimalizace cesty řeší potíže, se kterými se terénní pracovníci často setkávají, když se v průběhu práce snaží najít nové zastávky a když zefektivňují dodávky.

“Mobilní pracovníci v terénu v dopravním a spedičním průmyslu se velmi často setkávají s problémy typu hledání nových zastávek, snižování výdajů na paliva a zlepšování včasného dodání zboží, které odčerpávají finanční i lidské zdroje v jejich organizacích,” uvedl Jim Hilton, ředitel divize řešení pro mobilitu společnosti Motorola Enterprise Mobility business. “Pomocí téměř 200 000 mobilních terminálů s integrovaným GPS, dodaných v minulém roce, a řešení pro mobilitu v terénu, které umožňují našim zákazníkům, aby efektivněji vykonávali svou práci, což se znatelně odrazí v jejich obchodních výsledních, Motorola pokračuje v řešení nejpalčivějších problémů tohoto odvětví, které byly identifikovány v rámci našeho výzkumu.”

Podniková mobilita pro dopravu, spedici a sklady
Motorola Enterprise Mobility business spojuje lidi s informacemi, když to potřebují a tam, kde to potřebují – díky čemuž se podniky mění a stávají se produktivnějšími, efektivnějšími a pozornějšími vůči svým zákazníkům. Motorola poskytuje nesrovnatelnou platformu, portfolio a partnerskou síť aplikací, které umožní mobilitu napříč celou řadou průmyslových odvětví – uvnitř i vně budov. S touto komplexní infrastrukturou bezdrátových sítí, mobilními zařízeními a softwarem pro správu mohou dopravní a spediční společnosti bezpečně poskytovat nepřerušovaný tok informací pracujícím od nejvzdálenější kanceláře až po sklad a poté přímo k řidiči, který dodává zakázku, s přehledem, efektivitou a kontrolou – což jim pomáhá, aby byli plně informováni při důležitém rozhodování.

Podnikový digitální asistent MC75 (EDA)
V nedávné době ohlášený podnikový digitální asistent Motorola MC75 (EDA) nejen, že rozšiřuje nabídku odolných mobilních terminálů s integrovanou GPS schopností, ale také zahrnuje řadu vylepšených technologií, které jsou klíčem k další generaci bohatě vybavených a schopných obchodních aplikací. Tyto technologie zahrnují 3.5G HSDPA a 3G CDMA-EVDO (Rev A) podporu pro hlasové a datové služby po celém světě; vysokovýkonnostní snímání jak 1D, tak 2d čárových kódů; 2megapixelový samozaostřovací a barevný fotoaparát s vysokou rozlišovací schopností pro celou řadu aplikací, které umí načítat obraz; 802.11a/b/g bezdrátovou LAN (WLAN) síť, Bluetooth a VGA displej s vysokým rozlišením. Tato nebývalá kombinace místní a celoareálové bezdrátové komunikace v reálném čase spolu se schopnostmi pokročilého sběru dat umožňuje lepší automatizaci pracovních sil, nižší výskyt chyb, a produktivitu tam, kde je potřeba vykonat práci.

O výzkumu
Motorola zadala vypracování nezávislé výzkumné studie, která zamýšlela prozkoumat postoje a vzorce chování při rozhodovacím procesu u severoamerických řídících pracovníků v dopravě a spedici. Více než 255 severoamerických řídících pracovníků z oblasti IT a telekomunikací doplnilo tento průzkum prostřednictvím e-Rewards, globální on-line skupiny pro výzkum trhu, která je jednou z největších na trhu s účastí více než 4,2 miliónů spotřebitelů a podniků. Cílem tohoto průzkumu bylo zjistit, jak jsou celkově vnímány GPS aplikace/aplikace s navigačními systémy v rámci průmyslových odvětví se službami v terénu s důrazem na dopravní a spediční/skladový průmysl.

O společnosti Motorola

Motorola je celosvětově známý dodavatel technologií a produktů pro mobilní komunikaci a vysokorychlostní internet. Vize Mobilita bez hranic zavazuje společnost Motorola pomáhat svým zákazníkům v kontaktu s jejich blízkými, k získávání potřebných informací a neomezenému přístupu k informacím.

Svého cíle dosahuje prostřednictvím špičkových produktů a spolehlivých služeb, které zahrnují komunikační infrastrukturu, řešení podnikové mobility, digitální set-top-boxy, kabelové modemy a mobilní zařízení včetně příslušenství Bluetooth. Motorola, zařazená do žebříčku Fortune 100, dosáhla v roce 2007 obratu ve výši 36,6 miliardy USD. Pro podrobnější informace o společnosti navštivte prosím www.motorola.com.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Chatbot mluví za mrtvého – od nápadu k realizaci

Pavel Houser , 30. listopad 2016 13:00
Pavel Houser

Na webu The Verge popsala Casey Newton příběh dvou přátel (Eugenia Kuyda a Roman Mazurenko). Peripet...

Více





Kalendář


RSS 

Zprávičky

Telefony Nokia se příští rok vrátí na trh

ČTK , 02. prosinec 2016 10:30

Chytré telefony se značkou Nokia se objeví zpátky na trhu v příštím roce. Finská společnost Nokia dn...

Více 1 komentářů

CETIN nabídne příští rok operátorům připojení až 250 Mbit/s

ČTK , 01. prosinec 2016 17:00

Společnost Česká telekomunikační infrastruktura (CETIN) zvýší od května příštího roku rychlost inter...

Více 0 komentářů

Akcie Samsungu stouply na nový rekord

ČTK , 01. prosinec 2016 12:00

Akcie jihokorejské společnosti Samsung Electronics dnes stouply o více než čtyři procenta na nový re...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

FBI bude moci s povolením soudu pronikat do jakýchkoli počítačů

ČTK , 01. prosinec 2016 10:30

V americkém Senátu dnes selhal poslední pokus o zablokování rozšířených policejních pravomocí, které...

Více 2 komentářů

Gartner:Prodej tabletů v ČR letos klesne o osm procent na 1,1 mil

ČTK , 30. listopad 2016 14:00

Zájem o tablety letos dále klesá. Prodej tabletů a hybridních notebooků na českém trhu se letos sníž...

Více 0 komentářů

Grafen opracovaný laserem

Pavel Houser , 30. listopad 2016 11:00

Na Iowa State University přišli s další metodou pro tištění grafenových součástek. V tomto případě j...

Více 0 komentářů

GFI Software přichází s beta verzí pokročilé cloudové ochrany e-mailu

Petr Velecký , 29. listopad 2016 18:00

Beta verzi své nejnovější cloudové platformy pro zajištění bezpečnosti a kontinuity provozu podnikov...

Více 0 komentářů