Trask implementoval řešení pro novou službu Citibank – O2 dobíjení

23. duben 2008 13:16 0 komentářů

Trask Solutions
Na základě zkušeností s realizací integračních projektů, referencí z oblasti B2B a dlouhodobého partnerství s IBM si vybrala Citibank Europe plc, organizační složka pro implementaci řešení „O2 dobíjení“ konzultační a technologickou společnost Trask solutions.

Služba O2 dobíjení, kterou poskytuje Citibank s kreditní kartou O2 Citi od loňského roku pomocí jednoduchého příkazu na telefonu, umožňuje uživatelům dobití předplaceného telefonu jediným stiskem zeleného tlačítka.

Zavedení služby O2 dobíjení představuje typické B2B řešení, kde propojení systémů společností Telefónica O2 a Citibank přináší pro jejich společné zákazníky přidanou hodnotu prostřednictvím cobrandové karty.

„Jsme rádi, že jsme mohli se Citibank spolupracovat na realizaci služby O2 dobíjení“, říká Filip Tománek, generální ředitel společnosti Trask solutions. „Tento projekt pro nás představoval efektivní využití našich stávajících zkušeností s produktem IBM a z oblasti B2B.“

Společnost Trask vyvinula ve spolupráci s IBM jako dodavatelem technologie IBM WebSphere Message Broker celé řešení za méně než šest měsíců od zahájení projektů. Jelikož se jedná o business critical aplikaci je řešení podporováno v režimu 7x24.

Při implementaci integračních projektů používá Trask osvědčené metody pro identifikaci integračních požadavků v podobě tzv. integračních scénářů.


O společnosti Trask Solutions

Trask solutions je přední konzultační a technologická společnost, která pomáhá svým klientům využívat informační technologie k rozvoji jejich podnikání a k rychlejšímu zavádění nových produktů a služeb. K tomu využívá důkladné znalosti sektorů působení svých klientů a hluboké praktické expertízy v oblasti integrace, konsolidace, zavádění, vývoje a správy IT řešení.

Trask solutions je dlouholetým partnerem nejvýznamnějších firem a institucí v oblastech bankovnictví a financí, telekomunikací, obchodu, státní a veřejné správy a v dalších sektorech. Mezi zákazníky společnosti jsou například Česká spořitelna, Komerční banka, ČSOB, GE Money, Telefónica O2 a další.

Společnost Trask solutions byla založena v roce 1994, v současnosti má více než 150 zaměstnanců a její tržby v roce 2007 dosáhly 235 milionů Kč. Své služby poskytuje nejen v České republice, ale i v dalších zemích střední Evropy. Strategií Trasku je pomáhat svým zákazníkům rychleji a efektivněji inovovat. Více informací najdete na www.trask.cz.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Sociální sítě pro B2B? Bláznovství!

Richard Jan Voigts , 17. květen 2017 07:00
Richard Jan Voigts

Agentura Ami Digital provedla průzkum ohledně využívání sociálních sítí v České republice. Ami Digit...

Více





RSS 

Zprávičky

Výdaje na reklamu na webech v dubnu stouply na 652 milionů Kč

ČTK , 27. květen 2017 09:04

Seznam získal 240 milionů, Mafra inkasovala 118 milionů a Economia 76 milionů korun....

Více 0 komentářů

Dell EMC podporuje transformaci IT s novými produkty pro open networking

Pavel Houser , 26. květen 2017 14:46

Přepínače Dell EMC pro Open Networking tvoří spolu se servery PowerEdge čtrnácté generace a špičkový...

Více 0 komentářů

Hodnota bitcoinu stoupla na nový rekord přes 2400 dolarů

ČTK , 26. květen 2017 09:23

K růstu bitcoinu přispívá příliv nového kapitálu a růst poptávky po dalších digitálních měnách....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Tři zranitelnosti a opravy: Samba, Joomla, videopřehrávače

Pavel Houser , 25. květen 2017 16:30

Vektorem útoku může být i soubor s titulky....

Více 0 komentářů

Lenovo opět v zisku

ČTK , 25. květen 2017 15:32

Lenovo se snaží omezit svou závislost na trhu s PC a rozšiřuje aktivity v oblasti chytrých telefonů ...

Více 0 komentářů

Zákon o elektronické identifikaci Sněmovna asi schválí beze změn

ČTK , 25. květen 2017 09:00

Jedním z cílů nových občanských průkazů je poskytnout držitelům elektronický podpis....

Více 0 komentářů

PayPal rozšiřuje ochranu prodejců v ČR

Pavel Houser , 25. květen 2017 08:00

Tento program se dříve v České republice vztahoval jen na hmotné zboží, nyní se rozšiřuje i o služby...

Více 1 komentářů