SYMBIO: ČEZ spustil zákaznicky orientovaný web

04. říjen 2007 14:11 0 komentářů

SYMBIO
Skupina ČEZ spustila kompletně přepracovaný portál www.cez.cz v designu internetové agentury SYMBIO. Volbou profesionálního dodavatele ČEZ dokázal, že chce být lídrem v oboru Utility také v internetovém prostředí.

„Design webu společnosti ČEZ, který jsme navrhli, vychází z detailního uživatelského testování původní verze. Naše testování, bylo pro zákazníka důležitým vstupem před započetím prací na nové koncepci. Troufám si říci, že nový web skutečně je uživatelsky orientovaný,“ uvedl Robert Haas, marketingový a obchodní ředitel společnosti SYMBIO.

Mezi hlavní cíle nového webu www.cez.cz lze nepochybně zařadit zákaznický přístup, přehlednost informací a použitelnost stránek. Východiskem pro jejich naplnění byla kompletní přestavba informační architektury stránek včetně segmentace informací podle cílových skupin. V rámci segmentů potom byly zviditelněny nejpoužívanější sekce a nástroje. Proto je nyní možné najít požadovanou informaci rychleji a bez zbytečného váhaní.

„Uspokojit všechny cílové skupiny s sebou nese značné nároky na uspořádání a formu prezentace informací. SYMBIO nám umožnilo podívat se na webové stránky očima jejich návštěvníků. Velice oceňuji způsob práce SYMBIA, které dokázalo správně pochopit naše požadavky a vytvořit web podle našich představ,“ říká v souvislosti s realizací projektu Pavel Foršt, Web Manager společnosti ČEZ.

Kromě uživatelského testování SYMBIO provedlo analýzu optimalizace pro vyhledávače (SEO). Dále SYMBIO vytvořilo pro Skupinu ČEZ podrobné webové grafické manuály (tzv. web styleguides) – jeden pro editory obsahu a jeden pro vývojáře. S ohledem na expanzi skupiny ČEZ do zahraničí je samozřejmostí vícejazyčné zpracování.

O společnosti SYMBIO

Internetová agentura SYMBIO Digital, s.r.o. (www.symbio.cz) hledá taková řešení v oblasti komunikace, marketingu a obchodu, která jejím klientům pomohou prostřednictvím internetu zlepšit a rozšířit služby, zvýšit efektivnost firemních procesů a významně posílit konkurenční výhody.

K nejčastěji realizovaným projektům patří aplikace pro správu obsahu, webové prezentace, věrnostní systémy, mailingové systémy, on-line marketingové kampaně, grafické návrhy aj.

Mezi klienty SYMBIA patří například společnosti T-Mobile, Baťa, Telefónica O2, ČEZ, GE Money Bank, DaimlerChrysler AB, Perfetti Van Melle (Mentos), Crocodille ČR, Junák – Svaz skautů a skautek ČR a další.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

AI i její tvůrci před soudem

Pavel Houser , 22. duben 2018 09:30
Pavel Houser

John Kingston z anglické University of Brighton poskytl pro The Register svůj pohled na právní odpov...

Více







RSS 

Zprávičky

Čínská služba pro streamování hudby Tencent míří na burzu

ČTK , 23. duben 2018 11:19

Spotify byla nedávno ohodnocena na 30 miliard dolarů. 25 miliard očekávaných u Tencentu je také obro...

Více 0 komentářů

Obchod s kryptoměnami se stěhuje mimo burzy

ČTK , 23. duben 2018 09:00

Objem obchodování s kryptoměnami je oproti konci roku poloviční....

Více 0 komentářů

Čtvrtina Čechů vyzkoušela služby sdílené ekonomiky

ČTK , 23. duben 2018 08:00

Více než polovina lidí zná služby Zonky (74 procent) a Uber (62 procent)....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Před 25 lety byl zpřístupněn webový prohlížeč Mosaic

ČTK , 21. duben 2018 15:22

Mosaic se zrodil v průběhu roku 1992 v hlavě Marca Andreessena a jeho kolegy Erica Biny....

Více 0 komentářů

Těžba bitcoinů při kurzu pod 8 600 dolarů je ztrátová

ČTK , 20. duben 2018 11:21

Analytici se domnívají, že poptávka po hardwaru pro těžbu bitcoinů dál klesne, stejně jako cena kryp...

Více 1 komentářů

Netflixu prudce stoupají příjmy i počet odběratelů

ČTK , 20. duben 2018 09:36

Čistý zisk ve čtvrtletí stoupl na 290,1 milionu dolarů, neboli 64 centů na akcii....

Více 0 komentářů

Zájem o přijímače s digitálním rádiem je minimální

ČTK , 20. duben 2018 08:00

Český rozhlas na konci loňského roku rozšířil pokrytí digitálním signálem na 40 % populace....

Více 3 komentářů