O2 Smart Roaming – bezstarostná komunikace na cestách do zahraničí

20. květen 2008 13:32 0 komentářů

Telefónica O2
Pokud se chystáte na cesty, můžete si i letos zpříjemnit zahraniční dovolenou nabídkou výhodného mobilního volání od O2. Tarif O2 Smart Roaming opět přináší levné volání ze 14ti oblíbených prázdninových destinací a 30 minut zdarma na příchozí hovory. Volat svým blízkým můžete navíc nejen s nohama na zemi, ale při cestě do zahraničí i z výšky několika kilometrů.

Zákazníci mobilních služeb O2, kteří si aktivují O2 Smart Roaming, platí na svých cestách ve 14ti vybraných zemích za odchozí hovory pouhých 11,78 Kč/min s DPH. Ceny se vztahují na všechny odchozí hovory do České republiky a volání v rámci O2 Smart destinací. Všichni zákazníci navíc získají každý měsíc v rámci roamingu 30 minut zdarma na příchozí hovory ve vybraných zemích bez jakýchkoliv měsíčných nebo aktivačných poplatků. Tarif O2 Smart Roaming je možné aktivovat zasláním SMS zprávy ve tvaru SMART na číslo 999111. Aktivaci lze provést také prostřednictvím zákaznické linky *11 nebo na kterékoliv značkové prodejně O2.

"Tarif O2 Smart Roaming nabízíme od června 2007. Díky jeho vysoké oblíbenosti u zákazníků se stal součástí trvalé roamingové nabídky," říká Matts Johansen, výkonný ředitel marketingu pro rezidenční segment společnosti Telefónica O2 Czech Republic a dodává: "Od uvedení tohoto tarifu na trh si jej aktivovalo více než 300 tisíc zákazníků.

O2 Smart destinace
O2 Smart Roaming zahrnuje vyhledávané letní destinace českých turistů, jakými jsou Chorvatsko, Slovensko, Francie, Itálie, Španělsko, Kypr, Malta, Bulharsko a Řecko. Součástí nabídky jsou navíc i mimoevropské země Egypt, Tunisko, Turecko, Malajsie a Thajsko, které jsou také oblíbeným cílem mnohých cestovatelů.

Více informací na www.cz.o2.com.

Volání z výšky tisíců metrů
Zákazníci O2 mohou v současné době používat mobilní telefony při cestách do zahraničí také na vybraných aerolinkách. Za telefonát v letové hladině zaplatí za minutu volání 65,45 Kč s DPH, příchozí hovor je pak vyjde na 53,55 Kč s DPH. Za 11,78 Kč s DPH mohou všichni pasažéři vybraných letů také posílat SMS zprávy. Nyní lze používat mobilní telefony na vybraných letech společností Air France a Emirates. V brzké době plánují technologie spustit také například British Midland, TAP Portugal, Shenzhen Airlines, Ryanair, Royal Jordanian Airlines či Jazeera Airways.

O společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s.

Telefónica O2 Czech Republic, a.s., je prvním integrovaným operátorem v České republice, který vznikl 1. července 2006 spojením nejvýznamnějšího provozovatele pevných linek, ČESKÉHO TELECOMU, a.s., a nejsilnějšího mobilního operátora, Eurotel Praha, spol. s r.o., do jedné telekomunikační společnosti. Společnost dnes provozuje více než sedm miliónů mobilních a pevných linek, což z ní činí jednoho z vedoucích poskytovatelů plně konvergentních služeb na světě.

Telefónica O2 Czech Republic nabízí nejucelenější nabídku hlasových a datových služeb v České republice. Mimořádnou pozornost věnuje využití růstového potenciálu především v datové a internetové oblasti. Společnost provozuje nejrozsáhlejší pevnou a mobilní síť včetně sítí 3. generace – datovou síť CDMA a síť UMTS, která umožňuje přenos dat, hlasu, obrazu a videa. Telefónica O2 Czech Republic nabízí také největší síť WiFi hotspotů v zemi.

O společnosti Telefónica O2 Europe

Společnost Telefónica O2 Europe zahrnuje kromě sítí mobilních operátorů ve Velké Británii, Irsku a na Slovensku i fixní a mobilní sítě v Německu a České republice. Všichni tito operátoři se vůči svým rezidenčním zákazníkům prezentují pod značkou ‚O2. Telefónica O2 Europe je vlastníkem 50 % podílu ve společných podnicích Tesco Mobile ve Velké Británii a Tchibo Mobilfunk v Německu. Zároveň je 100 % vlastníkem společnosti Be, vedoucího poskytovatele fixních širokopásmových služeb ve Velké Británii. Do skupiny navíc patří i operátor fixních a mobilních služeb na ostrově Man – společnost Manx Telecom.

Telefónica O2 Europe je součástí skupiny Telefónica a sídlí ve Slough ve Velké Británii, má více než 40 milionů zákazníků fixních a mobilních služeb.

O společnosti Telefónica

Společnost Telefónica je z hlediska tržní kapitalizace jedním z největších telekomunikačních operátorů na světě. Své obchodní aktivity zaměřuje především na služby pevné a mobilní telefonie, přičemž za klíčový nástroj k rozvoji obojího považuje širokopásmové připojení.

Společnost ve významném rozsahu působí ve 24 zemích světa a počet jejích zákazníků dosahuje více než 228 milionů. Svoji růstovou strategii zaměřuje Telefónica především na trhy, kde má významnou pozici: Španělsko, Evropu a Latinskou Ameriku.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Kradená auta: Další úkol pro bezpečnostní kamery

Pavel Houser , 16. srpen 2017 06:30
Pavel Houser

Bezpečnostní kamery, které hledají ukradená vozidla nebo mají za úkol vozidlo jednoznačně identifiko...

Více






Kalendář

24. 08. Webinář Synology - DSM 6.1 - Virtual Machine Manager
27. 08.

31. 08.
VMworld 2017
01. 09.

06. 09.
IFA 2017
RSS 

Zprávičky

Apple opouští myšlenku výroby samořízeného vozu

ČTK , 23. srpen 2017 10:54

Do projektu Titan, který odstartoval v roce 2014, šel Apple se svým standardním nasazením. Projekt s...

Více 0 komentářů

Podíl sociálních sítí na on-line reklamě vzroste na pětinu

ČTK , 23. srpen 2017 09:00

Největší rozpočty mají každoročně technologické firmy, automobilové společnosti, obchodní řetězce, o...

Více 0 komentářů

Seznam chce za 3 roky prodávat polovinu reklamy na aukcích

ČTK , 23. srpen 2017 08:00

Mobily již nyní zprostředkovávají až 40 % přístupů na služby Seznamu....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Útočníci si oblíbili sadu exploitů Lost in Translation

Pavel Houser , 22. srpen 2017 10:21

Studie mapuje vývoj malwaru v České republice a ve světě ve druhém čtvrtletí. ...

Více 0 komentářů

České Radiokomunikace nabízejí i privátní cloud

Pavel Houser , 22. srpen 2017 08:00

Řešení je podle CRA vhodné pro provoz citlivých, náročných a exponovaných aplikací a ukládání citliv...

Více 0 komentářů

LG V30 bude mít displej OLED FullVision

Pavel Houser , 21. srpen 2017 11:42

P-OLED vzniká umísťováním pixelů na plastový substrát, který je mnohem pevnější než skleněná základn...

Více 0 komentářů

Jak funguje byznys na tuzemském YouTube

ČTK , 21. srpen 2017 09:47

Zájem Čechů o sledování videí na YouTube vzrostl letos meziročně o 35 procent. Poptávka se přesouvá ...

Více 0 komentářů