Akvizice firmy WLW, která dále posílí pozici u Seat PG v Německu, je nyní dokončena

08. říjen 2007 13:18 0 komentářů

Seat Pagine Gialle S.p.A.
Společnost Seat Pagine Gialle S.p.A. ("Seat") oznámila dokončení akvizice 100procentního podílu na firmě Wer liefert was? GmbH (dále jen "WLW") od společnosti Eniro AB. Hodnota transakce, která nabyla účinnosti dne 3. října, činí 115 milionů eur na základě hodnoty společnosti. Akvizice je financována hlavně provozní hotovostí. Transakce byla v srpnu schválena Federálním antimonopolním úřadem v Německu.

Akvizice zapadá do strategie společnosti Seat, která se chce zaměřit na využití svých stávajících zdrojů k dosažení růstu společnosti v Evropě, a posílení pozic společnosti v mezinárodním měřítku. Díky této akvizici společnost Seat dále posílí svou pozici v Německu, kde skupina již provozuje obchodní online adresáře Telegate a Europages. Firma současně posílí svou pozici na online B2B trhu v Evropě, na kterém je již dnes jednou z předních firem díky své pobočce Europages.

Německo je jedním z nejdůležitějších trhů B2B v Evropě a jedním z největších vývozců na světě. Je zde přibližně 200.000 exportních firem a velmi vysoký stupeň rozšíření internetu v podnikatelské sféře. Díky tomu je tato země ideálním prostředím pro firmy WLW a Europages, protože obě firmy se mohou ve velké míře vhodně doplňovat.

Použití:
WLW má v Německu silnou uživatelskou základnu s 1,3 miliony uživatelů B2B služeb měsíčně, zatímco firma Europages má spíše globální záběr s 1,5 miliony uživatelů služeb B2B z celé Evropy a s rychle rostoucí uživatelskou základnou v zemích dálného východu, jako jsou Čína a Indie.

Zákaznická základna:
Firma WLW má pevné a dlouhodobé vztahy s asi 30 tisíci inzerenty v Německu a ostatních německy mluvících zemích. To je zajímavá příležitost pro vzájemnou spolupráci s firmou Europages formou křížového prodeje (tzv. cross-selling).

Obchodní tým:
Firma WLW má obchodní tým čítající asi 80 obchodních zástupců, který doplňuje internetový a telefonický prodej, a pobočky na dalších německy mluvících trzích. Firma Europages funguje na základě přímé i nepřímé obchodní organizace v Německu, Francii, Itálii, Španělsku, a dalších 15 zemích. V současné době firma investuje do posílení svých obchodních provozů v Německu.

Koupě společnosti WLW je pro Seat největší akvizicí od roku 2003, kdy se zrodil nový Seat. Luca Majocchi, generální ředitel skupiny Seat Pagine Gialle, říká: "Tato akvizice pro nás představuje strategický tah s cílem zlepšit naší pozici na silně fragmentovaném německém trhu s online adresáři, kde již nyní prostřednictvím firem Telegate a Europages, nabízíme vysoce kvalitní služby. Zároveň vidíme velké příležitosti, které můžeme využít díky kombinací našich stávajících a nově nakoupených zdrojů."

O společnosti Seat Pagine Gialle Group

Skupina Seat Pagine Gialle Group je evropskou jedničkou a jedním z největších světových provozovatelů profilované multimediální reklamy. Firma nabízí tištěné, zvukové a online adresáře, špičkové produkty pro Internet, satelitní a fotometrickou navigaci a další doplňkové komunikační služby jako například one2one marketing. Firma SEAT Pagine Gialle se zabývá informačními službami a vyhledávacími a komunikačními nástroji více než 80 let.

Firma je úspěšnou značkou, kterou zná každý, a její obchodní tým čítá více než 1700 osob.

Firma nabízí neustále se rozvíjející technologie a spravuje databázi 20 milionů domácností a tří milionů firem. Svým více než 600.000 italských zákazníků společnost nabízí pestrou paletu produktů, které jim přináší skutečně integrovaný komunikační systém.

V roce 2006 firma distribuovala své adresáře v celkem 63,3 milionech svazků italským předplatitelům z řad domácností a firem, vyřídila 32,5 milionu dotazů přes svůj adresářový asistenční systém, a vyhledala ve svých online adresářích více než 307 milionů položek, které umožnily kontakt mezi osobami a podniky, přinesly nová řešení, a podpořily ekonomické vztahy.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Sociální sítě pro B2B? Bláznovství!

Richard Jan Voigts , 17. květen 2017 07:00
Richard Jan Voigts

Agentura Ami Digital provedla průzkum ohledně využívání sociálních sítí v České republice. Ami Digit...

Více





RSS 

Zprávičky

Výdaje na reklamu na webech v dubnu stouply na 652 milionů Kč

ČTK , 27. květen 2017 09:04

Seznam získal 240 milionů, Mafra inkasovala 118 milionů a Economia 76 milionů korun....

Více 0 komentářů

Dell EMC podporuje transformaci IT s novými produkty pro open networking

Pavel Houser , 26. květen 2017 14:46

Přepínače Dell EMC pro Open Networking tvoří spolu se servery PowerEdge čtrnácté generace a špičkový...

Více 0 komentářů

Hodnota bitcoinu stoupla na nový rekord přes 2400 dolarů

ČTK , 26. květen 2017 09:23

K růstu bitcoinu přispívá příliv nového kapitálu a růst poptávky po dalších digitálních měnách....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Tři zranitelnosti a opravy: Samba, Joomla, videopřehrávače

Pavel Houser , 25. květen 2017 16:30

Vektorem útoku může být i soubor s titulky....

Více 0 komentářů

Lenovo opět v zisku

ČTK , 25. květen 2017 15:32

Lenovo se snaží omezit svou závislost na trhu s PC a rozšiřuje aktivity v oblasti chytrých telefonů ...

Více 0 komentářů

Zákon o elektronické identifikaci Sněmovna asi schválí beze změn

ČTK , 25. květen 2017 09:00

Jedním z cílů nových občanských průkazů je poskytnout držitelům elektronický podpis....

Více 0 komentářů

PayPal rozšiřuje ochranu prodejců v ČR

Pavel Houser , 25. květen 2017 08:00

Tento program se dříve v České republice vztahoval jen na hmotné zboží, nyní se rozšiřuje i o služby...

Více 1 komentářů