Vodafone představuje internetové gadgety v síti Google AdSense

17. červenec 2008 13:18 0 komentářů

Vodafone
Vodafone jako první mobilní operátor v Čechách představuje v rámci své internetové kampaně nový reklamní nástroj – internetové gadgety v inzertní síti Google AdSense. Gadgety ve formě kalkulačky předplacených karet umístěnými v obsahové síti Google chce Vodafone podpořit svůj nový produkt – Vodafone nabitou kartu.

„Flexibilní, unikátní a novátorský produkt si žádá podobně flexibilní, unikátní a novátorskou komunikaci. Proto jsme zvolili reklamní nástroj ve formě gadgetů v obsahové síti Google AdSense, která nám dává možnost pojmout naše sdělení interaktivně a umístit ho i na servery, kam bychom se běžně nedostali, říká David Duroň, ředitel marketingu pro nefiremní zákazníky Vodafone ČR a dodává: „Spolupráce s Google Česká republika je jedním z dalších kroků v rámci expanze Vodafonu do světa internetu.“

„Pro obchodní model Google PPC gadgets jsme se rozhodli také kvůli výhodnému systému platby za klik. Tento systém nám umožní ještě efektivněji informovat naše zákazníky ve virtuálním prostředí o našich službách a produktech,“ říká manažerka interaktivního marketingu Vodafone Eva Štípková a dodává: „Spolu s naší mediální agenturou OMD kampaň průběžně optimalizujeme k získání co nejefektivnějších výsledků. V budoucnu bychom chtěli obohatit současný formát gadgetu o RSS čtečku, která by zákazníkům umožňovala získávat skrze gadgety umístěné kdekoli na internetu aktuální informace o dění na našich stránkách.“

Gadget, který Vodafone v současné kampani na novou Vodafone nabitou kartu představuje, má formu kalkulačky předplacených karet, která vyhodnotí uživatelem zadané údaje za volání a SMS a ukáže, kolik by za stejné peníze dostal minut a SMS s Vodafone nabitou kartou, která kombinuje svobodu a anonymitu předplacené karty s výhodnými cenami volání a SMS, tak jako u tarifů.

Gadget:


  • Interaktivní miniaplikace umístěná do tradiční bannerové pozice.

  • Většinou s cílem přivádět obsah i služby z externích webových prostředí tak, aby se internetové potřeby zákazníka uspokojily na jednom místě, bez nutnosti vyhledávání na různých stránkách.

Google AdSense pro obsah:


  • Síť reklamních pozic na internetu, relevantních k obsahu stránek.

  • Inzerent platí za klik.

  • Uživateli se zobrazuje reklama relevantní k obsahu, v jakém se pohybuje.



Komentáře

RSS 

Komentujeme

Bezpečnost IT a tygří logika

Pavel Houser , 14. únor 2017 11:00
Pavel Houser

Jak praví známý vtip, běží-li za vámi tygr, netřeba se pohybovat rychleji než šelma – stačí předběhn...

Více






Kalendář

20. 03.

24. 03.
CeBIT 2017
25. 03. INSPO 2017
28. 04. Oracle Code 2017
RSS 

Zprávičky

Samsung představil nové Gear VR s ovladačem

ITBiz.cz , 26. únor 2017 20:23

Samsung představil zcela nové brýle Gear VR s ovladačem, kterými rozšiřuje vlastní portfolio zařízen...

Více 0 komentářů

3 nové smartphony Nokia s Androidem

ITBiz.cz , 26. únor 2017 20:12

Znovuzrození se dočkala Nokia 3310....

Více 0 komentářů

Acer uvádí smartphony Liquid Z6E

ITBiz.cz , 26. únor 2017 19:38

Technologie BlueLightShield snižuje míru vystavení modrému světlu....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Rakovnické Gymnázium Zikmunda Wintra fakultní školou pro ČVUT

ITBiz.cz , 26. únor 2017 19:30

Již deváté střední škole propůjčila Fakulta elektrotechnická ČVUT v Praze statut fakultní školy. ...

Více 0 komentářů

V Barceloně začíná Mobile World Congress 2017

ITBiz.cz , 26. únor 2017 16:14

LG G6 je jednou z prvním novinek představených v Barceloně. Smarpthone pro sledování videa a fotogra...

Více 0 komentářů

110 grafických karet vytvořilo kolizi pro SHA-1 - za rok

ITBiz.cz , 25. únor 2017 19:50

Za projektem stojí Google a získal už velký mediální ohlas, i když technické podrobnosti zatím zveře...

Více 0 komentářů

Prodej chytrých telefonů v Německu loni poprvé klesl

ČTK , 25. únor 2017 14:35

Tržby poklesly i přes rostoucí průměrnou cenu smartphonu....

Více 0 komentářů