Algotech: Vyjít zákazníkům vstříc se počítá

13. leden 2015 07:00 0 komentářů

Service Desk společnosti Algotech, který právě oslavil své roční výročí, se stal jednou z významných konkurenčních výhod této společnosti. Zákazníci během tohoto roku ocenili jeho přínos a výrazně vzrostla jejich spokojenost při řešení servisních požadavků v oblasti informačních systémů a informačních technologií.

Service Desk je v provozu v režimu 24 x 7 x 365 a není jen místem, kde jsou pouze zaznamenávány a spravovány požadavky a události v oblasti IT. Ve společnosti Algotech je místem, kde se většina těchto požadavků přímo řeší. Algotech, který je známý jako průkopník a leader cloudových technologií v České republice, tak opět zabodoval.

Service Desk bývá ve většině případů primárním centrálním bodem pro kontakt se všemi uživateli IT, kde jsou zaznamenávány a spravovány veškeré incidenty, servisní požadavky a události. Je také rozhraním pro všechny ostatní procesy a činnosti provozu služeb. Z pohledu uživatele jde o kontaktní místo, kde může hlásit problémy a požadavky a kde mu budou poskytnuty relevantní a přesné informace k daným případům. Společnost Algotech šla ale s přebudováním původního Help Desku, který plnil tyto úkony, výrazně dále.

Díky zajištění skutečně kvalitního personálnímu obsazení a díky spolupráci zaměstnanců uvnitř celé společnosti Algotech mohlo být v loňském lednu vybudováno pracoviště Service Desku vybavené nejmodernější technologiemi. Tento krok se ukázal jako zásadní, protože přispěl jak k větší spokojenosti zákazníků, pokud jde o flexibilitu a rychlost řešení, tak i poskytovaný aktivní monitoring pro zákazníky společnosti. Zároveň díky tomuto kroku společnost Algotech uvolnila ruce konzultantům a vývojářům, což má obrovský vliv na růst businessu a celé společnosti, která v loňském roce vyrostla personálně na 100 zaměstnanců a získala mnoho dalších zákazníků.

Petr Loužecký, ředitel Centra sdílených služeb společnosti Algotech, a Jozef Vodnrák, Service Manager, shodně říkají: „Jsme rádi, že vybudovaný Service Desk splnil očekávání naší společnosti a našich zákazníků. Od počátku se snažíme o zahájení řešení každého požadavku do jedné hodiny a během této hodiny také získání kvalifikovaného odhadu o tom, jak moc je věc náročná a urgentní, což našim zákazníkům dává jasné informace pro jejich další práci a rozhodování, což velmi oceňují. Neklademe si však malé cíle a rozvoj Service Desku v letošním roce bude dále pokračovat. Zároveň se pracoviště stalo tzv. inkubátorem mladých talentů, kteří později nacházejí uplatnění na dalších místech v naší společnosti“.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

AI i její tvůrci před soudem

Pavel Houser , 22. duben 2018 09:30
Pavel Houser

John Kingston z anglické University of Brighton poskytl pro The Register svůj pohled na právní odpov...

Více







RSS 

Zprávičky

Facebook zvýšil zisk o 63 %, má 2,2 miliardy uživatelů

ČTK , 26. duben 2018 12:44

Tržby i zisk překonaly očekávání analytiků, akcie firmy v reakci umazaly část letošních ztrát....

Více 0 komentářů

Twitter vykázal další čtvrtletní zisk

ČTK , 26. duben 2018 10:00

Celkové tržby společnosti v 1. čtvrtletí meziročně vzrostly o 21 % na 664,9 milionu dolarů....

Více 0 komentářů

Amazon bude dodávat zboží až do auta, i bez přítomnosti majitele

ČTK , 26. duben 2018 09:00

Amazon koncem loňského rok zahájil službu doručování balíčků do prázdného bytu, nyní nabízí doručení...

Více 2 komentářů

Kalendář

30. 04.

03. 05.
Dell EMC World 2018
01. 05.

03. 05.
IFS World 2018
14. 05.

17. 05.
TechEd-DevCon 2018

Starší zprávičky

Správa phishingových kampaní pro každého

Pavel Houser , 26. duben 2018 08:00

S phishingovou sadou nové generace se prý i naprostí amatéři mohou úspěšně věnovat kybernetické krim...

Více 0 komentářů

Infor Visual 9 dostupný na českém a slovenském trhu

Pavel Houser , 25. duben 2018 12:13

Nová verze je odpovědí na současný nárůst zakázek a potřebu zvýšit výkonnost v malých a středně velk...

Více 0 komentářů

Apple začne splácet irské vládě miliardový daňový nedoplatek

ČTK , 25. duben 2018 10:00

Apple se proti předloňskému rozhodnutí Evropské komise o zaplacení 13 miliard eur odvolal, stejně ja...

Více 0 komentářů

Streamování je poprvé největším zdrojem příjmů hudebního průmyslu

ČTK , 25. duben 2018 09:00

Příjmy hudebního průmyslu se díky streamování začaly zvyšovat po dlouhém období poklesu. ...

Více 0 komentářů