CRM lusknutím prstu: SAP Cloud for Customer je k dispozici v češtině

09. duben 2014 12:00 0 komentářů

Společnost SAP uvedla na český trh lokalizovanou verzi cloudového CRM řešení SAP Cloud for Customer. Firmy v Česku tak mohou od dnešního dne využívat flexibilní a jednoduše použitelný nástroj umožňující využití všech moderních metod komunikace se zákazníky, včetně sociálních sítí a mobilních technologií. Pokud chce totiž dnes společnost uspět na konkurenčním trhu, je více než kdy jindy nutné správně pochopit potřeby zákazníků a vycházet jim vstříc.

Podle údajů Českého statistického úřadu pouze 51 procent českých firem používalo v roce 2013 automatizované sdílení dat o přijatých či zadaných objednávkách v rámci svých vnitropodnikových informačních systémů. Budování dlouhodobých vztahů vyžaduje propojení všech komunikačních kanálů. SAP Cloud for Customer navíc nabízí přirozené propojení cloudové aplikace s dalšími řešeními SAP realizovanými v tradičním modelu „on-premise“.

„Výmluvy na složitou a zdlouhavou implementaci CRM systémů jsou konečně minulostí,“ říká Roman Knap, generální ředitel SAP ČR a dodává: „SAP Cloud for Customer je přesně takový, jak věk internetu vyžaduje. Vytvořit si firemní stránky na sociální síti, a nebýt schopný přes ně efektivně reagovat na přání zákazníků, je rychlá cesta do pekel. Se SAP Cloud for Customer jsou sociální sítě stejným komunikačním kanálem jako telefon či e-mail.“

Kvalitní CRM řešení bylo dosud pro celou řadu firem nedostupné, protože s sebou neslo nutnost dalších investic. SAP Cloud for Customer většinu těchto bariér bourá. Využití cloudových technologií a platformy SAP HANA zkracuje dobu nasazení na minimum, lze ho snadno propojit s mobilními zařízeními pracovníků nebo manažerů v terénu a uživatelé mají vždy k dispozici nejnovější verzi systému. Výhodou je i struktura poplatků, které se odvozují od skutečně využívaného rozsahu služeb. To firmám umožňuje využívat všech výhod naplno a přitom efektivně.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Sociální sítě pro B2B? Bláznovství!

Richard Jan Voigts , 17. květen 2017 07:00
Richard Jan Voigts

Agentura Ami Digital provedla průzkum ohledně využívání sociálních sítí v České republice. Ami Digit...

Více





RSS 

Zprávičky

Tři zranitelnosti a opravy: Samba, Joomla, videopřehrávače

Pavel Houser , 25. květen 2017 16:30

Vektorem útoku může být i soubor s titulky....

Více 0 komentářů

Lenovo opět v zisku

ČTK , 25. květen 2017 15:32

Lenovo se snaží omezit svou závislost na trhu s PC a rozšiřuje aktivity v oblasti chytrých telefonů ...

Více 0 komentářů

Zákon o elektronické identifikaci Sněmovna asi schválí beze změn

ČTK , 25. květen 2017 09:00

Jedním z cílů nových občanských průkazů je poskytnout držitelům elektronický podpis....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

PayPal rozšiřuje ochranu prodejců v ČR

Pavel Houser , 25. květen 2017 08:00

Tento program se dříve v České republice vztahoval jen na hmotné zboží, nyní se rozšiřuje i o služby...

Více 0 komentářů

Firmy zabývající se virtuální realitou zakládají asociaci

ČTK , 24. květen 2017 16:00

Cílem je propojit vývojářské týmy s universitami, investičními fondy a soukromým sektorem....

Více 0 komentářů

Sněmovna schválila novelu upravující přechod na vysílání DVB-T2

ČTK , 24. květen 2017 13:05

"Já jsem tam postrádal něco ve prospěch virtuálních mobilních operátorů," uvedl budoucí ministr fina...

Více 0 komentářů

Google chce propojit data z webové reklamy s nákupy v kamenných obchodech

ČTK , 24. květen 2017 10:46

Technologie dokáže propojit informace o tom, na co lidé na webu klikají a za co pak platí kartou v k...

Více 2 komentářů