Soitron nabízí Teleopti CCC: systém pro plánování zdrojů call center

03. březen 2008 13:12 0 komentářů

Soitron CZ
Systémový integrátor a konzultační společnost Soitron CZ uzavřel partnerství se švédskou společností Teleopti a získal status Silver Partner. Firmy začaly v Česku společně poskytovat vyspělé řešení Teleopti CCC pro řízení pracovních sil v call centrech. Hlavní předností tohoto řešení je dynamické plánování lidských zdrojů s využitím znalostí a úrovně operátora. „Teleopti CCC umožňuje efektivní tvorbu dlouhodobých plánů pracovních směn, flexibilitu a rychlou reakci na změny i během pracovního dne. Součástí systému je i mnoho reportů a analýz. Řešení od společnosti Teleopti patří k nejlepším systémům tohoto druhu na světě,“ řekl ředitel společnosti Soitron CZ Martin Půlpán.

Systém pro plánování lidských zdrojů v call centrech od společnosti Teleopti – takzvaný Workforce Management – představuje softwarovou nadstavbu IP kontaktního centra. Teleopti CCC umožňuje efektivně plánovat směny operátorů, optimalizovat provozní zatížení, výrazně zjednodušit plánování dovolených, školení jednotlivců i celých týmů. Systém umožňuje detailně nastavit i další provozní parametry kontaktního centra, například směnný provoz či státní svátky.

Řešení Teleopti CCC dovoluje pružně reagovat na náhlé změny, které mohou během provozu kontaktního centra vznikat. „Plánování je tak efektivnější i rychlejší, navíc dovoluje operátorům sledovat svůj kalendář, automaticky měnit směny a vytvářet změny dle osobních požadavků prostřednictvím webového rozhraní aplikace,“ dodal Martin Půlpán. Uložená data mohou být použita pro hodnocení operátorů, sledování dovolené a podobně.

Společnost Soitron CZ patří mezi klíčové hráče v oblasti implementací IP kontaktních center. Svá řešení nabízí zejména na platformě Cisco Unified Contact Centre (UCC). Soitron CZ nabízí zákazníkům nejen dodávku potřebné technologie, ale i její integraci do stávajícího prostředí call centra. Související služby zahrnují servis, dohled, optimalizaci provozu a procesů uvnitř kontaktního centra včetně řízení lidských zdrojů. „Call centrum je důležité nejen dobře technologicky vybavit, ale i právně nastavit. Musíme optimalizovat jak jednotlivé procesy, tak systém řízení zdrojů. Jedině tak lze maximálně využít všech výhod nových technologií a reálně ušetřit na provozních nákladech,“ uzavřel Martin Půlpán, ředitel společnosti Soitron CZ.

O společnosti Soitron

Soitron je mezinárodní společnost působící na evropském trhu v oblasti systémové integrace a správy IT infrastruktury. Poskytuje datové a telekomunikační služby včetně dodávky obsahující komplexní řešení komunikačního prostředí. Soitron je Gold Partnerem společností Cisco Systems a Microsoft. Je též držitelem řady významných odborných certifikací z různých oblastí IT. Jeho klienty jsou společnosti z různých oborů činnosti, státní instituce, banky, nemocnice, podnikatelské subjekty a obchodní řetězce. Soitron je v České republice zastoupen dceřinou společností Soitron CZ, která má pobočky v Praze a Liberci a obsluhuje své zákazníky nejen v ČR, ale i v zahraničí.

Konsolidovaný roční obrat společnosti Soitron činí zhruba 1 miliardu Kč. Firma zaměstnává více než 800 lidí, z nichž přibližně 700 jsou IT specialisté. Centrála společnosti je na Slovensku se sídlem v Bratislavě.

Více informací o společnosti najdete na webových stránkách www.soitron.cz.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Sociální sítě pro B2B? Bláznovství!

Richard Jan Voigts , 17. květen 2017 07:00
Richard Jan Voigts

Agentura Ami Digital provedla průzkum ohledně využívání sociálních sítí v České republice. Ami Digit...

Více





RSS 

Zprávičky

Dell EMC podporuje transformaci IT s novými produkty pro open networking

Pavel Houser , 26. květen 2017 14:46

Přepínače Dell EMC pro Open Networking tvoří spolu se servery PowerEdge čtrnácté generace a špičkový...

Více 0 komentářů

Hodnota bitcoinu stoupla na nový rekord přes 2400 dolarů

ČTK , 26. květen 2017 09:23

K růstu bitcoinu přispívá příliv nového kapitálu a růst poptávky po dalších digitálních měnách....

Více 0 komentářů

Tři zranitelnosti a opravy: Samba, Joomla, videopřehrávače

Pavel Houser , 25. květen 2017 16:30

Vektorem útoku může být i soubor s titulky....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Lenovo opět v zisku

ČTK , 25. květen 2017 15:32

Lenovo se snaží omezit svou závislost na trhu s PC a rozšiřuje aktivity v oblasti chytrých telefonů ...

Více 0 komentářů

Zákon o elektronické identifikaci Sněmovna asi schválí beze změn

ČTK , 25. květen 2017 09:00

Jedním z cílů nových občanských průkazů je poskytnout držitelům elektronický podpis....

Více 0 komentářů

PayPal rozšiřuje ochranu prodejců v ČR

Pavel Houser , 25. květen 2017 08:00

Tento program se dříve v České republice vztahoval jen na hmotné zboží, nyní se rozšiřuje i o služby...

Více 1 komentářů

Firmy zabývající se virtuální realitou zakládají asociaci

ČTK , 24. květen 2017 16:00

Cílem je propojit vývojářské týmy s universitami, investičními fondy a soukromým sektorem....

Více 0 komentářů