Česká pojišťovna nabízí inovovanou klientskou zónu

20. leden 2012 14:10

Klienti České pojišťovny mohou od dnešního dne využívat všech výhod rozšířené a zásadně inovované klientské zóny. Díky její jednoduché a intuitivní struktuře a propracovanému obsahu získají snadný přístup k důležitým informacím a obsluze svých pojistných smluv či k nahlášení a sledování řešení škodní události. To vše samozřejmě zcela zdarma 24 hodin denně a 7 dní v týdnu nejen na webu, ale od konce ledna také prostřednictvím nové verze mobilní aplikace Pojišťovna 4.0.

Elektronická forma komunikace s Českou pojišťovnou představuje
pro klienty stále vyhledávanější způsob řešení jejich potřeb a požadavků. Během loňského roku klienti ČP přes internetové stránky www.ceskapojistovna.cz přiložili více než 31 tisíc dokumentů a v oblasti neživotního pojištění zaregistrovali téměř 20 tisíc pojistných událostí.
Na web ČP přitom měsíčně zavítá více než 250 tisíc návštěvníků.

„Neustále se snažíme klientům přinášet jednoduchá a komfortní řešení, která jim pomohou ušetřit v dnešní době tolik drahocenný čas. Inovovaná klientská zóna představuje v tomto snažení výrazný krok kupředu. V celé řadě případů totiž nyní mohou klienti svá pojištění obsluhovat přímo z domova nebo díky mobilní aplikaci pro chytré telefony de facto odkudkoliv,“ uvádí novinku Jiří Doubravský, náměstek generálního ředitele ČP pro služby klientům.

„Dosavadní praxe ukazuje, že klienti se na infolinku ČP velmi často obracejí s dotazy vztahujícími se například k platbám pojištění. Téměř polovina dotazů na oblast neživotního pojištění přitom směřuje k informaci, zda je pojištění řádně zaplaceno, případně jaká je výše následující platby. Na všechny tyto otázky dnes klienti ihned získají odpovědi také v klientské zóně,“ říká Jiří Doubravský a dodává: „Na pracovníky pobočkové sítě ČP se jen loni obrátilo téměř padesát tisíc klientů s žádostí o změnu osobních údajů. Jsem rád,
že i s požadavky tohoto typu jim nově pomůže naše klientská zóna.“

Fakt, že je Klientská zóna ČP přístupná nejen přes webové rozhraní, ale také z aplikace pro chytré telefony, představuje na českém trhu zcela unikátní přístup k řešení správy pojištění přímo klienty. Ti mohou navíc využít dvojího typu přihlášení – jednorázového či plnohodnotného.

V rámci jednorázového vstupu jsou uživatelům dostupné tyto funkcionality:
• aktualizace kontaktního telefonu a e-mailu,
• přehled smluv a událostí,
• platba pojistného,
• kontakt na správce pojistné smlouvy,
• hlášení pojistné události vč. přikládání dokumentů,
• sjednání schůzky na pobočce vč. vygenerování lístku s pořadovým číslem,
• sjednání vybraných pojistných produktů.

Pro plnohodnotné přihlášení obdrží klient speciální registrační údaje včetně QR kódu, který umožní zrychlit proces aktivace klientské zóny přes aplikaci Pojišťovna. Tento přístup pak nad rámec jednorázového přihlášení nabízí ještě:
• možnost změny adresy,
• informace o pojistném a stavu zaplacení pojistné smlouvy,
• mailboxovou schránku uživatele s důležitými informacemi o pojištění.

Podobný rozsah možností klientům nabízí rovněž mobilní aplikace Pojišťovna, nyní ve verzi 4.0. Ta bude
od konce ledna dostupná pro chytré telefony s operačními systémy Android a iOS. Desítkám tisíc současných uživatelů aplikace bude v jejich zařízení automaticky nabídnuta její aktualizace.



RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
22. 02. IT mezi paragrafy
RSS 

Zprávičky

ČTÚ pohrozil O2 a Vodafonu odebráním licencí na LTE kvůli cenám

ČTK , 22. leden 2017 14:00

Český telekomunikační úřad (ČTÚ) znovu vyzval operátory O2 a Vodafone, aby do měsíce snížili velkoob...

Více 0 komentářů

Menší e-shopy kvůli EET zruší platbu kartou

ČTK , 22. leden 2017 07:00

Řada menších tuzemských e-shopů od března, kdy pro ně začne platit elektronická evidence tržeb (EET...

Více 1 komentářů

Na další rozvoj ekonomického systému bude Praha vypisovat tendry

ČTK , 21. leden 2017 14:00

Na další rozvoj ekonomického systému Ginis bude Praha vypisovat jednotlivé veřejné zakázky. Pražští ...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Tržby IBM klesaly i ve 4.čtvrtletí loňského roku, akciím se daří

ČTK , 21. leden 2017 07:00

Americká počítačová společnost International Business Machines (IBM) zaznamenala další, již devatená...

Více 0 komentářů

Facebook postaví v Dánsku datové centrum

ČTK , 20. leden 2017 14:00

Americký provozovatel sociální sítě Facebook postaví v dánském městě Odense nové datové centrum, kte...

Více 0 komentářů

Americký Oracle převezme českou programátorskou firmu Apiary

ČTK , 20. leden 2017 12:00

Americký výrobce podnikového softwaru Oracle podepsal dohodu o převzetí české programátorské firmy A...

Více 0 komentářů

Internetová ekonomika za pět let posílila o 15 procent na 188 miliard

ČTK , 20. leden 2017 07:00

Objem internetové ekonomiky se předloni proti roku 2011 zvýšil o 15 procent na 188 miliard korun. Na...

Více 0 komentářů