Česká mobilní aplikace MyStay rozvíjí hotelový trh v JV Asii a otevírá další příležitosti pro české IT firmy

14. prosinec 2015 00:00 0 komentářů

Díky účasti na nedávné obchodní misi a výběru do prestižního malajského akceleračního programu MaGIC má česká firma SixStars na svém kontě první podepsané smlouvy s hotely v Jihovýchodní Asii během pár měsíců.

MyStay je mobilní aplikace inovativní pražské společnosti SixStars, která se snaží zpříjemnit pobyty tisícům hotelových hostů denně pomocí na míru ušité smartphone aplikace, kterou si hosté zdarma instalují před příchodem a používají ji během svého pobytu v hotelu i mimo něj. Myšlenka na hotelovou aplikaci vznikla při cestách Radka Novotného, spoluzakladatele společnosti po Srí Lance, když byl nespokojený s úrovní hotelových služeb a neuměl se zorientovat v místních nápisech. Během roku byla aplikace nasazena ve více než 20 hotelech, včetně pětihvězdičkového Chateau Mcely, designového hotelu UNIC nebo karlovarského Thermalu.

Ra Residence hotel v Jakartě byl prvním klientem aplikace MyStay, brzy se k němu přidalo několik dalších hotelů v Kuala Lumpuru, které aplikaci již interně testují a chystají spuštění. „Trh v Jihovýchodní Asii je velmi dynamický s malou konkurencí, proto jsme se rozhodli zde založit i pobočku a expandovat do celého regionu, výhledově chystáme např. Myanmar," říká s velkým nadšením spoluzakladatelka SixStars Pavlína Zychová, která se připravuje na jednání s místními investory. Malajský trh je velkým zajímavým trhem pro české IT firmy, pro které české velvyslanectví v minulosti zajistilo úspěšně několik významných IT misí ve spolupráci s Czech ICT Alliance. Úspěch SixStars je výsledkem květnové mise z tohoto roku, na kterou navázaly konkrétní domluvené schůzky s potenciálními zákazníky i partnery.

České velvyslanectví v Malajsii také pro naše inovativní IT firmy zajistilo místa i v budoucím čtyřměsíčním běhu Akcelerátoru MaGIC zaměřeném na firmy ze zemí ASEAN -https://accelerator.mymagic.my/en/asean/. Jeho spuštění se plánuje předběžně na duben 2016. Tento program provozuje stejnojmenná agentura MaGIC (Malaysian Global Innovation & Creativity Centre), založená v roce 2014 v průběhu návštěvy prezidenta Obamy do Malajsie a využívá zkušeností managementu s působením v Silicon Valley. Vysílání českých inovativních firem do Asie také společně propagují a podporují CzechInvest s Czech ICT Alliance.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Kradená auta: Další úkol pro bezpečnostní kamery

Pavel Houser , 16. srpen 2017 06:30
Pavel Houser

Bezpečnostní kamery, které hledají ukradená vozidla nebo mají za úkol vozidlo jednoznačně identifiko...

Více






Kalendář

24. 08. Webinář Synology - DSM 6.1 - Virtual Machine Manager
27. 08.

31. 08.
VMworld 2017
01. 09.

06. 09.
IFA 2017
RSS 

Zprávičky

Apple opouští myšlenku výroby samořízeného vozu

ČTK , 23. srpen 2017 10:54

Do projektu Titan, který odstartoval v roce 2014, šel Apple se svým standardním nasazením. Projekt s...

Více 0 komentářů

Podíl sociálních sítí na on-line reklamě vzroste na pětinu

ČTK , 23. srpen 2017 09:00

Největší rozpočty mají každoročně technologické firmy, automobilové společnosti, obchodní řetězce, o...

Více 0 komentářů

Seznam chce za 3 roky prodávat polovinu reklamy na aukcích

ČTK , 23. srpen 2017 08:00

Mobily již nyní zprostředkovávají až 40 % přístupů na služby Seznamu....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Útočníci si oblíbili sadu exploitů Lost in Translation

Pavel Houser , 22. srpen 2017 10:21

Studie mapuje vývoj malwaru v České republice a ve světě ve druhém čtvrtletí. ...

Více 0 komentářů

České Radiokomunikace nabízejí i privátní cloud

Pavel Houser , 22. srpen 2017 08:00

Řešení je podle CRA vhodné pro provoz citlivých, náročných a exponovaných aplikací a ukládání citliv...

Více 0 komentářů

LG V30 bude mít displej OLED FullVision

Pavel Houser , 21. srpen 2017 11:42

P-OLED vzniká umísťováním pixelů na plastový substrát, který je mnohem pevnější než skleněná základn...

Více 0 komentářů

Jak funguje byznys na tuzemském YouTube

ČTK , 21. srpen 2017 09:47

Zájem Čechů o sledování videí na YouTube vzrostl letos meziročně o 35 procent. Poptávka se přesouvá ...

Více 0 komentářů