Vodafone představuje internetové gadgety v síti Google AdSense

17. červenec 2008 13:18 0 komentářů

Vodafone
Vodafone jako první mobilní operátor v Čechách představuje v rámci své internetové kampaně nový reklamní nástroj – internetové gadgety v inzertní síti Google AdSense. Gadgety ve formě kalkulačky předplacených karet umístěnými v obsahové síti Google chce Vodafone podpořit svůj nový produkt – Vodafone nabitou kartu.

„Flexibilní, unikátní a novátorský produkt si žádá podobně flexibilní, unikátní a novátorskou komunikaci. Proto jsme zvolili reklamní nástroj ve formě gadgetů v obsahové síti Google AdSense, která nám dává možnost pojmout naše sdělení interaktivně a umístit ho i na servery, kam bychom se běžně nedostali, říká David Duroň, ředitel marketingu pro nefiremní zákazníky Vodafone ČR a dodává: „Spolupráce s Google Česká republika je jedním z dalších kroků v rámci expanze Vodafonu do světa internetu.“

„Pro obchodní model Google PPC gadgets jsme se rozhodli také kvůli výhodnému systému platby za klik. Tento systém nám umožní ještě efektivněji informovat naše zákazníky ve virtuálním prostředí o našich službách a produktech,“ říká manažerka interaktivního marketingu Vodafone Eva Štípková a dodává: „Spolu s naší mediální agenturou OMD kampaň průběžně optimalizujeme k získání co nejefektivnějších výsledků. V budoucnu bychom chtěli obohatit současný formát gadgetu o RSS čtečku, která by zákazníkům umožňovala získávat skrze gadgety umístěné kdekoli na internetu aktuální informace o dění na našich stránkách.“

Gadget, který Vodafone v současné kampani na novou Vodafone nabitou kartu představuje, má formu kalkulačky předplacených karet, která vyhodnotí uživatelem zadané údaje za volání a SMS a ukáže, kolik by za stejné peníze dostal minut a SMS s Vodafone nabitou kartou, která kombinuje svobodu a anonymitu předplacené karty s výhodnými cenami volání a SMS, tak jako u tarifů.

Gadget:


  • Interaktivní miniaplikace umístěná do tradiční bannerové pozice.

  • Většinou s cílem přivádět obsah i služby z externích webových prostředí tak, aby se internetové potřeby zákazníka uspokojily na jednom místě, bez nutnosti vyhledávání na různých stránkách.

Google AdSense pro obsah:


  • Síť reklamních pozic na internetu, relevantních k obsahu stránek.

  • Inzerent platí za klik.

  • Uživateli se zobrazuje reklama relevantní k obsahu, v jakém se pohybuje.



Komentáře

RSS 

Komentujeme

V datových centrech už nejde o Windows?

Pavel Houser , 22. březen 2017 12:47
Pavel Houser

Trevor Pott si na The Register pokládá otázku o budoucnosti serverových Windows na platformě ARM. ...

Více






Kalendář

20. 03.

24. 03.
CeBIT 2017
21. 03.

24. 03.
Amper
23. 03. Cloud computing v praxi
RSS 

Zprávičky

Jan necelá polovina firem pravidelně zkoumá data o zákaznících

ITBiz.cz , 23. březen 2017 14:30

Podle studie společnosti Oracle pouze 44 % firem pravidelně zkoumá data o svých zákaznících s cílem ...

Více 0 komentářů

Google umožní sdílení polohy přes aplikaci Google Maps

ČTK , 23. březen 2017 13:30

Uživatelé populární mapové aplikace Google Maps budou moci od příštího týdne sdílet s ostatními svou...

Více 0 komentářů

V affiliate marketingu se u nás letos protočí 3 miliardy

ITBiz.cz , 23. březen 2017 10:00

Celkový objem trhu online affiliate marketingu e-shopů v ČR a SR činil v roce 2016 dle odhadů VIVnet...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Amazon koupí předního arabského e-prodejce Souq.com

ČTK , 23. březen 2017 08:45

Americký internetový prodejce Amazon se dohodl na koupi sta procent akcií dubajského on-line prodejc...

Více 0 komentářů

Nejméně aktualizované aplikace na PC: Java a Flash

Pavel Houser , 23. březen 2017 08:30

Dále z průzkumu: Windows XP jsou stále nainstalovány na 6 % zkoumaných počítačů. SSD má jen málo lid...

Více 0 komentářů

Výdaje kybernetického úřadu budou letos 214 milionů Kč

ČTK , 23. březen 2017 07:00

Výdaje nového Národního úřadu pro kybernetickou a informační bezpečnost (NÚKIB) by letos měly být zh...

Více 0 komentářů

Prodej mobilů v ČR loni klesl o pět procent

ČTK , 22. březen 2017 16:14

Prodej mobilních telefonů v Česku loni klesl o pět procent, uvedla analytická firma GfK. Podle infor...

Více 0 komentářů