Soitron nabízí Teleopti CCC: systém pro plánování zdrojů call center

03. březen 2008 13:12 0 komentářů

Soitron CZ
Systémový integrátor a konzultační společnost Soitron CZ uzavřel partnerství se švédskou společností Teleopti a získal status Silver Partner. Firmy začaly v Česku společně poskytovat vyspělé řešení Teleopti CCC pro řízení pracovních sil v call centrech. Hlavní předností tohoto řešení je dynamické plánování lidských zdrojů s využitím znalostí a úrovně operátora. „Teleopti CCC umožňuje efektivní tvorbu dlouhodobých plánů pracovních směn, flexibilitu a rychlou reakci na změny i během pracovního dne. Součástí systému je i mnoho reportů a analýz. Řešení od společnosti Teleopti patří k nejlepším systémům tohoto druhu na světě,“ řekl ředitel společnosti Soitron CZ Martin Půlpán.

Systém pro plánování lidských zdrojů v call centrech od společnosti Teleopti – takzvaný Workforce Management – představuje softwarovou nadstavbu IP kontaktního centra. Teleopti CCC umožňuje efektivně plánovat směny operátorů, optimalizovat provozní zatížení, výrazně zjednodušit plánování dovolených, školení jednotlivců i celých týmů. Systém umožňuje detailně nastavit i další provozní parametry kontaktního centra, například směnný provoz či státní svátky.

Řešení Teleopti CCC dovoluje pružně reagovat na náhlé změny, které mohou během provozu kontaktního centra vznikat. „Plánování je tak efektivnější i rychlejší, navíc dovoluje operátorům sledovat svůj kalendář, automaticky měnit směny a vytvářet změny dle osobních požadavků prostřednictvím webového rozhraní aplikace,“ dodal Martin Půlpán. Uložená data mohou být použita pro hodnocení operátorů, sledování dovolené a podobně.

Společnost Soitron CZ patří mezi klíčové hráče v oblasti implementací IP kontaktních center. Svá řešení nabízí zejména na platformě Cisco Unified Contact Centre (UCC). Soitron CZ nabízí zákazníkům nejen dodávku potřebné technologie, ale i její integraci do stávajícího prostředí call centra. Související služby zahrnují servis, dohled, optimalizaci provozu a procesů uvnitř kontaktního centra včetně řízení lidských zdrojů. „Call centrum je důležité nejen dobře technologicky vybavit, ale i právně nastavit. Musíme optimalizovat jak jednotlivé procesy, tak systém řízení zdrojů. Jedině tak lze maximálně využít všech výhod nových technologií a reálně ušetřit na provozních nákladech,“ uzavřel Martin Půlpán, ředitel společnosti Soitron CZ.

O společnosti Soitron

Soitron je mezinárodní společnost působící na evropském trhu v oblasti systémové integrace a správy IT infrastruktury. Poskytuje datové a telekomunikační služby včetně dodávky obsahující komplexní řešení komunikačního prostředí. Soitron je Gold Partnerem společností Cisco Systems a Microsoft. Je též držitelem řady významných odborných certifikací z různých oblastí IT. Jeho klienty jsou společnosti z různých oborů činnosti, státní instituce, banky, nemocnice, podnikatelské subjekty a obchodní řetězce. Soitron je v České republice zastoupen dceřinou společností Soitron CZ, která má pobočky v Praze a Liberci a obsluhuje své zákazníky nejen v ČR, ale i v zahraničí.

Konsolidovaný roční obrat společnosti Soitron činí zhruba 1 miliardu Kč. Firma zaměstnává více než 800 lidí, z nichž přibližně 700 jsou IT specialisté. Centrála společnosti je na Slovensku se sídlem v Bratislavě.

Více informací o společnosti najdete na webových stránkách www.soitron.cz.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

AI i její tvůrci před soudem

Pavel Houser , 22. duben 2018 09:30
Pavel Houser

John Kingston z anglické University of Brighton poskytl pro The Register svůj pohled na právní odpov...

Více







RSS 

Zprávičky

Čínská služba pro streamování hudby Tencent míří na burzu

ČTK , 23. duben 2018 11:19

Spotify byla nedávno ohodnocena na 30 miliard dolarů. 25 miliard očekávaných u Tencentu je také obro...

Více 0 komentářů

Obchod s kryptoměnami se stěhuje mimo burzy

ČTK , 23. duben 2018 09:00

Objem obchodování s kryptoměnami je oproti konci roku poloviční....

Více 0 komentářů

Čtvrtina Čechů vyzkoušela služby sdílené ekonomiky

ČTK , 23. duben 2018 08:00

Více než polovina lidí zná služby Zonky (74 procent) a Uber (62 procent)....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Před 25 lety byl zpřístupněn webový prohlížeč Mosaic

ČTK , 21. duben 2018 15:22

Mosaic se zrodil v průběhu roku 1992 v hlavě Marca Andreessena a jeho kolegy Erica Biny....

Více 0 komentářů

Těžba bitcoinů při kurzu pod 8 600 dolarů je ztrátová

ČTK , 20. duben 2018 11:21

Analytici se domnívají, že poptávka po hardwaru pro těžbu bitcoinů dál klesne, stejně jako cena kryp...

Více 1 komentářů

Netflixu prudce stoupají příjmy i počet odběratelů

ČTK , 20. duben 2018 09:36

Čistý zisk ve čtvrtletí stoupl na 290,1 milionu dolarů, neboli 64 centů na akcii....

Více 0 komentářů

Zájem o přijímače s digitálním rádiem je minimální

ČTK , 20. duben 2018 08:00

Český rozhlas na konci loňského roku rozšířil pokrytí digitálním signálem na 40 % populace....

Více 3 komentářů