Algotech: Vyjít zákazníkům vstříc se počítá

13. leden 2015 07:00 0 komentářů

Service Desk společnosti Algotech, který právě oslavil své roční výročí, se stal jednou z významných konkurenčních výhod této společnosti. Zákazníci během tohoto roku ocenili jeho přínos a výrazně vzrostla jejich spokojenost při řešení servisních požadavků v oblasti informačních systémů a informačních technologií.

Service Desk je v provozu v režimu 24 x 7 x 365 a není jen místem, kde jsou pouze zaznamenávány a spravovány požadavky a události v oblasti IT. Ve společnosti Algotech je místem, kde se většina těchto požadavků přímo řeší. Algotech, který je známý jako průkopník a leader cloudových technologií v České republice, tak opět zabodoval.

Service Desk bývá ve většině případů primárním centrálním bodem pro kontakt se všemi uživateli IT, kde jsou zaznamenávány a spravovány veškeré incidenty, servisní požadavky a události. Je také rozhraním pro všechny ostatní procesy a činnosti provozu služeb. Z pohledu uživatele jde o kontaktní místo, kde může hlásit problémy a požadavky a kde mu budou poskytnuty relevantní a přesné informace k daným případům. Společnost Algotech šla ale s přebudováním původního Help Desku, který plnil tyto úkony, výrazně dále.

Díky zajištění skutečně kvalitního personálnímu obsazení a díky spolupráci zaměstnanců uvnitř celé společnosti Algotech mohlo být v loňském lednu vybudováno pracoviště Service Desku vybavené nejmodernější technologiemi. Tento krok se ukázal jako zásadní, protože přispěl jak k větší spokojenosti zákazníků, pokud jde o flexibilitu a rychlost řešení, tak i poskytovaný aktivní monitoring pro zákazníky společnosti. Zároveň díky tomuto kroku společnost Algotech uvolnila ruce konzultantům a vývojářům, což má obrovský vliv na růst businessu a celé společnosti, která v loňském roce vyrostla personálně na 100 zaměstnanců a získala mnoho dalších zákazníků.

Petr Loužecký, ředitel Centra sdílených služeb společnosti Algotech, a Jozef Vodnrák, Service Manager, shodně říkají: „Jsme rádi, že vybudovaný Service Desk splnil očekávání naší společnosti a našich zákazníků. Od počátku se snažíme o zahájení řešení každého požadavku do jedné hodiny a během této hodiny také získání kvalifikovaného odhadu o tom, jak moc je věc náročná a urgentní, což našim zákazníkům dává jasné informace pro jejich další práci a rozhodování, což velmi oceňují. Neklademe si však malé cíle a rozvoj Service Desku v letošním roce bude dále pokračovat. Zároveň se pracoviště stalo tzv. inkubátorem mladých talentů, kteří později nacházejí uplatnění na dalších místech v naší společnosti“.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
22. 02. IT mezi paragrafy
RSS 

Zprávičky

Telefónica má zaplatit 1,7 miliardy Kč Tykačovým firmám

ČTK , 17. leden 2017 15:00

Španělská telekomunikační společnost Telefónica má zaplatit firmám podnikatele Pavla Tykače 1,7 mili...

Více 0 komentářů

Embarcadero oznamuje podporu Desktop Bridge v produktu RAD Studio

ITBiz.cz , 17. leden 2017 12:00

Společnost Embarcadero Technologies (divize společnosti Idera), vedoucí dodavatel softwarových řešen...

Více 0 komentářů

Pokrytí LTE loni stouplo na 98 procent populace

ČTK , 17. leden 2017 07:00

Pokrytí Česka rychlými mobilními sítěmi LTE se loni zvýšilo na 98 procent populace, což je o čtyři p...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Reuters: Hlavní příčinou potíží telefonů Galaxy Note 7 je baterie

ČTK , 16. leden 2017 14:00

Hlavní příčinou samovzněcování některých chytrých telefonů Galaxy Note 7 byla baterie. Podle zdroje ...

Více 0 komentářů

Facebook v Německu spustí systém pro ověřování pravdivosti zpráv

ČTK , 16. leden 2017 07:00

Internetová sociální síť Facebook v příštích týdnech zavede v Německu systém pro ověřování pravdivos...

Více 0 komentářů

Yahoo Japan zvažuje třídenní víkend, chce zaměstnance motivovat

ČTK , 15. leden 2017 15:00

Japonská internetová společnost Yahoo Japan zvažuje, že by do roku 2020 zavedla třídenní víkend. Chc...

Více 0 komentářů

Uber se dohodl s Google na využití jeho map

ČTK , 15. leden 2017 12:32

Internetová firma Google nově propojila své mapy s poskytovatelem přeprav Uber. S novou aktualizací ...

Více 1 komentářů