Soitron nabízí Teleopti CCC: systém pro plánování zdrojů call center

03. březen 2008 13:12 0 komentářů

Soitron CZ
Systémový integrátor a konzultační společnost Soitron CZ uzavřel partnerství se švédskou společností Teleopti a získal status Silver Partner. Firmy začaly v Česku společně poskytovat vyspělé řešení Teleopti CCC pro řízení pracovních sil v call centrech. Hlavní předností tohoto řešení je dynamické plánování lidských zdrojů s využitím znalostí a úrovně operátora. „Teleopti CCC umožňuje efektivní tvorbu dlouhodobých plánů pracovních směn, flexibilitu a rychlou reakci na změny i během pracovního dne. Součástí systému je i mnoho reportů a analýz. Řešení od společnosti Teleopti patří k nejlepším systémům tohoto druhu na světě,“ řekl ředitel společnosti Soitron CZ Martin Půlpán.

Systém pro plánování lidských zdrojů v call centrech od společnosti Teleopti – takzvaný Workforce Management – představuje softwarovou nadstavbu IP kontaktního centra. Teleopti CCC umožňuje efektivně plánovat směny operátorů, optimalizovat provozní zatížení, výrazně zjednodušit plánování dovolených, školení jednotlivců i celých týmů. Systém umožňuje detailně nastavit i další provozní parametry kontaktního centra, například směnný provoz či státní svátky.

Řešení Teleopti CCC dovoluje pružně reagovat na náhlé změny, které mohou během provozu kontaktního centra vznikat. „Plánování je tak efektivnější i rychlejší, navíc dovoluje operátorům sledovat svůj kalendář, automaticky měnit směny a vytvářet změny dle osobních požadavků prostřednictvím webového rozhraní aplikace,“ dodal Martin Půlpán. Uložená data mohou být použita pro hodnocení operátorů, sledování dovolené a podobně.

Společnost Soitron CZ patří mezi klíčové hráče v oblasti implementací IP kontaktních center. Svá řešení nabízí zejména na platformě Cisco Unified Contact Centre (UCC). Soitron CZ nabízí zákazníkům nejen dodávku potřebné technologie, ale i její integraci do stávajícího prostředí call centra. Související služby zahrnují servis, dohled, optimalizaci provozu a procesů uvnitř kontaktního centra včetně řízení lidských zdrojů. „Call centrum je důležité nejen dobře technologicky vybavit, ale i právně nastavit. Musíme optimalizovat jak jednotlivé procesy, tak systém řízení zdrojů. Jedině tak lze maximálně využít všech výhod nových technologií a reálně ušetřit na provozních nákladech,“ uzavřel Martin Půlpán, ředitel společnosti Soitron CZ.

O společnosti Soitron

Soitron je mezinárodní společnost působící na evropském trhu v oblasti systémové integrace a správy IT infrastruktury. Poskytuje datové a telekomunikační služby včetně dodávky obsahující komplexní řešení komunikačního prostředí. Soitron je Gold Partnerem společností Cisco Systems a Microsoft. Je též držitelem řady významných odborných certifikací z různých oblastí IT. Jeho klienty jsou společnosti z různých oborů činnosti, státní instituce, banky, nemocnice, podnikatelské subjekty a obchodní řetězce. Soitron je v České republice zastoupen dceřinou společností Soitron CZ, která má pobočky v Praze a Liberci a obsluhuje své zákazníky nejen v ČR, ale i v zahraničí.

Konsolidovaný roční obrat společnosti Soitron činí zhruba 1 miliardu Kč. Firma zaměstnává více než 800 lidí, z nichž přibližně 700 jsou IT specialisté. Centrála společnosti je na Slovensku se sídlem v Bratislavě.

Více informací o společnosti najdete na webových stránkách www.soitron.cz.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Virtuální realitou proti strachu ze smrti

Pavel Houser , 18. červenec 2017 07:00
Pavel Houser

Lidé, kteří reportují „zážitky blízké smrti“, pak mnohdy mají ze smrti menší strach. Nedalo by se to...

Více






Kalendář

22. 07.

27. 07.
Black Hat 2017
27. 07.

30. 07.
Defcon 2017
27. 08.

31. 08.
VMworld 2017
RSS 

Zprávičky

Šéfem nového úřadu pro kyberbezpečnost by měl být Navrátil

ČTK , 24. červenec 2017 08:00

Úřad měl dostat vlastní rozpočtovou kapitolu. ...

Více 0 komentářů

China Unicom má slíbeno od investorů 12 miliard dolarů

ČTK , 23. červenec 2017 10:14

Připravovaná investice je součástí snahy čínské vlády oživit státní giganty soukromým kapitálem. ...

Více 0 komentářů

Čína chce být do 2025 světovým lídrem v oblasti umělé inteligence

ČTK , 22. červenec 2017 09:00

Plán přichází v době, kdy USA chtějí více kontrolovat investice, včetně investic do umělé inteligenc...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Santa Fe se chystá na premiéru opery o Jobsovi

ČTK , 22. červenec 2017 08:00

Spád opery je stejně rychlý a dynamický jako technologie, které Jobs vytvořil, tvrdí autoři....

Více 0 komentářů

Policejní úřady USA a EU zakročily proti ilegálním serverům

ČTK , 21. červenec 2017 10:00

Kromě AlphaBay se zásah týkal také ilegálního tržiště darknetu Hansa....

Více 1 komentářů

Poskytovatelé IT služeb budou mít brzy problém uspokojit poptávku

Pavel Houser , 21. červenec 2017 09:00

Poskytovatelé řízených IT služeb (MSP – managed service providers) vidí ve službě cybersecurity-as-a...

Více 1 komentářů

Amazon spustil nákupní sociální síť Spark pro chytré telefony

ČTK , 21. červenec 2017 08:00

Jedná se de facto o křížence Instagramu, Pinterestu a e-shopu....

Více 0 komentářů