Atos uvádí Hoox for business, bezpečné komunikační řešení pro profesionály

18. březen 2017 16:10 0 komentářů

Společnost Atos uvedla prostřednictvím své technologické značky Bull na trh Hoox for business. Jde o první řešení, které nabídne zabezpečenou komunikaci napříč celým komunikačním řetězcem – od smartphonů přes aplikace až po infrastrukturu. Hoox for business zajistí komplexní ochranu důvěrných a strategických dat pro všechny profesionály v soukromém sektoru i ve veřejné sféře. Zvláště v dnešní době, kdy ochrana osobních údajů a otázka zabezpečení citlivých dat nabývá na významu, je podobný koncept zabezpečení mobilní datové komunikace více než aktuální. Napříč odvětvími je o problematiku zabezpečené komunikace stále větší zájem a toto řešení umožňuje jednotlivcům komunikovat v bezpečném prostředí a v souladu s existujícími regulacemi.

Hoox for business zahrnuje novou řadu vysoce zabezpečených smartphonů, specifické bezpečnostní funkce nebo služby pro správu a autentifikaci aplikací. Pro větší společnosti, bezpečnostní složky a státní správu je zde možnost kompletní správy a zabezpečení mobilní datové komunikace a především plná kontrola nad aplikační výbavou smartphonů, která je zásadní při řešení bezpečnostní politiky.

Zabudované nástroje pro bezpečnou spolupráci včetně jedinečné konferenční funkce

Komunikační nástroje jsou integrované s nativními aplikacemi. Intuitivní řešení jednoduché na používání zajišťuje vysokou efektivitu prostřednictvím bezpečného používání všech klíčových funkcí smartphonu stejně jako dalších funkcí určených pro spolupráci – hlasové konference pro více uživatelů, skupinového odesílání zpráv nebo hlasové schránky. To vše je zabezpečené.

Vlastní bezpečný obchod s aplikacemi

Komunikační infrastruktura Hoox for business obsahuje soukromý aplikační obchod pro každou organizaci. Tento prostor umožňuje dělit se o byznysové i obecné aplikace. Všechny jsou předtím otestované Atosem. To zajistí, že organizace se mohou spolehnout na bezpečnost aplikací, které jejich zaměstnanci využívají.

Zcela nová řada smartphonů

Nové smartphony Hoox s Androidem pokrývají potřeby i těch nejnáročnějších uživatelů. Díky end-to-end bezpečnosti řešení (terminál, USB porty, Wi-Fi, Bluetooth, komunikace, data, aplikace) nabízí Hoox for business komplexní ochranu proti zachycení komunikace a průniku, a to dokonce i v případě ztráty či krádeže telefonu.

Ochranu a údržbu Hoox for business zabezpečují evropští experti Atosu. Řešení je dostupné buďto ve formě služby anebo jako on-premise řešení, které zajistí úplnou kontrolu nad daty organizace.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Sociální sítě pro B2B? Bláznovství!

Richard Jan Voigts , 17. květen 2017 07:00
Richard Jan Voigts

Agentura Ami Digital provedla průzkum ohledně využívání sociálních sítí v České republice. Ami Digit...

Více





RSS 

Zprávičky

Tři zranitelnosti a opravy: Samba, Joomla, videopřehrávače

Pavel Houser , 25. květen 2017 16:30

Vektorem útoku může být i soubor s titulky....

Více 0 komentářů

Lenovo opět v zisku

ČTK , 25. květen 2017 15:32

Lenovo se snaží omezit svou závislost na trhu s PC a rozšiřuje aktivity v oblasti chytrých telefonů ...

Více 0 komentářů

Zákon o elektronické identifikaci Sněmovna asi schválí beze změn

ČTK , 25. květen 2017 09:00

Jedním z cílů nových občanských průkazů je poskytnout držitelům elektronický podpis....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

PayPal rozšiřuje ochranu prodejců v ČR

Pavel Houser , 25. květen 2017 08:00

Tento program se dříve v České republice vztahoval jen na hmotné zboží, nyní se rozšiřuje i o služby...

Více 0 komentářů

Firmy zabývající se virtuální realitou zakládají asociaci

ČTK , 24. květen 2017 16:00

Cílem je propojit vývojářské týmy s universitami, investičními fondy a soukromým sektorem....

Více 0 komentářů

Sněmovna schválila novelu upravující přechod na vysílání DVB-T2

ČTK , 24. květen 2017 13:05

"Já jsem tam postrádal něco ve prospěch virtuálních mobilních operátorů," uvedl budoucí ministr fina...

Více 0 komentářů

Google chce propojit data z webové reklamy s nákupy v kamenných obchodech

ČTK , 24. květen 2017 10:46

Technologie dokáže propojit informace o tom, na co lidé na webu klikají a za co pak platí kartou v k...

Více 2 komentářů