Česká pojišťovna nabízí inovovanou klientskou zónu

20. leden 2012 14:10

Klienti České pojišťovny mohou od dnešního dne využívat všech výhod rozšířené a zásadně inovované klientské zóny. Díky její jednoduché a intuitivní struktuře a propracovanému obsahu získají snadný přístup k důležitým informacím a obsluze svých pojistných smluv či k nahlášení a sledování řešení škodní události. To vše samozřejmě zcela zdarma 24 hodin denně a 7 dní v týdnu nejen na webu, ale od konce ledna také prostřednictvím nové verze mobilní aplikace Pojišťovna 4.0.

Elektronická forma komunikace s Českou pojišťovnou představuje
pro klienty stále vyhledávanější způsob řešení jejich potřeb a požadavků. Během loňského roku klienti ČP přes internetové stránky www.ceskapojistovna.cz přiložili více než 31 tisíc dokumentů a v oblasti neživotního pojištění zaregistrovali téměř 20 tisíc pojistných událostí.
Na web ČP přitom měsíčně zavítá více než 250 tisíc návštěvníků.

„Neustále se snažíme klientům přinášet jednoduchá a komfortní řešení, která jim pomohou ušetřit v dnešní době tolik drahocenný čas. Inovovaná klientská zóna představuje v tomto snažení výrazný krok kupředu. V celé řadě případů totiž nyní mohou klienti svá pojištění obsluhovat přímo z domova nebo díky mobilní aplikaci pro chytré telefony de facto odkudkoliv,“ uvádí novinku Jiří Doubravský, náměstek generálního ředitele ČP pro služby klientům.

„Dosavadní praxe ukazuje, že klienti se na infolinku ČP velmi často obracejí s dotazy vztahujícími se například k platbám pojištění. Téměř polovina dotazů na oblast neživotního pojištění přitom směřuje k informaci, zda je pojištění řádně zaplaceno, případně jaká je výše následující platby. Na všechny tyto otázky dnes klienti ihned získají odpovědi také v klientské zóně,“ říká Jiří Doubravský a dodává: „Na pracovníky pobočkové sítě ČP se jen loni obrátilo téměř padesát tisíc klientů s žádostí o změnu osobních údajů. Jsem rád,
že i s požadavky tohoto typu jim nově pomůže naše klientská zóna.“

Fakt, že je Klientská zóna ČP přístupná nejen přes webové rozhraní, ale také z aplikace pro chytré telefony, představuje na českém trhu zcela unikátní přístup k řešení správy pojištění přímo klienty. Ti mohou navíc využít dvojího typu přihlášení – jednorázového či plnohodnotného.

V rámci jednorázového vstupu jsou uživatelům dostupné tyto funkcionality:
• aktualizace kontaktního telefonu a e-mailu,
• přehled smluv a událostí,
• platba pojistného,
• kontakt na správce pojistné smlouvy,
• hlášení pojistné události vč. přikládání dokumentů,
• sjednání schůzky na pobočce vč. vygenerování lístku s pořadovým číslem,
• sjednání vybraných pojistných produktů.

Pro plnohodnotné přihlášení obdrží klient speciální registrační údaje včetně QR kódu, který umožní zrychlit proces aktivace klientské zóny přes aplikaci Pojišťovna. Tento přístup pak nad rámec jednorázového přihlášení nabízí ještě:
• možnost změny adresy,
• informace o pojistném a stavu zaplacení pojistné smlouvy,
• mailboxovou schránku uživatele s důležitými informacemi o pojištění.

Podobný rozsah možností klientům nabízí rovněž mobilní aplikace Pojišťovna, nyní ve verzi 4.0. Ta bude
od konce ledna dostupná pro chytré telefony s operačními systémy Android a iOS. Desítkám tisíc současných uživatelů aplikace bude v jejich zařízení automaticky nabídnuta její aktualizace.



RSS 

Komentujeme

Chatbot mluví za mrtvého – od nápadu k realizaci

Pavel Houser , 30. listopad 2016 13:00
Pavel Houser

Na webu The Verge popsala Casey Newton příběh dvou přátel (Eugenia Kuyda a Roman Mazurenko). Peripet...

Více





Kalendář


RSS 

Zprávičky

Nový škodlivý program ukradl údaje k milionu účtů Google

ČTK , 02. prosinec 2016 14:00

Nový škodlivý program Goolian narušil bezpečnost více než jednoho milionu účtů Google. Šíří se na za...

Více 0 komentářů

Telefony Nokia se příští rok vrátí na trh

ČTK , 02. prosinec 2016 10:30

Chytré telefony se značkou Nokia se objeví zpátky na trhu v příštím roce. Finská společnost Nokia dn...

Více 2 komentářů

CETIN nabídne příští rok operátorům připojení až 250 Mbit/s

ČTK , 01. prosinec 2016 17:00

Společnost Česká telekomunikační infrastruktura (CETIN) zvýší od května příštího roku rychlost inter...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Akcie Samsungu stouply na nový rekord

ČTK , 01. prosinec 2016 12:00

Akcie jihokorejské společnosti Samsung Electronics dnes stouply o více než čtyři procenta na nový re...

Více 0 komentářů

FBI bude moci s povolením soudu pronikat do jakýchkoli počítačů

ČTK , 01. prosinec 2016 10:30

V americkém Senátu dnes selhal poslední pokus o zablokování rozšířených policejních pravomocí, které...

Více 2 komentářů

Gartner: Prodej tabletů v ČR letos klesne o osm procent na 1,1 mil

ČTK , 30. listopad 2016 14:00

Zájem o tablety letos dále klesá. Prodej tabletů a hybridních notebooků na českém trhu se letos sníž...

Více 0 komentářů

Grafen opracovaný laserem

Pavel Houser , 30. listopad 2016 11:00

Na Iowa State University přišli s další metodou pro tištění grafenových součástek. V tomto případě j...

Více 0 komentářů