Acrobat XI přichází s cloud službami

03. říjen 2012 13:00 0 komentářů

Společnost Adobe Systems Incorporated představuje nástroj Adobe Acrobat® XI s cloud službami. Software, který je standardem pro formát PDF, je nyní vybaven kompletní PDF editací, exportem do aplikace Microsoft PowerPoint, schopnostmi ovládání dotykem pro tablety a nově integrovanými cloud službami včetně propracovaného uzavírání smluv přes web díky Adobe EchoSign®.

O tvorbu formulářů, shromažďování údajů a vytváření analýz se stará aplikace Adobe FormsCentral. Acrobat XI navíc díky bezproblémové integraci Microsoft Office a SharePoint, snadné implementaci, virtualizaci aplikací a robustnímu zabezpečení aplikací umožňuje IT oddělením firem snižovat provozní náklady a zvyšovat návratnost investic.

Toto vydání zahrnuje následující produkty: Acrobat XI Pro, Acrobat XI Standard, Adobe Reader® XI a nově integrované dokumentové služby Adobe FormsCentral a Adobe EchoSign.

„Zvyšující se komplexnost práce je stále větším problémem. S rostoucím počtem mobilních zařízení a nárůstem využívání cloudových služeb, musí mít informatici možnost efektivněji pracovat s dokumenty kdekoli a na jakémkoli zařízení,“ říká Melissa Webster, programová viceprezidentka IDC. „Potřebují řešení, která jim umožní spolupracovat s ostatními uvnitř i vně firewallu, přičemž současně splňují IT a organizační požadavky na efektivnější řízení, bezpečnost aplikací a bezpečné poskytování informací – to vše s vysokou návratností investic.“

Na rostoucí neefektivnost produkce a problémy s náklady na dokumenty poukazuje nedávný globální průzkum IDC. Například u společnosti o 1000 zaměstnancích činí náklady na produktivitu 19 732 000 USD ročně. Podle IDC by řešení tohoto plýtvání časem znamenalo najmout 213 nových zaměstnanců.

S novými a vylepšenými funkcemi v aplikaci Adobe Acrobat XI mohou profesionálové nyní:

  • Upravovat PDF soubory, měnit odstavce obrázky a objekty klepnutím a přetažením pomocí nového intuitivního nástroje Upravit text a obrázky. Uspořádat a vizuálně sloučit vybraný obsah a více dokumentů do jednoho organizovaného PDF souboru při zachování integrity zdrojového souboru.
  • Urychlit schválení dokumentu a smlouvy uzavřené přes web z týdnů na hodiny s elektronickými podpisy pomocí integrované služby elektronického podpisu Adobe EchoSign. Zjednodušit tvorbu, distribuci a analýzu výsledků formulářů pomocí desktopové aplikace Adobe FormsCentral.
  • Pracovat s PDF soubory v Adobe Reader přizpůsobenému pro ovládání dotykem napříč tablety a smartphony pro komentování a přidávání připomínek, stejně jako vyplnění, podepsání a ukládání formulářů.
  • Ukládat PDF dokumenty jako PowerPoint, Word nebo Excel soubory nebo opakovaně použít části nebo celé PDF soubory jako dokumenty Microsoft Office a webové stránky bez nutnosti je znovu přepisovat nebo přeformátovávat.
  • Zlepšit ochranu všech souborů formátu PDF vytvořených z aplikace Microsoft PowerPoint, Word a Excel s cílem zabránit kopírování, úpravám nebo tisku bez oprávnění.

Odborníkům v oblasti IT umožňují nyní nové a vylepšené IT vlastnosti a funkce:

  • Poskytovat Acrobat XI a Reader XI jako centrálně spravovanou, dotykovou a virtuální aplikaci s novou podporou pro Microsoft App-V prostřednictvím Citrix XenApp.
  • Bezproblémově integrovat Adobe Acrobat XI s Microsoft Office a Microsoft SharePoint, což umožňuje uživatelům vykonat více práce s PDF v prostředí Office nebo SharePoint.
  • Zefektivnit nasazení a údržbu s bezplatnými nástroji Adobe na podporu konfigurace a instalace, stejně jako rozšířenou podporu pro Microsoft SCCM/SCUP a Apple Remote Desktop.
  • Pomáhat snížit riziko a chránit systémy a data přední bezpečnostní technologií, jako doplněk k frameworku Adobe PDF Whitelist, který umožňuje selektivní povolení JavaScriptu pro Windows i Mac OS. Snadno poskytovat vícekrokovou přípravu PDF souborů a bezpečnostní opatření pomocí Průvodce akcí pro zajištění organizační soudržnosti.

Komentáře

RSS 

Komentujeme

V datových centrech už nejde o Windows?

Pavel Houser , 22. březen 2017 12:47
Pavel Houser

Trevor Pott si na The Register pokládá otázku o budoucnosti serverových Windows na platformě ARM. ...

Více






Kalendář

20. 03.

24. 03.
CeBIT 2017
21. 03.

24. 03.
Amper
25. 03. INSPO 2017
RSS 

Zprávičky

Bosch a IBM začaly spolupracovat na IoT pro průmysl

Pavel Houser , 24. březen 2017 13:08

Výrobci aut mohou nyní plánovat a organizovat aktualizaci softwaru u milionů vozů....

Více 0 komentářů

Apple čeká na Novém Zélandu vyšetřování kvůli daním

ČTK , 24. březen 2017 13:00

Americkou společnost Apple čeká na Novém Zélandu vyšetřování, navzdory miliardovému obratu tam totiž...

Více 0 komentářů

Huawei a SUSE spolupracují na platformě pro kritické úlohy

Pavel Houser , 24. březen 2017 11:42

SUSE Linux Enterprise Server jako preferovaný standardní OS pro KunLu umožňuje výměnu procesorů a pa...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Novela zavádí lepší užití informačních systémů veřejné správy

ČTK , 24. březen 2017 08:00

Zákon má mj. zabránit duplicitě informačních systémů a plýtvání penězi při jejich nákupu....

Více 0 komentářů

Workplace Hub pro optimalizaci systémů i procesů

Pavel Houser , 23. březen 2017 16:09

Konica Minolta v partnerství se společnostmi Microsoft, HPE, Sophos, Canonical a BrainTribe přichází...

Více 0 komentářů

Jen necelá polovina firem pravidelně zkoumá data o zákaznících

ITBiz.cz , 23. březen 2017 14:30

Podle studie společnosti Oracle pouze 44 % firem pravidelně zkoumá data o svých zákaznících s cílem ...

Více 0 komentářů

Google umožní sdílení polohy přes aplikaci Google Maps

ČTK , 23. březen 2017 13:30

Uživatelé populární mapové aplikace Google Maps budou moci od příštího týdne sdílet s ostatními svou...

Více 0 komentářů