ARBES MIS - manažerský informační systém středočeských nemocnic úspěšně běží v cloudu

19. červen 2015 10:30 0 komentářů

Společnost ARBES Technologies, přední český tvůrce a dodavatel informačních systémů pro malé a střední podniky, státní správu, samosprávu a zdravotnické organizace, úspěšně transformovala komplexní manažerský informační systém středočeských nemocnic do podoby cloudové služby.

V rámci optimalizace správy a provozu MIS (manažerského informačního systému) krajských nemocnic Středočeského kraje bylo učiněno rozhodnutí o transformaci systému do podoby cloudové služby. Nyní má garant rozvoje a správy MISu, Nemocnice Rudolfa a Stefanie Benešov, přehled, kolik stojí provoz MISu jako celku a navíc záruku, že se ARBES Technologies jako dodavatel o všechny komponenty díla řádně postará.

„Po prvotním, více než půlročním, provozu hodnotíme transformaci jako přínosnou“, uvádí Filip Zítko, ekonomický náměstek Nemocnice Rudolfa a Stefanie Benešov, a pokračuje: „Původní provozní prostředí MIS již dlouhou dobu přesluhovalo. Při výběru jsme uvažovali nad pořízením nového serveru, což se ukázalo jako nákladné. Zároveň jsme řešili otázku konektivit a také správy a údržby systému. Provoz systému ve vlastní režii je totiž značně náročný na personální zdroje. Převodem systému do podoby cloudové služby jsme eliminovali náklady spojené s pořízením nového HW, máme garantovanou vysokou dostupnost služby a zároveň jsme přenesli veškerou odpovědnost za provoz, správu a údržbu na dodavatele."

Transformace MIS do podoby cloudové služby se ukázalo jako ideální řešení také pro nás jako dodavatele,“ konstatuje Michal Houštecký, ředitel divize bankovních a podnikových informačních systémů a dodává: „Tíživá situace s kritickým stavem původního serveru byla dlouhodobě neúnosná. Jako garant funkčnosti systému jsme dennodenně čelili problémům s nedostupností aplikace. Po transformaci máme systém pod plnou kontrolou, jsme schopni řešit jakýkoliv problém okamžitě a zároveň zákazníkovi garantovat vysokou dostupnost služby. Jsme rádi, že si klient zvolil optimální řešení z pohledu kritérií cena vs. kvalita poskytovaných služeb a tím se zbavil tíhy odpovědnosti za vlastní provoz a získal tím finanční úsporu.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Chatbot mluví za mrtvého – od nápadu k realizaci

Pavel Houser , 30. listopad 2016 13:00
Pavel Houser

Na webu The Verge popsala Casey Newton příběh dvou přátel (Eugenia Kuyda a Roman Mazurenko). Peripet...

Více





Kalendář


RSS 

Zprávičky

CETIN vydal dluhopisy za 25 miliard Kč

ČTK , 05. prosinec 2016 18:00

Česká telekomunikační infrastruktura (CETIN) upsala dluhopisy v eurech a korunách v celkovém objemu ...

Více 0 komentářů

Nahradí otisky prstů přístupová hesla?

ČTK , 05. prosinec 2016 14:30

Zní to jako skvělý nápad: zapomeňte na hesla a zamykejte telefon místo nich otiskem svého prstu. Je ...

Více 1 komentářů

Počítač a internet má na jižní Moravě více než 75 pct domácností

ČTK , 05. prosinec 2016 10:30

Počet jihomoravských domácností, které mají počítač a přístup k internetu, se loni přehoupl na jižní...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Vodafone zvýšil do září počet zákazníků na 3,54 milionu

ČTK , 04. prosinec 2016 18:00

Mobilní operátor Vodafone zvýšil do konce září počet zákazníků na českém trhu meziročně o 146.000 na...

Více 0 komentářů

Nový škodlivý program ukradl údaje k milionu účtů Google

ČTK , 02. prosinec 2016 14:00

Nový škodlivý program Goolian narušil bezpečnost více než jednoho milionu účtů Google. Šíří se na za...

Více 1 komentářů

Telefony Nokia se příští rok vrátí na trh

ČTK , 02. prosinec 2016 10:30

Chytré telefony se značkou Nokia se objeví zpátky na trhu v příštím roce. Finská společnost Nokia dn...

Více 2 komentářů

CETIN nabídne příští rok operátorům připojení až 250 Mbit/s

ČTK , 01. prosinec 2016 17:00

Společnost Česká telekomunikační infrastruktura (CETIN) zvýší od května příštího roku rychlost inter...

Více 0 komentářů