Vodafone představuje internetové gadgety v síti Google AdSense

17. červenec 2008 13:18 0 komentářů

Vodafone
Vodafone jako první mobilní operátor v Čechách představuje v rámci své internetové kampaně nový reklamní nástroj – internetové gadgety v inzertní síti Google AdSense. Gadgety ve formě kalkulačky předplacených karet umístěnými v obsahové síti Google chce Vodafone podpořit svůj nový produkt – Vodafone nabitou kartu.

„Flexibilní, unikátní a novátorský produkt si žádá podobně flexibilní, unikátní a novátorskou komunikaci. Proto jsme zvolili reklamní nástroj ve formě gadgetů v obsahové síti Google AdSense, která nám dává možnost pojmout naše sdělení interaktivně a umístit ho i na servery, kam bychom se běžně nedostali, říká David Duroň, ředitel marketingu pro nefiremní zákazníky Vodafone ČR a dodává: „Spolupráce s Google Česká republika je jedním z dalších kroků v rámci expanze Vodafonu do světa internetu.“

„Pro obchodní model Google PPC gadgets jsme se rozhodli také kvůli výhodnému systému platby za klik. Tento systém nám umožní ještě efektivněji informovat naše zákazníky ve virtuálním prostředí o našich službách a produktech,“ říká manažerka interaktivního marketingu Vodafone Eva Štípková a dodává: „Spolu s naší mediální agenturou OMD kampaň průběžně optimalizujeme k získání co nejefektivnějších výsledků. V budoucnu bychom chtěli obohatit současný formát gadgetu o RSS čtečku, která by zákazníkům umožňovala získávat skrze gadgety umístěné kdekoli na internetu aktuální informace o dění na našich stránkách.“

Gadget, který Vodafone v současné kampani na novou Vodafone nabitou kartu představuje, má formu kalkulačky předplacených karet, která vyhodnotí uživatelem zadané údaje za volání a SMS a ukáže, kolik by za stejné peníze dostal minut a SMS s Vodafone nabitou kartou, která kombinuje svobodu a anonymitu předplacené karty s výhodnými cenami volání a SMS, tak jako u tarifů.

Gadget:


  • Interaktivní miniaplikace umístěná do tradiční bannerové pozice.

  • Většinou s cílem přivádět obsah i služby z externích webových prostředí tak, aby se internetové potřeby zákazníka uspokojily na jednom místě, bez nutnosti vyhledávání na různých stránkách.

Google AdSense pro obsah:


  • Síť reklamních pozic na internetu, relevantních k obsahu stránek.

  • Inzerent platí za klik.

  • Uživateli se zobrazuje reklama relevantní k obsahu, v jakém se pohybuje.



Komentáře

RSS 

Komentujeme

Sociální sítě pro B2B? Bláznovství!

Richard Jan Voigts , 17. květen 2017 07:00
Richard Jan Voigts

Agentura Ami Digital provedla průzkum ohledně využívání sociálních sítí v České republice. Ami Digit...

Více





RSS 

Zprávičky

Apple a Nokia urovnaly patentový spor, podepsaly novou dohodu

ČTK , 24. květen 2017 10:00

Analytiky překvapilo relativně rychlé vyřešení sporu....

Více 0 komentářů

ČTÚ: Aukce kmitočtů v pásmu 3,7 GHz se zúčastní 6 subjektů

Pavel Houser , 24. květen 2017 09:00

Podle harmonogramu by ostrá aukce na celkem 5 kmitočtových bloků, každý o velikosti 40 MHz, měla zač...

Více 0 komentářů

Čínská firma chce vyvinout dron, který unese přes tunu nákladu

ČTK , 24. květen 2017 08:00

Jeden z největších čínských internetových prodejců JD.com oznámil, že se chystá vyvinout bezpilotní ...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

it-sa 2017 poprvé ve dvou halách

ITBiz.cz , 23. květen 2017 17:00

Veletrh zabezpečení IT s největším počtem vystavovatelů v Evropě dál roste. Pět měsíců před konáním ...

Více 0 komentářů

Gartner: Prodej chytrých telefonů ve čtvrtletí stoupl o 9,1 %

ČTK , 23. květen 2017 12:00

Vede Samsung a Apple, ale jejich podíl klesá, roste Huawei na třetím místě....

Více 0 komentářů

Prudký vzestup mobilního ransomwaru

Pavel Houser , 23. květen 2017 10:21

Congur a Fusob. V průběhu prvních tří měsíců tohoto roku se objem mobilního ransomwaru více než ztro...

Více 0 komentářů

Ruská policie zadržela podezřelé z útoku na Sberbank

ČTK , 23. květen 2017 08:00

Ruští hackeři s využitím viru nasazeného do mobilů se systémem Android ukradli asi milion dolarů (24...

Více 0 komentářů