Soitron nabízí Teleopti CCC: systém pro plánování zdrojů call center

03. březen 2008 13:12 0 komentářů

Soitron CZ
Systémový integrátor a konzultační společnost Soitron CZ uzavřel partnerství se švédskou společností Teleopti a získal status Silver Partner. Firmy začaly v Česku společně poskytovat vyspělé řešení Teleopti CCC pro řízení pracovních sil v call centrech. Hlavní předností tohoto řešení je dynamické plánování lidských zdrojů s využitím znalostí a úrovně operátora. „Teleopti CCC umožňuje efektivní tvorbu dlouhodobých plánů pracovních směn, flexibilitu a rychlou reakci na změny i během pracovního dne. Součástí systému je i mnoho reportů a analýz. Řešení od společnosti Teleopti patří k nejlepším systémům tohoto druhu na světě,“ řekl ředitel společnosti Soitron CZ Martin Půlpán.

Systém pro plánování lidských zdrojů v call centrech od společnosti Teleopti – takzvaný Workforce Management – představuje softwarovou nadstavbu IP kontaktního centra. Teleopti CCC umožňuje efektivně plánovat směny operátorů, optimalizovat provozní zatížení, výrazně zjednodušit plánování dovolených, školení jednotlivců i celých týmů. Systém umožňuje detailně nastavit i další provozní parametry kontaktního centra, například směnný provoz či státní svátky.

Řešení Teleopti CCC dovoluje pružně reagovat na náhlé změny, které mohou během provozu kontaktního centra vznikat. „Plánování je tak efektivnější i rychlejší, navíc dovoluje operátorům sledovat svůj kalendář, automaticky měnit směny a vytvářet změny dle osobních požadavků prostřednictvím webového rozhraní aplikace,“ dodal Martin Půlpán. Uložená data mohou být použita pro hodnocení operátorů, sledování dovolené a podobně.

Společnost Soitron CZ patří mezi klíčové hráče v oblasti implementací IP kontaktních center. Svá řešení nabízí zejména na platformě Cisco Unified Contact Centre (UCC). Soitron CZ nabízí zákazníkům nejen dodávku potřebné technologie, ale i její integraci do stávajícího prostředí call centra. Související služby zahrnují servis, dohled, optimalizaci provozu a procesů uvnitř kontaktního centra včetně řízení lidských zdrojů. „Call centrum je důležité nejen dobře technologicky vybavit, ale i právně nastavit. Musíme optimalizovat jak jednotlivé procesy, tak systém řízení zdrojů. Jedině tak lze maximálně využít všech výhod nových technologií a reálně ušetřit na provozních nákladech,“ uzavřel Martin Půlpán, ředitel společnosti Soitron CZ.

O společnosti Soitron

Soitron je mezinárodní společnost působící na evropském trhu v oblasti systémové integrace a správy IT infrastruktury. Poskytuje datové a telekomunikační služby včetně dodávky obsahující komplexní řešení komunikačního prostředí. Soitron je Gold Partnerem společností Cisco Systems a Microsoft. Je též držitelem řady významných odborných certifikací z různých oblastí IT. Jeho klienty jsou společnosti z různých oborů činnosti, státní instituce, banky, nemocnice, podnikatelské subjekty a obchodní řetězce. Soitron je v České republice zastoupen dceřinou společností Soitron CZ, která má pobočky v Praze a Liberci a obsluhuje své zákazníky nejen v ČR, ale i v zahraničí.

Konsolidovaný roční obrat společnosti Soitron činí zhruba 1 miliardu Kč. Firma zaměstnává více než 800 lidí, z nichž přibližně 700 jsou IT specialisté. Centrála společnosti je na Slovensku se sídlem v Bratislavě.

Více informací o společnosti najdete na webových stránkách www.soitron.cz.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Deset minut s Einsteinem

Richard Jan Voigts , 18. listopad 2017 10:45
Richard Jan Voigts

Při návštěvě Švýcarska jsme strávili den na Eidgenoessiche Technische Hochschule Zurich – Swiss Fede...

Více







RSS 

Zprávičky

Prodeje potravin přes internet jsou v ČR třetí nejvyšší v Evropě

ČTK , 18. listopad 2017 08:00

Další inovace? Nabízí se např. doručování až domů bez přítomnosti majitele......

Více 0 komentářů

Slovenské soudy zakázaly přístup k více než 30 webům s hazardem

ČTK , 17. listopad 2017 09:00

Podobnou úpravu proti nepovoleným hazardním hrám jako Slovensko uplatňují i další členské země EU....

Více 1 komentářů

Foxconnu klesl čtvrtletní zisk o 39 %

ČTK , 17. listopad 2017 08:00

V důsledku slabého zájmu o iPhone 8 a problémům při výrobě iPhone X akcie společnosti za poslední tř...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

MPSV odstoupilo od zakázky na systém dávek za stovky milionů Kč

ČTK , 16. listopad 2017 17:45

Nový systém pro vyplácení dávek za stovky milionů korun úřady práce příští rok mít nebudou. ...

Více 0 komentářů

Europoslanci schválili větší ochranu při nákupech v e-shopech

ČTK , 16. listopad 2017 09:00

Nedůvěra spotřebitelů k nákupu v zahraničí stále přetrvává....

Více 0 komentářů

Apple ovládl trh s nositelnou elektronikou

ČTK , 16. listopad 2017 08:00

Apple v počtu prodaných kusů dosud zaostával za výrobci levnějších fitness náramků....

Více 0 komentářů

Rok 2018 bude pro kontaktní centra ve znamení automatizace a IoT

Pavel Houser , 15. listopad 2017 11:00

Bosch do svých praček montuje snímače, které odhalí, že se buben otáčí 5 000 otáček za minutu namíst...

Více 0 komentářů