Algotech: Vyjít zákazníkům vstříc se počítá

13. leden 2015 07:00 0 komentářů

Service Desk společnosti Algotech, který právě oslavil své roční výročí, se stal jednou z významných konkurenčních výhod této společnosti. Zákazníci během tohoto roku ocenili jeho přínos a výrazně vzrostla jejich spokojenost při řešení servisních požadavků v oblasti informačních systémů a informačních technologií.

Service Desk je v provozu v režimu 24 x 7 x 365 a není jen místem, kde jsou pouze zaznamenávány a spravovány požadavky a události v oblasti IT. Ve společnosti Algotech je místem, kde se většina těchto požadavků přímo řeší. Algotech, který je známý jako průkopník a leader cloudových technologií v České republice, tak opět zabodoval.

Service Desk bývá ve většině případů primárním centrálním bodem pro kontakt se všemi uživateli IT, kde jsou zaznamenávány a spravovány veškeré incidenty, servisní požadavky a události. Je také rozhraním pro všechny ostatní procesy a činnosti provozu služeb. Z pohledu uživatele jde o kontaktní místo, kde může hlásit problémy a požadavky a kde mu budou poskytnuty relevantní a přesné informace k daným případům. Společnost Algotech šla ale s přebudováním původního Help Desku, který plnil tyto úkony, výrazně dále.

Díky zajištění skutečně kvalitního personálnímu obsazení a díky spolupráci zaměstnanců uvnitř celé společnosti Algotech mohlo být v loňském lednu vybudováno pracoviště Service Desku vybavené nejmodernější technologiemi. Tento krok se ukázal jako zásadní, protože přispěl jak k větší spokojenosti zákazníků, pokud jde o flexibilitu a rychlost řešení, tak i poskytovaný aktivní monitoring pro zákazníky společnosti. Zároveň díky tomuto kroku společnost Algotech uvolnila ruce konzultantům a vývojářům, což má obrovský vliv na růst businessu a celé společnosti, která v loňském roce vyrostla personálně na 100 zaměstnanců a získala mnoho dalších zákazníků.

Petr Loužecký, ředitel Centra sdílených služeb společnosti Algotech, a Jozef Vodnrák, Service Manager, shodně říkají: „Jsme rádi, že vybudovaný Service Desk splnil očekávání naší společnosti a našich zákazníků. Od počátku se snažíme o zahájení řešení každého požadavku do jedné hodiny a během této hodiny také získání kvalifikovaného odhadu o tom, jak moc je věc náročná a urgentní, což našim zákazníkům dává jasné informace pro jejich další práci a rozhodování, což velmi oceňují. Neklademe si však malé cíle a rozvoj Service Desku v letošním roce bude dále pokračovat. Zároveň se pracoviště stalo tzv. inkubátorem mladých talentů, kteří později nacházejí uplatnění na dalších místech v naší společnosti“.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Hluboké učení prý obecnou umělou inteligenci nevytvoří

Pavel Houser , 23. leden 2018 06:30
Pavel Houser

Argumenty pro skepsi sice existují, ale nejsou rozhodně neprůstřelné. Gary Marcus, bývalý ředitel la...

Více








RSS 

Zprávičky

Tržní kapitalizace Netflixu překročila 100 miliard dolarů

ČTK , 23. leden 2018 09:43

Internetové televizi Netflix se v posledním loňském čtvrtletí podařilo získat o téměř dva miliony př...

Více 0 komentářů

Švýcarský fond chce vydat kryptoměnu krytou průmyslovými kovy

ČTK , 23. leden 2018 08:00

Tiberius nebude první měnou krytou aktivy. Například singapurská digixGlobal a ruská goldmint jsou p...

Více 0 komentářů

Firmy ohrožují zranitelnosti v USB tokenech

Pavel Houser , 22. leden 2018 15:24

Útočníkům stačí pouze provést sken dané sítě a najít otevřený port 1947. Ten jim pak umožní získat v...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Richemont nabízí 2,8 miliardy eur za zbytek internetového prodejce YNAP

ČTK , 22. leden 2018 13:21

Nabídka ohodnocuje YNAP na 5,3 miliardy eur. Spotřebitelé si zvykli kupovat přes internet i dražší z...

Více 0 komentářů

Operátor ICT chystá vznik celopražského úložiště dat

ČTK , 22. leden 2018 12:51

Na platformu budou napojeny různé senzory, např. chytré lampy. Shromažďována budou data ze záchytnýc...

Více 0 komentářů

Amazon otevírá obchod bez pokladen

ČTK , 22. leden 2018 08:00

Shora sledují kupující černé kamery a v policích jsou umístěné snímače hmotnosti....

Více 0 komentářů

Evropská komise: Apple dál dluží Irsku 16 miliard USD, nehledě na platby v USA

ČTK , 21. leden 2018 08:00

Firma využije novou daňovou legislativu, do USA převede ze zahraničí peníze a zaplatí pak na daních ...

Více 0 komentářů