Sdílení zkušeností mezi uživateli internetu získává stále větší oblibu

18. duben 2008 13:25 0 komentářů

MrTester
Internet je ideálním médiem pro výměnu informací v různé podobě. Speciálním případem jsou i tzv. uživatelské recenze. Ty internetovým návštěvníkům dávají dobrou možnost zjistit si předem o výrobku či službě, která je zajímá, dostatek informací a zkušeností ostatních. Na českém internetu se v nedávné době objevil nový hráč v oblasti uživatelských recenzí server MrTester.cz.

Především v poslední době se lze stále častěji na internetu setkat s uživatelskými recenzemi, tedy články, ve kterých se uživatelé snaží popsat vlastnosti vybraných výrobků či služeb, a zejména pak shrnout vlastní zkušenosti s nimi. Až do nedávna však v prostředí českého internetu neexistovala žádná možnost, jak by bylo možné tyto recenze přehledně a na jednom místě uchovávat a sdílet. To se však změnilo počátkem tohoto roku, kdy byl oficiálně uveden do provozu internetový portál na adrese www.MrTester.cz.

„Sami jsme na internetu často hledali zkušenosti ostatních s různými výrobky nebo službami. Existuje sice mnoho webů, které například možnost diskuze u nabízených produktů mají, ale citelně nám chybělo nějaké jedno místo, kde by byly recenze nejen produktů, ale i služeb hezky pohromadě“, popisuje Edvard Miškej, ředitel společnosti Almex s.r.o., která MrTester.cz provozuje, jak společně s kolegou přišli na nápad tento projekt zrealizovat.

Objektivní zkušenosti se hledají těžko
Najít objektivní a nezávislé hodnocení není vždy snadné. MrTester.cz by však měl uživatelům pomoci zorientovat se v záplavě informací a poskytnout jim maximální množství důvěryhodných podkladů, zda daný výrobek nebo službu využít, či se jim naopak vyhnout. Hodnocení lidí, která vycházejí z osobních zkušeností, mohou být přitom velice cenná, neboť díky nim má uživatel možnost poznat výrobky a služby tak říkajíc v pravém světle, nikoliv pouze na základě reklamních textů samotných výrobců a prodejců.

Budoucnost projektu
Jaká čeká projekt MrTester.cz budoucnost ukáže až čas. Již nyní je ale jasné, že projekt se stále rozvíjí a uživatelé se tak mohou těšit na další novinky. „V blízké době bychom určitě rádi zavedli speciální služby či odměny pro nejaktivnější pisatele recenzí a také bychom chtěli připravovat měsíční ankety o nejlepší výrobky či služby“, nastiňuje další možný vývoj portálu MrTester.cz Edvard Miškej.

O MrTester.cz

Web MrTester.cz je jedním z nekomerčních projektů společnosti Almex s.r.o., který se zaměřuje na shromažďování uživatelských recenzí přehledně členěných do mnoha kategorií. Jeho cílem je vytvořit portál, kde by návštěvníci našli skutečně nezávislé hodnocení nejrůznějších produktů a služeb.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Sociální sítě pro B2B? Bláznovství!

Richard Jan Voigts , 17. květen 2017 07:00
Richard Jan Voigts

Agentura Ami Digital provedla průzkum ohledně využívání sociálních sítí v České republice. Ami Digit...

Více





RSS 

Zprávičky

Tři zranitelnosti a opravy: Samba, Joomla, videopřehrávače

Pavel Houser , 25. květen 2017 16:30

Vektorem útoku může být i soubor s titulky....

Více 0 komentářů

Lenovo opět v zisku

ČTK , 25. květen 2017 15:32

Lenovo se snaží omezit svou závislost na trhu s PC a rozšiřuje aktivity v oblasti chytrých telefonů ...

Více 0 komentářů

Zákon o elektronické identifikaci Sněmovna asi schválí beze změn

ČTK , 25. květen 2017 09:00

Jedním z cílů nových občanských průkazů je poskytnout držitelům elektronický podpis....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

PayPal rozšiřuje ochranu prodejců v ČR

Pavel Houser , 25. květen 2017 08:00

Tento program se dříve v České republice vztahoval jen na hmotné zboží, nyní se rozšiřuje i o služby...

Více 0 komentářů

Firmy zabývající se virtuální realitou zakládají asociaci

ČTK , 24. květen 2017 16:00

Cílem je propojit vývojářské týmy s universitami, investičními fondy a soukromým sektorem....

Více 0 komentářů

Sněmovna schválila novelu upravující přechod na vysílání DVB-T2

ČTK , 24. květen 2017 13:05

"Já jsem tam postrádal něco ve prospěch virtuálních mobilních operátorů," uvedl budoucí ministr fina...

Více 0 komentářů

Google chce propojit data z webové reklamy s nákupy v kamenných obchodech

ČTK , 24. květen 2017 10:46

Technologie dokáže propojit informace o tom, na co lidé na webu klikají a za co pak platí kartou v k...

Více 2 komentářů