Společnost Adobe Systems Incorporated představuje nástroj Adobe Acrobat® XI s cloud službami. Software, který je standardem pro formát PDF, je nyní vybaven kompletní PDF editací, exportem do aplikace Microsoft PowerPoint, schopnostmi ovládání dotykem pro tablety a nově integrovanými cloud službami včetně propracovaného uzavírání smluv přes web díky Adobe EchoSign®.
O tvorbu formulářů, shromažďování údajů a vytváření analýz se stará aplikace Adobe FormsCentral. Acrobat XI navíc díky bezproblémové integraci Microsoft Office a SharePoint, snadné implementaci, virtualizaci aplikací a robustnímu zabezpečení aplikací umožňuje IT oddělením firem snižovat provozní náklady a zvyšovat návratnost investic.
Toto vydání zahrnuje následující produkty: Acrobat XI Pro, Acrobat XI Standard, Adobe Reader® XI a nově integrované dokumentové služby Adobe FormsCentral a Adobe EchoSign.
„Zvyšující se komplexnost práce je stále větším problémem. S rostoucím počtem mobilních zařízení a nárůstem využívání cloudových služeb, musí mít informatici možnost efektivněji pracovat s dokumenty kdekoli a na jakémkoli zařízení,“ říká Melissa Webster, programová viceprezidentka IDC. „Potřebují řešení, která jim umožní spolupracovat s ostatními uvnitř i vně firewallu, přičemž současně splňují IT a organizační požadavky na efektivnější řízení, bezpečnost aplikací a bezpečné poskytování informací – to vše s vysokou návratností investic.“
Na rostoucí neefektivnost produkce a problémy s náklady na dokumenty poukazuje nedávný globální průzkum IDC. Například u společnosti o 1000 zaměstnancích činí náklady na produktivitu 19 732 000 USD ročně. Podle IDC by řešení tohoto plýtvání časem znamenalo najmout 213 nových zaměstnanců.
S novými a vylepšenými funkcemi v aplikaci Adobe Acrobat XI mohou profesionálové nyní:
- Upravovat PDF soubory, měnit odstavce obrázky a objekty klepnutím a přetažením pomocí nového intuitivního nástroje Upravit text a obrázky. Uspořádat a vizuálně sloučit vybraný obsah a více dokumentů do jednoho organizovaného PDF souboru při zachování integrity zdrojového souboru.
- Urychlit schválení dokumentu a smlouvy uzavřené přes web z týdnů na hodiny s elektronickými podpisy pomocí integrované služby elektronického podpisu Adobe EchoSign. Zjednodušit tvorbu, distribuci a analýzu výsledků formulářů pomocí desktopové aplikace Adobe FormsCentral.
- Pracovat s PDF soubory v Adobe Reader přizpůsobenému pro ovládání dotykem napříč tablety a smartphony pro komentování a přidávání připomínek, stejně jako vyplnění, podepsání a ukládání formulářů.
- Ukládat PDF dokumenty jako PowerPoint, Word nebo Excel soubory nebo opakovaně použít části nebo celé PDF soubory jako dokumenty Microsoft Office a webové stránky bez nutnosti je znovu přepisovat nebo přeformátovávat.
- Zlepšit ochranu všech souborů formátu PDF vytvořených z aplikace Microsoft PowerPoint, Word a Excel s cílem zabránit kopírování, úpravám nebo tisku bez oprávnění.
Odborníkům v oblasti IT umožňují nyní nové a vylepšené IT vlastnosti a funkce:
- Poskytovat Acrobat XI a Reader XI jako centrálně spravovanou, dotykovou a virtuální aplikaci s novou podporou pro Microsoft App-V prostřednictvím Citrix XenApp.
- Bezproblémově integrovat Adobe Acrobat XI s Microsoft Office a Microsoft SharePoint, což umožňuje uživatelům vykonat více práce s PDF v prostředí Office nebo SharePoint.
- Zefektivnit nasazení a údržbu s bezplatnými nástroji Adobe na podporu konfigurace a instalace, stejně jako rozšířenou podporu pro Microsoft SCCM/SCUP a Apple Remote Desktop.
- Pomáhat snížit riziko a chránit systémy a data přední bezpečnostní technologií, jako doplněk k frameworku Adobe PDF Whitelist, který umožňuje selektivní povolení JavaScriptu pro Windows i Mac OS. Snadno poskytovat vícekrokovou přípravu PDF souborů a bezpečnostní opatření pomocí Průvodce akcí pro zajištění organizační soudržnosti.