CRM lusknutím prstu: SAP Cloud for Customer je k dispozici v češtině

09. duben 2014 12:00 0 komentářů

Společnost SAP uvedla na český trh lokalizovanou verzi cloudového CRM řešení SAP Cloud for Customer. Firmy v Česku tak mohou od dnešního dne využívat flexibilní a jednoduše použitelný nástroj umožňující využití všech moderních metod komunikace se zákazníky, včetně sociálních sítí a mobilních technologií. Pokud chce totiž dnes společnost uspět na konkurenčním trhu, je více než kdy jindy nutné správně pochopit potřeby zákazníků a vycházet jim vstříc.

Podle údajů Českého statistického úřadu pouze 51 procent českých firem používalo v roce 2013 automatizované sdílení dat o přijatých či zadaných objednávkách v rámci svých vnitropodnikových informačních systémů. Budování dlouhodobých vztahů vyžaduje propojení všech komunikačních kanálů. SAP Cloud for Customer navíc nabízí přirozené propojení cloudové aplikace s dalšími řešeními SAP realizovanými v tradičním modelu „on-premise“.

„Výmluvy na složitou a zdlouhavou implementaci CRM systémů jsou konečně minulostí,“ říká Roman Knap, generální ředitel SAP ČR a dodává: „SAP Cloud for Customer je přesně takový, jak věk internetu vyžaduje. Vytvořit si firemní stránky na sociální síti, a nebýt schopný přes ně efektivně reagovat na přání zákazníků, je rychlá cesta do pekel. Se SAP Cloud for Customer jsou sociální sítě stejným komunikačním kanálem jako telefon či e-mail.“

Kvalitní CRM řešení bylo dosud pro celou řadu firem nedostupné, protože s sebou neslo nutnost dalších investic. SAP Cloud for Customer většinu těchto bariér bourá. Využití cloudových technologií a platformy SAP HANA zkracuje dobu nasazení na minimum, lze ho snadno propojit s mobilními zařízeními pracovníků nebo manažerů v terénu a uživatelé mají vždy k dispozici nejnovější verzi systému. Výhodou je i struktura poplatků, které se odvozují od skutečně využívaného rozsahu služeb. To firmám umožňuje využívat všech výhod naplno a přitom efektivně.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
22. 02. IT mezi paragrafy
RSS 

Zprávičky

ÚOOÚ za nevyžádaná obchodní sdělení uložil i půlmilionovou pokutu

ČTK , 18. leden 2017 14:00

Úřad pro ochranu osobních údajů (ÚOOÚ) v souvislosti s nevyžádanými obchodními sděleními udělil loni...

Více 0 komentářů

O2 spustila volání přes rychlé mobilní sítě LTE

ČTK , 18. leden 2017 12:00

Operátor O2 spustil službu volání v rychlé mobilní síti LTE. Největšími výhodami VoLTE jsou velmi kr...

Více 1 komentářů

Průměrná rychlost mobilního internetu loni stoupla na 23,8 Mbit/s

ČTK , 18. leden 2017 07:00

Průměrná rychlost mobilního internetu v Česku se v loňském roce zvýšila o 39 procent na 23,8 Mbit/s....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Telefónica má zaplatit 1,7 miliardy Kč Tykačovým firmám

ČTK , 17. leden 2017 15:00

Španělská telekomunikační společnost Telefónica má zaplatit firmám podnikatele Pavla Tykače 1,7 mili...

Více 0 komentářů

Embarcadero oznamuje podporu Desktop Bridge v produktu RAD Studio

ITBiz.cz , 17. leden 2017 12:00

Společnost Embarcadero Technologies (divize společnosti Idera), vedoucí dodavatel softwarových řešen...

Více 0 komentářů

Pokrytí LTE loni stouplo na 98 procent populace

ČTK , 17. leden 2017 07:00

Pokrytí Česka rychlými mobilními sítěmi LTE se loni zvýšilo na 98 procent populace, což je o čtyři p...

Více 0 komentářů

Reuters: Hlavní příčinou potíží telefonů Galaxy Note 7 je baterie

ČTK , 16. leden 2017 14:00

Hlavní příčinou samovzněcování některých chytrých telefonů Galaxy Note 7 byla baterie. Podle zdroje ...

Více 0 komentářů