Česká pojišťovna nabízí inovovanou klientskou zónu

20. leden 2012 14:10

Klienti České pojišťovny mohou od dnešního dne využívat všech výhod rozšířené a zásadně inovované klientské zóny. Díky její jednoduché a intuitivní struktuře a propracovanému obsahu získají snadný přístup k důležitým informacím a obsluze svých pojistných smluv či k nahlášení a sledování řešení škodní události. To vše samozřejmě zcela zdarma 24 hodin denně a 7 dní v týdnu nejen na webu, ale od konce ledna také prostřednictvím nové verze mobilní aplikace Pojišťovna 4.0.

Elektronická forma komunikace s Českou pojišťovnou představuje
pro klienty stále vyhledávanější způsob řešení jejich potřeb a požadavků. Během loňského roku klienti ČP přes internetové stránky www.ceskapojistovna.cz přiložili více než 31 tisíc dokumentů a v oblasti neživotního pojištění zaregistrovali téměř 20 tisíc pojistných událostí.
Na web ČP přitom měsíčně zavítá více než 250 tisíc návštěvníků.

„Neustále se snažíme klientům přinášet jednoduchá a komfortní řešení, která jim pomohou ušetřit v dnešní době tolik drahocenný čas. Inovovaná klientská zóna představuje v tomto snažení výrazný krok kupředu. V celé řadě případů totiž nyní mohou klienti svá pojištění obsluhovat přímo z domova nebo díky mobilní aplikaci pro chytré telefony de facto odkudkoliv,“ uvádí novinku Jiří Doubravský, náměstek generálního ředitele ČP pro služby klientům.

„Dosavadní praxe ukazuje, že klienti se na infolinku ČP velmi často obracejí s dotazy vztahujícími se například k platbám pojištění. Téměř polovina dotazů na oblast neživotního pojištění přitom směřuje k informaci, zda je pojištění řádně zaplaceno, případně jaká je výše následující platby. Na všechny tyto otázky dnes klienti ihned získají odpovědi také v klientské zóně,“ říká Jiří Doubravský a dodává: „Na pracovníky pobočkové sítě ČP se jen loni obrátilo téměř padesát tisíc klientů s žádostí o změnu osobních údajů. Jsem rád,
že i s požadavky tohoto typu jim nově pomůže naše klientská zóna.“

Fakt, že je Klientská zóna ČP přístupná nejen přes webové rozhraní, ale také z aplikace pro chytré telefony, představuje na českém trhu zcela unikátní přístup k řešení správy pojištění přímo klienty. Ti mohou navíc využít dvojího typu přihlášení – jednorázového či plnohodnotného.

V rámci jednorázového vstupu jsou uživatelům dostupné tyto funkcionality:
• aktualizace kontaktního telefonu a e-mailu,
• přehled smluv a událostí,
• platba pojistného,
• kontakt na správce pojistné smlouvy,
• hlášení pojistné události vč. přikládání dokumentů,
• sjednání schůzky na pobočce vč. vygenerování lístku s pořadovým číslem,
• sjednání vybraných pojistných produktů.

Pro plnohodnotné přihlášení obdrží klient speciální registrační údaje včetně QR kódu, který umožní zrychlit proces aktivace klientské zóny přes aplikaci Pojišťovna. Tento přístup pak nad rámec jednorázového přihlášení nabízí ještě:
• možnost změny adresy,
• informace o pojistném a stavu zaplacení pojistné smlouvy,
• mailboxovou schránku uživatele s důležitými informacemi o pojištění.

Podobný rozsah možností klientům nabízí rovněž mobilní aplikace Pojišťovna, nyní ve verzi 4.0. Ta bude
od konce ledna dostupná pro chytré telefony s operačními systémy Android a iOS. Desítkám tisíc současných uživatelů aplikace bude v jejich zařízení automaticky nabídnuta její aktualizace.


RSS 

Komentujeme

Intel Inside aneb všichni jsme načipováni

Petr Zavoral , 10. prosinec 2017 18:20
Petr Zavoral

V Havlově hře Audience přesvědčuje Sládek Ferdinanda Vaňka, aby donášel sám na sebe. Z pohledu letoš...

Více







Kalendář

09. 01.

13. 01.
CES 2018
18. 01.

19. 01.
itSMF 2018
29. 01.

30. 01.
G2BTechEd

RSS 

Zprávičky

Nové Embarcadero RAD Studio obsahuje i licenci pro aplikační server

Pavel Houser , 15. prosinec 2017 10:00

Vývojové prostředí nabízí i nové prvky knihovny vizuálních komponent a nové možnosti grafického uživ...

Více 0 komentářů

Botnet Necurs se vrátil a šíří nový ransomware

Pavel Houser , 15. prosinec 2017 09:00

V listopadu došlo k oživení botnetu Necurs v souvislosti s distribucí nového ransomwaru Scarab. ...

Více 0 komentářů

Jižní Korea zvažuje, že zdaní obchody s bitcoinem

ČTK , 15. prosinec 2017 08:00

Vláda se obává dopadů, které s sebou může přinést náhlý cenový propad kryptoměn....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

O2 v dalších dvou letech vykoupí až 1,25 % vlastních akcií

ČTK , 14. prosinec 2017 10:00

Cílem nového programu je optimalizace kapitálové struktury, uvedla firma....

Více 0 komentářů

10 spotřebitelských trendů pro rok 2018

Pavel Houser , 14. prosinec 2017 09:00

Sluchátka budeme nosit 24 hodin denně, i během spánku. Umělá inteligence bude vytvářet reklamy. Koli...

Více 0 komentářů

Apple poskytne investici 390 milionů USD firmě Finisar

ČTK , 14. prosinec 2017 08:00

Výrobce optických komponentů Finisar získá investici 390 milionů dolarů od firmy Apple....

Více 0 komentářů

Facebook se chystá danit příjmy z reklamy v jednotlivých zemích

ČTK , 14. prosinec 2017 08:00

Změna se má uskutečnit do poloviny roku 2019 a týkat se bude zhruba 30 zemí, kde má firma kanceláře....

Více 0 komentářů