Vodafone představuje internetové gadgety v síti Google AdSense

17. červenec 2008 13:18 0 komentářů

Vodafone
Vodafone jako první mobilní operátor v Čechách představuje v rámci své internetové kampaně nový reklamní nástroj – internetové gadgety v inzertní síti Google AdSense. Gadgety ve formě kalkulačky předplacených karet umístěnými v obsahové síti Google chce Vodafone podpořit svůj nový produkt – Vodafone nabitou kartu.

„Flexibilní, unikátní a novátorský produkt si žádá podobně flexibilní, unikátní a novátorskou komunikaci. Proto jsme zvolili reklamní nástroj ve formě gadgetů v obsahové síti Google AdSense, která nám dává možnost pojmout naše sdělení interaktivně a umístit ho i na servery, kam bychom se běžně nedostali, říká David Duroň, ředitel marketingu pro nefiremní zákazníky Vodafone ČR a dodává: „Spolupráce s Google Česká republika je jedním z dalších kroků v rámci expanze Vodafonu do světa internetu.“

„Pro obchodní model Google PPC gadgets jsme se rozhodli také kvůli výhodnému systému platby za klik. Tento systém nám umožní ještě efektivněji informovat naše zákazníky ve virtuálním prostředí o našich službách a produktech,“ říká manažerka interaktivního marketingu Vodafone Eva Štípková a dodává: „Spolu s naší mediální agenturou OMD kampaň průběžně optimalizujeme k získání co nejefektivnějších výsledků. V budoucnu bychom chtěli obohatit současný formát gadgetu o RSS čtečku, která by zákazníkům umožňovala získávat skrze gadgety umístěné kdekoli na internetu aktuální informace o dění na našich stránkách.“

Gadget, který Vodafone v současné kampani na novou Vodafone nabitou kartu představuje, má formu kalkulačky předplacených karet, která vyhodnotí uživatelem zadané údaje za volání a SMS a ukáže, kolik by za stejné peníze dostal minut a SMS s Vodafone nabitou kartou, která kombinuje svobodu a anonymitu předplacené karty s výhodnými cenami volání a SMS, tak jako u tarifů.

Gadget:


  • Interaktivní miniaplikace umístěná do tradiční bannerové pozice.

  • Většinou s cílem přivádět obsah i služby z externích webových prostředí tak, aby se internetové potřeby zákazníka uspokojily na jednom místě, bez nutnosti vyhledávání na různých stránkách.

Google AdSense pro obsah:


  • Síť reklamních pozic na internetu, relevantních k obsahu stránek.

  • Inzerent platí za klik.

  • Uživateli se zobrazuje reklama relevantní k obsahu, v jakém se pohybuje.



Komentáře

RSS 

Komentujeme

Skutečně software pohltí svět?

Pavel Houser , 22. duben 2017 14:00
Pavel Houser

Výrok, podle něhož má software pojídat svět, jako první použil (zřejmě) Marc Andreessen v roce 2011 ...

Více





RSS 

Zprávičky

Baterie se vozí loděmi, jsou kvůli tomu dražší?

Pavel Houser , 24. duben 2017 10:47

Dříve byly akumulátory přepravovány jako běžné zásilky, před 5 lety ale byly přeřazeny do kategorie ...

Více 0 komentářů

FabLab: brněnská dílna pro start-upy i technické nadšence

Pavel Houser , 23. duben 2017 09:00

3D dílna nabízí např. laserovou řezačku, 3D tiskárny a 3D skener. FabLab Brno je součástí celosvětov...

Více 0 komentářů

3 % Čechů již byla okradena při platbách online

Pavel Houser , 22. duben 2017 12:00

Ve většině případů šlo o částku do 5 000 Kč....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Senát zrušil plošné výjimky ze zveřejňování smluv v registru

ČTK , 22. duben 2017 10:00

Senát dnes schválil zrušení plošných výjimek ze zveřejňování smluv v jejich registru. Postavil se dn...

Více 0 komentářů

Polovina českých měst prý uvažuje o využití IoT

ITBiz.cz , 21. duben 2017 14:00

Sedm procent českých měst a obcí už využívá internet věcí (IoT) pro efektivnější samosprávu, nejčast...

Více 0 komentářů

Asociace slovenských operátorů je proti vyřazení českých stanic

ČTK , 21. duben 2017 13:00

Za přehnaný označila asociace sdružující slovenské kabelové operátory (APKT) požadavek tamní soukrom...

Více 0 komentářů

Yoga A12, nový tablet do firem

Pavel Houser , 21. duben 2017 10:00

Společnost Lenovo představila další přírůstek do své rodiny zařízení s operačním systémem Android. ...

Více 1 komentářů