Změny v managementu divize pro firemní zákazníky společnosti Telefónica O2 Czech Republic

08. říjen 2007 13:28 0 komentářů

Telefónica O2
S účinností od 1. října 2007 dochází ve společnosti Telefónica O2 Czech Republic k následujícím změnám v managementu divize pro firemní zákazníky. Novým ředitelem pro prodej veřejné správě se stává Zdeněk Dutý, který do společnosti Telefónica O2 Czech Republic přišel ze společnosti DELTAX Systems, a. s., kde zastával pozice ve vrcholovém vedení společnosti a působil jako místopředseda představenstva společnosti.

"Jsem rád, že náš úspěšný tým pro státní správu a samosprávu povede pan Dutý. Věřím, že jeho dlouholeté zkušenosti ještě dále posílí pozice společnosti Telefónica O2 v oblasti státní správy a samosprávy", uvedl Tomáš Ječný, výkonný ředitel pro prodej - korporátní segment a veřejná správa a dodává: "věřím, že i s jeho pomocí se společnost stane největším a nevýznamnějším systémovým intergrátorem pro státní správu v roce 2008."

Jan Los, dosavadní ředitel prodeje pro veřejnou správu, bude zastávat pozici ředitele prodeje pro podnikatelský segment.

" Malé a střední firmy jsou pro nás strategickou klientelou. Chceme pro ně být preferovaným dodavatelem díky komplexní nabídce telekomunikačních a IT řešení, vysoké kvalitě služeb a péče. Náročnost firemní klientely na kvalitu péče, přípravu řešení na míru i na poměr přínosu a ceny využívaných služeb, se neustále zvyšuje a proto je Honza Los jednoznačně posilou pro náš tým. Má rozsáhlé zkušenosti ze segmentu velkých korporací a státní správy a věřím, že naši klienti se mohou těšit na inovativní služby a další zkvalitnění péče," říká Martina Lovčíková, ředitelka pro podnikatelský segment.

O společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s.

Telefónica O2 Czech Republic, a.s., je prvním integrovaným operátorem v České republice, který vznikl 1. července 2006 spojením nejvýznamnějšího provozovatele pevných linek, ČESKÉHO TELECOMU, a.s., a nejsilnějšího mobilního operátora, Eurotel Praha, spol. s r.o., do jedné telekomunikační společnosti. Společnost dnes provozuje téměř osm miliónů mobilních a pevných linek, což z ní činí jednoho z vedoucích poskytovatelů plně konvergentních služeb na světě.

Telefónica O2 Czech Republic nabízí nejucelenější nabídku hlasových a datových služeb v České republice. Mimořádnou pozornost věnuje využití růstového potenciálu především v datové a internetové oblasti. Společnost provozuje nejrozsáhlejší pevnou a mobilní síť včetně unikátních sítí 3. generace – datovou síť CDMA a síť UMTS, která umožňuje přenos dat, hlasu, obrazu a videa. Telefónica O2 Czech Republic nabízí také největší síť WiFi hotspotů v zemi.

V rámci mezinárodní skupiny Telefónica patří Telefónica O2 Czech Republic ke skupině O2. Právě značku O2 firma využívá pro všechny své marketingové aktivit. Ta je ve veškeré komunikaci podpořena značkou mateřské společnosti Telefónica.

O společnosti Telefónica O2 Europe

Společnost Telefónica O2 Europe zahrnuje kromě sítí mobilních operátorů ve Velké Británii, Irsku a na Slovensku i fixní a mobilní sítě v Německu a České republice. Všichni tito operátoři se vůči svým rezidenčním zákazníkům prezentují pod značkou ‚O2. Telefónica O2 Europe je vlastníkem 50 % podílu ve společných podnicích Tesco Mobile ve Velké Británii a Tchibo Mobilfunk v Německu. Zároveň je 100 % vlastníkem společnosti Be, vedoucího poskytovatele fixních širokopásmových služeb ve Velké Británii. Do skupiny navíc patří i operátor fixních a mobilních služeb na ostrově Man – společnost Manx Telecom.

Telefónica O2 Europe je součástí skupiny Telefónica a sídlí ve Slough ve Velké Británii, má více než 40 milionů zákazníků fixních a mobilních služeb.

O společnosti Telefónica

Společnost Telefónica je z hlediska tržní kapitalizace jednou z největších telekomunikačních firem na světě. Své obchodní aktivity zaměřuje především na služby pevné a mobilní telefonie, přičemž za klíčový nástroj k rozvoji obojího považuje širokopásmové připojení.

Společnost ve významném rozsahu působí ve 23 zemích světa a počet jejích zákazníků dosahuje více než 212 milionů.

Veškeré akcie společnosti Telefónica jsou kotované na burze a dělí se o ně více než 1,5 miliónu přímých akcionářů. Základní kapitál je v současnosti rozdělen mezi 4 921 130 397 kmenových akcií obchodovaných na španělské burze (Madrid, Barcelona, Bilbao a Valencie) i na burzách v Londýně, Paříži, Frankfurtu, Tokiu, New Yorku, Limě, Buenos Aires a São Paulu.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Pravidlo dvou pizz

Petr Zavoral , 22. květen 2018 00:00
Petr Zavoral

Úvodem pozdrav všem nerdům a geekům. Prostě celé naší IT komunitě. Zdá se to být zbytečné, ale věřte...

Více







RSS 

Zprávičky

Hospodářská komora: Zavedení GDPR vyjde české firmy na 25 miliard korun

ČTK , 25. květen 2018 16:00

Podle komory by podnikatelům pomohlo, kdyby jim stát průběžně sděloval, jaké nedostatky v rámci kont...

Více 1 komentářů

IBM v čele celosvětové iniciativy na využití cloudu, dat, AI a blockchainu

Pavel Houser , 25. květen 2018 13:57

Firma IBM dnes se svými partnery spustila iniciativu Call for Code. ...

Více 0 komentářů

Baterie lithium-síra mají vystřídat li-ion

Pavel Houser , 25. květen 2018 10:00

Ještě pravděpodobně přijde jedna generace li-ion, která opět navýší kapacitu, ale pak už začne naráž...

Více 0 komentářů

Kalendář

25. 05.

27. 05.
openSUSE Conference 2018
25. 05.

26. 05.
ActInSpace 2018
29. 05.

31. 05.
Reklama Polygraf 2018

Starší zprávičky

Lenovo: propad do ztráty

ČTK , 25. květen 2018 09:00

Tržby ale ve finančním roce do konce března stouply o 5 % na 45,35 miliardy dolarů....

Více 0 komentářů

Trh IT i kancelářské techniky v ČR klesl

Pavel Houser , 25. květen 2018 08:00

V rámci přenosných počítačů se podle GfK dařilo segmentu ultratenkých a herních zařízení....

Více 0 komentářů

Nové telefony Android mají předinstalovaný malware

Pavel Houser , 24. květen 2018 15:25

Infikovány jsou telefony ve více než 100 zemích světa, včetně ČR, Německa, Velké Británie, Ruska, It...

Více 0 komentářů

Dvě třetiny tuzemských e-shopů nejsou připraveny na GDPR

ČTK , 24. květen 2018 10:00

Reklamní sdělení posílaná e-mailem tvoří v průměru až 25 % obratu on-line obchodů. ...

Více 0 komentářů